Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Apr 18 2024 19:21, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#4160
Posted 17 January 2015 - 18:43
Random day somewhere - 100 000 de km de RedLine cu reglaj culbutori ( K7M 710 Renault)
[ http://s30.postimg.org/c8fo8vw1t/20150117_111936.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s30.postimg.org/y3s9fu7ep/20150117_111943.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Continuarea (nu pot incarca toate pozele intrun post- sau nu ma pricep) [ http://s30.postimg.org/vrk9i8utd/20150117_112030.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s30.postimg.org/dyypaddkx/20150117_112034.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s30.postimg.org/n2x4atf5t/20150117_112043.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by simple_n, 17 January 2015 - 18:40. |
#4161
Posted 17 January 2015 - 19:00
Nu pui poze cu tagul img. Le atașezi normal, pentru ca atunci când cineva da click, ea sa se deschidă la adevărata dimensiune a pozei.
Oricum, ai un mare like de la mine. Te rog, da mai multe detalii, regim de exploatare, interval de schimb, urban, extraurban, etc... Edited by cristi.r, 17 January 2015 - 19:02. |
#4162
Posted 17 January 2015 - 19:09
Multumesc mult cristi ! Un ulei foarte bun, in urma cu ceva timp am mai postat o astfel de imagine ( cred ca acum vreo 100 000 km....); depuneri nu am absolut deloc nicaieri dupa cum se observa.....motorul este destul de batran, din 2004, iar regimul de mers l-am mai descris; nu consuma gram de ulei nici acum, nu scoate fum deloc insa si eu il rasplatesc cu ce e mai bun
Am reglat culbutorii deoarece am observat un mic zgomot de tacheti in perioada rece (+ presiune marita in collector sau cum naiba ii zice pe DDT) ceea ce m-a facut sa cred ca are nevoie de reglaj......lucru confirmat, culbutorii pe evacuare erau stransi la maxim, fara joc; de astazi insa respira optim Maine acelasi regim de mers ( limitare ) EDIT: legat de stilul de mers : -niciodata turat peste 2500 rpm in perioada rece a motorului ( adica pana se incalzeste complet, 4 linii, si subliniez INCALZIT COMPLET) - niciodata turat prosteste in tr 1-2 sau chiar 3 ( adica peste 3500 rpm, desi uneori in tr 3 mai vede peste 4000) - mers mixt, mai ales in afara, in regim de forja, cat poate motorul in materie de demaraj ( tr 4-5) si Vmax....frecvent merg cu 150km/h si unde imi permite drumul 180km/h ( pe bord, probabil nus reali) - interval de schimb intotdeauna 10 000km cu filter schimbate de fiecare data; de cand am masina asta ( si la celelalte) niciodata, absolut niciodata nu am trecut de 10 000 km......uneori am schimbat si sub acest interval cand nu mi-a "placut" cum se comporta uleiul - eu fac naveta, din cauza meseriei, am nevoie de ceva de incredere si care sa-mi inveseleasca drumul - redline reuseste asta Edited by simple_n, 17 January 2015 - 19:19. |
#4163
Posted 23 January 2015 - 15:49
cris.g, on 10 decembrie 2014 - 12:23, said:
Turnat-am azi in motor RL 5W40 Euro Series. Am mers prea putin ca sa-mi fac o parere obiectiva, dar ca prime impresii motorul pare ceva mai linistit, rontaie o idee mai incet si s-a diminuat acel diesel judder la turatii mici. In rest nu am simtit schimbari majore. Mai revin dupa ceva km si mai ales dupa niste porniri la (foarte) rece, sa vedem atunci ce zice. 1.4 HDI fara FAP, ~152.000 km. Am apucat sa mai fac ceva km si sa prind niste porniri la temperaturi coborate. Sincer, nu m-a impresioneaza in mod deosebit fata de fostul LM Diesel Synthoil, pe care l-a inlocuit. Desi initial am spus ca mi se pare ca s-a diminuat zgomotul motorului, a fost mai mult impresie, zgomotul e cam acelasi, atat in mers cat si la pornire. Probabil ca in privinta asta ar face o treaba mai buna CF-ul totusi, considerand proportia mai ridicata de Mo. In schimb parca intra mai repede in regim normal de functionare la temperaturi foarte coborate. Motorul nu se incalzeste mai repede sau mai greu decat inainte. La schimbul urmator voi incerca CF, sa vedem daca i se potriveste mai bine. Mentiune: folosesc OMV MaxxMotion. |
#4164
Posted 24 January 2015 - 13:16
#4166
Posted 24 January 2015 - 21:00
Pai cam putin, totusi. Mai da-i timp....
Ce fel de reclama poate fi, daca el nu vede nicio diferenta fata de un hidro"cracanat" ? Edited by cristi.r, 24 January 2015 - 21:01. |
#4167
Posted 02 February 2015 - 12:08
Revizia la 237.500. Uleiul vechi Redline 5w-40, uleiul nou redline 5w-40.
L-am schimbat la numai 8k km pentru ca s-a ingrosat destul de mult si ... a acumulat foarte multa mizerie lasata de vechile uleiuri motul, mobil1. Motorul este acum si mai silentios, cu un rontait superb. Tin sa mentionez ca si in motorina ( efix s ) am redline dar 85 plus 2ml/l si 2ml/l 2 t esteric motul. La -20 grade cu uleiul vechi redline masina a pornit la sfert de cheie, la fel ca vara, motorul dupa 1 minut de functionare fiind foarte silentios comparativ cu motul 8100 x-cess. Acum la cateva grade cu plus... in mers cu motorul cald la 100 km/h trebuie sa opresc muzica si sa fiu foarte atent ca sa aud motorul pentru ca zgomotul facut de masina in mers il cam acopera pe batranul y17dt. Un ulei de exceptie. Nici cu mama sau tata aditivilor minune n-am avut un asa motor silentios. Edited by Kspic, 02 February 2015 - 12:10. |
#4168
Posted 28 February 2015 - 16:55
avand in vedere ca am saltat bine luna asta de targetul de km impusi (personal)
si datorita faptului ca nici un service pe o raza de aprox 150km nu a acceptat schimb ul cu uleiul personal (redline euro series 5w30) am fost obligata sa trec astazi la Fuchs Titan GT 1 Pro Flex 5W-30. Dupa primi 500km facuti impresia e pozitiva. |
|
#4169
Posted 28 February 2015 - 18:07
#4170
Posted 28 February 2015 - 21:42
Ce am observat eu e o scadere a vibratiilor si impliciat a zgomotului de la relanti - > turatii medii (creste mai usor in turatii).
in schimb de la 180 in sus se dau peste cap fenomele percepute mai sus. (asta in comparatie directa cu redline euro 5w30). ca o mica remarca aceste comparatii sau facut cu uleiul redline dupa ~17400km. am sa revin la aceasta postare peste x luni cand va ajunge si fuchs la un numar aproximativ apropiat de km. Edited by Speedo, 01 March 2015 - 00:37. |
#4171
Posted 28 February 2015 - 23:05
cam multi km cu redline, probabil au fost "externi" majoritatea. dar de ce nu fuchs pro c3?
|
#4172
Posted 01 March 2015 - 00:34
41ex, on 28 februarie 2015 - 23:05, said: cam multi km cu redline, probabil au fost "externi" majoritatea. dar de ce nu fuchs pro c3? 80-90% autobahn. doar in ultimele doua weekenduri am adunat 7.5k km. 2 drumuri de germania/franta-romania dus intors. nu prea am gasit serviceuri in ro care sa lucreze duminica dimineata. aveam de ales intre acel model de fuchs, mobil esp formula si un total quartz. filtrul si uleiul rl euro sieres au trebuit sa ramana in portbagaj nu-i bai sunt pregatite pentru urmatoarea revizie. |
#4173
Posted 01 March 2015 - 08:41
41ex, on 28 februarie 2015 - 23:05, said:
dar de ce nu fuchs pro c3? Oricum, timpul si experienta vor demonstra daca este un ulei bun pentru motorul ala. Edited by cristi.r, 01 March 2015 - 09:10. |
|
#4174
Posted 03 March 2015 - 13:32
Modul cum se triseaza consumul si emisiile : Mercedes este pe primul loc !
http://www.transport...S-CARMAKERSÂ Â ( publicat la Bruxell FROM LABORATORY TO ROAD (November 2014 A 2014 UPDATE OF OFFICIAL AND “REAL-WORLD” FUEL ) dintre metode de trisare : sunt folositi super - lubrifianti de motor la care un sofer obisnuit nu are acces ! Care este lubrifiantul ? ( Nota : sunt trei categorii unde producatorii triseaza ) |
#4175
Posted 13 March 2015 - 11:54
cristi.r, on 28 februarie 2015 - 18:07, said:
Asteptam impresii dupa mai multi km de utilizare, tinand cont ca tu faci drumuri lungi, preponderent extraurbane. |
#4176
Posted 16 April 2015 - 21:07
Salutare dragi colegi de forum.Va rog daca se poate sa ma ajutati cu un sfat in ceea ce priveste alegerea unui ulei de motor.Masina in cauza un Mercedes R-class-w251 din 2006 cu motorizarea de 3000cmc /224 cp Diesel cu filtru de particule.In urma cu o saptamana cand am completat cu lichid de curatare parbriz,am observat pete de ulei pe partea de interior a scutului masinii.Am mers la o rampa cu ea si se pare ca vinovata ar fi garnitura de etansare dintre baia de ulei si motor.Probabil ca datorita caldurii si trecerii vremii a cedat nervos :)Am comandat cam tot ce trebuie pentru operatiunea in cauza....mai ramane “uleiul”-asupra caruia o sa ma ajutati voi sa iau o decizie inteleapta.Va scriu in mare catre ce m-am orientat asa, iar voi cei care sunteti mai documentati technic imi spuneti care ar fi alegerea pertinenta.
-LIQUI MOLY SYNTHOIL ENERGY 0W40 -LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W40 -LIQUI MOLY SYNTHOIL LONGTIME PLUS 0W30 -Meguin megol High Condition 5W-40 -Meguin Super Leichtlauf Driver 0W-40 -Valvoline SynPower 5W-40/ 0w-40/ 0w-30 -Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 5W-30 Cam astea sunt cele care mi-au captat atentia si care imi dau batai de cap .Acum astept sa ma sfatuiti voi in ce priveste alegerea unuia dintre ele. Va multumesc anticipat! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users