Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercedes SPRINTER sau VW LT ?
Last Updated: Mar 02 2018 10:06, Started by
sylvyuu
, Sep 21 2007 01:26
·
0
#1
Posted 21 September 2007 - 01:26
vreau sa-mi iau o utilitara de 3,5 tone ; pe care s-o conduc cu cat .B ; din cate am inteles modele de elita sau oarecum fiabile ar fi VW Lt sau SPRINTER ; daca sunt cunoscatori si au avut ambele masini ; as dori si eu sfaturi !
si daca au avut probleme cu ele ; cam cat o duce motorul . etc |
#2
Posted 21 September 2007 - 01:33
sprinter te sfatuiesc te costa ceva intretinerea dar crede-ma am avut si e belea,LT are un prieten si nu e prea multumit tocmai i-a cazut turbina hmm baga cam multi bani in el si ff des
|
#4
Posted 21 September 2007 - 10:37
Nu ai specificat, vrei sa fie noua sau second-hand ?
|
#5
Posted 21 September 2007 - 10:42
#7
Posted 21 September 2007 - 14:08
eu
am avut sprinter si acum am lt daca as fi pus in situatia sa aleg as lua lt sprinterele inainte de cdi generatia 96-2000 au fost grozave cele cdi sunt masini bune insa.. un pic prea complicate prea multa electronica si cam sensibile intretinerea mai scumpa decat la lt dezavantaje- lt-ul e mai invechit ca aspect mai ales interior are bordul generatiei vechi de sprinter,nu e asa de sprinten si e mai galagios insa ca avantaje fata de sprinter (cdi) lt-ul consuma mai putin nu este asa de pretentios la motorina (merge si cu motorina din galeata) nu este asa de costisitor la intretinere . in rest ca si motorizari sunt paralele intre ele pt fiecare ambele au 80,109,130.160 de cai. la lt cel mai bun este cel de 109cai ,caroseriile sunt la fel de mari (aproape identice si ca aspect) ramane la latitudine ta sa alegi in functie de nevoile tale eu am optat lt pt simplitate si pt ca e mai nepretentios |
#10
Posted 21 December 2007 - 23:39
eu vreau sami iau sprinter nou prin ianuarie si nu shtiu ce sa zic pana acuma sunt multumit dupa prezentarile facute , am renuntat din prima vedere la Ford si wv am mers pe sprinter sau fiat nu au preturi prea diferentiate diferenta de vreo 3000E dar parca totusi as raman pe sprinter lamuritima daca nu merita va rog
|
|
#11
Posted 23 December 2007 - 09:24
sylvyuu, on Sep 21 2007, 01:26, said: vreau sa-mi iau o utilitara de 3,5 tone ; pe care s-o conduc cu cat .B ; din cate am inteles modele de elita sau oarecum fiabile ar fi VW Lt sau SPRINTER ; daca sunt cunoscatori si au avut ambele masini ; as dori si eu sfaturi ! si daca au avut probleme cu ele ; cam cat o duce motorul . etc Dintre Sprinter si LT iti recomand Iveco Daily in special modelul de 2,8L cu 125 CP. Nu merge la fel de repede ca primele doua dar e facuta ca un tanc .Am avut la firma si sprintere si transituri si fiaturi dar iveco s-a comportat cel mai bine ...de LT nu stiu .Vezi ca mai sunt niste jumpere/boxere mai vechi (cred ca 2001-2002) cu acelasi motor. Cta depre fiabilitate..cum ti-o fi norocul,depinde de cum au fost harbuite:sunt fiaturi care arata si merg mult mai bine decat sprintere de aceesi varsta,depinde cat de nefe a fost soferul de pe ele . Edited by cristian_sen, 23 December 2007 - 09:30. |
#12
Posted 25 December 2007 - 16:30
Ahh.. Iveco chiar că e țeapăn.. tatăl unui prieten e șofer pe un Daily (din-acela supraînălțat) cu motor de 3.0 L HPT (de cat. C), de distribuție. Astă-vară am fost și eu o dată cu el.. DOAMNE, cum merge tătelu' ăla n-ai să vezi vreodată.. pe drumuri de țară cu 80, prin tot felu' de hârtoape, gropi, uneori face niște slalomuri de toată frumusețea (de trebuie să aduni cu fărașu' marfa dinăuntru)...
Pe șosea nu putea să-i dea mai mult de 120-130, pentru că nu avea deflector de aer pe benă și dădea să zboare de pe carosabil.. ce mă mai speriam.. Mașina aia face cel puțin 500 km pe zi.. and guess what.. și în ziua de azi merge la fel de bine, îl văd aproape zilnic prin oraș... Ce l-aș fi alergat și eu, dar pe atunci nu aveam permisu'... P.S. Un adevărat tanc. |
#13
Posted 26 December 2007 - 11:09
dupa scurta mea experienta ca proprietar de iveco daily am ramas cu urmatoarele impresii
-o hardughie scuturatoare,zgomotoasa da iti vine sa te dai jos din mers, la care dupa 100 de mii de km bat absolut toate plasticele din bord,tapiterie etc, inca o data mai mentionez ca nu exista termen de comparatie in clasa utilitarelor de acest gen intre Mercedes sprinter,vw lt si oricare restul -singura parte buna la iveco era faptul ca avand sasiu separat de caroserie rezista la incarcaturi mari |
#14
Posted 26 December 2007 - 12:28
BadBoyBlue, on Dec 25 2007, 16:30, said: Ahh.. Iveco chiar că e țeapăn.. tatăl unui prieten e șofer pe un Daily (din-acela supraînălțat) cu motor de 3.0 L HPT (de cat. C), de distribuție. Astă-vară am fost și eu o dată cu el.. DOAMNE, cum merge tătelu' ăla n-ai să vezi vreodată.. pe drumuri de țară cu 80, prin tot felu' de hârtoape, gropi, uneori face niște slalomuri de toată frumusețea (de trebuie să aduni cu fărașu' marfa dinăuntru)... Pe șosea nu putea să-i dea mai mult de 120-130, pentru că nu avea deflector de aer pe benă și dădea să zboare de pe carosabil.. ce mă mai speriam.. Mașina aia face cel puțin 500 km pe zi.. and guess what.. și în ziua de azi merge la fel de bine, îl văd aproape zilnic prin oraș... Ce l-aș fi alergat și eu, dar pe atunci nu aveam permisu'... P.S. Un adevărat tanc. on:eu sincer as alege sprinterul tunat de amg |
#15
Posted 26 December 2007 - 12:33
Dupa o "scurta experienta" e normal sa spui asa ceva dar iti garantez ca e de preferat sa-ti bata plasticele in masina decat bucsele de sub masina...sau motorul rupt din suporti (sprinter),nu mai zic de ambreiaj sau esapament (fiat).Pentru MARFA (bauturi,cartofi,materiale constructii) recomand Iveco Daily (sau turbodaily mai nou),pentru cipsuri,sticlarie sau persoane:sprinterul cel confortabil ! Eu vorbesc dintr-o lunga experienta , 10 ani mai precis,unde am vazut ce poate fiecare...de la transituri '87 cu 70CP care apropo,s-au comportat mai bine decat un Fiat nou ,pana la Mitsubishi L300 ...si tot din aceesi experienta iti mai spun ca ORICE utilitara merge ca draq cand e goala,masina se aseaza perfect pe drum cand e incarcata la capacitate!
Pentru initiatorul topicului: la second hand e loterie orice ai alege,recomand piata italo-germana unde poti gasi utilitare bunicele de la firmele care-si schimba regulat parcul auto,ai garantia ca au toate reviziile la zi ,nu uita ca 200 000 km la o duba nu e acelasi lucru ca 200 000 km la Passat NU se merita masina noua din RO decat daca iei cel putin 5-7 buc si poti sa negociezi un discount baban,daca vrei o bucata sau doua contacteaza-ma pe pm sa-ti dau ceva date de contact..cu factura,garantie,tot ce vrei! |
|
#16
Posted 26 December 2007 - 13:16
nu intram in alte detalii decat cele legate strict de utilitare
intamplator scurta mea experienta e mai lunga decat lunga ta experienta, in materie de utilitare si camioane |
#17
Posted 26 December 2007 - 15:38
pimi, on Dec 26 2007, 13:16, said: nu intram in alte detalii decat cele legate strict de utilitare intamplator scurta mea experienta e mai lunga decat lunga ta experienta, in materie de utilitare si camioane Pai si eu despre ce am vorbit,despre avioane? Daca mai este valabil pentru initiatorul topicului ,eu imi mentin parerea: pentru carat :iveco (iar ultimele modele nu-s chiar asa de rele),pentru confort :sprinter (poate-si va conduce singur masina si conteaza !) Si pentru a incalci si mai tare ecuatia il aduc in atentie si Renault Master,cel putin la fel de bun ca si Iveco . |
#18
Posted 07 February 2008 - 20:27
Belea mare cu sprinterul nou....pe un 315 cdi modelul nou ,cumparata in iunie, nimic de zis pana pe 4 ian cand a inceput calvaru...Are 45000 de km si meseriasii de la Ct,Sb,Ag (reprezentante)nu ii da de cap !! masina nu porneste!!! de o luna umblu prin service si degeaba ...am scimbat toate injectoarele si de doua ori pompa de presiune...cand plec din service porneste,dupa 1-2 ore de mers numai porneste...ii sun si toti acelasi lucru:::LA NOI A PORNIT ??? Masina sta de o luna pe dreapta....ce pot sa le fac ???
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users