Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Raiffeisen Romania - topic dedicat
Last Updated: May 10 2024 12:58, Started by
ZIGZAG20
, Jan 17 2015 11:49
·
114
#271
Posted 25 July 2019 - 11:31
Eu ma gandeam ca au o baza de date comuna, am intrebat la prima banca si a spus ca fupa ce luam adeverinta putem merge la orice banca si ca nu este necesar sa venim acolo.
|
#272
Posted 25 July 2019 - 12:18
Cred ca ai prins o persoana absolut deosebita in a doua agentie, bineinteles ca e o baza de date comuna...
|
#274
Posted 25 July 2019 - 21:38
Raiff e nașpa la credite. Au dobânzi în trepte, probabil daca esti tiriac prinzi dobanda mica. O banca ok e brd. Bine, nici ei nu iti zic ca plătești 5 lei la contul pe care ți-l deschid, bani dați lunar care nu se includ în dae.
M-am dus io la ei sa refinantez un credit, aveau peste tot reclama cu 7%, la calcul ma încadra la 17. |
#275
Posted 25 July 2019 - 21:56
gabyr6, on 24 iulie 2019 - 23:11, said:
Salutare, vin si eu cu o problema daca pot sa ai spun asa poate a mai patit cineva sau e cineva care lucreaza in domeniul bancar. Saptamana trecuta sotia mea a aplicat pentru un credit de nevoi personale online la raiffeisen, pe online totul a mers perfect inclusiv verificarea la anaf, dupa 2 zile o suna o doamna de la raiffeisen si ai spune ca sa pre aprobat creditul si sa se duca la banca sa semneze hartiile.De aici incep problemele odata ajunsi la banca doamna de acolo spune ca de fapt ai mai trebuie si o adeverita de salariu, dupa 4 zile revenim cu adeverinta dar la alt sediu raiffeisen care era mai in drumul nostru, verifica acolo cineva si ai spune ca in calculator nu apare pre aprobarea creditului si nici faptul ca am facut o cerere online pentru credit de nevoi personale si facand el o simulare acolo ai spune ca nu se aproba suma ceruta si nici macar o alta suma mai mica si ca sa nu mai incercam la raiffeisen niciodata ca nu se aproba.Sper ca nu am scris prea mult si mai sper ca poate e cineva care lucreaza la raiffeisen si ma poate lamuri si pe mine. Duduia din a doua agenție nu a știut unde și cum să caute creditul, a făcut o altă simulare și, normal, sistemul aprobă o singură cerere, adică pe prima, respectiv cea făcută online. Mergi în prima agenție cu adeverința și ar trebui să fie ok. (dacă au cerut și adeverință, înseamnă că informațiile de pe Anaf apar alandala (ori s-a blocat), a avut creștere salarială sau soția încasează și comisioane /bonusuri și sunt discrepanțe majore. Sau e categorie de bugetar "special". Nu vă faceți griji, de cele mai multe ori este vina anafului.) |
#276
Posted 27 July 2019 - 14:28
In situatia de mai sus ,angajata nu a selectat corect tipul de cerere in aplicatia de credite, baza este comuna pe toata banca indiferent de canal aplicare pt credit: agentie, online, parteneri. La Raiffeisen au aprobare credit 100 % si pe online . Am aplicat eu online intr-o vineri si dupa verificarea la Anaf cu acordul meu a fost aprobat creditul si banii au fost virati in cont ( tot vineri ) .Toate documentele le-am primit pe mail-ul personal.Atentie , la aplicarea pentru credit pe site-ul bancii, sa declari acelasi numar de telefon si aceeasi adresa de mail pe care le-ai declarat la ultima vizita intr-o agentie. |
#277
Posted 30 July 2019 - 17:49
bv01, on 03 iulie 2019 - 06:05, said:
Mie mi se pare superioara din absolut toate punctele de vedere. Un mare plus este posibilitatea sa administrezi cardurile si fondurile de investitii. Deschizi aplicatia, apar X tranzactii. Refresh. Acelasi rezultat. Refresh, acelasi rezultat. Refresh, apare inca o tranzactie care inainte nu o afisa. Inchizi aplicatia, apare tranzactia. Dai refresh, dispare. Anumite informatii de baza mi se par mai clare in cea veche, pana si sumele blocate aveau un tab separat sa stii clar cand s-a finalizat plata, sare in ochi. Daca tot au facut aplicatie noua, ma asteptam la niste notificari PUSH, daca vrei sa le activezi sa stii cand/ce tranzactii s-au realizat, asa, ca o chestie importanta de securitate. Sa vedem ce portofel virtual vor scoate acum in august... |
#278
Posted 31 July 2019 - 00:37
Era fain daca integrau si functionalitatea de SmartToken in noua versiune, sa fie o singura aplicatie.
|
#279
Posted 31 July 2019 - 06:12
Pe mine ce ma.deranjeaza e ca nu mai poti activa alertele sms (cont premium) - aparent au scos in noua aplicatie modul de activare si lucreaza sa introduca inapoi.
|
#280
Posted 31 July 2019 - 07:07
|
#281
Posted 31 July 2019 - 08:09
Aplicatia e noua, e normal sa fie probleme. Au chiar si probleme de gramatica. De ex. daca nu recunoaste amprenta mesajul de eroare este "Amprenta nu a fost recunsocuta". E loc de dezvoltare, mai spunem si noi ce buguri gasim, mai gasesc si ei. Se rezolva. Doar sa nu fie buguri grave sa dispara bani, sa nu mai vezi tranzactii sau mai stiu eu ce. Mie imi place cum arata aplicatia. Eu le scriu tot ce gasesc ca nu-mi place sau nu merge bine, sau ce as vrea sa aibe aplicatia. Faceti la fel fiecare. Cu siguranta se tine cont de sugestiile noastre.
|
#282
Posted 31 July 2019 - 12:27
De fapt nu e normal. Un produs scos pe piață trebuie să aibă toate funcționalitățile puse la punct. Că mai are o greșeală de ortografie pe ici, pe colo, e una. Să nu funcționeze cum trebuie e alta.
Iar felul în care arată... e complet indiscretă. Cifrele sînt scrise cu caractere mari și bolduite drept pentru care sînt vizibile de la distanță. E desenată pentru chiori? |
#283
Posted 31 July 2019 - 12:32
Aveți idee cat de repede ajunge in Raiff un transfer in lei, făcut din Revolut (tot lei)?
|
#284
Posted 31 July 2019 - 13:15
eu am pățit să văd banii (LEI) în Raiffeisen chiar și după 40 de minute. Transfer inițiat dimineața, înainte de 8.
|
#285
Posted 31 July 2019 - 13:45
ok... ms
tot dimineața îl fac și eu... e bine și dacă intră a doua zi, dupa prânz |
|
#286
Posted 31 July 2019 - 15:17
radunic, on 31 iulie 2019 - 12:27, said:
De fapt nu e normal. Un produs scos pe piață trebuie să aibă toate funcționalitățile puse la punct. Că mai are o greșeală de ortografie pe ici, pe colo, e una. Să nu funcționeze cum trebuie e alta. Marea majoritate nu inteleg nimic din lumea in care traiesc si au impresia ca e normal ca utilizatorul sa fie beta tester! Astia sunt foarte multi a.i. tu (si eu) nu (mai) contam (suntem neglijabili)! Eu sper sa se intample ceva extrem de nasol la un moment dat din cauza faptului ca nu mai testeaza nimeni produsele pe care le lanseaza! Si cand zic asta, ceea ce zic, de fapt, este ca imi doresc sa ni se intample ceea ce e normal sa ni se intample, luand in considerare modul in care gandim (sau nu gandim)! |
#287
Posted 31 July 2019 - 16:10
#288
Posted 31 July 2019 - 16:23
Ms... pt mine e important sa nu ajungă luni, daca ii trimit mâine dimineață (înainte de ora lor de deschidere).
Dacă ajung banii vineri este perfect! Edited by rz, 31 July 2019 - 16:26. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users