Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

ARO

- - - - -
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#1
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
uite aici un filmulet care mie mi-a placut foarte mult si am vrut sa-l vedeti si voi  :)

#2
mrzmf

mrzmf

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 141
  • Înscris: 23.02.2007
Super! Singura masina nationala de conceptie 100% autohtona. Pacat ca s-a ales praful..

#3
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
cred ca numai sigla a ramas cea originala :D masinile alea sint toate modificate. pacat ca s-a dus fabrica.

#4
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
asa au romanii prostul obicei sa-si bage picioarele in tot ce-i bun. Daca le moderniza un pic si le punea motoare E3 se vindeau foarte bine in continuare in toata lumea.

#5
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Acum exista acolo un minunat parc industrial, o mare realizare economica romaneasca.

De ce sa avem un 4x4 ieftin, cand le putem importa la 40000 Euro?

Sa munceasca japonezii si nemtii daca nu ii duce mintea sa traga tun dupa tun...

Cu timpul incep sa cred ca Arges este cel mai "tampit" judet din tara. Dacia este numai exceptia care confirma regula.

Edited by Giobica, 30 August 2008 - 23:27.


#6
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
Proasta a fost gandirea de a amplasa fabricile in Muntenia si nu in Transilvania.

#7
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Se poate dar nu prea am auzit ca cei care faceau tractoare forestiere la Reghin, rup exportul cu ele astazi.
Nici la Marsa cu camioanele de santier.
De Brasov ce sa mai vorbim, cu camioanele si tractoarele lor. Cam tot romani peste tot!
Conduceri complet "debile", oameni care au devenit milionari in timp ce fabricile au ajuns la sapa de lemn, complet inutilizabile.
De ce sa ne vindem fabrica cand am putut sa o luam noi moka, sa o facem praf si sa pastram numerarul.

#8
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Aro-urile alea din film sunt produse in cehia. Se pare ca aia sunt mai desptepti ca noi....... la inceput l-au importat, au inceput sa-l si produca.
Uite site-ul producatorului http://www.aro4x4.cz
Din cate vad, preturile incep de la 416.000 coroane, adica aproape 60 mii ron, deci cam 17 mii euro (sper sa nu fi gresit la calcule). Scump as zice eu, dar totusi e jumatate din pretul unui Defender

Mai e un topic pe tema asta: http://forum.softped...t...60&start=60

#9
herrgrila

herrgrila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 17.07.2007
Mda, filmuletul este intr-adevar interesant, insa nu stiu cat este realitate si cat este publicitate?
Sa va povestesc ceva din experienta personala cu marca respectiva de masina
Incepand cu 98',timp de 2 ani am avut ca masina de servici, un Aro 244 cu motor diesel de Campulung.
La inceput am fost oarecum incantat... arata bine (avea vopsea metalizata), avea o pozitie de condus mai inalta (deh gipan romanesc).
Apoi au incepur dezamagirile:
- motorul consuma aproximativ 1 litru de ulei/100 km, de nou. Am zis ca este o problema de rodaj si in timp se va lasa!(de fapt ma amageam singur). Dupa un lung sir de reclamatii la producator, problema am rezolvato pe cheltuiala propie (societate) si a fost destul de costisitoare. Problema s-a dovedit fi ghidurile de la supape care nu erau in cota cu coada supapei si permiteau patrunderea uleiului in capul pistonului.Acest lucru l-am aflat dupa ce inainte schimbasem vreo 2 seturi motor, fara rezultat.
- locurile fata era foarte inguste si incomode mai ales pentru persoane mai inalte.
- directia era foarte greoaie (nu avea servo) si daca nu o gresai (ungeai cu vaselina la pivoti si capetele de bara) foarte des iti trebuiau niste brate tari sa o manevrezi pe spatii inguste.
- insonorizarea habitaclului era varza.(noroc ca motorul de Campulung era mult mai linistit decat cel de Brasov)
- prinderea motorului pe sasiu cred ca era cea mai neinspirata solutie gasita de un proiectant (daca se poate numi asa)
- dupa cate cateva luni de functionare, cred ca nu era zi in care sa constat ca ceva este in neregula (surub de strans, fisura pe caroserie, ceva defect) si asta in conditiile in care rulam 99% din timp pe asfalt. Adevarul ca nu te plictiseai deloc, invatai meserie nu gluma!
- roata de rezerva era amplasata pe hayon fara nici un fel de ranforsare suplimentare. Daca nu o mutai in portbagaj sau deasupra pe caroserie, riscai ca in 6 luni sa o pierzi cu tot cu hayon, datorita fisurilor aparute la balamale si la cuiul de prindere.
- sistemul 4x4=o gluma proasta pentru timpurile moderne. Neavand diferentiale autoblocabile, era suficient sa patineze o roata pe fata si una pe spate ca sa ramai impotmolit. Cuplarea rotilor fata se facea (foarte arhaic) din reductor si prin actionarea manuala la fiecare roata a mlr-urilor. Desi pe timpul verii nu utilizai sistemul decat rar sau deloc, la venirea iernii constatai ca nu vrea sa mai functioneze. (Nici nu vrea sa imi mai aduc aminte)
- suspensia fata tot timpul prezenta jocuri (era imposibil sa treci ITP-ul din mai putin de 3 incercari si fara spaga).........
Si cred ca as putea continua asa mult si bine, cu problemele pe care le-am avut cu respectivul utilaj.
Comparativ, atunci cand conduceam o Dacie mi se parea o super limuzina!
Ajunsesem sa urasc aceasta masina si sa doresc inchiderea uzinei, pentru a nu se mai fabrica aceasta monstruozitate! (Stiu ca nu este patriotic cea ce spun si multi probabil o sa ma dezaprobe)
Eu consider ca cel mai bine este, ca fiecare natie sa faca doar lucrurile la care se pricepe foarte bine!
Mi-as fi dorit poate, sa se pastreze brandul si sa apara cu modele noi competitive (gen Dacia Logan) dar ce sa faci? Astai viata! Nu te adaptezi, dispari!
Asa ca ii doresc lui rexkroki sa se bucure de SX4 pe care il poseda si sa uite de ARO!

#10
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007

View Postherrgrila, on Sep 5 2008, 09:34, said:

Mda, filmuletul este intr-adevar interesant, insa nu stiu cat este realitate si cat este publicitate?
Sa va povestesc ceva din experienta personala cu marca respectiva de masina
Incepand cu 98',timp de 2 ani am avut ca masina de servici, un Aro 244 cu motor diesel de Campulung.
La inceput am fost oarecum incantat... arata bine (avea vopsea metalizata), avea o pozitie de condus mai inalta (deh gipan romanesc).
Apoi au incepur dezamagirile:
Daca primeai unul cu motor Andoria e posibil sa fi avut alta impresie.Sau un aro 11.4 cu motor 1.9 D de Renault.

#11
herrgrila

herrgrila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 17.07.2007

View Postkos_funny, on Sep 21 2008, 21:05, said:

Daca primeai unul cu motor Andoria e posibil sa fi avut alta impresie.Sau un aro 11.4 cu motor 1.9 D de Renault.
Intr-adevar, am vazut de aproape si un model Aro 244 cu motor Toyota.
Alta viata! Insa si pretul pe masura! In jur de 23000 de dolari .... in 98 parca....Nu mai retin exact.....Tot ce stiu, ca era totusi dolaru' inca tare.
Insa eu raman la parerea mea.
Nu poti ramane pe piata fara sa te adaptezi.
Chiar daca construiesti o masina clasica, cu sasiu separat, cu suspensie pe arcuri foi asta nu inseamna ca trebuie sa mergi pe acel model la nesfarsit, fara sa ameliorezi cumva calitatea respectivului model.
De exemplu la arcurile foi: le poti inlocui pe cele vechi formate din 8-10 foi, foarte rigide si grele , cu unele noi, moderne dintr-o singura foaie, mult mai usoare si elastice.
Si astfel consider ca exemplele ar putea continua.
Simpla motorizare (chiar cu un motor de top) mi se pare ceva de genul, pui sa traga la o caruta ''vai steaua ei'' un trapas pur sange.
Am vazut si camioanele de Brasov echipate cu motoare Catterpilar sau Renault.
Sunt niste pasi in fata, dar nu pot tine pasul cu celelalte camioane de top. Parca se sufoca cand merg si cred ca nu suporta comparatie nici cu un Volvo sau MAN mai vechi cu 3 generatii.
In ziua de astazi, industria auto a devenit o adevarata jungla, unde numai cei cu adevarat mari sau puternici supravietuiesc.
Cred ca ARO avea zilele numarate dupa 89', ca de altfel toti producatorii autohtoni de masini.
Scuze de off topic, dar m-a luat valu'!

#12
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Nu e deloc off-topic. Cei responsabili trebuiau sa stie asta de mult si sa implice la Campulung un producator de renume. De unii singuri sau de pe pozititii de forta aberante (noi avem o super uzina si mii de "specialisti") normal ca s-a ales praful.

Uite la cei care au inteles mai repede Skoda, Seat. Chiar si marele Land Rover murea de foame daca nu ar fi intervenit un alt producator.

Si la Roman a fost aceeasi mentalitate.

#13
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007

View PostGiobica, on Sep 22 2008, 07:07, said:

Nu e deloc off-topic. Cei responsabili trebuiau sa stie asta de mult si sa implice la Campulung un producator de renume. De unii singuri sau de pe pozititii de forta aberante (noi avem o super uzina si mii de "specialisti") normal ca s-a ales praful.

Uite la cei care au inteles mai repede Skoda, Seat. Chiar si marele Land Rover murea de foame daca nu ar fi intervenit un alt producator.

Si la Roman a fost aceeasi mentalitate.
Crezi ca Statul nu era constient ca trb sa vanda fabrica unui producator de renume?
Problema e ca in cazul asta nu luau comision "gulerele albe".Asa ca a fost vanduta catre o firma romaneasca , ce a "sarit puternic".

Pacat de tot ceea ce a reprezentat odata ARO pe piata mondiala!

Edited by kos_funny, 04 October 2008 - 13:01.


#14
bogdanan

bogdanan

    devoted SoftNews member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,269
  • Înscris: 02.04.2004
ehhh... m-a apucat nostalgia...superb film

#15
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Pt cei pasionati de ARO, ce a fost, ce este si ce va ramane, cu ajutorul lui nenea google veti descoperi forumul posesorilor (si nu numai ) de ARO!

#16
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,331
  • Înscris: 29.05.2004

View Postkos_funny, on Oct 4 2008, 14:35, said:

Pt cei pasionati de ARO, ce a fost, ce este si ce va ramane, cu ajutorul lui nenea google veti descoperi forumul posesorilor (si nu numai ) de ARO!

Nu , multumesc, am gustat deja din "ospitalitatea" acelui forum.

#17
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007

View Postpexic, on Oct 4 2008, 02:24, said:

Nu , multumesc, am gustat deja din "ospitalitatea" acelui forum.
Poate ca ai intrat incaltat! :D
Nu e singurul forum care are un regulament mai strict la capitolul de anunturi.Trebuia sa respecti regulamentul!

Edited by kos_funny, 04 October 2008 - 16:52.


#18
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,331
  • Înscris: 29.05.2004

View Postkos_funny, on Oct 4 2008, 17:48, said:

Poate ca ai intrat incaltat! :D
Nu e singurul forum care are un regulament mai strict la capitolul de anunturi.Trebuia sa respecti regulamentul!

Draga prietene , sa nu vorbim aiurea te rog, citeste anuntul + regulamentul forumului (cum am facut eu inainte de a posta) dupa care spune ca l-am incalcat si unde l-am incalcat. ca de vorbit de la altii sau aiurea ne pricepem toti.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate