Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Laptop Online
Ultima postare: aug 19 2015 09:03, Inițiat de
RA2013
, aug 17 2015 15:42
·
0
#3
Publicat: 17 august 2015 - 16:18
Dacă vrei să cumperi de la Corsarii online pregătește-te să nu ai garanție. Garanția la ei de cele mai multe ori = 0. Un exemplu recent http://goo.gl/49ONXT
|
#5
Publicat: 17 august 2015 - 19:42
Dupa link ul de mai sus si alte plangeri de care am auzit o sa evit si eu acest magazin. Eu aveam impresia ca este o firma serioasa dar tot auzeam ca unii au probleme cu ei dar vad ca aud din ce in ce mai des acest lucru.
Acum poate or fi si comentarii fake, dar cand vezi din ce in ce mai multe incepi sa ti pui niste semne de intrebare |
#6
Publicat: 18 august 2015 - 09:15
Fake pe naiba. Ar fi venit de mult cu lămuriri domnii de la cel mai cel.
Vezi Păgubiţi de cel.ro https://www.facebook...biticelpunctro/ Editat de andrei_1234567890, 18 august 2015 - 09:16. |
#7
Publicat: 18 august 2015 - 16:24
A apărut cazul de mai sus la TV http://observator.tv...ual-159387.html
|
#8
Publicat: 19 august 2015 - 06:51
Eu am luat doar de 2 ori de la ei, cei drept o tableta si un mediaplayer, dar nu cred ca se pune in discutie pentru ca au fost usor de transportat si au ajuns ok. Daca stam sa na gindim sunt n motive care pot duce la spargerea unui TV: ambalajul gindit prost care nu asigura protectie la manipulari si transport in conditii normale (ma indoiesc totusi - deobicei sunt imbracate in calupuri de polistiren), manipulari defectuoase care pot aparea incepind de la producator, distribuitor, depozite, firma de curierat. Prinde hotul scoate-i ochii. Nu mai punem transporturile in sine cu TIR, dube etc etc. Pentru asemenea situatii trebuie sa existe un sistem de asigurari pe care firma care vinde produsele trebuie sa il aiba pus la punct pentru despagubiri in cazul in care apar avarieri ale produsului pe traseu care nu tin de client. Cind vine curierul nu cred ca sta nimeni sa bage in priza obiectul primit. Ce facem atunci? Ne transformam in inspectori de calitate la primire? Nu cred ca sta nimeni sa faca asa ceva mai ales la un produs mare bine ambalat. Asta imi da de gindit si cind iau TV cu proxima ocazie ma duc direct in magazin sau showroom.
|
#9
Publicat: 19 august 2015 - 09:03
misu183, on 19 august 2015 - 06:51, said:
De asta cumpăr de la emag. Online! http://www.emag.ro/i...-trebuie-sa-fac |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi