Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tren...
Ultima postare: aug 28 2015 19:16, Inițiat de
SmartBrain
, aug 27 2015 13:22
·
0
#6
Publicat: 27 august 2015 - 13:40
xilo, on 27 august 2015 - 13:35, said: Cred că e vorba de LE 5100: http://www.rsco.ro/s...php?item=le5100nu de LDE 2100 |
#10
Publicat: 27 august 2015 - 14:05
Nu se specifică decât înălțimea cu pantograful coborât, pentrucă aia e cea mai mică înălțime care interesează în mod practic.
http://www.ferest-lo...ica-le-5100-kw/ http://portal.ro-tra...5100T-Reloc.pdf |
|
#13
Publicat: 27 august 2015 - 18:05
neur0, on 27 august 2015 - 14:05, said:
Nu se specifică decât înălțimea cu pantograful coborât, pentrucă aia e cea mai mică înălțime care interesează în mod practic. http://www.ferest-lo...ica-le-5100-kw/ http://portal.ro-tra...5100T-Reloc.pdf Tu ce explicatie gasesti cum poate incapea o locomotiva pe sub el daca respectiva locomotiva are 4.5 m cu pantograful coborat si podul are 5 metri.... |
#14
Publicat: 27 august 2015 - 18:25
Podul este mult mai inalt , prin deductie poti vedea ochiometric raportat la inaltimea unui stilp de electrificare ce are aproximativ 12 metrii din care : 4 metrii sub pamint si aprox. 8 metrii afara .
Minimum de inaltime a firului de contact este 5150mm iar maxim 6500mm masurat de la nivelul superior al sinei (NSS). In vederea proiectarii unui pod , avind in vedere ca este obiectiv de arta, se tine cont atit de rezistenta cit si de destinatie , daca este implicat si CFR se tine cont de normativele lor care sunt DRASTICE , nu merge cu taiem de aici si punem dincolo . Daca acel pod a fost proiectat pentru auto si CFR fi linistit ca ambele vor circula in deplina siguranta fara a ramine fara plafon sau pantograf . |
#15
Publicat: 27 august 2015 - 18:49
xilo, on 27 august 2015 - 18:25, said:
Podul este mult mai inalt , prin deductie poti vedea ochiometric raportat la inaltimea unui stilp de electrificare ce are aproximativ 12 metrii din care : 4 metrii sub pamint si aprox. 8 metrii afara . Minimum de inaltime a firului de contact este 5150mm iar maxim 6500mm masurat de la nivelul superior al sinei (NSS). In vederea proiectarii unui pod , avind in vedere ca este obiectiv de arta, se tine cont atit de rezistenta cit si de destinatie , daca este implicat si CFR se tine cont de normativele lor care sunt DRASTICE , nu merge cu taiem de aici si punem dincolo . Daca acel pod a fost proiectat pentru auto si CFR fi linistit ca ambele vor circula in deplina siguranta fara a ramine fara plafon sau pantograf . Cu siguranta indicatorul de pe pod este gresit , altfel nu se poate explica. Multumesc inca o data ! Totusi asa prosti sa puna semnul gresit ? Editat de SmartBrain, 27 august 2015 - 19:09. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi