Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280

- - - - -
  • Please log in to reply
305 replies to this topic

#289
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am cumparat la C280 discuri de frana pe fata, am gasit o pereche de brembo 09.A613.40

Diameter [mm]:295
Brake Disc Type:Internally Vented
Centering Diameter [mm]:67
Number of Holes:5
Brake Disc Thickness [mm]:28
Minimum Thickness [mm]:25,4
Height [mm]:64,5
Tightening Torque [Nm]:130

#290
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am cumparat si pentru slk niste placute de frana fata, Brembo P50073, sunt pe duca cele de pe ea.

#291
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ajutat un prieten cu un slk 320 cu:
Schimabat ulei + filtru
Schimbat filtre de aer
Schimbat bujii.

Attached Files



#292
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Azi am schimbat discurile de frana la c280.  Cele vechi erau uzate rau pe interior.

Attached Files



#293
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Hello, rasfoiam jurnalul tau si vroiam sa te intreb cat te tin Osram Laser-urile ? Acuma cred ca am pe a mea becurile din fabrica si din cate tin minte de la Ford-ul trecut o data ce s-au ars alea de fabrica, sa te tii, tot luam becuri o data la 4-5 luni. N-as vrea sa incep iar sa ma duc la magazin dupa lapte si becuri, chiar daca lumineaza mai bine..

#294
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
după ce unul din vechile becuri și-a dat duhul, mi-am pus pe SLK Osram OSRAM Xenarc Cool Blue Intense 6000K. execelente becuri!
dintre toate mașinile pe care le-am avut până acum, SLK-ul are cele mai bune faruri. cele mai groaznice au fost pe Civic (xenoane cu reflector D2R, dar prost construite), iar pe Astra J chiar după înlocuit cu OSRAM-uri mi s-au părut banale.

PS: așa ma arde să-mi înlocuiesc SLK200 cu un SLK350 (tot R171), dar cum de la anul e în plan să apară kinder-ul, nu prea mai am ce face doar cu 2 locuri. :(((((

Edited by mannes, 21 March 2018 - 12:47.


#295
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
W212 T-model ?

#296
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Masina a trecut de 163k km.
Am facut evacuarea acum 2 ani si dupa 3 ani de cautari am gasit pe cineva care mi-a facut si pop and bang mod.
Schimb de ulei tot la 5k km azi am facut schimbul, tot shell ultra 5w40 folosesc.
Am schimbat amortizoare, arcuri, discuri, placute fata spate si cateva setruri de caucicuri, tot nexen am pe ea.
Activat modul super sport pentru cutia de viteza ( schimbat uleiul in cutie anul trecut)
Schimbat uleiul in diferential anul trecut.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q5amkABR-RA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s7F26h6PMQ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#297
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
De ce chiar 5000? E cel pe baza de GTL pe care il folosesti nu? Sau o turezi foarte tare? Eu am deja 6200km cu shell helix ultra L 5w40 si ma gandesc sa-l schimb pe la 7000. Deocamdata nici vorba sa se simta vreo schimbare la sunet sau vibratii.

La cutie eu pun oem. I-am facut schimbul anul trecut si anul acesta.

#298
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Da este pe baga de gtl, uleiul, cu a mea da merg mai turat, mai ales de cand am activat sport plus la transmisie. Nevasta merge normal cu c280 insa tot asa schimb uleiul.
Daca se vor strica maca nu se strica de la ulei Posted Image

#299
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
@vinciun
La cutie am folosit Fuchs titan atf 4134 si ala slk si la c.
La a mea l-am schimbat la 35k ( din pacate nu are buson la torque converter si am facut flush am consumat 10l degeaba )  mile era cam negru ... la c a fost ok asta avand si buson.

Attached Files



#300
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
Eu l-am schimbat ( intr-un garaj, nu personal) de doua ori la distanta de 50.000km intre schimburi. De fiecare data au intrat cate 6 litri in loc de 8. O mica parte de ulei vechi tot a ramas dar...

#301
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Miercuri s-a stricat masina.
Am coborat acoperisul si cand sa il inchid s-a ridicat porbagajul si atat.
Am reusit sa il inchid manul dupa procedura de aici
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HDB8kKl42So?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pe diagnostic am avut eroare de ceva senzori, iam controlat cu multimetrul si pareau ok.
Probleam era ca geamurile nu se ridicau dupa ce am inchis acoperisul manual si nu puteam circula cu ea, ca ploua.
Joi am deschis iara acoperisul si lam inchis nici o schimbare.
Azi am reparat-o.
Cu ajutorul vecinului, am dat acoperisul jos in porbagaj , apoi am dat scaunel in fata, scos tot covorul din spare, scos centurile de siguranta, scos toate plasticele, scos boxe, scos cutia de cd-uri, scos un compartiment si in sfarsti am dat de pompa hidraulica care ridica/coboara acoperisul.
Pompa era goala nu avea ulei deloc, urme de ulei erau pe pereti.
Am folosit o sering si am bagat ulei in rezervor. Din fericire am observat ca un surub statea atarnat pe acolo. Am intors pompa si surpriza un furtun hidraulic era sarit din pompa si suportul care tinea furtunele era stramb. Am indreptat suportul si prins suruburile inapoi dupa care am pus totul la loc, din diagnostic am ridicat ferestrele din spate ca sa fie totul inchis si apoi am apasat pe butonu de deshis si a functinat.
Vecinul meu ma ajutat in fiecare zi iti multumesc din suflet.
Bucuros ca merge iara masina.
https://imgur.com/a/PZfNIbq

#302
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015
A fost mult de munca, nici nu ma apucam acasa... Bravo ca ai facut-o totusi!

#303
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am avut noroc cu mecanicul meu, ma lasat sa lucrez in garajul lui, afara ploua torential.
Il ajut si eu cu calculatorele lui, cand are nevoie de diagnoza Mercedes il ajut am sd connecct c4 si pot face programare, codare update la mercedes.

#304
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Am splat-o, polisat-o si ceruit-o azi.

Attached Files



#305
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Un proiect inceput din Ianurie, am vrut sa activez meniul AMG pe masina nevestei. Dupa multe esecuri si cu ajutorul unui prieten azi am reusit sa activez.
Ii arata temp la uleiul din motor, temp uleiului din cutia de viteze, in ce viteza este masina si rmp.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_hgXTYDPk9k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

https://imgur.com/a/s3vxWsx

Edited by i860, 26 March 2020 - 21:31.


#306
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
In noul menu am mai descoperit inca 2 noi optiuni
www.youtube.com/watch?v=0O-muqqvdaA

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate