Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

ARO

- - - - -
  • Please log in to reply
216 replies to this topic

#19
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007

View Postpexic, on Oct 4 2008, 20:54, said:

Draga prietene , sa nu vorbim aiurea te rog, citeste anuntul + regulamentul forumului (cum am facut eu inainte de a posta) dupa care spune ca l-am incalcat si unde l-am incalcat. ca de vorbit de la altii sau aiurea ne pricepem toti.
Citez:

"Intrucat suntem o comunitate destul de restransa,si cu interese comune si legale,consider ca identitatea ascunsa nu isi are rostul. Cei ce vor sa utilizeze o anume porecla (nickname,daca nu va suna prea bine "porecla"),sunt liberi sa o faca,insa nu uitati sa va prezentati. De aceea exista rubrica "Prezentare forumisti"!
Cei ce refuza sa posteze acolo,dupa 48 de ore de la activare,se pot alege cu contul sters. Fara preaviz!"

#20
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004

View Postkos_funny, on Oct 5 2008, 20:03, said:

Citez:

"Intrucat suntem o comunitate destul de restransa,si cu interese comune si legale,consider ca identitatea ascunsa nu isi are rostul. Cei ce vor sa utilizeze o anume porecla (nickname,daca nu va suna prea bine "porecla"),sunt liberi sa o faca,insa nu uitati sa va prezentati. De aceea exista rubrica "Prezentare forumisti"!
Cei ce refuza sa posteze acolo,dupa 48 de ore de la activare,se pot alege cu contul sters. Fara preaviz!"

Da, ai su tu dreptate ce pot sa zic -
1 -citatul tau insa nu se regaseste insa aici la "regulament:  www.aro4x4.net/smf/index.php/topic,87.0.html - poate o sa fie mutat acolo daca tot face parte din "regulament" ;)
si 2 - se poate observa ca topicul a fost blocat in aceeasi zi , nu dupa 48 ore...
Daca un user nou trebuie sa citeasca toate topicurile din regulament forum... o sa cam ia ceva timp :)
Bafta si sper ca am incheiat subiectul -la mai multi useri si pt ei si poate mai renunta la birocratie ;)

Edited by pexic, 05 October 2008 - 22:03.


#21
DIN-ARO10

DIN-ARO10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 27.01.2007

View Postpexic, on Oct 5 2008, 22:58, said:

Da, ai su tu dreptate ce pot sa zic -
1 -citatul tau insa nu se regaseste insa aici la "regulament:  www.aro4x4.net/smf/index.php/topic,87.0.html - poate o sa fie mutat acolo daca tot face parte din "regulament" ;)
si 2 - se poate observa ca topicul a fost blocat in aceeasi zi , nu dupa 48 ore...
Daca un user nou trebuie sa citeasca toate topicurile din regulament forum... o sa cam ia ceva timp :)
Bafta si sper ca am incheiat subiectul -la mai multi useri si pt ei si poate mai renunta la birocratie ;)


Stimate domn Pexic.pe acel forum ati aparut pe data de 3 oct  cu o observatie legata de Buletinul meteo.Apoi pe aceeasi data ati deschis un topic pe aria de vanzari-cumparari.Tin sa va atrag atentia ca accesul pe aceasta arie este permis numai membrilor forumului care au bunul simt sa se prezinte .Forumul ARO are un regulament ca orice forum si avem pretentia sa fie respectat in limitele bunului simt.Nu suntem perfecti ,cu totii gresim (chiar si eu care sunt un zeu al corectitudinii  ;)  ) dar invatam din greseli.

La rubrica ,,Prezentare forumisti" ati postat  pe data de 09 octombrie urmatoarele <<<,,m-am alaturat si eu voua, sper sa nu va suparati ca nu am ARO dar am optat pt o japoneza din motive de fiabilitate. numai bine tuturor!" >> Aveti impresia ca suna a ,,prezentare"??

Iar ultima postare ati avut-o pe data de 10 oct...De pe data de 3 oct pana pe 10 oct  dumneavoastra afirmati ca nu au trecut nici macar 48 de ore??!!!

Cu aceasta ocazie tin sa va anunt ca pe acest forum (ARO ) aveti un BAN  pe viatza de toata frumusetea.O seara buna.

Imi cer scuze pentru aceasta interventie off topic.

Sa revenim la ARO,o masina foarte buna daca o cumperi ,o demontezi pana la ultimul surub si o refaci cu mana ta.Nu poti construi o masina buna cu personal necalificat  intr-o zona in care tuica este ,,ceaiul de dimineata".Si eu mai am probleme cu al meu aro dar  il iubesc..este ARO ,este al meu ,este Made in Romania.

View Postpexic, on Oct 5 2008, 22:58, said:

Da, ai su tu dreptate ce pot sa zic -
1 -citatul tau insa nu se regaseste insa aici la "regulament:  www.aro4x4.net/smf/index.php/topic,87.0.html - poate o sa fie mutat acolo daca tot face parte din "regulament" ;)
si 2 - se poate observa ca topicul a fost blocat in aceeasi zi , nu dupa 48 ore...
Daca un user nou trebuie sa citeasca toate topicurile din regulament forum... o sa cam ia ceva timp :)
Bafta si sper ca am incheiat subiectul -la mai multi useri si pt ei si poate mai renunta la birocratie ;)


pai vezi daca nu citesti pana la capat si tratezi totul cu superficialitate??  Uite aici:http://www.aro4x4.net/smf/index.php/topic,506.0.html

Edited by DIN-ARO10, 11 October 2008 - 20:56.


#22
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Din-Aro aici m-ai lovit direct cu ceaiul de dimineata si personalul necalificat. Adica Romania facea numai calitate la nivel mondial si la Campulung  erau prostii care faceau tara de ras.

Cred ca sunteti nu numai "restransi" dar si cam duri pe forumul ala. Poate tot reparand reparand devii mai intolerant.

L-ati dat afara, a plecat, acum ce sa mai faca?

#23
DIN-ARO10

DIN-ARO10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 27.01.2007

View PostGiobica, on Oct 11 2008, 22:16, said:

Din-Aro aici m-ai lovit direct cu ceaiul de dimineata si personalul necalificat. Adica Romania facea numai calitate la nivel mondial si la Campulung  erau prostii care faceau tara de ras.

Cred ca sunteti nu numai "restransi" dar si cam duri pe forumul ala. Poate tot reparand reparand devii mai intolerant.

L-ati dat afara, a plecat, acum ce sa mai faca?


Giobica,esti prea subtil maestre pentru mine.

,,Adica Romania facea numai calitate la nivel mondial si la Campulung  erau prostii care faceau tara de ras.""



:D  Pai din cate vad se pare ca nu numai la CL .. Cat despre plecat,ce sa-i faci ..incercam si noi sa adunam oameni de calitate , ca artisti in vorbe gasim pe la toate revistele.Apropo,nu mai are pexic avocat sau sunteti cumetri cumva??

#24
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Am schimbat cateva pareri aici pe forum. Daca asta inseamna avocat sau cumetru, fie cum zici tu.

L-ati dat si in judecata ca v-a poluat forumul? Pana una alta vad ca deja mai multi ati sarit la el ca sa faceti off-topic sau reclama forumului vostru. Vorba vine "reclama". Citatul cu rosu e foarte subtil  :) n-ai ce face, asa e cand te iei aiurea de oameni pe care nu ii cunosti.

Poti sa ne spui ceva interesant despre Aro sau vrei sa ma dai si pe mine afara de pe forumul vostru, inainte sa intru? :confuzzled: Se poate sa fiu suspendat preventiv, pe viata? Ce zice regulamentul?

#25
pexic

pexic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 29.05.2004
Salutari

Din-Aro10 si giobica = multumesc pt intereseul acordat , pentru informatii  si pt. postari.

Propun sa revenim pe acest forum la discutiile despre ARO.

O zi buna tuturor!

#26
tudop

tudop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 19.06.2004
Ati dat-o in diverse cu forumul aro...

Ca sa revenim... Am luat anul trecut un Aro 244 care a fost pe la o procuratura, masina de interventii, lucrata la calitate mai "inalta" si tinuta mult timp in garaj. Pot sa zic ca stiam de la inceput ca Aro e o masina pentru "pasionati de mecanica" si ca al fiecare 2-3 luni ai ceva activitati intense de reparatii. Dar totul se rezolva cu ceva timp liber si talent   :D , pentru ca foarte greu mai gasesti mecanici care sa se ocupe de masinile astea. Am fost luat peste picior chiar si de un tinichigiu, ca ei nu fac "masini de astea" ... cred ca suntem printre cei mai anti-patrioti, si e chiar culmea ca in Romania sa nu poti repara o masina romaneasca. Daca te duci undeva cu un Suzuki Samurai distrus si mincat de rugina nu te refuza sigur, dar ca sa iti sudeze o aripa de Aro se uita in scirba parca ar fi scos din canalizare. Chestia asta n-am s-o inteleg niciodata...
In legatura cu experienta mea de 1 an cu Aro: sunt in mare parte multumit, masina mi-a adus destule satisfactii, nu am ramas in drum, si nu am folosit-o doar pentru asfalt. E o masina pentru cei care le plac "epavele" vechi si zgomotoase, 100% mecanice, care sa le stii pina la ultimul surub. Eu l-am luat pentru weekend, am mers cu el la munte, am facut un tur de tara in cautare de drumuri forestiere pitoresti, si merg si la offroad de distractie, unde e namolul mai adinc. Mie imi place sa circul si prin oras, si efectiv imi place mai mult sa merg cu Aro decit cu noul Sandero care il am in dotare. E cel putin la fel de manvrabil ca un Logan, singurele probleme fiind greutatea (la demaraj si frina) si partea "economica".
Cine zicea ca tractiunea 4x4 de la Aro e depasita si neputincioasa se inseala amarnic. Am fost de curind la Cupa Maramuresului la Offroad. Nu am fost pt performante, ci mai mult o ambitie sa arat ca Aro inca mai exista si nu e un rahat. Am fost chiar si eu surprins de prestatia neasteptat de buna in traseu de offroad, la fel si multi alti participanti, care se asteptau ca sa plec pe platforma de acolo. A fost nevoie doar de putina pregatire facuta chiar de mine prin curtile prietenilor, niste cauciuri potrivite pentru padure cu noroi adinc... si picior greu pe acceleratie, si am trecut cel putin la fel de bine ca altii cu masini mult mai scumpe si mai pregatite.
Ce s-a intiplat cu fabrica Aro a fost o prostie, si intradevar de datoreaza 99% oamenilor de acolo - nu neaparat a muncitorilor sau alcoolui consumat de acestia, ci a celor din conducere. Sunt sigur ca daca se tineau de productie si imbunatatiri, aveam si acum Aro in showroom-uri, pentru ca sunt oameni care au nevoie de astfel de masini (vedeti la munte, cite Aro pickup inca mai merg) Ca sa nu mai zic cite ar fi mers la export spre africa si america de sud. Totul era sa vrea sa faca cineva ceva.  Ca sa imi sustin afirmatiile vedeti ce au scos cei de la Iveco ( Iveco Massif ) .. o masina cu bord de plastic, patrata, interior "spalabil" cu furtunul, fara ESP , ABC si KK T .

Attached Files



#27
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Tudop cei ca tine merita tot respectul iar masina arata foarte bine. Nu trebuia mult efort ca in 2008 Aro sa fie ca Iveco Massif. Este una dintre cele mai mari porcarii facute dupa "revolutie". Si ne miram de deficitul comercial. La prefecturi se cumpara Touareg, la Romsilva Defender. Politia ia Logan de 70000 Euro (yes, it is true!) din care 10% e masina facuta in Romania. :confuzzled:
Nici nu mai are importanta daca noi suntem sau nu patrioti...., au grija baietii destepti.

Sunt convins ca vom vedea Aro circuland inca 10 ani minim.

Sper sa ne tii la curent si poate ne dai niste detalii tehnice. Are dif blocabil pe spate? Ce motor? Consum?
Ai pus si altceva suplimentar in afara de troliu?

Edited by Giobica, 16 October 2008 - 08:39.


#28
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Felicitari Tudop! Super masina !

#29
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008

View Postclaud20012, on Sep 4 2008, 10:07, said:

Aro-urile alea din film sunt produse in cehia. Se pare ca aia sunt mai desptepti ca noi....... la inceput l-au importat, au inceput sa-l si produca.
Uite site-ul producatorului http://www.aro4x4.cz
Din cate vad, preturile incep de la 416.000 coroane, adica aproape 60 mii ron, deci cam 17 mii euro (sper sa nu fi gresit la calcule). Scump as zice eu, dar totusi e jumatate din pretul unui Defender

Mai e un topic pe tema asta: http://forum.softped...t...60&start=60

Super - tare! Nu credeam ca mai "traieste" ARO.  Imi pare rau ca nu se mai face in Romania, dar imi pare bine ca mai exista. Ai idee... se poate cumpara, in Romania, ARO cehesc? Are vreun reprezentant ?

#30
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007

View Postnegociator, on Nov 7 2008, 04:33, said:

Super - tare! Nu credeam ca mai "traieste" ARO.  Imi pare rau ca nu se mai face in Romania, dar imi pare bine ca mai exista. Ai idee... se poate cumpara, in Romania, ARO cehesc? Are vreun reprezentant ?
Cehii doar au ansamblat piesele exportate de romani.Acum ca romanii nu mai produc piese...

#31
mosaro

mosaro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 27.02.2009
Mai exista Aro si inca mai sunt si unii care stiu sa aprecieze o masina cu mecanica pura,fara cipuri sau robotei care sa-i spuna ce trebuie sa faca.Eu sunt unul dintre ei(la scara mai mica)si conduc zilnic un Aro10.E foarte adevarat ca fiabilitatea nu e punctul ei forte dar prin comparatie cu multe suvuri de plastic,eu prefer Aro.

#32
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006
Cu toata stima si respectul pentru cei care au bagat (si inca mai baga) bani grei in intretinerea si up-gradarea unui ARO, sa-mi spun si eu parerea mea de om care a utilizat zi de zi timp de vreun an, un Aro 244.
Dupa ce va voi povesti toate pataniile, veti ajunge poate si voi la concluzia la care am ajuns eu: masina foarte bine gandita, dar EXECRABIL executata ! Incepand de la materiale si pana la mana de lucru.

Asadar, in Decembrie '95 lucram la o firma straina care dorea ca noi, reprezentantii de vanzari sa facem muuulte drumuri prin tara, mai ales prin zonele rurale. Propunerea mea si a colegului meu - tineri pe atunci si nu prea priceputi in masini straine - a fost: ARO ! Si ni s-au cumparat 2 Aro 244 cu moatoare de 2.5 TD (sau 2.4 ?) Peugeot. Cu motor si cutie Peugeot. Culoare cenusiu metalizat, gume
Michelin maaari, M+S.

Am tras de aceste 2 masini vreo 60.000 km, pana prin Septembrie '96.

Plusuri:
+1. Tractiune foarte buna in teren (mai mult sau mai putin) accidentat. Niciodata nu am ramas cu Aro in zapada sau in noroi.

In ianuarie '95 eram intr-un orasel de provincie, zapada inghetata - sleauri - pe o strada laterala, masinile mergeau la pas leganandu-se ca pe valuri peste pragurile inghetate os - vad in partea stanga, dincolo de carosabil o portiune inghetata dar neteda ca o oglinda si lunga de vreo 100 de metri. Trag de volan stanga si o iau pe "aleea" aia inghetata. Dupa vreo 5-6 metri simt ca ... se sparge gheata sub mine si ma duc cu fata masinii in apa pana la faruri !

Nu ma pierd cu firea, bag repede intr-a-nta^ia si mut pe "greu", ma las cu toate cele 100 de kg ale mele pe acceleratie, masina se smuceste ca un elefant care se ridica din namol, motorul mugeste, botul se ridica ca un nas de hipopotam din baltoaca, da sa iasa si cade in alta groapa ! Tot cu apa pana la faruri ! Continui miscarea, nu ma las, se ridica din nou, se catara pe marginea gropii si iar se sparge gheata cu mine, iar dau in nas ! Trag intr-un final dreapta de volan (mai erau si alte masini care mergeau in paralel cu mine, nu vroiam sa ma urc pe ele), dupa vreo doua scuturari din caroserie, ies intr-un final la liman.

Ce facusera baietii: sapasera un sant lung pentru canalizare sau apa, de vreun metru si ceva adancime, in care plouase, ninsese si in final inghetase ! Ma dau jos din masina si inventariez avariile: bara spate - din plastic - se mai tinea intr-o ureche - restul se taraia pe jos (am prins-o cu un surub si am schimbat-o la service mai apoi, cu modelul de bara din doua segmente - de 243, parca), teava dintre cele doua tobe de esapament se rupsese si toba finala ramasese in balta ... Am "ba^sta^ca^it" eu cu un bat in balta dupa ea, dar degeaba, "captura de razboi" ... Mai tarziu i-am rugat pe cei de la service sa-mi rasuceasca cotul ramas la ruptura, in asa fel ca sa fie orientat catre stanga, si am circulat mai departe numai cu toba mica (meserias sunetul de turbo pe autostrada - ziceai ca vine o Scania in spatele tau...).

Alta patanie: in primavara lui '96 ajung intr-o comuna de prin sudul Olteniei si, cum plouase abundent, dau de un drumeag cu un noroi cremos si cu un "siaj" prin noroi facut de un tractor care aproape ca ramasese inamolit ... Eu, viteaz foc, "ce e Aro mai prejos ca un tractor ?", cuplez pe greu si ma bag in noroi. Nu cred ca ati vazut asa ceva prea des: masina se scutura din toate madularele, ba intra cu fata in noroi pana la faruri, ba se lasa pe oparte, ba se rasucea in loc. Eu dadeam repede volan la stanga, apoi iar repede volan la dreapta, si tot asa, nu de alta, dar sa nu ma duc prin gradinile oamenilor. Intr-un final am trecut, cu tot satul iesit pe la porti, cu babe, cu copii, tractoristi cu gura cascata...

In februarie '96, fiind plecat prin tara, ma abat printr-o comuna din muntii Mehedinti, la un prieten. Ninsese inainte si era zapada cam de vreo 80 de cm. O luam din centrul comunei catre casa lui si la un moment dat nu mai era drum. Doar o poteca pe care sa mergi pe jos cu zapada pana la sold. Mut iarasi pe greu (tare bun "greul" asta) si o iau ca tancul prin zapada. Faceam efectiv partie prin zapada. S-a adunat mormanul pana la parbriz. Las masina acolo, inoptez la prietenul meu, noaptea mai ninge putintel si dimineata gasim masina intr-o zapada de 1 metru. Fac putina partie cu lopata, ca sa ma urc in ea, dau drumul la motor, il las sa se incalzeasca vreo jumatate de ora, pornesc pe "greu" si incep sa inaintez ca buldozerul prin zapada ! Cand se facea nametele in fata pana la parbriz, dadeam frumusel inapoi, se scutura animalul, o luam iar inainte. Cred ca am facut partie vreun kilometru, pana am ajuns la un drum mai acatarii.  

Minusuri:
-1: Caroseria. Ramele geamurilor de la usi erau fixate in suruburi de usa, nu se prelungeau in interiorul usilor. Dupa ce le tranteai de vreo 50 de ori ("trebuie trantite dom'ne ca sunt chederele noi, de-aia nu se inchid, pana se inmoaie si se lasa"), se lasau la propriu ramele geamurilor in exterior, cam asa   \    /  , de intra vantul (ploaia, praful, zapada) printre usa si cheder. Le mai impingeam noi cu mana - lasam geamul jos, sa nu se sparga, deschideam usa, unul tinea de clanta si celalalt impingea in rama geamului cu amandoua mainile, sa o aduca la loc, pana azuzeam tabla trosnind ...

Izolarea caroseriei (AKA gauri in caroserie): lampile din spate (model mare, lataret) aveau niste gauri in panourile contraripilor spate (ca sa bagi mana sa schimbi becul, cand se arde), care comunicau cu exteriorul. Pe-acolo vara intra un praf de se facea ceata in habitaclu. Mai puneam noi cartoane, le lipeam cu scotch, degeaba - cadeau din cauza vibratiilor.

Gauri sub volan, intre habitaclu si zona de sub motor - pe unde trecea cablul de kilometraj si coloana volanului. Iarna batea un vant pe-acolo ca-mi inghetau "toate alea-alea", trebuia sa-mi pun cojocul pe genunchi ca sa pot rezista la drum. Vara venea un aer fierbinte pe-acolo, ca te coceai la "coco jambo". Primava si toamna era bine, ca se mai primenea aerul ...

-2: Grupu(rile) conic(e). La 15.000 de km, Aro al meu pornea cu un troncanit in grupul spate. Daca erai intr-a 3-a sau a 4-a si puneai frana de motor iar apoi accelerai din nou, intai se auzea un "tronc" si apoi se infigea la drum. Nu mai spun cand schimbai vitezele si incepeai sa accelerezi, se auzea un urlet ca un "ga^ja^it", de ziceai ca tai lemne ... M-am dus cu el in service, in garantie si mi-au dat jos grupul spate - care nu pierdea ulei -  si cand l-au demontat, coroana era facuta praf - ziceai ca a muscat cineva din ea in zona unde actiona pinionul de atac.

Tot cam pe 15.000 de km, colegul a patit alta chestie interesanta: vine intr-o zi la servici pe jos. "Ce-ai patit ? M-a lasat discul de ambreiaj. De unde stii ? Pai am bagat la semafor in viteza, am ridicat pedala de ambreiaj si a refuzat sa porneasca de pe loc. L-am impins pe dreapta cu niste baieti."

Buuun, hai cu el in service, ca este in garantie. Plecam cu Aro-ul meu, sa il luam la shtanga. Il remorcam si o luam de pe Bd. 1 Mai, la stanga pe Marasti, sa iesim pe la Agronomie la Casa Scanteii. Eu la volanul masinii tractate. Pe la Agronomie simt o zdruncinatura pe dreapta spate si vad apoi o roata cu o ditamai teava infipta in ea, cum ma depaseste pe la spate, invartindu-se, se urca pe refugiul de tramvai de la Agronomie, sare apoi pe trotuar, se loveste de un pom si cade cu teava aia infipta in ea, in sus. Cand am simtit zdruncinatura, ne-am oprit. Ma dau jos, ma uit, ma scarpin in cap. Pe partea dreapta spate nu mai aveam roata, nu mai aveam tambur, nu mai aveam conducte de frana ... Doar o piesa in forma de teava, cu un filet pe gulerul ei si fisurata pe lung, de parca ar fi sfasiat-o cineva. Ma duc sa-mi iau roata de unde cazuse, realizez ca teava infipta in ea este planetara, ne inchinam la Cel De Sus ca n-a trecut nimeni pe-acolo in momentul ala, nici o masina, nici un pieton. Daca era un copil sau un batran, il omora, la cate kg avea roata aia.

Ta^ra^im jaful de Aro pe dreapta, pe straduta care da la Muzeul Satului si plecam cu masina din fata la service. Care service se afla la Podul Otopeni, in dreapta, paralel cu centura. Seful de service, un inginer tanar dar foarte de treaba, cand ii povestim toata treaba, se cruceste: "nu se poate dom'ne, aia sparta e fuzeta. Ati reusit sa spargeti fuzeta de Aro ???" Luam masina de service cu noi si ajungem la epava: mecanicii care ii luase cu el isi fac cruce vreo cinci minute, dupa care se apuca sa schimbe fuzeta. Ii spun colegului meu: "Du-te da un acatist la biserica. Inchipuie-ti ca nu ti se spargea fuzeta la semafor, in Bucuresti, ci pe valea Prahovei, intr-o depasire ..."

-3: Directia.
Ma opreste pe Giulesti un echipaj de politie, masina n-avea mai mult de 10.000 de km, se urca un maistru la volan, misca de el stanga-dreapta, se da jos: " va ridicam talonul, are joc la volan peste limita admisa."
Eu: "daca chiar are joc, va rog sa-l opriti talonul, e vorba de siguranta mea. Oricum e masina de firma, firma straina, masina e noua si in garantie si urmeaza sa dam in judecata uzina Aro si o sa va chemam ca martori la proces ! Nu pot sa scoata pe strazi asa ceva si sa le zica masini !!! Va rog sa-mi dati in scris cum va cheama ca sa va chemam la proces."

La care el: "lasa dom'ne, ia-ti talonu', dar vezi ca are joc cam mare la volan, schimba-i caseta de directie". Ma duc in service direct: fratilor, s-a dus caseta ! La care ma linisteste un mecanic: "stai linistit dom'ne ca asta chiar nu prea are asa mare joc, altele sa le vezi de noi cum sunt, te baga direct in sant...".

-4 Sa va mai spun si de altele: usile care nu se inchideau, clantele care ramaneau blocate, dezaburirea care era varza, farurile care palpaiau ...etc.

Concluzia: nu mi-as lua un Aro, nici daca mi l-ar da cineva gratis. As prefera sa mesteresc la o japoneza - Toyota, Suzuki etc., decat sa fac si sa desfac toata ziua la un Aro. Cele mai bune Aro sunt cele din poze ... Toate bune !

Edited by horia66, 12 March 2009 - 14:21.


#33
mosaro

mosaro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 27.02.2009
Eheeee...Toyota,Suzuki...da,sunt masini adevarate.Dar sa stiti ca si la astea crapa(rar)grupuri,planetare si altele si atunci o sa-ti fie dor de Aro.Nu sunt idiot sa sustin ca Aro e mai bun ca o japoneza.Din cauza pieselor de proasta calitate nici mai fiabila nu poate fi.Aro e o masina de generatie veche ca si conceptie(la vremea aparitiei nu avea prea multi concurenti)si necesita o intretinere mult mai frecventa decat o masina mai noua.A pune direct pe masina un diferential chiar nou,cumparat din magazin fara a fi reglat intai de cineva care se pricepe,si sunt foarte putini,este o mare greseala.Este aproape acelasi lucru cu Daciile vechi la care dupa cumparare trebuiau sa fie ”luate la mana”ca sa nu ai surprize.Ma indoiesc ca ai facut gresare cum scrie la carte dupa treceri prin vaduri.Aro este o masina care cere timp si putina pricepere la mecanica.Dar are si un mare avantaj.D..pretul.Si nu sunt multe variante ca la un pret similar sa poata face ce face aro in teren,pentru ca aro este o masina gandita in special pentru asta.Pentru cine vrea o masina ieftina cu care sa iasa in teren(nu extrem)cred ca este inca o varianta de luat in seama.Daca totusi o rupi pe coclauri ai sanse destul de mari sa gasesti ce i-ti trebuie in apropiere(la vreun padurar,pe la vreun satean prin sopron)si sa poti ajunge acasa.Asta e avantajul unei masini simple care nu depinde de un calculator sau alte sisteme sofisticate.Nu cred ca ar vrea cineva sa ramana intepenit ca s-a aprins un beculet.Aro nu este o masina mai buna ca altele,dar este o masina cu care poti ajunge in locuri la care altele doar viseaza.
Daca cineva stie vreun Aro cu motor Peugeot td gratis ma ofer sa il iau ca mie i-mi place   :D

#34
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
Imi plac AROurile 244 arata super ca shi Range Rover Defender,  o mashina pentru eternitate !

#35
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006
Eu Range Rover Defender inca n-am vazut.  (?!?)  :blink:

Poate vrei sa zici Land Rover Defender ... Ai condus vreunul ? Ca eu am condus si ... nu mai vreau a doua oara.

#36
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,185
  • Înscris: 11.07.2007
Horia, eu am Aro si chiar mi-as mai lua unul pe care sa il fac strict pt Off. Cel pe care il am e imbunatatit atat pe partea mecanica cat si pe electrica. Plus de asta este si intretinut si verificat periodic. Asa ca sper sa nu am sanse sa patesc ce ai patit tu cu cele de la servici. Deci, daca iti da cineva un Aro gratis te rog sa il iei ca iti dau eu ceva bani pe el.

Pacat ca "politicienii nostri de carton" si-au bat joc de uzina Aro. Asa cum acum  Dacia Pitesti e singura fabrica auto care are productia in crestere in vremuri de criza poate ca si Aro ar fi secondat-o.
Iata un clip de la cehi, natiune care respecta aceasta marca mai mult decat romanii!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NTgp6s2YeUM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate