Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme mouse-uri in windows 10.
Ultima postare: ian 08 2016 10:45, Inițiat de
Clayderman
, ian 07 2016 10:35
·
0
#1
Publicat: 07 ianuarie 2016 - 10:35
Salut, acum aproximativ 2 luni am facut update de la windows 7 ultimate la windows 10 pro sa vad cum se comporta pe laptop-ul meu, neavand nici o problema nu am revenit la 7. In momentul de fata am intampinat o singura problema si anume: nu stiu ce se intampla cu mouse-ul dupa o anumita perioada de utilizare. La inceput totul mergea fara probleme, cum am dat update am cumparat si un mouse nou pt ca cel vechi se cam uzase (nu ii mai functiona corect rotita), la scurt timp a inceput sa "faca figuri" in sensul ca de fiecare data cand il apuca nebuniile se deconecta timp de cateva secunde iar apoi se conecta din nou, iar in cateva zile facea din ce in ce mai des lucul asta ca in final sa ajunga sa il conectez la portul usb, sa se aprinda beculetul din el, dar fara sa pot misca cursorul in vreun fel. Pentru ca nu am mai avut ce face cu dansul, l-am lasat deoparte si am revenit la cel vechi, unde din nou de la o functionare perfecta am intampinat aceeasi pasi, doar ca nu am ajuns sa nu mai pot misca cursorul, iar in momentul cand e pe duca apare eroarea ""The last USB device you connected to this computer malfunctioned, and Windows does not recognize it" . Cum as putea rezolva problema? Daca revin la windows 7 unde nu am intampinat probleme de genul acesta o sa rezolv ceva? Specificatii: Intel Core i3 2.40GHz , 4 GB RAM , Nvidia Geforce 710 M.
|
#3
Publicat: 07 ianuarie 2016 - 11:16
dany07rap, on 07 ianuarie 2016 - 11:13, said:
Cred ca portul USB este defect. Incearca sa schimbi portul USB si vezi cum se comporta. |
#5
Publicat: 07 ianuarie 2016 - 11:38
dany07rap, on 07 ianuarie 2016 - 11:28, said:
Daca pui un stick USB sau iti conectezi telefonul la PC prin USB, tot la fel se comporta? Reinstaleaza driverele placii de baza si incearca sa folosesti pasii de aici , poate ai ceva programe dubioase. |
#10
Publicat: 07 ianuarie 2016 - 13:48
Eu am aceeasi problema cu mousii BlueTooth (eu prefer pluralul 'mousi', chiar daca DEX-ul nu a inclus decat pluralul utilizat de tine, dar in varianta adaptata).
In TH1 experimentam aceeasi problema ca si tine cu mousii USB, dar problema a disparut in TH2. Driverele sunt aceleasi. Aparent in cazul meu driverele se impaca mai bine cu TH2. Pe tableta Toshiba nu aveam sunet pana cand nu am instalat Intel Platform Installer pentru Windows 8.1 sub Windows 10. Deci nu intotdeauna cele mai recente drivere sunt cele mai potrivite... Editat de _-_, 07 ianuarie 2016 - 13:48. |
|
#11
Publicat: 07 ianuarie 2016 - 15:16
_-_, on 07 ianuarie 2016 - 13:48, said:
Eu am aceeasi problema cu mousii BlueTooth (eu prefer pluralul 'mousi', chiar daca DEX-ul nu a inclus decat pluralul utilizat de tine, dar in varianta adaptata). In TH1 experimentam aceeasi problema ca si tine cu mousii USB, dar problema a disparut in TH2. Driverele sunt aceleasi. Aparent in cazul meu driverele se impaca mai bine cu TH2. Pe tableta Toshiba nu aveam sunet pana cand nu am instalat Intel Platform Installer pentru Windows 8.1 sub Windows 10. Deci nu intotdeauna cele mai recente drivere sunt cele mai potrivite... |
#12
Publicat: 08 ianuarie 2016 - 10:45
In anumite cazuri am rezolvat problemele cauzate de drivere instaland driverele pentru Windows 8 in locul celor pentru Windows 8.1 sub Windows 10. Alteori au disparut problemele folosind driverele (generice) instalate automat de Windows.
Experimenteaza si cu alte drivere, dupa ce te asiguri ca le-ai eliminat complet pe cele anterioare: folosind System Restore, din Device Manager cu optiunea de stergere de pe disk si cu PnPUtil: https://technet.micr...y/cc730875.aspx Incearca si driverele experimentale de aici: http://win10upgrade....aspx?region=TEG |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi