Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280
Ultima postare: mar 28 2020 10:52, Inițiat de
i860
, oct 19 2015 12:37
·
0
#55
Publicat: 18 noiembrie 2015 - 15:55
Am schimbat slpai de pe spate cu nexen su1,pe fata am su4. Cele vechi erau muci plus aveam un cui ca si bonus.
Am fost la o tura pe niste drumuri semi private si foarte multumit de ele, masina la 180hkm avea vibati chiar cu gume noi pe fata, acum 200km/h ( pe gpl ) nu simt nici o vibratie. Fiind xl masina sta ferm in curbe nu se mai simte ca pe bureti ca si in cazul uniroyal sp3, sa vad acum cat o sa reziste pe spate. Fișiere atașate |
#57
Publicat: 01 decembrie 2015 - 17:25
Am o luna de cand jucaria a fost convertita pe gaz. Azi trebuia sa fac alta calibrare si alte harti insa nu am avut chef, masina merge bine asa cum este setata. O singura problema fata de slk 200 si c200 se incalzeste mai greu trecerea pe gaz se face dupa 7 minute de stat la ralanti ( nu am rabdare sa astept atata) fata de 3 minute la cele doua masini.
Am verificat amestecul in diferite situati si pana acum este ok. Se poare ca am o sonda mai leneza pe bancul 1 upstream. Am mai patit asa cu slk vechi, se duce LTFT pe bogat chiar daca STFT este ok, pana nu crapa nu imi bat capul. Amestecul este in parametri normali dupa 1560km, ideal pe benzina este 0% deci sunt acolo =) Consumul pe gaz este extraordianar ,12.72l si nu o menajez, se pare ca injectoarele aste Barracuda sunt excelente, stiu de timpi mici de injectie si fac fata bine si pe timpi mari. Pe gaz fac o mila cu 0.14p dat in tare, pe benzina facem o mila cu 0.25p mers pensionar. Fișiere atașateEditat de i860, 01 decembrie 2015 - 17:33. |
#58
Publicat: 02 decembrie 2015 - 13:59
Azi mi-am facut timp si am montat camera nou fata spate, pe aia veche o sa o montez pe masina lui dana, am cuparat si un nou card de 16gb. Fimeaza separat fata spate, am incercat sa fac un video insa nu prea am nimerit =)) nu sunt exact suprapuse.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dpashgZRuuI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fișiere atașate |
#60
Publicat: 13 decembrie 2015 - 23:41
0-100 km/h pe gaz in 6.0secunde, nu este rau, masina din fabrica face pe benzina 5.5s 0-100km/h. Nu m-am putut uita in timp ce dadeam in ea insa am o banuiala ca pe timpi foarte mari de injectie am amestec un pic mai bogat decat trebuie. Trebuie sa mai bibilesc la timpi mari de injectie cand am sa am chef.
Dupa asta am mers la o plimbare mers in limite legale si a scos 13.37 l/100 km sau in bani 0.11p /mila In rest STFT SI LTFT sunt in limite. Fișiere atașate |
#62
Publicat: 13 ianuarie 2016 - 15:20
Azi a fost pe la mine prietenul meu si si-a prezentat BESTIA slk amg 55. Am fost la o tura cu ea si ma lasat sa o conduc, that sound... cum te baga masina aia in scaun... maybe one day i will have one.
I-am schimbat filtrele de aer si i-am facut ceva adaptari la masina. http://imgur.com/a/aO7dY Inca nu imi revin cum merge bestia aia... |
#63
Publicat: 13 ianuarie 2016 - 16:01
i860, on 01 decembrie 2015 - 17:25, said: Am o luna de cand jucaria a fost convertita pe gaz. Azi trebuia sa fac alta calibrare si alte harti insa nu am avut chef, masina merge bine asa cum este setata. O singura problema fata de slk 200 si c200 se incalzeste mai greu trecerea pe gaz se face dupa 7 minute de stat la ralanti ( nu am rabdare sa astept atata) fata de 3 minute la cele doua masini. Am verificat amestecul in diferite situati si pana acum este ok. Se poare ca am o sonda mai leneza pe bancul 1 upstream. Am mai patit asa cu slk vechi, se duce LTFT pe bogat chiar daca STFT este ok, pana nu crapa nu imi bat capul. Amestecul este in parametri normali dupa 1560km, ideal pe benzina este 0% deci sunt acolo =) Consumul pe gaz este extraordianar ,12.72l si nu o menajez, se pare ca injectoarele aste Barracuda sunt excelente, stiu de timpi mici de injectie si fac fata bine si pe timpi mari. Pe gaz fac o mila cu 0.14p dat in tare, pe benzina facem o mila cu 0.25p mers pensionar. De exemplu, cati litri de apa intra in sistemul de racire la slk200 si cati intra la slk350? E vorba de un volum mai mare de apa, iar la ralanti scopul motorului este sa se invarta , nu sa incalzeasca apa repede, ca doar nu-i cazan. Un matiz se incalzeste si mai repede. Mai depinde si de uzura motorului. Eu cand am liat Dacia nou nouta cu 3km in bord, s-a incalzit cred ca dupa 1 minut, dadea deja caldut. Oricum foarte repede. i860, on 13 ianuarie 2016 - 15:20, said: Azi a fost pe la mine prietenul meu si si-a prezentat BESTIA slk amg 55. Am fost la o tura cu ea si ma lasat sa o conduc, that sound... cum te baga masina aia in scaun... maybe one day i will have one. I-am schimbat filtrele de aer si i-am facut ceva adaptari la masina. http://imgur.com/a/aO7dY Inca nu imi revin cum merge bestia aia... |
#65
Publicat: 19 ianuarie 2016 - 16:17
Aveam ceva miros de ulei in masina cateodata iar cand m-am uitat mai atent am descoperit pe unde picura. Am comdant si inlocuit toate "dopurile"
http://imgur.com/a/f4f1M Mi-am amintit ca am niste amortizoare pentru porbagaj si am zis sa le schimb , big mistake mai avem putin si imi scoteam unghile din carne. Pana la urma am reusit insa cu zgarieturile de rigoare. http://imgur.com/saMuPer |
#66
Publicat: 20 ianuarie 2016 - 15:58
Azi Dana a pierdut controlul intr-un sens giratoriu si a pocnit janta spate, era gheta pe jos.
http://imgur.com/3Wtw5vO |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi