Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280
Last Updated: Mar 28 2020 10:52, Started by
i860
, Oct 19 2015 12:37
·
0
#91
Posted 19 February 2016 - 18:48
Am terminat cu bujiile, aratau ok vechile Bosch. Am pornit numai masina sa vad daca merge =)) de testat am sa o testez Duminica.
Attached Files |
#92
Posted 21 February 2016 - 20:30
M-am intalnit cu prietenul meu la o cafea, dupa care am testat bujile =))
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N5sc8r4ojEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] As vrea sa imi pun si eu drl arata bine pe masina lui Attached Files |
#93
Posted 22 February 2016 - 20:36
Eu as monta DRL in zona proiectoarelor. Ar avea un aspect ca din fabrica
|
#94
Posted 22 February 2016 - 21:03
Cred ca nu mai pun nimic, trebuie declarate la asigurare, alti bani alta distractie.
|
#95
Posted 24 February 2016 - 14:22
Am mai faut azi un test pentru balance shaft si pare ok.
Attached Files |
#96
Posted 24 February 2016 - 15:36
#97
Posted 24 February 2016 - 16:18
8 ani de zile fara accidente, iar acum asigurare este 400 pe ani la slk si 350 la c class
|
#98
Posted 25 February 2016 - 01:52
La veniturile de acolo, minse pare ok. Dar bu poti zice ca e putin.
|
#99
Posted 25 February 2016 - 12:01
Dupa cum ziceam asta este dupa 8 ani fara accidente. Daca eram la inceput probabil asigurarea costa cateva mii de lire pentru slk350 si nu ma asigurau multe compani. Fratele stiu ca a platit 2600 de lire pe an primadata pentru Mazda rx-8 lui.
Daca nu aveam 8 ani far accidente uite cat era cea mai ieftina asigurare ... Attached Files |
#100
Posted 25 February 2016 - 14:01
Platesti putin oricum, probabil din cauza postcode-ului.
Pt. nordul Londrei, motor de 3.2, 10 ani NCB platesc 50/luna direct debit (e adevarat ca e "imprumut" si include si dobanda). Dar ca sa ajung la suma asta a trebuit sa chelesc asigurarea: nu am nici un sofer aditional, nu sunt acoperit sa conduc si alta masina, fara breakdown recovery, fara no claim bonus protect. Altfel era vreo 80/luna. |
|
#101
Posted 25 February 2016 - 16:17
i860, on 25 februarie 2016 - 12:01, said: Dupa cum ziceam asta este dupa 8 ani fara accidente. Daca eram la inceput probabil asigurarea costa cateva mii de lire pentru slk350 si nu ma asigurau multe compani. Fratele stiu ca a platit 2600 de lire pe an primadata pentru Mazda rx-8 lui. Daca nu aveam 8 ani far accidente uite cat era cea mai ieftina asigurare ... Alta curiozitate de-a mea, ca zoceai ca sotia are un MB C200 (banuiesc ca benzinar si el), motorul este de 1.8L? Cat costa intretinerea lui anual fara manopera? Asa aproximativ, ulei, filtre, bujii, placute , curele, etc? Asa grosier, ti se pare ieftin sau scump.de intretinut? Mersi, si nu te mai sacai. |
#102
Posted 25 February 2016 - 16:30
saxx, on 25 februarie 2016 - 14:01, said:
Platesti putin oricum, probabil din cauza postcode-ului. Pt. nordul Londrei, motor de 3.2, 10 ani NCB platesc 50/luna direct debit (e adevarat ca e "imprumut" si include si dobanda). Dar ca sa ajung la suma asta a trebuit sa chelesc asigurarea: nu am nici un sofer aditional, nu sunt acoperit sa conduc si alta masina, fara breakdown recovery, fara no claim bonus protect. Altfel era vreo 80/luna. Post code bun, garaj la slk 350 si private driveway la C class. @tfmercedez voluntary si compulsory sunt sumele care tu le platesti in caz de accident ( din vina ta ) sau daca esti busit de o masina neasigurata. Insa daca ceri despagubire incepi de la 0 ani. Chiar daca ai protejati ani fara accident asigurarea se va duce in sus. Despre parbriz ii suni si vin si til schimba in drum, platesti £75 de lire pentru un no name sau 100 si ceva pentru unul oem, nu iti influienteaza asigurarea. C-ul si asta este pe gaz, instalatia a costat 850 de lire insa se amortizeaza repede, un schimb de ulei ( il schimb la 5000 mile ) + filtru £35 de lire in regim propriu, placute fata 25 de lire spate 20 lire schimbate in regim propriu, un termostat 16 lire, un litru de antigel 1.05 lire, cel mai scump a fost reconditionat motorul =)) £1800 pana la urma plus o pompa de servo 120 cu manopera. Si iarasi nu este nici un deranj. Edited by i860, 25 February 2016 - 16:33. |
#103
Posted 25 February 2016 - 17:12
Apropo, daca te hotarai sa il dai la scrap, puteai face transplant la instalatia pe gaz ?(presupunem ca aveau acelasi nr. de cilindri). Cu ce costuri?
|
#104
Posted 25 February 2016 - 17:18
Puteai face, pastrai rezervorul, ecu gpl, injectoarelesi reductorul. De montat trebuie montat la un service autorizat lpg si nu știu cat imi lua manopera.
|
#105
Posted 25 February 2016 - 20:29
i860, on 25 februarie 2016 - 16:30, said: Post code bun, garaj la slk 350 si private driveway la C class. @tfmercedez voluntary si compulsory sunt sumele care tu le platesti in caz de accident ( din vina ta ) sau daca esti busit de o masina neasigurata. Insa daca ceri despagubire incepi de la 0 ani. Chiar daca ai protejati ani fara accident asigurarea se va duce in sus. Despre parbriz ii suni si vin si til schimba in drum, platesti £75 de lire pentru un no name sau 100 si ceva pentru unul oem, nu iti influienteaza asigurarea. C-ul si asta este pe gaz, instalatia a costat 850 de lire insa se amortizeaza repede, un schimb de ulei ( il schimb la 5000 mile ) + filtru £35 de lire in regim propriu, placute fata 25 de lire spate 20 lire schimbate in regim propriu, un termostat 16 lire, un litru de antigel 1.05 lire, cel mai scump a fost reconditionat motorul =)) £1800 pana la urma plus o pompa de servo 120 cu manopera. Si iarasi nu este nici un deranj. Chiar azi am vazut la Lidl, pompa de scos uleiul din motor , prin aspiratie, cu vreo 48 de lei, probabil £9, si ma gandeam la topicul asta. De ce a trebuit reconditionat motorul? Car de uzat era? Sau ce se intelege prin reconditionare? Pistoane noi? camasi, cilindrii etc? Totusi nu e dacie. Cate mile avea la momentul operatiunii? Este W204? |
|
#106
Posted 25 February 2016 - 20:55
Am scris ceva pagini in urma, a sarit lantul de la punct si a tocat tot inauntru. Este un w203 c200 sport 162cp kompressor.
Ai grija la pompa unele nu sunt ok toate, nu poti face nimic cu ieftineli. Pe a mea am dat vreu 45 de lire insa si-a scos bani de mult. Este o pela 6000 http://www.amazon.co... extractor pump NU se indoie furtunul sub vacum nu se indoiae recipientul. Daca ai timp urmareste video asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZPflVUzVxJ8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#107
Posted 25 February 2016 - 23:17
Aha. Pai aia mai degraba a fost o reparatie, decat o reconditionare, parerea mea. Eu ma gandeam ca a fost atat de uzat motorul de la milele parcurse, nu din cauza distributiei sarite "accidental".
Mai cochetez din cand in cand cu ideea de a-mi lua un W204, ca am vazut ca se gasesc exemplare interesante pe la 14000-15000 €. Dar daca mentenanta este mai scumpa anual de 300-400 de euro, adica doar consumabilele, parca nu-i de mine. Unde mai pui, ca totul este mult mai scump decat la alte marci de volum. Nu stiu de ce, ma asteptam ca daca un Opel astra G de 13 ani, rezista foarte bine cu un buget de 200 de euro anual, (ulei, filtre, bujii la 3-4 ani, placute de frana ), ma gandeam ca un Mercedes ar trebui sa fie chiar si mai bun. La motor nu s-a umblat deloc, in afara de un furtun de la intercooler, care s-a fisurat in timp, si alternatorul care a necesitat niste reparatii de vreo 3 ori. 310000km cu ambreiajul original. Pana sa gasesc jurnalul tau, nici nu m-am gandit ca exista pompe de extras uleiul, pentru hobbyisti, acasa. Mi-amintesc ca odata la "service" tipu a pus prea mult ulei, si depasea marcajul de maxim pe joja. Am citit in cartea masinii ca nu este bine pentru motor daca este prea mult ulei. Am cautat prin ograda un furtun de plastic, si... am tras cu gura lol. Am scos vreo 200-300ml, cu grija sa nu trag in gura. Au ras aia de se tineau de burta cand le-am povestit. |
#108
Posted 25 February 2016 - 23:35
Uite de exemplu la slk 200 cumparat in dec 2013 si vandut in oct 2015
Aici este inclus totul de la,instalatie lpg, asigurare, taxa de drum, itp, service, caucicuri,spalat, parcare etc, fiecare banut bagat in masina aia Attached FilesEdited by i860, 25 February 2016 - 23:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users