Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4591
Posted 10 December 2015 - 07:09
Tocmai asta e problema ca nu stiu ce marca de ulei sa cumpăr, 5w 30 acea c2 trebuie la motorul meu, e primul schimb si intreb pentru ca stiu ca masinile noi sunt pretentioase tocmai din cauza Dpf-ului.
|
#4592
Posted 10 December 2015 - 09:26
Primul schimb jos cu el la 3-4k km. Urmatorul la 6k km dupa care in functie de cum mergi cu ea se selecteaza si intervalul.
Tinand cont ca e noua ( cred ca de asta esti la primul schimb ) , in afara de OEM nu o sa poti baga altceva. Iar uleiul OEM e mediocru la cam toate marcile asa ca pe viitor daca vei merge full oras sa nu sari de 6k km si daca mergi 100% in extern te poti intinde pana la 10k km cu el. Am lasat un link catre un site cu analize de ulei uzat iar cel care a mers 27k km cu uleiul si-a facut 100 ppm + Al ca uzura. Gandeste-te ca in general la 10k km nu faci 10 ppm Al cu un ulei bun. Edited by Kspic, 10 December 2015 - 09:28. |
#4593
Posted 10 December 2015 - 09:42
Am specificat intr-un post mai sus, e vorba de o. Alfa 159 2.0 jtdm cu filtru de particule, fabricata in 2011 pe care recent am cumparat-o, sa ma scuzi daca nu m-am facut inteles. Stiu ca masina in Germania a avut schimburile la intervale de 25 ,30 k km, de asta intreb cum sa procedez. Masina o folosesc in Cluj, aprox 60 % oras si 40% exterior, am fost sfatuit sa schimb uleiul undeva la 15 k km , e ok?
|
#4594
Posted 10 December 2015 - 10:52
e foarte ok daca si numai daca stii sa mergi cu masina . nu incalziri pe loc mai mult de 20-30 secunde , ca in mers se incalzeste uleiul repede , frana de motor cat mai des ca in acest caz iar avem ungere f.buna mai ales in cilindru etc . daca mergi in oras mai mult e bine un ulei cu rezistenta la pompabilitate cat mai buna ( mai scazuta ) . un 5w-30 pentru filtru particule e ok . un UOA e bun pt. tine dar poate pacali pe altii
cunosc oameni care au sistem de pornire de la distanta si pornesc masina din casa . o lasa 10 min la relantisi acolo ce analize sa ai . sunt unii care merg cu masina la servici 2 km stau 8 ore si pleca acasa iar 2 kmdeci iar ce analize sa ai . cred ca M1 5w-30 pentru filtru p. e bun |
#4595
Posted 10 December 2015 - 22:52
Salutare, am un Fiat doblo motor 1.4 8v benzina cod motor 350A1000 , merge spre 240.000 km kilometraj.
Acum merg de aprox 5000 km cu ow40 mobil1 new life. Ca si utilizare ar fi aprox 30% urban si 70% extraurban iar ca volum intre 1.500 km - 4.000 km lunar. Intrucat are si instalatie gpl iar de cand s-a pus frigul motorul se incalzeste greu, in oras ma deplasez exclusiv pe distante scurte cu pauze mari, m-ar interesa un sfat pentru urmatorul schimb de ulei, daca as merge pe 5w30 sau chiar 0w30 motorul s-ar incalzi mai repede. Motorul este unul de mare turatie, la 80km/h am 3000rpm, la 100km/ora 3500 rpm , 120km/ora - 4000 rpm, la 140 se duce spre 5000 rpm. iar pe extraurban media este pe 110-120 km/h.Motorul merge excelent ciupe ulei numai cand merg peste 4000 rpm iar la schimburi mereu am mers pe norma a3/b4, am incercat si combinatie de a3/b4/c3 insa l-am scos repede pentru ca motorul zanganea metalic.Am mai mers intr-o iarna cred ca acum cativa ani cand au fost gerurile acelea mari de -30 de grade cu 5w30 liqui molly ll, atunci nu aveam gpl ul iar masina a mers ok. Ma intereseaza exclusiv din punct de vedere economic fiindca "trece" pe gpl dupa ce apa trece si ea de 40 de grade iar acum pe perioada frigului merg mai mult pe benzina si este destul de gurmand.Multumesc. Edited by mariusd, 10 December 2015 - 22:53. |
#4596
Posted 11 December 2015 - 00:06
Nu prea vad legătura cu uleiul...
Acopera radiatorul cu ceva, unde este vaporizatorul? Incearca sa ĂŽl izolezi dacă poti. Pana trece pa gaz nu da drumul la caldura, va trece mai repede pe gaz. Seteaza trecerea pe gaz la 35 de grade din soft. Edited by i860, 11 December 2015 - 00:07. |
#4597
Posted 11 December 2015 - 15:59
#4598
Posted 17 December 2015 - 16:54
Buna ziua stimati domni,
de vreo saptamana citesc acest subiect cu mare interes,felicitari pentru mesaje si sfaturi. Binenteles doresc si eu o recomandate de ulei pentru un Ford focus 2 ,motor de 1.6 VTI- distributie variabila de 115cp.Mentionez ca Ford recomanda norma WSS M2C 913 D , sau ACEA A5/B5. Pana acum am folosit Motul specific Ford,5W30 schimbat la 1 an sau 15.000 de km.Pronblema cea mai mare pe care o am este ca fac drumuri f scurte,pana la servici am in jur de 2 km si imi este frica de o uzara excesiva a motorului.La ultimul schimb am pus si un flacon de CERATEC care dupa mine a schimbat in bine sunetul motorului in sensul ca tachetii nu mai bat asa de tare,motorul avand in jur de 87.000 de km. Drept urmare astept o recomandare de ulei tinand cont de recomandarile producatorului la norme care sa imi ofere o protectie f buna tinand drum de drumuirle scurte efectuate si de sistemul de distributie variabila. Pana acum as alege RL 0w30 dar nu sunt sigur ca respecta norma impusa sau ceva mai ieftin : Petronas Syntum 7000 xs 0w30 cu norma A5/B5 sau Fuchs TITAN Supersyn FE SAE 0W-30. Va multumesc pentru ajutorul oferit! |
#4600
Posted 19 December 2015 - 19:30
Parca Fordul cerea ceva gen 5w30 FE.
De ce de complici cu alte inventii pe pielea ta ? respecta norma, producatorul il poti roti cand doresti! |
|
#4601
Posted 20 December 2015 - 15:33
Azi am comandat 15l de shell ultra 5w40 ( gtl ) si am sa schimb uleiul la C-ul meu plus la o colega de munca cu un SLK 230. Miercuri sper sa am timp sa fac ambele masini . Trec de la motul 8100 excess la shell la C-class. Uleiul shell este tot la oferta 5l pentru 19.99 lire
|
#4602
Posted 21 December 2015 - 15:02
Am dat jos azi New Life-ul 0w40 la 6k km si am trecut pe 5w30 Mobil1 ESP. Tinand cont de faptul ca 50-60% din km sunt facuti in oras uleiul s-a comportat exceptional motorul fiind la fel de silentios ca atunci cand am pus uleiul.
Prima impresie foarte placuta, la fel de silentios motorul asta din interiorul masinii in mers. Ramane de vazut pe parcurs cum se comporta. |
#4603
Posted 21 December 2015 - 17:19
Si un filmulet cu sunetul motorului
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jWp0wblLXxs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4604
Posted 22 December 2015 - 15:57
dstdan, on 19 decembrie 2015 - 19:30, said:
Parca Fordul cerea ceva gen 5w30 FE. De ce de complici cu alte inventii pe pielea ta ? respecta norma, producatorul il poti roti cand doresti! Fordul recomanda 5w30 cu norma mentionata sau A1B1/A5B5.In cazuri exceptionale in care este mentionat sa ca se poate pune uleiuri 5W30 cu norma A3/B4 dar motorul se va ajunge la tempt optima de functionare mai greu si un consum mai mare de benzina. Eu as dori un ulei mai subtire gen 0w30 deoarece fac drumuri f scurte si apoi un ulei 5W30 nu gasesti mi nimic sintetic pe norma A1B1/A5B5 (sau cel putin baza sintetica),toate sunt hidrocrate. Multumesc. |
#4605
Posted 23 December 2015 - 00:05
Nu iti recomand 0w-30. Pe langa vascozitatea la rece care va fi mai mica, cea de la cald va fi trasa in jos de 0w. La final ai sa vezi ca o sa ai un motor mai galagios.
Eu am folosit 0w40 new life si sincer iti spun, fata de 5w30 esp, motorul este mai galagios la pornire dar si la mers pentru primele 2 minutele. Ambele uleiuri de care vorbesc avand PP asemanator. Un 5w30 de calitate cu norma ta ar fi alegerea cea mai buna. |
|
#4606
Posted 23 December 2015 - 16:24
Kspic, on 23 decembrie 2015 - 00:05, said:
Nu iti recomand 0w-30. Pe langa vascozitatea la rece care va fi mai mica, cea de la cald va fi trasa in jos de 0w. La final ai sa vezi ca o sa ai un motor mai galagios. Eu am folosit 0w40 new life si sincer iti spun, fata de 5w30 esp, motorul este mai galagios la pornire dar si la mers pentru primele 2 minutele. Ambele uleiuri de care vorbesc avand PP asemanator. Un 5w30 de calitate cu norma ta ar fi alegerea cea mai buna. Imi poti da te rog si o recomandare?Nu prea gasesc ulei de calitate cu norma Ford. Multumesc. |
#4607
Posted 23 December 2015 - 18:27
petro-canada supreme sintetic 5w-30 , API SN dexos 1 ;ford WSS-M2C946A , sau
SHELL hx 5 5W-30 API SN sau SHELL HX 8 5W-30 |
#4608
Posted 25 December 2015 - 23:09
IF-WS2 + Mobil1 ESP 5w30 este mixtura din TFSI-ul meu.
In seara asta am pus IF-WS2 in motor, pe la Mizil, De la Ploiesti la Mizil am incins bine uleiul, maxim 97 grade am reusit sa scot din el. Am lasat masina 3-4 minute ( cartea zice 2 minute ), am verificat joja, spatiul de pe joja liber pana la maxim fiind ok, am turnat in motor 3/4 din aditiv. Toate bune si frumoase in cam 15-20 km motorul mi s-a parut mai silentios in cabina la mers normal. La 5-6k rpm mi se pare ca suna cam la fel.... o tenta mai infundat... poate e placebo. In schimb clar e faptul ca pot merge cu 60 km/h in treapta 6 la cam 1100 rpm fara sa se simta atat de pronuntat faptul ca motorul este subturat ( cere ea treapta 6 ). Diferenta este mare la felul in care motorul reactioneaza la astfel de conditii de turatie joasa. La destitantie motorul intr-adevar era mai silentios, chiar foarte silentios pentru 94 grade temperatura ulei. Am ridicat capota, am ascultat motorul iar micile sunete tipice lui aproape ca au disparut. Pana acum, +1 Nanolube IF-WS2. Produsul l-am cumparat, nu l-am primit asta ca nu cumva sa apara discutii. Cel mai probabil la final de utilizare a uleiului mai precis 10k km o sa fac un UOA la uleiul din motor. Edited by Kspic, 25 December 2015 - 23:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users