Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
305 răspunsuri în acest subiect

#55
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Am schimbat slpai de pe spate cu nexen su1,pe fata am su4. Cele vechi erau muci plus aveam un cui ca si bonus.
Am fost la o tura pe niste drumuri semi private si foarte multumit de ele, masina la 180hkm avea vibati chiar cu gume noi pe fata, acum 200km/h ( pe gpl ) nu simt nici o vibratie. Fiind xl masina sta ferm in curbe nu se mai simte ca pe bureti ca si in cazul uniroyal sp3, sa vad acum cat o sa reziste pe spate.

Fișiere atașate



#56
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Poze facute de un prieten ieri.

Fișiere atașate



#57
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Am o luna de cand jucaria a fost convertita pe gaz. Azi trebuia sa fac alta calibrare si alte harti insa nu am avut chef, masina merge bine asa cum este setata. O singura problema fata de slk 200 si c200 se incalzeste mai greu trecerea pe gaz se face dupa 7 minute de stat la ralanti ( nu am rabdare sa astept atata) fata de 3 minute la cele doua masini.
Am verificat amestecul in diferite situati si pana acum este ok. Se poare ca am o sonda mai leneza pe bancul 1 upstream. Am mai patit asa cu slk vechi, se duce LTFT pe bogat chiar daca STFT este ok, pana nu crapa nu imi bat capul.
Amestecul este in parametri normali dupa 1560km, ideal pe benzina este 0% deci sunt acolo =)
Consumul pe gaz este extraordianar ,12.72l si nu o menajez, se pare ca injectoarele aste Barracuda sunt excelente, stiu de timpi mici de injectie si fac fata bine si pe timpi mari. Pe gaz fac o mila cu 0.14p dat in tare, pe benzina facem o mila cu 0.25p mers pensionar.

Fișiere atașate


Editat de i860, 01 decembrie 2015 - 17:33.


#58
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Azi mi-am facut timp si am montat camera nou fata spate, pe aia veche o sa o montez pe masina lui dana, am cuparat si un nou card de 16gb. Fimeaza separat fata spate, am incercat sa fac un video insa nu prea am nimerit =)) nu sunt exact suprapuse.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dpashgZRuuI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fișiere atașate



#59
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Am vospit tobele azi.
http://imgur.com/VuicCTv

#60
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
0-100 km/h pe gaz in 6.0secunde, nu este rau, masina din fabrica face pe benzina 5.5s 0-100km/h. Nu m-am putut uita in timp ce dadeam in ea insa am o banuiala ca pe timpi foarte mari de injectie am amestec un pic mai bogat decat trebuie. Trebuie sa mai bibilesc la timpi mari de injectie cand am sa am chef.
Dupa asta am mers la o plimbare mers in limite legale si a scos 13.37 l/100 km sau in bani 0.11p /mila
In rest STFT SI LTFT sunt in limite.

Fișiere atașate



#61
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Am mai invatat ceva azi. Formarea amestecului in masina mea, nu stiam ca aerul este bagat in cilindri sub diferite "forme" in diferite situatii, ca amestecul de carburant sa fie optim.

Fișiere atașate



#62
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Azi a fost pe la mine prietenul meu si si-a prezentat BESTIA slk amg 55. Am fost la o tura cu ea si ma lasat sa o conduc, that sound... cum te baga masina aia in scaun... maybe one day i will have one.
I-am schimbat filtrele de aer si i-am facut ceva adaptari la masina.
http://imgur.com/a/aO7dY
Inca nu imi revin cum merge bestia aia...

#63
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.943
  • Înscris: 15.06.2007

View Posti860, on 01 decembrie 2015 - 17:25, said:

Am o luna de cand jucaria a fost convertita pe gaz. Azi trebuia sa fac alta calibrare si alte harti insa nu am avut chef, masina merge bine asa cum este setata. O singura problema fata de slk 200 si c200 se incalzeste mai greu trecerea pe gaz se face dupa 7 minute de stat la ralanti ( nu am rabdare sa astept atata) fata de 3 minute la cele doua masini.
Am verificat amestecul in diferite situati si pana acum este ok. Se poare ca am o sonda mai leneza pe bancul 1 upstream. Am mai patit asa cu slk vechi, se duce LTFT pe bogat chiar daca STFT este ok, pana nu crapa nu imi bat capul.
Amestecul este in parametri normali dupa 1560km, ideal pe benzina este 0% deci sunt acolo =)
Consumul pe gaz este extraordianar ,12.72l si nu o menajez, se pare ca injectoarele aste Barracuda sunt excelente, stiu de timpi mici de injectie si fac fata bine si pe timpi mari. Pe gaz fac o mila cu 0.14p dat in tare, pe benzina facem o mila cu 0.25p mers pensionar.
Cred ca se incalzeste mai lent comparativ cu ce ai mentionat tu, si pentru ca motorul este mai mare .
De exemplu, cati litri de apa intra in sistemul de racire la slk200 si cati intra la slk350? E vorba de un volum mai mare de apa, iar la ralanti scopul motorului este sa se invarta , nu sa incalzeasca apa repede, ca doar nu-i cazan.  Un matiz se incalzeste si mai repede.  Mai depinde si de uzura motorului.  
Eu cand am liat Dacia nou nouta cu 3km in bord, s-a incalzit cred ca dupa 1 minut, dadea deja caldut.  Oricum foarte repede.

View Posti860, on 13 ianuarie 2016 - 15:20, said:

Azi a fost pe la mine prietenul meu si si-a prezentat BESTIA slk amg 55. Am fost la o tura cu ea si ma lasat sa o conduc, that sound... cum te baga masina aia in scaun... maybe one day i will have one.
I-am schimbat filtrele de aer si i-am facut ceva adaptari la masina.
http://imgur.com/a/aO7dY
Inca nu imi revin cum merge bestia aia...
Super. V8 era?

#64
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
SLK 350 are termostat electronic iar SLK 200 are termostat clasic cu ceara, nu stiu daca si asta este un factor.

Da este V8.

#65
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Aveam ceva miros de ulei in masina cateodata iar cand m-am uitat mai atent am descoperit pe unde picura. Am comdant si inlocuit toate "dopurile"
http://imgur.com/a/f4f1M
Mi-am amintit ca am niste amortizoare pentru porbagaj si am zis sa le schimb , big mistake mai avem putin si imi scoteam unghile din carne. Pana la urma am reusit insa cu zgarieturile de rigoare.
http://imgur.com/saMuPer

#66
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Azi Dana a pierdut controlul intr-un sens giratoriu si a pocnit janta spate, era gheta pe jos.
http://imgur.com/3Wtw5vO

#67
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Am activat ambele stopuri (spate) pentru ceata, in uk era setat numa unu.

Fișiere atașate



#68
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Dupa ce a trebuit sa refac tot motorul la C, a sarit lantul de distributie si a distrus motorul si am asteptat o 3 saptamani, azi am schimbat placutele de frana la C pe fata.

Fișiere atașate



#69
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.943
  • Înscris: 15.06.2007
Ce estr "C"?

#70
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015

View Posttfmercedez, on 03 februarie 2016 - 20:20, said:

Ce estr "C"?
Mercedes C class compresor 200, este masina sotiei. Nu am mai facut topic si pentru masina aia.

Fișiere atașate



#71
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.943
  • Înscris: 15.06.2007
Ai acoperit numerele british.. de parca te-ar recunoaste cineva..
E reparabil C ul?

#72
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Au reconditionat motorul si mi-au dat garantie un an.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate