Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC CARD CI+ TVR HD si U HD
Last Updated: Aug 20 2014 18:35, Started by
andrei619619
, Aug 19 2014 14:26
·
0
#1
Posted 19 August 2014 - 14:26
Salut!
M-am abonat la UPC si am luat pentru televizor un card CI +. La inceput a mers perfect dar acum nu vrea sa mai receptioneze TVR HD si U HD. Daca pun pe 170. TVR HD astept vreo 30 sec. se aude sunetul insa nu mai pot face nimic televizorului pana nu il scot din priza. Si as mai avea o problema.. tot imi apare sa fac actualizare la software... de multe ori si e enervant. Daca ii dau se face si zice ca am cea mai recenta versiune. Bun dar dupa un anumit timp iar apare. Niste solutii pentru cele 2 probleme? Help. (Am DTV Familia HD) Edited by andrei619619, 19 August 2014 - 14:28. |
#2
Posted 19 August 2014 - 14:30
La UPC ai incercat sa suni si sa le spui de aceste probleme?
|
#3
Posted 19 August 2014 - 14:45
#4
Posted 19 August 2014 - 14:53
TVR HD si U HD sunt necriptate. Scoate cardul (scoate CAM-ul) si vezi daca asa merg. Poate are TV-ul ceva.
La ce iti apare actualizare de software? La card sau la TV? |
#5
Posted 19 August 2014 - 14:59
Seb, on 19 august 2014 - 14:53, said:
TVR HD si U HD sunt necriptate. Scoate cardul (scoate CAM-ul) si vezi daca asa merg. Poate are TV-ul ceva. La ce iti apare actualizare de software? La card sau la TV? |
#7
Posted 19 August 2014 - 15:31
#8
Posted 19 August 2014 - 15:41
Nu-l apasa si mai tare ca nu e cardul de date de la telefonul mobil. Trebuie apasat doar la introducere pana face click iar apoi il extragi tragand usor dar ferm (probabil la primele extrageri merge mai greu).
|
#9
Posted 19 August 2014 - 15:50
Vezi sa scoti tot CAM-ul, nu doar cardul. Preferabil inainte de a scoate sau de a baga modulul CAM sa opresti TV-ul.
Nu trebuie sa scanezi din nou dupa posturi. Edited by Seb, 19 August 2014 - 15:52. |
#10
Posted 19 August 2014 - 15:55
|
#11
Posted 19 August 2014 - 15:56
Nu are nimic, daca procedezi corect. Vezi cand il bagi inapoi sa nu incerci sa il bagi invers.
|
#12
Posted 19 August 2014 - 15:59
#13
Posted 19 August 2014 - 16:02
N-ai inteles.
Scoate-l si vezi daca raman sau nu problemele cu TVR HD si cu U HD (fara CAM in TV). |
#14
Posted 19 August 2014 - 16:09
Seb, on 19 august 2014 - 16:02, said:
N-ai inteles. Scoate-l si vezi daca raman sau nu problemele cu TVR HD si cu U HD (fara CAM in TV). Edited by andrei619619, 19 August 2014 - 16:13. |
#15
Posted 19 August 2014 - 16:13
Sunt codate. Nu sunt criptate.
Daca problemele raman fara CAM in TV, ori TV-ul e de vina, ori problema e la UPC (vezi daca vecinii vad canalele astea: daca da, problema e la TV-ul tau sau eventual la instalatia ta). |
|
#16
Posted 19 August 2014 - 16:16
Seb, on 19 august 2014 - 16:13, said:
Sunt codate. Nu sunt criptate. Daca problemele raman fara CAM in TV, ori TV-ul e de vina, ori problema e la UPC (vezi daca vecinii vad canalele astea: daca da, problema e la TV-ul tau sau eventual la instalatia ta). Am sunat la cei de la upc sa vad ce zic.. |
#17
Posted 19 August 2014 - 16:24
Pe logica asta, ce probleme sa fie la CAM/card, daca la inceput a mers bine?
|
#18
Posted 19 August 2014 - 16:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users