Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Numai aici despre Legea privind rezilierea contractelor cu operatorii de telefonie mobilă și de televiziune prin cablu.
Last Updated: Sep 06 2022 07:32, Started by
poth
, Jul 13 2010 11:23
·
0
#1855
Posted 10 February 2016 - 16:23
Toti operatorii se agata de mici chestii ca sa fraiereasca lumea inclusiv la abonare, nu mai zic de rezilieri. Eu deocamdata nu am avut asemenea probleme dar sper ca pe viitor nici sa nu am.
|
#1856
Posted 12 February 2016 - 15:30
bethlen, on 28 ianuarie 2016 - 12:31, said:
Reducerea abonamentului la Digi se face pe baza acelor taxe de retea prevăzute în contrac și care pe bună dreptate ti-au fost imputate. În cazul celorlalți operatori, nu există asemenea discounturi, când vorbim de un abonament standard. Nu are rost să generalizezi și să îți verși frustrarea de fiecare dată pentru faptul că ai fost obligat să plătești. Am câștigat de 2 ori la ANPC până acum. |
#1857
Posted 12 February 2016 - 15:59
Spune-ne si noua cum ti-a argumentat ANPC ca acele taxe sunt legale.
|
#1858
Posted 12 February 2016 - 16:52
bethlen, on 12 februarie 2016 - 15:59, said: Spune-ne si noua cum ti-a argumentat ANPC ca acele taxe sunt legale. |
#1859
Posted 12 February 2016 - 16:58
Allex, on 16 septembrie 2015 - 10:52, said: ANPC inchide ochii si gireaza ilegalitatile operatorilor. Trista institutia asta ANPC care de fapt protejeaza orice mai putin consumatorii. Daca nu ai primit inca un raspuns, atunci de unde ai scos asta? Hai sa mergem pe dovezi si sa ne argumentam punctul de vedere. Allex, on 16 septembrie 2015 - 18:31, said: in 99% din cazuri ANPC tine isonul operatorilor cand vine vorba de "juste despagubiri". Allex, on 25 ianuarie 2016 - 22:49, said: In cazul RCS & RDS, ANPC este de acord cu toate cererile operatorului legate de "juste despagubiri" Allex, on 26 ianuarie 2016 - 00:37, said: ANPC este in cardasie cu RCS & RDS. Daca eu sunt pe langa subiect, vreau sa vad daca tu esti paralel cu subiectul. |
#1860
Posted 12 February 2016 - 17:15
Ce sariti asa, stati sa vedem cum decurge reclamatia si ce rezolutie primeste. Trebuie incercate toate metodele si prezentate la lume ca sa nu mai fim prostiti de orice provider.
|
#1861
Posted 12 February 2016 - 17:23
In caz ca nu merge chestia asta cu taxa folositi acel articol din contract unde limiteaza nelimitatul.
|
#1862
Posted 12 February 2016 - 17:37
bethlen, on 12 februarie 2016 - 16:58, said: Daca nu ai primit inca un raspuns, atunci de unde ai scos asta? Hai sa mergem pe dovezi si sa ne argumentam punctul de vedere. Dar asta? Ai vreo situatie cu care sa probezi afirmatia asta? Sau e doar datul cu parerea? Si ma intereseaza si asta, cum ai tras concluzia de-aici. Vreau sa stiu pe ce baza faci astfel de afirmatii Daca eu sunt pe langa subiect, vreau sa vad daca tu esti paralel cu subiectul. |
#1863
Posted 13 February 2016 - 10:10
Tu esti foarte pornit pe ei fara sa demonstrezi cele spuse. Eu m-am lamurit, se vede din avion ca ai o problema personala cu ei si generalizezi.
|
#1864
Posted 18 February 2016 - 23:08
iulian93, on 09 februarie 2016 - 15:49, said:
Pt interconectarea cu wind s-a putut pana pe 5, dupa trb platite "reducerile". Allex, on 12 februarie 2016 - 15:30, said:
Citește un contract Digi cap-coada și apoi dă-ți cu părerea... Taxele fixe de utilizare retea și de activare sunt niște invenții ilegale. Nu știu de unde ai tras tu acele concluzii, însă RCS a fost primul operator care a ales să-și întemeieze pe lege pretențiile legate de costurile pe care le pretinde de la utilizatorul care dorește să denunțe contractul de servicii.* *ultima afirmație este valabilă în condițiile în care contractele și-au păstrat structura și prevederile din 2014. Edited by lmk, 18 February 2016 - 23:08. |
|
#1865
Posted 19 February 2016 - 00:58
Sa discutam concret atunci... Mergi la Digi, unde esti deja client al serviciilor de internet si catv, si semnezi un contract pe 12 luni, fara telefon, pentru un abonament de telefonie mobila optim nelimitat de 10 euro/luna, pret intreg specificat clar in contract. Apoi, pentru ca esti clientul lor deja (subventie incrucisata), iti acorda acel discount de 7 euro pe luna. Asa ramai sa platesti doar 3 euro pe luna cat ai net si catv de la ei. Asta ofera... discount de 7 euro si asta conditionat de alte plati catre ei. OK, am pastrat abonamentul 10 luni si apoi am portat. Teoretic, paguba Digi este zero. Si-au luat 3 euro/luna in cele 10 luni cand am platit si netul si catv. Ce pretind cei de la Rcs & Rds? Pai vor asa... cei 7 euro/luna discount (daca e incrucisata subventia, tot eu am suportat acele costuri din abonamntele de net si catv) plus 50 de lei taxa fixa de activare (o aberatie si taxa ilegala pentru ca e fixa) plus 250 de lei taxa de activare (alta aberatie, alta taxa ilegala fixa). Deci pentru un contract de 120 de euro cu reducere incrucisata de 84 de euro, adica de 36 de euro in 12 luni, Digi incaseaza 30 de euro in 10 luni si pentru ca nu a incasat inca 6 euro pretinde toate reducerile (desi discountul, scrie clar in contract, e oferit pentru ca esti clientul celorlalte setvicii Digi) plus acele taxe fixe ilegale. Deci au cerut 70 de euro plus 300 de lei... 137 de euro. Adica peste valoarea contractului care este 120 de euro. E ilogic ca paguba justa a unui operator sa depaseasca valoarea contractului. In mod exceptional, Digi era indreptatit sa ceara taxa de activare. Subventia de 70 de euro o ofera pe baza altor abonamente, iar taxa de utilizare retea este o aberatie. Hai sa mai si gandim, ca altfel murim cu legea in mana. Invatati putina economie si veti intelege cum e treaba cu discounturile. Una e sa-ti dea operatorul reducere neconditionata de nimic si atunci e justificat sa o ceara inapoi in caz de reziliere inainte de termen si alta este sa scrii ca dai reducere daca ai si alte abonamente, caz in care nu poti cere reducerea daca acele abonamente de care conditionezi reducerea sunt platite. Digi nu a inventat roata, doar se bucura de sprijin politic. Daca era legal sa pretinzi asemenea taxe fixe, ceilalti operatori erau primii care implementau asa ceva. Rcs & Rds este firma care isi escrocheaza cel mai tare clientii care aleg sa nu mai cotizeze la ei. Sunt practici anticoncurentiale si daca celor de la Digi li se permite dumpingul, de ce ni li s-ar permite si taxele ilegale? Pai multi platesc si doar cativa se plang cu argumente la ANPC. Eu am ales sa cer explicatii legale celor de la ANPC si astept in aceste zile argumentatia lor. Evident ca voi prezenta aici punctul lor de vedere. Primele raspunsuri sunt de toata jena, zici ca sunt facute pe genunchi, in pauza de dupa cafea si tigara.
|
#1866
Posted 19 February 2016 - 06:21
Sunt client t.. si vreau sa ma portez la o.., am un abonament L la promotie de 10 euro, care expira in luna a 7a . In contract este trecuta si o taxa de 5 euro x lunile ramase din contract panal a reziliere, pentru portare. Daca ma portez platesc acei 5 euro x lunile ramase ?
|
#1867
Posted 19 February 2016 - 07:12
Si la al 2 lea abonament un nelimitat s am in contract o clauza in care platesc penalitate 5 euro x lunile ramase din contract. Cei care au ab. telekom au la fel trecut in contract?
|
#1868
Posted 19 February 2016 - 10:19
Am sunat m-au lamurit, trebuie sa le platesc 55 euro penalitati(portare inainte de expirarea contractului) si nu mai au alte pretentii.
|
#1869
Posted 19 February 2016 - 10:28
Si 55 euro aia nu ti se par o pretentie ? Arunci cu ei in sus ca la lautari asa ?
|
|
#1870
Posted 19 February 2016 - 13:04
Allex, on 19 februarie 2016 - 00:58, said:
Sa discutam concret atunci... Un prestator de servicii are voie să perceapă o taxă pentru a i se accesa un anumit serviciu (de exemplu, plătești o sumă ca să intri într-un parc de distracții, urmând să plătești separat ca să te dai în ciocan, să te dai în tobogan, o altă sumă ca să te holbezi la femeia cu barbă etc)? Firește că are. Îi este interzis unui operator de telefonie să facă acest lucru? Eu zic că nu (dacă știi tu altfel, te rog să mă contrazici, dar cu argumente de ordin legal, nu cu poveștile altora sau cu păreri proprii). Reducerea la prețul abonamentului este discutabilă, o poți contesta și devine treaba operatorului să demonstreze că, odată cu denunțarea contractului de către client, ar fi justificat să primească diferența de preț în vederea repunerii sale în situația anterioară contractării (sunt situații în care acest lucru se poate face și sunt [cele mai multe] situații în care nu se poate face). Acum să cercetăm cât de fix este costul denunțării înainte de termen a contractului. Avem 300 de lei pentru un tip de abonament și 75 de lei pentru alt tip de abonament. În acest caz mai crezi că este fixă valoarea de plată? Ești informat înainte de semnarea contractului de aceste costuri pe care ți le subvenționează operatorul? Firește. Atunci care crezi că ar fi problema legată de legalitatea lor? |
#1871
Posted 19 February 2016 - 13:13
E specificat in contract , 5 euro x lunile ramase din contract. Contractele astea sunt lungi, stufoase, nu le citim si semnam ca primarul. Asta e , platesc 55 de euro , dar scap de ei si am sa citesc in noile contracte doar partea de reziliere si drepturile partilor.
O zi buna si weekend placut. |
#1872
Posted 19 February 2016 - 13:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users