Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Last Updated: Apr 29 2024 16:09, Started by
furiousdoc
, May 17 2010 14:40
·
1
#1099
Posted 20 April 2014 - 22:23
Un Paste Fericit @jay333 si cat mai multe locuri frumoase vazute de la volanul Dusteruli iti doresc.
|
#1100
Posted 20 April 2014 - 23:04
undercoverbrother, on 18 februarie 2014 - 12:48, said:
Ma laud si eu la tine pe jurnal. SI-a luat si taica-meu unul de vreo cateva zile dar inca nu am apucat sa-l vad. http://forum.softped...0#entry15033551 Pe scurt, un offroader de exceptie... pe asfalt, cu toate "calitatile" pe care le poate avea un offroader in sit asta si probabil si ceva in plus. Ca tot s-a suparat amicul Rex cand am zis ca SX4 120 trage ca Loganul de 75, SX4 e o minune a tehnicii moderne pe langa Duster la felul in care sta pe strada si la ce directie are pt o masina atat de ingusta si inalta. Daca mersul pe asfalt e mai putin important decat mersul pe teren, nota 10 dpmdv. Macar stii de ce l-ai luat. Altfel ar fi fost trist. |
#1101
Posted 21 April 2014 - 21:30
Din atata lucru nu am cum sa ma supar, ca nu sunt de acord cu ce zici asta e alta treaba. Si nu voi despica firul in patru acum si aici pe jurnalulul omului, la fel cum nu am continuat discutia nici atunci.
Din 2006 pana in 2008 am condus un Logan 1.4 vreo 60.000 km iar de atunci pana acum am cu SX4 peste 228.000 km. Stiu despre ce e vorba si intr-un caz si in celalalt. |
#1102
Posted 02 May 2014 - 22:50
Ai reusit sa conduci 1.2 tse? Eu nu ma pot hotari intre 1.2 tse si 1.5 diesel 90 cai. Iar la Meridian nu au nici unul dintre cele 2 versiuni pentru drive test.
|
#1103
Posted 11 May 2014 - 04:20
rexkroki, on 20 aprilie 2014 - 22:23, said:
Un Paste Fericit @jay333 si cat mai multe locuri frumoase vazute de la volanul Dusteruli iti doresc. infinitas, on 02 mai 2014 - 22:50, said:
Ai reusit sa conduci 1.2 tse? Eu nu ma pot hotari intre 1.2 tse si 1.5 diesel 90 cai. Iar la Meridian nu au nici unul dintre cele 2 versiuni pentru drive test. De ziua muncii am facut 2014-05-01 09.39.55.jpg 126.87K 112 downloads +15469. Ieri am dat o fuga pe la service sa gasesc rezolvare la o problema aparuta cu ocazia ploilor de luna trecuta: 2014-04-10 18.49.44.jpg 167.61K 123 downloads [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tk2J751A9YE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vinovatul e, se pare, un amarat de mastic crapat care facea posibila infiltrarea apei printre tablele caroseriei cu descarcare in portbagaj (poza mai tarziu). LE: Altfel de 50.000, tot pe la 70 km/h facuta poza. jay333, on 16 iunie 2013 - 05:41, said:
Adica am facut 50.000 km (15469 cat avea cand am schimbat tabloul de bord plus 34531). Edited by jay333, 11 May 2014 - 04:24. |
#1104
Posted 12 May 2014 - 20:34
Bine ca ai rezolvat problema. Pe undeva nu era rau sa ai o sursa de apa proaspata in masina, cine stie un acvariu in Duster era ceva inedit. Ceva poze din calatoriile de ziua muncii nu te induri sa mai pui?
Am o intrebare, cand urci o panta abrupta, cu ESP-ul activ, mod lock, iti moare motorul ? Chiar daca nu pierzi aderenta ? Ce naiba simte ESP-ul de imi taie puterea pe motor, ca rotile nu patineaza ? Si oricum becul din bord nu se aprinde. Daca il dezactivez merge bine dar pierd ASR-ul, adica franarea pe roata din aer. Cum o dau tot prost iese. Tu cum faci? Dezactivezi ESP-ul in mod lock sau nu ? Daca incrucisezi puntile te scoate ESP-ASR-ul din necaz? Sau iar moare motorul? Inca nu am ajuns in situatia cu puntile incrucisate, dar ma scoate din pepeni sa imi moara motorul in mijlocul pantei. Nu mai zic de ambreiaj care da in primire din cauza motorului care moare din cauza ESP-ului. Un sfat te rog. Exista si posibilitatea ca motorul sa moara in cazul unei pante abrupte chiar daca ESP-ul e dezactivat cu anvelope originale, din fabrica sau pierzi aderenta si se invart in gol rotile? Multumesc mult. |
#1105
Posted 13 May 2014 - 04:59
Nu am ESP. Pentru incrucisarile de punti incerc 2 metode: evit sau folosesc tractiunea umana daca raman blocat.
Problema izvorului nu e rezolvata decat partial, sambata s-a pus temporar niste mastic (alb) in scopul de a determina sursa problemei. Dacia, in marinimia ei, mi-a transmis prin cei de la Meridian ca problema nu e acoperita de garantia extinsa. Le-am dat un mail sa-i rog sa ma lumineze pentru ce draci am dat totusi banii aia de "garantie extinsa" daca neetansarea corecta a imbinarilor caroseriei nu face obiectul garantiei. Astept raspunsul si, in functie de acesta, mergem mai departe la service sau la ANPC. Attached Files |
#1106
Posted 21 June 2014 - 19:50
51850 + 15469 km - schimbat ulei (5w40 Elf) + filtru si filtrul de aer.
|
#1109
Posted 24 June 2014 - 17:26
Salut
la cat ai iesit cu revizia in regie proprie ? E mai bun 5w40 Elf ? Ca in garantie pune 5w30 tot elf. Ai renuntat la garantia extinsa ? Multi km inainte fara evenimente. Edited by bumpocbum, 24 June 2014 - 17:27. |
#1110
Posted 24 June 2014 - 19:52
M-au costat doar materialele: 235 lei de la piesenet.ro (uleiul si filtrele), adica undeva la sub jumatate din cat ar fi costat la service Dacia de la care am primit cotatii intre 507 si 590 lei Nu am schimbat si filtrul de habitaclu, urmeaza luna viitoare. Nu stiu cu cat e mai bun Elf 5w40 fata de alte uleiuri insa este cel folosit la toate reviziile de pana acum.
Garantia se invalideaza numai pentru motor. Nu prea cred ca vor fi probleme la un motor de conceptie antica. Cat despre "garantia extinsa" Dacia, m-am cam lamurit cum stau treburile in urma episodului cu apa din portbagaj. Daca voi mai cumpara vreodata vreo dacie noua (slabe sanse), tare cred ca nu voi mai plati in plus pentru niste servicii sublime, aproape inexistente. Ca sa-mi repare crapaturile prin care im ploua in masina a trebuit sa sciu la VC, VC care nu a binevoit nici pana acum sa-mi transmita, asa cum am solicitat, ce cuprinde garantia lor extinsa. |
#1111
Posted 25 June 2014 - 11:28
jay333, on 24 iunie 2014 - 19:52, said:
M-au costat doar materialele: 235 lei de la piesenet.ro (uleiul si filtrele), adica undeva la sub jumatate din cat ar fi costat la service Dacia de la care am primit cotatii intre 507 si 590 lei Nu am schimbat si filtrul de habitaclu, urmeaza luna viitoare. Nu stiu cu cat e mai bun Elf 5w40 fata de alte uleiuri insa este cel folosit la toate reviziile de pana acum. Garantia se invalideaza numai pentru motor. Nu prea cred ca vor fi probleme la un motor de conceptie antica. Cat despre "garantia extinsa" Dacia, m-am cam lamurit cum stau treburile in urma episodului cu apa din portbagaj. Daca voi mai cumpara vreodata vreo dacie noua (slabe sanse), tare cred ca nu voi mai plati in plus pentru niste servicii sublime, aproape inexistente. Ca sa-mi repare crapaturile prin care im ploua in masina a trebuit sa sciu la VC, VC care nu a binevoit nici pana acum sa-mi transmita, asa cum am solicitat, ce cuprinde garantia lor extinsa. s-ar putea sa se lase asteptat ! cel mai bine..cumperi tu un plastic si-l pui acolo decat sa astepti opinia lor..! |
#1112
Posted 26 June 2014 - 20:04
Daca te referi la remediatul "scurgerilor", s-a rezolvat pana la urma "in garantie" dupa ce am scris la VC.
|
#1113
Posted 27 June 2014 - 11:14
jay333, on 24 iunie 2014 - 19:52, said:
Garantia se invalideaza numai pentru motor. Nu prea cred ca vor fi probleme la un motor de conceptie antica. Nici eu nu cred ca or sa fie probleme cu acest motor. De fapt acesta a fost si motivul pentru care am ales aceasta motorizare. Aici raman dator pentru sfaturile tale. Pe masura ce trece timpul dusterul imi place din ce in ce mai mult, tocmai prin simplitatea lui (cam prea simplu totusi pentru banii dati pe el). Si vizitatul service-ului doar 1 data pe an pentru revizie. Sa inteleg ca mai ai si un Logan in dotare ? Drumuri faine. Edited by bumpocbum, 27 June 2014 - 11:16. |
|
#1115
Posted 03 July 2014 - 19:48
RCA - 468 lei anul asta fata de 397 anul trecut. Suntem pe drumul cel bun, platim mai mult pentru ca suntem clienti buni, fara daune.
Casco - 235 euro (fata de 245 anul trecut) la suma asigurata de 8399 euro. Asiguratorul tot Generali. In alta ordine de idei: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B5ewLjtVgQo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1116
Posted 06 July 2014 - 21:02
Ai ceva reduceri la CASCO pentru "buna purtare" ? Vad ca s-a devalorizat mult masina....Parca ai 4 ani daca nu ma inseala memoria prea tare.
Ma tenteaza si pe mine un CASCO ca am renuntat dupa 3 luni de la achizitia masinii, mi se parea mult prea scump acum 2 ani. Vad ca fata se distreaza copios de istetimea proiectantului dusterului. Daca se mai agita un pic zbura apa direct peste masina....Prin motor nu ajunge apa ? Contacte oxidate, etc ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users