Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Fiesta VI Titanium
#181
Publicat: 11 noiembrie 2021 - 11:24
@nei-k: inca putin si ma duc la service dar mi le schimb eu cu mana mea iar la final ii plătesc .. pentru deranj .
Nu m-am gandit ca e asa mare inginerie sa găsești niste piese comune pentru o masina comuna. Aparent este. Intre timp, am cerut un punct de vedere si de la producatorul amortizoarelor privind situatia si mi-au raspuns foarte prompt astazi ca daca nu sunt afisate ca fiind compatibile cu o masina, nu sunt, chiar daca se pot monta pe masina respectiva - practic mi-au confirmat ce gandeam si eu. To be continued . Editat de closchkutza, 11 noiembrie 2021 - 11:25. |
#182
Publicat: 11 noiembrie 2021 - 18:32
Am discutat cu service-ul astazi, cum ma asteptam (din pacate) s-au eschivat in toate felurile posibile de responsabilitate, dand intai vina pe mine, ca "sunt eu prea tipicar", apoi ca "atat timp cat s-au putut monta pe masina si softul lor le da ca si compatibile = > nu vad nici o problema" si in final ca "vor discuta cu cei de la care au softul pe care il folosesc si daca isi asuma ei costurile, ei le schimba, ei nu au gresit cu nimic".
La partea cu zgomotele la rece, evident, nu admit ca ar putea fi cauzate de amortizoarele care nu sunt compatibile si ar trebui sa le duc masina pentru teste (inclusiv sa ramana peste noapte la ei), chestie pe care nu am de gand s-o fac, implicand o logistica de care pur si simplu nu am chef si mai mult, nu renteaza (si cred ca ei stiu asta). Asadar am dat comanda de amortizoare noi, codul corect, mâine imi ajung si sambata, cand oricum aveam planificat schimbul rotilor, le voi schimba si pe astea. Cele de pe masina vor ajunge pe Olx, la un pret modic, poate ma scapa vreun posesor de Mazda2 de ele. Editat de closchkutza, 11 noiembrie 2021 - 18:40. |
#183
Publicat: 15 noiembrie 2021 - 10:45
Vineri am ridicat amortizoarele corecte de la e-piesa (care mai nou se misca foarte frumos, dar comanda joi dupa-masa si ridicat din magazin vineri in prima parte a zilei), sambata le-am montat rapid, ~1.5hr cu tot cu chinuit pentru a desface surubul prinderii inferioare care era strans pana la Dumnezeu si inapoi de a trebuit sa folosesc o prelungire de 1 metru pentru a-l putea misca (in loc de 115Nm, cat trebuie, cheia dinamometrica e pentru gusteri, nu pentru profesionisti).
Facut test-drive dupa schimb, alta viata! Acum ambele punti reactioneaza identic la ceea ce intalnesc pe drum, a disparut complet topaiala, au disparut si zgomotele de la rece, se simte cum cred eu ca ar trebui sa se simta. Testate la mana cele pe care le-am dat jos de pe masina erau cam de 2 ori mai dure decat cele pe care le-am montat, lucru care dadea topaiala mai sus amintita. Acum trebuie sa le fac poze si sa le pun pe OLX, poate ma scapa de ele vreun posesor de Mazda2. Dupa teste am schimbat si rotile Fordacului, acum e 100% pregatit de iarna . Editat de closchkutza, 15 noiembrie 2021 - 10:48. |
#185
Publicat: 16 noiembrie 2021 - 23:19
Nu sunt de acord cu parte din cele de mai sus. Amortizoarele aveau cateva sute de km rulate pe masina, nu le-am schimbat a doua zi. Sursa zgomotelor nu stiu care era insa tija nu vad de ce ar necesita lubrifiere. Altfel, atat timp cat producatorul lor a confirmat ca nu sunt bune pentru aplicatia de fata, nu am motive sa nu-i cred . Repet, diferenta a fost fara echivoc si a aparut imediat odata montate amortizoarele corecte.
Fiesta are arcuri destul de moi pe spate, nu are nevoie de amortizoare tari si nu se impaca bine cu ele tari. Cu partea legat de service sunt complet de acord. Editat de closchkutza, 16 noiembrie 2021 - 23:23. |
#186
Publicat: 02 ianuarie 2022 - 19:54
E12470A5-99C1-4923-92F7-B3A8AF1F508C.jpeg 189,66K
35 download-uri
C28E1F4B-C663-49A3-BA0F-B5C43C56C556.jpeg 303,88K
35 download-uri
Odo: 65.600 km - totul fain-frumos! Imi place uleiul pe care l-am pus la ultima revizie, imi pare rau ca nu l-am incercat mai devreme. Editat de closchkutza, 02 ianuarie 2022 - 19:58. |
#187
Publicat: 05 martie 2022 - 14:54
Odo: 66.700 km.
Astazi dimineata, dupa ce mi-am baut cafeaua, pentru a ma relaxa m-am apucat sa fac curat atat in Fordac cat si in frac-su mai mare. Cateva poze cu rezultatul..mai jos: AE411320-E0A2-445B-8064-B87C2B4460DE.jpeg 280,85K 69 download-uri BDFA1887-2486-4269-841F-637B50ACE872.jpeg 328,83K 72 download-uri 00F3C51C-6E0D-4597-9F0F-641162934376.jpeg 354,97K 70 download-uri F632248C-A12F-4A60-86F9-9BDB771C0BE4.jpeg 324,34K 60 download-uri F6A97AD3-94D7-49A3-98BA-40222E5F2EFE.jpeg 185,69K 58 download-uri Nu e rau pentru 11 ani jumate . |
#192
Publicat: 22 martie 2022 - 13:40
Luat jantele de la SRZ weekend-ul trecut, au iesit marfa de de tot (o sa vina si pozele).
Acum astept sa vina comanda de anvelope (Yokohama Advan Fleva) ca sa incalt jantele refacute si comanda cu capacelele centrale de la jante (OEM, reprezentanta) ca sa trec masina la rotile de vara. Editat de closchkutza, 22 martie 2022 - 13:43. |
#194
Publicat: 08 aprilie 2022 - 11:04
Fost astazi pe la reprezentanta sa iau cateva maruntisuri (capacelele centrale de la jantele de aliaj si cateva clipsuri) si m-am holbat si la o Fiesta noua care era in showroom (ST Line de 125cp de vreo 20.000 Eur pret de lista).
Pe afara este simpaticuta (era si intr-o culoare faina, un fel de Burgundy) insa nu stiu de ce interiorul nu-l pot considera deloc un upgrade fata de Fiesta de-o avem. Bordul e..meh.. (zero eforturi de a integra tableta aia in vreun fel ) BDFA1887-2486-4269-841F-637B50ACE872.jpeg 328,83K 43 download-uri IMG_4969.jpg 275,98K 54 download-uri Dar portierele..bai, te apuca depresia cand deschizi usa si te intampina asa ceva: IMG_4967.jpg 259,58K 51 download-uri IMG_4968.jpg 279,66K 40 download-uri fata de asa ceva: 00F3C51C-6E0D-4597-9F0F-641162934376.jpeg 354,97K 47 download-uri Apoi, cand te urci in masina si inchizi usa lucrurile nu devin mai bune, parca e o ambianta intunecoasa si tristuta cumva..nu-ti bucura nimic ochiul..doar 50 shades of grey plastic . Si mai era o chestie care nu mi-a placut: scaunele sunt dubios de moi, inclusiv sustinerile laterale, dau cumva senzatia de burete de baie, de lipsa profunzime si de ceva care in cativa ani o sa fie tasat si vai mama lui. Nici tapiseria nu arata cine stie ce grozav, avea cumva aspect de replica chinezeaza de tricou de fotbal (aspectul ala vadit sintetic, nitel lucios si subtire). Editat de closchkutza, 08 aprilie 2022 - 11:11. |
#196
Publicat: 18 aprilie 2022 - 13:45
MembruAnonim, on 08 aprilie 2022 - 23:34, said:
Mazda a pus ceva mai mult efort pentru design-ul interior chiar si la Mazda2. Interiorul Mazda2 pare din complet alt film fata de cel al Fiesta MK8. La echiparea de Mazda2 pe care o vizam noi, pentru ca tapiseria este mixta (piele / alcantara) pe portiere vine cu altcantara, atat in fata cat si in spate. pielea, on 22 martie 2022 - 17:25, said:
Pret? Sunt mai ieftini ca top wheels? ~600 lei setul, doar vopsirea electrostatica. Nu stiu cat de ieftini / scumpi sunt Top Wheels, nu m-a interesat sa fac comparatii, m-am dus unde mai fusesem si facusera treaba buna. In weekend am reusit sa incalt jantele proaspat refacute si sa le dau doua straturi de protectie ceramica (Carbon Collective Platinum Wheels). Le mai las cateva zile sa se "aseze" complet protectia si apoi le montez pe masina (probabil in we care vine). Momentan arata asa:
Am optat ca lacul sa aiba "perla" in el pentru ceva mai multa profunzime atunci cand bate soarele in ele. Per total, toata distractia s-a dus spre 2500 lei (cost anvelope + "descaltat" jante + indreptat jante + vopsit electrostatic + montat anvelope noi + valve + echilibrare). Protectia ceramica o aveam deja, nu o iau in calcul . Ca fapt divers, rotile au necesitat mult mai putin "plumb" la echilibrare fata de cum erau cu Dunlop-urile ce au fost pe ele, 10-15 grame si in general doar pe o singura parte a jantei. Altfel, ODO 68.000 km, in ~2000km facem o mica revizie (ulei + filtre) pentru ca se implinesc ~8000km de la revizia precendenta. Editat de closchkutza, 18 aprilie 2022 - 13:50. |
#197
Publicat: 19 aprilie 2022 - 07:09
Deci foarte faine! Nu te-a batut gandu de o pulbere neagra ? Sau gun metal ?
Mi-a placut tot timpul cum ai tinut/intretinut masinile de la Matiz incoace Cu plumbu cerut ma gandesc ca unde mergi sunt meseriasi, la mine am patit sa nu fie asezat corespunzator pe janta (ca nici janta nu e perfect echilibrata din fabrica) si dupa rotire a cerut plumb de 2 ori mai putin |
#198
Publicat: 19 aprilie 2022 - 09:50
Octavian___, on 19 aprilie 2022 - 07:09, said:
Deci foarte faine! Nu te-a batut gandu de o pulbere neagra ? Sau gun metal ? Merci fain! Referitor la intrebarea ta, Nope . Dupa ce am avut Civic-ul cu jantele negre lucios mi s-a cam luat de jante negre. Plus ca si tendintele de design incep sa se indeparteze incet-incet de jantele negre. Pe langa faptul ca sunt un cosmar de intretinut, alta problema (cel putin a mea, dar cred ca nu sunt singurul) cu jantele negre este ca nu prea se mai vede janta . In plus, masina are jante de 15", relativ micute, daca le mai fac si negre, dispar de tot . Masina este argintie cu o carca de elemente cromate pe ea, am mers pe ideea ca cel mai bine o sa dea jantele in culoarea lor stock (argintiu) cu putin extra-sparkle (aici intra in ecuatie "perla"). Daca faceam jantele inchise la culoare, deveneau singurelele elemente de culoare mai inchisa de pe masina si simt eu ca atrageau intr-un mod aiurea atentia asupra lor. Telefonul nu prea poate sa reproduca fidel felul in care lucesc in soare, dupa ce le pun pe masina o sa trag niste poze cu camera. Octavian___, on 19 aprilie 2022 - 07:09, said:
Mi-a placut tot timpul cum ai tinut/intretinut masinile de la Matiz incoace Octavian___, on 19 aprilie 2022 - 07:09, said:
Cu plumbu cerut ma gandesc ca unde mergi sunt meseriasi, la mine am patit sa nu fie asezat corespunzator pe janta (ca nici janta nu e perfect echilibrata din fabrica) si dupa rotire a cerut plumb de 2 ori mai putin Da, service-ul de roti este meserias, ma duc de ceva vreme la ei cand am de facut cate ceva de competenta lor (Autosoft Baneasa). Tot la ei am facut recent si geometria, a iesit ata (dupa ce de la service am plecat cu volanul usor stramb cand masina mergea drept). Din ce am vazut, aparatul pe care il folosesc opreste roata fix unde trebuie sa puna plumb si are un marcaj cu laser care le indica fix locul de pe jante unde trebuie sa fie jumatatea benzii de "plumb". Pot lipi "plumbul" aiurea doar isi propun sa fie ciobani . Editat de closchkutza, 19 aprilie 2022 - 09:58. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi