Flori de lux? MAI BINE NU!
Last Updated: Oct 26 2017 14:31, Started by
Loredaaana
, May 08 2014 11:51
·
0
#1
Posted 08 May 2014 - 11:51
Salutari tuturor! Am deschis acest topic pentru ca astazi am " beneficiat " de serviciile " de lux " ale acestei florarii online. A fost ziua sefei si ne-am dorit sa fie ceva special, cu bun gust si fresh. Ei bine nu am avut parte de asa ceva. In primul rand, am primit 16 fire....nu 15..nu 17..exact 16!!! Desi am fost anuntati ca buchetul nu va fi identic cu cel din pozele de pe site, nu ni s-a spus ca va arata ca unul prost facut, luat de la o taraba din piata. Fiind cu sefa la birou, nu am avut alta alternativa decat sa primim si sa achitam acest buchet..Iar curierul "de lux" a avut grija sa afle toata cladirea, ca el avea de facut o livrare intreband "delicat": "A cui e ziua?"........asta dupa ce a intarziat 15 minute..In locul unei surprize placute pentru sefa, am avut noi parte de o surpriza neplacuta care s-a sfarsit cu nervi si nemultumire. Ca orice alt serviciu, te astepti la calitate atunci cand platesti..."taxa de lux"...Suntem intelegatori ca florile erau cam "obosite" cand au ajuns la noi, ca deh sunt perisabile!!!...Nu recomand nimanui, eu sigur nu imi voi mai lua alta tzeapa de la Flori de Lux...
|
#2
Posted 08 May 2014 - 12:20
Daca ai timp sa postezi pe forum, inseamna ca nu a fost prea nervoasa sefa...
|
#4
Posted 08 May 2014 - 12:21
imi pare rau pentru tine...
probabil era mai ok daca faceati voi buchetul .. |
#5
Posted 08 May 2014 - 12:25
chiar ma gandeam cine comanda si florile on-line?
chiar nu gaseati timp nici una sa iesiti pana la cea mai apropiata florarie? |
#7
Posted 08 May 2014 - 12:26
#8
Posted 08 May 2014 - 12:39
#9
Posted 08 May 2014 - 14:11
slai, on 08 mai 2014 - 12:25, said:
chiar ma gandeam cine comanda si florile on-line? chiar mi se pare practic cand vrei sa dai niste flori cuiva care locuieste/lucreaza in alt colt al orasului/tarii, eu pun de fiecare data si un bilet, o felicitare, ceva. |
#10
Posted 18 October 2017 - 11:17
Pentru mine si familia a fost o experienta proprie si unica cu Flori de Lux, nu e doar o parere; diferenta e din pacate traita pe spinarea intregii familii intr-un moment foarte dureros....
Am achizitionat online o coroana de trandafiri in forma de inima, pentru un eveniment dureros prin care a trecut familia. Am facut plata online si apoi am tot asteptat..... Livrarea a fost garantata pentru vineri, deoarece evenimentul era sambata. Vineri nu soseste nimic si suntem nevoiti sa sunam noi la firma de curierat; ni se comunica ca pachetul va ajunge doar a doua zi, sambata, din cauza unor asa zise probleme (irelevant pentru noi !) Pachetul soseste sambata, dar este inimaginabil ce am gasit in cutie ; o mana de trandafiri uscati, cateva crengi si ceva muschi (rog decideti in baza pozelor). Nici o forma, nici o structura, poti incerca sa vrei sa vezi o inima dar nu vred ca vei reusesti in nici un fel .... Am contactat si firma Floridelux, si in afara de a arunca vina pe firma de curierat, pe faptul ca florile sunt perisabile (doar nu e salam !) nimic concret si nici vorba de bani inapoi; am completat formularul de reclamatii si acum asteptam rezolutia lor, care sunt sigur ca va fi pe masura coroanei, ca doar nu isi musca singur piciorul ... 199 RON aruncati pe fereastra si o zi care si asa plina de necaz a mai fost umbrita de incompetenta celor de la Floridelux (LUX-ul ar trebui sa fie ceva la ce ar trebui sa aspiri, nu o insigna pe care sa ti-o asezi in frunte !!! Sigur Sigur Sigur, nu voi mai achizitiona eu sau vreun membru al familiei ceva de la aceasta asa zisa firma lipsita de cel mai elementar bun simt. Attached Files
Edited by althea, 21 October 2017 - 05:00.
|
|
#12
Posted 23 October 2017 - 17:18
karax, on 22 octombrie 2017 - 20:03, said:
? Si pentru asta ai deschis topic? Daca florile sint pentru cineva din acelasi oras, cel mai indicat este sa le dai personal. De fapt si daca sint pentru cineva din alt oras si persoana aia inseamna ceva, tot sa le dai personal e mai indicat. Ii faci o surpriza placuta ca mai esti si tu pe linga flori. Una e sa primeasca florile personal si alta sa primeasca florile de la un neica nimeni cu 3 clase, pe care-l doare la banana si de tine si de flori si de cel care primeste florile Romania nu are inca servicii din-astea la nivel de precizie, adica daca te astepti ca cineva sa-ti trimita ceva in data x, tu poti sa te astepti, da nu se va intimpla decit daca da domnu. Am facut odata Secret Santa la lucru si o colega a comandat de la elefant.ro o carte (io am si intrebat-o cum de s-o gindit sa comande ceva de pe un site cu un nume atit de timpit). Avea timp vreo 10 zile sa ajunga, a ajuns? A pus la cacadouri o hirtie pe care scria "carte". Si sigur, telefoane, nervi, discutii cu oligofreni retardati etc |
#13
Posted 25 October 2017 - 12:33
mirelp, on 18 octombrie 2017 - 11:17, said:
Pentru mine si familia a fost o experienta proprie si unica cu Flori de Lux, nu e doar o parere; diferenta e din pacate traita pe spinarea intregii familii intr-un moment foarte dureros.... Am achizitionat online o coroana de trandafiri in forma de inima, pentru un eveniment dureros prin care a trecut familia. Am facut plata online si apoi am tot asteptat..... Livrarea a fost garantata pentru vineri, deoarece evenimentul era sambata. Vineri nu soseste nimic si suntem nevoiti sa sunam noi la firma de curierat; ni se comunica ca pachetul va ajunge doar a doua zi, sambata, din cauza unor asa zise probleme (irelevant pentru noi !) Pachetul soseste sambata, dar este inimaginabil ce am gasit in cutie ; o mana de trandafiri uscati, cateva crengi si ceva muschi (rog decideti in baza pozelor). Nici o forma, nici o structura, poti incerca sa vrei sa vezi o inima dar nu vred ca vei reusesti in nici un fel .... Am contactat si firma Floridelux, si in afara de a arunca vina pe firma de curierat, pe faptul ca florile sunt perisabile (doar nu e salam !) nimic concret si nici vorba de bani inapoi; am completat formularul de reclamatii si acum asteptam rezolutia lor, care sunt sigur ca va fi pe masura coroanei, ca doar nu isi musca singur piciorul ... 199 RON aruncati pe fereastra si o zi care si asa plina de necaz a mai fost umbrita de incompetenta celor de la Floridelux (LUX-ul ar trebui sa fie ceva la ce ar trebui sa aspiri, nu o insigna pe care sa ti-o asezi in frunte !!! Sigur Sigur Sigur, nu voi mai achizitiona eu sau vreun membru al familiei ceva de la aceasta asa zisa firma lipsita de cel mai elementar bun simt. |
#14
Posted 25 October 2017 - 13:10
Am comandat buchetul online (deoarece sunt plecat din tara de ceva ani), am achitat si am trimis pachetul familiei, deoarece am avut un eveniment dureros, cum spuneam si am dorit sa particip intr-un fel si eu. Cum as putea sau as fi putut face plangere la Protectia Consumatorului, nu prea stiu ...... M-am adresat condecerii florilor de lux si am primit o solutionare intre timp: sa imi dea alt buchet (acelasi tip, model cred) la o alta data stabilita de mine..............as vrea pe 1 Noiembrie, dar mai am oare curaj ??? As prefera banii, ceea ce le-am si transmis, acum sa vedem...Cu ei nu mai doresc sa am de-a face, sa imi mai strice si alte situatii...
|
#15
Posted 26 October 2017 - 14:31
pacat ca nu ai cautat mai intai impresii despre aceasta firma....
http://www.codrosu.r...-ro-mai-bine-nu aici e o adevarata telenovela...cu drept de replica din partea unei reprezentante a firmei respective... http://forum.desprec...360&whichpage=1 |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users