Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster cu GPL
Last Updated: Dec 02 2015 08:49, Started by
benis
, Nov 27 2015 00:51
·
0
#19
Posted 27 November 2015 - 12:26
Chiar nu inteleg de ce e dezastru. Si eu cand am luat dusterul benzinar tot asa ziceau unii pe forum. Din cate am inteles pe GPL fiind instalatie secventiala nu ai pierderi de putere.
Avand in vedere ca diferenta 0-100 intre diesel si benzinar este de doar cateva zecimi de secunda respectiv 12.8s benzinar vs 12.5s diesel, nu vad de ce dieselul este atat de bun in depasiri iar benzinarul este un dezastru. Eu ca posesor de Duster 1.6, in 44 mii de km nu am simtit vreodata nevoia de mai mult cuplu sau mai multa putere in depasiri. Sau sa raman undeva intepenit in noroi ca nu mai duce motorul. Am ramas in noroi ca nu mai aveam aderenta dar motorul nu a pus niciodata probleme. Ca e loc de mai bine sunt de acord, probabil ca un benzinar turbo e net peste un diesel 1.5 Dci. Un diesel merita doar pentru drumuri lungi. hunor66, on 27 noiembrie 2015 - 12:10, said:
Urca ciobanii cu ale lor pe rampe mai mari. Si incarcate, si cu remorca plina. Acuma, nu stiu daca ciobanii prefera Dusterul, sau altceva mai teapan..., da' banuiesc ca unii si-or luat si Duster si trag de el. Aici ai dreptate, doar ca nu am vazut dustere folosite de ciobani...sunt mult prea scumpe la achizitionare, sunt mult prea scumpe piesele de schimb. PS: am vazut dacii papuc 4x4 in locuri unde nu cred ca o sa urce careva cu dusterul... Iar pentru euro 6 deja ... http://www.euromotor...e tehnice_6.pdf Edited by bumpocbum, 27 November 2015 - 12:38. |
#20
Posted 27 November 2015 - 12:34
#21
Posted 27 November 2015 - 12:36
Quantum, on 27 noiembrie 2015 - 12:34, said:
Da tu niste exemple, pentru lamurire. Cine zice ca Dusterul e masina buna n-a mers cu altceva, si il inteleg... tiguan CELE MAI BUNE UNGHIURI DE ATAC SI DE DEGAJARE in grade: 1) Dacia Duster (30/36); 2) Hyundai ix35 (24.2/26.9) 3) Fiat Sedici (20.30/31.1); 4) Suzuki SX4 (20.30/31.1) ; 5) Nissan Qashqai (19.2/30.2) ; 6) Skoda Yeti (18.8/17.9) ; multumit? Edited by jericho, 27 November 2015 - 12:48. |
#22
Posted 27 November 2015 - 12:40
#23
Posted 27 November 2015 - 12:41
Fii atent aici legat de consum.
Dacia Duster benzina 105 cp, 4x4, din 2012, 25.600 de km azi dimineata cand am parcat-o in fata firmei, dupa o delegatie la capitala. Alba Iulia-Bucuresti, aprox. 350 de km, mers tare spre f tare(pe autostrazi nu am mers sub 160), masina goala si un sofer de 100 kile, consum cand am ajuns in Bucuresti 12,3 litri la suta pe CB M-am intors aseara pe vremea aia urata, am avut si ceva bagaje, evident am venit mai incet(maxim 120 pe autostrada), am resetat CB la intrarea pe autostrada, consumul la intoarcere a fost de 10,1 litri la suta. |
#24
Posted 27 November 2015 - 13:01
Da, cam 10.2 scot si eu la o medie orara de 105km/h ( Constanta, A2, A3, Ploiesti) . Nu e o masina pentru autostrada. Asa ca gaz-ul e binevenit.. Eu mai am 1an de garantie si probabil ca sa trec in liga cu GPL-ul. Si a mea e tot din 2012.
Apropo ce impresie ti-a facut ? Parea asa fara vlaga ? Edited by bumpocbum, 27 November 2015 - 13:08. |
#25
Posted 27 November 2015 - 13:07
#26
Posted 27 November 2015 - 13:20
L-am cautat pe Ghita (vodafone) acu 2 ani prin Jina. Bineinteles ca nu l-am gasit, dar spre surprinderea mea nici macar un botz de branza in piata lor centrala....
|
#27
Posted 27 November 2015 - 13:23
#28
Posted 27 November 2015 - 13:23
Referitor la consumul pe autostradă: Cx=0,42 la o suprafață expusă de 2,42m2. Mult aer de împins cu un factor de formă nepotrivit.
|
|
#29
Posted 27 November 2015 - 13:28
Quantum, on 27 noiembrie 2015 - 13:23, said:
Tu faci misto daca ma iei cu unghiurile de degajare... Eu vorbeam de masini 4x4... da tu exemple de "masini 4x4", ca pana una alta in afara de trolleala nu ai spus nimic concret pana acum Edited by jericho, 27 November 2015 - 13:32. |
#31
Posted 27 November 2015 - 16:45
Duster este in teren peste majoritatea suvurilor de pe piata:
-sistem 4x4 ok identic cu cel de pe x-Trail, masa relativ redusa -garda sol 21cm unghiuri de atac/degajare foarte bune. -etajarea cutiei de viteze care in oras este incomoda(trepte scurte) in teren face minuni (tr 1 f scurta emuleza reductorul prezent pe 4x4 adevarate) +protejeza ambreiajul la urcarea pantelor -cauciucuri cu balon inalt 65, pe drumuri nasoale confortul este superior vs concurenta dar pierde la stabilitate pe asfalt bun In rest Duster este sub concurenta la finisaje, securitate, echipare (fara clima etc) Edited by QAZ, 27 November 2015 - 16:47. |
#32
Posted 27 November 2015 - 20:01
Ce-mi place cand vad ca cuplul la diesel e mai bun decat la benzina... dar oare e ACEEASI cutie? Cand o sa intelegeti ca doua masini nu se compara doar dupa cuplu?
Recomandarea mea e oricand pentru un benzinar+GPL. |
#33
Posted 27 November 2015 - 20:13
NU e chiar asa. Daca folosesti dusterul mai mult pe drumuri grele, rampe accentuate, noroaie mari nu recomand benzinar. Cuplul net superior al dieselului te ajuta mult in astfel de situatii. Depinde foarte mult la ce folosesti masina. Pentru mine de ex. care merg mult in oras pe distante scurte, in perioda de iarna, fara sa ies in exterior un filtru gen FAP care stiu ca se colmateaza in aceste conditii ma dezavantajeaza. Sau faptul ca benzinarul se incalzeste foarte repede intr-un interval scurt iar e ceva foarte placut iarna. Fiecare tip de masina are avantajele si dazavantajele ei.
O optiune foarte interesanta devine motorul benzinar turbo care se apropie mult in privinta cuplului la turatii joase de diesel. .Ramane sa vedem fiabilitatea lui. Edited by bumpocbum, 27 November 2015 - 20:19. |
|
#34
Posted 27 November 2015 - 20:16
aici vorbim de cuplul in offroad.... unde nimic nu se compara cu un diesel....
|
#35
Posted 27 November 2015 - 20:23
#36
Posted 27 November 2015 - 20:59
Niva are reductor clasic si este avantajat in teren. O comparatie corecta ar fi intre masini identice, una benzen si una diesel. In acest caz castiga cea cu cuplu mai mare.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users