Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

teapa sau bataie de joc la DOMO

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#1
thelostlover

thelostlover

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 14.09.2004
:puke:

Acum 3 saptamani am comandat o memorie de la DOMO !

Am sunat dupa 1 saptamana,si mi s-a confirmat comanda .

M-am dus la DOMO,si surpriza mare,nimeni nu stia nimic si nu mai recunostea nimic,desi numarul de tel.era al magazinului !

Am trecut cu vederea,ca poate a fost greseala,am venit peste 2 sapt,chemat repede,ca a venit comanda !!!

O surpriza si mai mare a apraut : pretul produsului respectiv crescuse brusc de 2 ori !!!

Am cerut explicatii,cum eu comand pe Internet,mi se confirma si apoi dupa n telefoane,batai de cap,etc, pretul se schimba brusc, si plec inca o data tratat ca un nimeni !!!

daca cumparam online,ce facea ? imi mai cerea bani !!!!

De aceea declar magazinul DOMO cel mai neserios magazin din Bucuresti !!!

:nonobad:



#2
dade

dade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 10.03.2006

View Postthelostlover, on May 16 2007, 19:17, said:

:puke:

Acum 3 saptamani am comandat o memorie de la DOMO !

Am sunat dupa 1 saptamana,si mi s-a confirmat comanda .

M-am dus la DOMO,si surpriza mare,nimeni nu stia nimic si nu mai recunostea nimic,desi numarul de tel.era al magazinului !

Am trecut cu vederea,ca poate a fost greseala,am venit peste 2 sapt,chemat repede,ca a venit comanda !!!

O surpriza si mai mare a apraut : pretul produsului respectiv crescuse brusc de 2 ori !!!

Am cerut explicatii,cum eu comand pe Internet,mi se confirma si apoi dupa n telefoane,batai de cap,etc, pretul se schimba brusc, si plec inca o data tratat ca un nimeni !!!

daca cumparam online,ce facea ? imi mai cerea bani !!!!

De aceea declar magazinul DOMO cel mai neserios magazin din Bucuresti !!!

:nonobad:


Stai linistit ca is multe mai neserioase. Is si care iti iau banii si ramai cu lunile fara produs el fiind in garantie.

Daca tot ai scris pe forum, incearca sa scrii la toate adresele de mail posibile si imposibile de la domo.
Exista o sansa mica, dar exista sa citeasca cineva caruia chiar sa-i pese de magazin.

#3
alexmohora

alexmohora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 989
  • Înscris: 25.05.2005
Dintre magazinele de genul ãsta eu am fost cel mai mulþumit de Domo - au preþurile ok ºi te trateazã destul de civilizat faþã de Altex, Mediagalaxy, Flanco etc. + cã au ºi site-ul ok

#4
thelostlover

thelostlover

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 14.09.2004
Am scris la toate adresele posibile si imposibile, dar pentru un amarat de produs de n lei, in comparatie cu vanzarii de n milioane lei, nu cred ca merita atentie !!!!!

Bun,foarte bine, zic eu,dar macar sa mi se raspunda,nu sa ma trateze ca un nimeni !!!

Asta am observat-o la multe alte magazine,de exemplu pe la Best Computers,
am cerut un cd amarat,dar vanzatorul vorbea cu cineva de la firma x,si care vroia n calculatoare,si m-a tinut asa vreo 10 min !!!

Spun,nene,da si mie te rog un cd,ca ma grabesc !

El,de colo,ce nu am rabdare,ca are treaba,nesimtitul !!!

In concluzie,traim intr-o tara de .... !

De ce toti vor sa dea teapa,sa castige cat mai mult prin smecherie ?!

View Postdade, on May 17 2007, 10:18, said:

Stai linistit ca is multe mai neserioase. Is si care iti iau banii si ramai cu lunile fara produs el fiind in garantie.

Daca tot ai scris pe forum, incearca sa scrii la toate adresele de mail posibile si imposibile de la domo.
Exista o sansa mica, dar exista sa citeasca cineva caruia chiar sa-i pese de magazin.


#5
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007
DOMO... am cumparat acum ceva timp(in ianuarie) un card SD de la ei... dar cu greu... a trebuit sa merg de vreo 3 ori la magazin la Obor... aveau cardul in raft, era la promotie cu super-pret(pe atunci), dar nu mi-l puteau factura ca nu venise nu stiu cine sa-l inregistreze... Asa-mi zic si a 3-a zi.. si a trebuit sa stau pe loc si sa insist ca sa"mearga" facturarea... A mers in cele din urma...

Acum 1 saptamana am luat un ventilator tot de la ei... si am fost foarte multumit de servicii... si de produs... Doar la card au fost probleme...

#6
smv167

smv167

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 01.02.2006
Comanda online , confirmare telefonica comanda . Normal civilizat .

Cerere confirmare comanda de la magazinul local - numar telefon diferit de numarul oficial al magazinului .Treaba lor , dar genereaza neincredere .

Trece timpul , telefon magazin , raspuns motiv bla,bla, bla . Email la [email protected]

Trece timpul , telefon de la Domo ( evident nu numar tel. magazinului ) ca pot veni sa ridic produsul . Stupoare , conditia de livrare :LA DOMICILIU

Vine camioneta cu DOI angajati ? si ma convoaca in parcarea blocului sa ridic produsul . Cer factura sa scriu pe ea ca refuz produsul daca nu este livrat conform comenzii , la domiciliu .Raspuns obraznic : telefoneaza la magazin .

Inrigat si furios reclamatie email la : [email protected] .

Trece timpul , Domo nu raspunde la reclamtii . Intrigat caut informatii Domo si nu gasesc ca ar fi un management certificat .

Daca la seviciul asociat produsului sint deficitari , de ce asi cumpara de la ei ?? Ei presteaza numau servicii :D

#7
anknic

anknic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,961
  • Înscris: 12.10.2004
eu am patit alta cu domo.ro...

am comandat sambata un aspirator pe net.
luni m-au sunat sa confirm comanda, am confirmat, mi-au spus ca  ma vor suna de la magazinul din Ploiesti cand il vor primi, ca nu il aveau ei pe stoc.
joi ma suna de la magazin ca a venit aspiratorul.
ne ducem sa il luam...si a durat totul o ora jumate...de ce:
- nu era seful de magazin acolo si l-am asteptat jumatate de ora pentru ca numai el putea desigila pachetul cu aspiratorul,
-cand a aparut seful de magazin si a desigilat pachetul...disparuse ca prin farmec omul de la probe...pe care l-am asteptat 20 de minute.
-la casa i-am spus tipei ca platim cu cardul sotului, ii cere buletinul sa verifice cu cardul (corect, am zis eu!), il trece prin cititor si tasteaza sotul pin.ul de la card, se confirma tranzactia si cand sa iau factura imi zice tipa: stati ca e o problema, comanda si factura sunt pe numele dvs.si plata cu cardul sotului...eu perplexa...ii zic: pai e de fata, ati verificat cu buletinul, e cardul lui, erau bani pe card, si-a dat acceptul sa plateasca...suntem naibii casatoriti legal...zice: nu se poate ca se fac incurcaturi in contabilitate, trebuie sa sun la sediul central...si suna la un nr.care s-a dovedit ocupat vreo jumatate de ora...pana la urma ii spune cineva de la sediul central ca nu e naibii nicio pb...

...asa n-au pierdut pe mine forever de client domo.ro...

#8
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Io din contra, am avut o experienta placuta, mi-am luat o masina de spalat in sub 10 minute. 1 minut am dat telefon sa comand, 2 minute am vorbit cu gagica de la magazin, care m-a sunat sa confirm comanda si sa ma programeze la livrare (asta la vreo 2 zile dupa primul telefon), si inca maxim 7 minute a durat sa-mi dea baietii de la livrari masina, in ziua uirmatoare, io sa le-o platesc si ei sa iasa pe usa. Super comod!

Tot la Domo am intilnit singurul casier destupat, care a fost de acord sa imi dea numai bon de casa. Asta la un magazin Domo, nu la toate. In rest stau dupa factura (plus ca tre sa-mi dau datele) si pentru baterii sau DVD-uri de 5 lei.

Edited by abancor, 23 July 2007 - 17:42.


#9
eddie91tm

eddie91tm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,048
  • Înscris: 04.02.2007
In Timisoara Domo ofera servicii abjecte si asta probabil pentru ca au ajngajat personal foarte tanar si necalificat, care se incurca si la scrierea unei garantii. Eu am stat aprox. 30 minute pentru un radio ceas si un mp3 player, cand in tot magazinul mai erau doar doi clieti, care deocamdata studiau preturile si vreo cinci angajati care se uitau la mine si la colegul lor care incerca sa faca tot posibilul sa ma serveasca intr-un mod normal dar bineinteles ca a dat gres dupa ce a cautat mai mult de zece minute cartea tehnica de la radio ceas si garantia de la mp3 player inca 10 minute.

#10
Champy0n

Champy0n

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,511
  • Înscris: 03.06.2006
Pretul dublat la acelasi produs ?!?!? Ce Dumnezeu, eu pe loc ieseam din magazin... Fara discutii

#11
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Maica mea a patit-o si mai si. Ii comanda sora-mea un frigider de pe net (avea asa o reducere de 100 si ceva) dupa cateva zile ajunge, plateste maica-mea.

Dupa vreo 2 sapt merge sora mea acasa, si observa ca lipeste un sertar care ocupa juma de raft (si ea isi luase exact acelasi frigider numai ca alta nuanta). Sta, se uita mai atenta si vede ca frigiderul livrat avea alt cod decat cel comandat si era pe factura, adica platise maica-mea pt un produs, si primise altul (cu vreo 2 mil si ceva mai ieftin).

Era vineri sau sambata seara. Mai era o ora pana sa se-nchida DOMO, trag o fuga pana la magazin, explica sora mea ce s-a intamplat si incepe tipa de-acolo sa-i spuna ranjind: "Pai stiti, n-avem ce sa facem, comanda a fost facuta luna trecuta si nu mai putem face nimic". Bineinteles directorul nu mai era la ora asta.  A da, alt argument ce l-a adus "Pai stiti... dac-ati folosit frigiderul (o sapt jumate) nu vi-l mai putem lua inapoi"

Se pune sora mea si le trimite un mail pe adresa de reclamatii.

Luni dimineata, pe la ora 10 si suna deja telefonul "Doamna, chiar este adevarat? Au livrat alt produs colegii mei? Puteti cumva sa-mi trimiteti o poza sa vad?"
Ii explica sora mea, asa ceva nu e posibil, locuiesc in alt oras si am fost doar pt wekend acasa.

In aceeasi zi, suna colegii de la magazinul local pe mama mea:"Stiti, frigiderul pe care l-ati comandat initial, nu se mai gaseste nicaieri pe stoc, dar daca doriti, va putem aduce unul modelul acesta, doar ca e zgariat".

Sa nu va zic ce s-a intamplat mai departe, a 2-a zi dimineata, telefon la tipa care sunase.

"Au zis colegii mei asa ceva???!!!!! Nici o problema, ma ocup personal sa ajunga frigiderul la mama dvs, si referitor la colegii mei din Satu Mare, le mai facem o corectie la salar"

Dupa cateva zile, sunau baietii de la DOMO la interfon, c-au sosit cu frigiderul. De data asta, cu cel care trebuia.

Sunt curios, am comandat si eu o memorie SD... sunt curios in cat timp ajunge si daca pretul ramane acelasi. Scria acolo, termen de livrare intre 5-15 zile. Chiar sunt curios sa vad. Fiti sigur, daca cu un ban imi cer mai mult, il las acolo in magazin.

#12
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

View Postthelostlover, on May 16 2007, 19:17, said:

am comandat o memorie de la DOMO !

De aceea te declar cel mai neserios om de pe lume !!!

Componentele PC nu se cumpara de la aprozar, din piata, de la farmacie, de la Selgros, Metro, Plus, Billa, Trilla etc.


#13
penny_s

penny_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 19.10.2006
am cumparat de la ei frigider, cuptor electric, plita vitroceramica si alte rahaturi (aprox. 6000lei).
de fiecare data am facut comanda pe net. prima data ma sunau de la sediul central sa le confirm comanda si in max. o saptamana ma sunau si de la magazin sa ridic marfa (nu m-am complicat sa mi-o aduca ei). o singura data i-am prins cu o smecherie: mi-au dat plita expusa (care era in stare impecabila, dar nu mi-a convenit mie). am facut scandal si am obtinut o reducere de 5% parca...
eu sunt multumit de serviciile lor!

in cazul tau nu au tratat cu prea multa seriozitate o comanda mai "subtirica"...

#14
gotta

gotta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 10.06.2008
Nu imi vinde sa cred ca oamenii inca mai scriu asemenea banalitati....

#15
elinguilino

elinguilino

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 23.06.2007
salutare,

citesc si nu ma mira. am avut contact foarte strans cu mediul electrocasnice. un set de sfaturi simple de aplicat:
- cititi regulile de vanzare/ cumparare de la Protectia Consumatorului referitoare la - garantie, expunere/ folosire in raft, deteriorare
(stiu ca si ei au bube in cap, dar, acele reguli cand discutati cu personalul magazinului va dau argumente foarte bune si va sustin daca aveti dreptate)
- Achizitie

Notati modelul si caracteristicile produsului care v-a placut - cele reale sunt inscrise, la frigider de ex., pe eticheta metalica din interior. - comparati factura cu ce ati notat pe biletel - cu ce ati primit acasa ;) Atentie - chiar 1 singura litera sau 1 singura cifre pot face diferente de caracteristici si pret - mari
Cititi manualul in Lb. romana, mai indicat cel in Lb. engleza (traducatorii sunt scumpi - pot aparea diferente) - Sunt obligati prin lege sa aiba manual in lb. romana
Rugati persoana care va prezinta produsul - sa va arate pe manualul de utilizare performantele pe care le lauda - daca nu sunt in manual.....
Nu acceptati produsele din raft, nici macar cu reducere - ei iti fac reducere 5% iar tu iei un produs care a fost expus 3-5 luni sau alte probleme
Cumparati calculatoare din magazinele de calculatoare si "frigidere" din "magazinele de frigidere"
(mergeti la magazinul de haine sa cumparati cartofi?.... , nu)
Verificati datele de pe certificatul de garantie - e de preferat ca Produsul/ Marca sa aiba un centru de service in orasul dumneavoastra - timp mai scurt pe drumuri ;)
Intrebati clar inainte de a face factura daca produsul cumparata mai este disponibil pe stoc sau il cumparati pe ultimul, respectiv cel din raft.
Daca vi se spune ca mai sunt - sigilate din fabrica, iar acasa soseste un produs infasurat in folie de impachetat..... aveti tot dreptul sa il refuzati si sa va primiti banii
Cei de la magazin sunt obligati sa preia aparatul si sa il trimita la service - daca centrul de service este in alt judet.....
Daca produsele cantaresc peste 10kg (greutate bruta) - magazinul/ vanzatorul este obligat sa asigure transport
Cat despre produsele pe baza de comanda - vazute pe site si comandate online/ telefon... multa bafta :D
Atentie mare la promotii si promisiuni de returnare a banilor x 2..... sunt prea multe pacaleli :|

Mai sunt multe lucruri de povestit, dar aveti aici un minim de reguli care vor face viata usoara atat dumneavoastra cat si vanzatorilor.
Succes

#16
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002
am patit ceva mai tare cu domo acum un an... am comandat un frigider. am sunat de 1000 de ori la ei, nimeni nu stia ce se intampla.
exact in ziua in care mi-au facut livrarea (dupa ce am facut reclamatie), s-a depasit perioada permisa de banca pentru tranzactii neprocesate si mi s-au intors banii in cont :D

asta e metoda de luat frigidere gratis, pentru cine e interesat (ce-i drept, eu le-am dat banii din nou). ar fi trebuit sa-i plimb si eu 2 sapamani pana sa le dau banii, sa vada cum e.

Edited by zuppy, 07 July 2008 - 11:57.


#17
peacemaker

peacemaker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 21.02.2006
io am patit-o de 2 ori cu ei,singurele si ultimele 2 dati cand am comandat de altfel
am comandat produse care pe site erau pe stoc,practic m-au sunat ca nu mai au momentan pe stoc.
prima oara dupa 10 reclmatii si 2 saptamani de asteptat cica sa ma duc sa iau produsu din magazin (desi trebuia livrat acasa). ma duc la magazin, cica nu aveau hartie de la sediu central si nu puteau sa mi-l vand decat la pretu din magazin care era cu 1 milion mai mare (fata de 9 milioane). am renuntat la produs.
a doua oara dupa ce am sunat de 2 ori si mi-au zis de fiecare data ca "vine in maxim 2-3 zile" am renuntat sa-i mai sun. au trecut vreo 3 luni de-atunci si n-au mai dat nici un semn de viata.ce-i drept oricum n-as mai fi acceptat produsul.

P.S. asta-i varianta scurta a ce s-a intamplat

Edited by peacemaker, 09 July 2008 - 11:12.


#18
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005

View PostSINEKT, on Jul 3 2008, 07:25, said:

De aceea te declar cel mai neserios om de pe lume !!!

Componentele PC nu se cumpara de la aprozar, din piata, de la farmacie, de la Selgros, Metro, Plus, Billa, Trilla etc.

Thank you. Anyway... Btw... ca tot m-ai facut neserios... aveam nevoie de o memorie SD de 512mb, care... crede-ma... din cate-am umblat nu mai gasesti nicaieri prin magazinele de IT, numa de la 1GB in sus, si decat sa comand de pe ceva super site de it, si sa-mi iau tzeapa, nu dau nume (de ex: e-mag), sa platesc si taxa de livrare si sa ma si aleg cu un produs ce-i bun de aruncat la pubela, am zis ca prefer DOMO-u.

Oricum... ma bucur, au trecut 10 zile de la comanda, 4 zile le-au luat sa sune sa confirme... pana la prima pensie. Ma bucur ca mi-am gasit in complex... si-am scapat de-o piatra de pe inima.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate