Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lada Niva
Last Updated: Sep 27 2020 12:15, Started by
elzopilote
, Jan 17 2006 18:21
·
0
#235
Posted 11 November 2007 - 13:24
dorin12ro, on Nov 7 2007, 22:34, said: salutare popor! sper ca nu a inghetat nimeni de pe forumul asta desi cu intarziere, revin dupa ce v-am urmarit discutiile cu fff mare interes. Niva mea are euro 4, vreau sa pun gaz pe ea. astept pareri,sfaturi. Daca are cine gaz pus ulterior, pls pareri despre rentabilitate reveniti pe forum fratilor ! eu am instalatie secventiala montata,19 mil am dat ,dar face ! cel putin sunt multumit exista o diferenta la un demaraj mai nervos (cat poate fi la niva),inrest .. consumul e foarte asemanator cu cel pe benzina +1 l max asta daca te mentii pana in 90 k/h ,am fost sfatuit sa nu trec de 100 k/h sau 3,5 mi de ture frecvent de un ucrainean cu inst montata de ursi ! daca vrei amanunte de montaj te pot ajuta (nu trebuiesc lasati sa monteze cum vor ei)...aa si cu becul galben s a rezolvat nu era de la instalatia de gpl |
#236
Posted 25 November 2007 - 12:21
Salut,
O intrebare: Daca imi cumpar o Niva de prin 2005 fara AC si Servo, se pot adauga acestea ulterior? Intreb pt ca stiu ca masinile vin toate la fel, aceste modificari facindu-se la dealer. Daca da, stie cineva ce costuri implica? Deasemenea, ma intreb daca gasesc vreun entuziast dispus sa imi prezinte masina, prin/pe linga Bucuresti? Multumesc! |
#237
Posted 25 November 2007 - 12:47
#238
Posted 25 November 2007 - 14:11
Cat consuma o Niva ? Merita sa-i pui gpl, cam in cate jdemii de kilometri scoti banii bagati in instalatie ?
|
#239
Posted 25 November 2007 - 14:18
barzanv, on Nov 25 2007, 12:21, said: Salut, O intrebare: Daca imi cumpar o Niva de prin 2005 fara AC si Servo, se pot adauga acestea ulterior? Intreb pt ca stiu ca masinile vin toate la fel, aceste modificari facindu-se la dealer. Daca da, stie cineva ce costuri implica? Deasemenea, ma intreb daca gasesc vreun entuziast dispus sa imi prezinte masina, prin/pe linga Bucuresti? Multumesc! ac se poate pune dar costa cat nu face, valabil la orice marca, deci (probabil) si la niva Edited by romaximusro, 25 November 2007 - 14:18. |
#240
Posted 29 November 2007 - 19:24
spe, on Nov 25 2007, 15:11, said: Cat consuma o Niva ? Merita sa-i pui gpl, cam in cate jdemii de kilometri scoti banii bagati in instalatie ? ! eu am instalatie secventiala montata,19 mil am dat ,dar face ! cel putin sunt multumit exista o diferenta la un demaraj mai nervos (cat poate fi la niva),inrest .. consumul e foarte asemanator cu cel pe benzina +1 l max asta daca te mentii pana in 90 k/h ,am fost sfatuit sa nu trec de 100 k/h sau 3,5 mi de ture frecvent de un ucrainean cu inst montata de ursi ! daca vrei amanunte de montaj te pot ajuta (nu trebuiesc lasati sa monteze cum vor ei)...aa si cu becul galben s a rezolvat nu era de la instalatia de gpl 1,7i-8/9L PANA IN 90-95km/h,10-12L pana unde te arunci de sus!..asta afara in oras ..greu de spus !o data ia o data nu ia ...asa ca fa si tu o socoteala la eficienta gpl ului la niva ,injectia cu secventiala ia doar 1L de gpl mai mult! |
#241
Posted 29 November 2007 - 19:30
barzanv, on Nov 25 2007, 13:21, said: Salut, O intrebare: Daca imi cumpar o Niva de prin 2005 fara AC si Servo, se pot adauga acestea ulterior? Intreb pt ca stiu ca masinile vin toate la fel, aceste modificari facindu-se la dealer. Daca da, stie cineva ce costuri implica? Deasemenea, ma intreb daca gasesc vreun entuziast dispus sa imi prezinte masina, prin/pe linga Bucuresti? Multumesc! |
#242
Posted 03 December 2007 - 17:55
teddy16, on Nov 29 2007, 20:30, said: am gasit de curand o firma langa roma care are pe stoc servo si AC u pt niva ,1200 eu servo ,si 1800eu ACul asta fara tva si taxe de transport poate se negociaza nu stiu,acum de noi vin cu servo ,se aduce si cu ACu ...poate sa astepti vo 3 luni am instalat deja GPL-ul ramane sa vedem consumul. aici e 18 mil cu montaj inclus. am instalat butelia de GPL sub masina ca sa nu imi ocupe loc in portbagaj care e si asa destul de mic. am 300 de km facuti de cand am GPL-ul. mi se pare ca merge mai bine, DAR cred ca consuma ceva mai mult.voi face un test si va tin la curent. apropo,un servo ar fi bun, dar nu prea inteleg ce e AC-ul Apropo, asa mare e zapada in Baia Mare, mai exact langa,in Groapele Chiuzbaii, pentru cunoscatori super. Sper sa se vada poza. am ales poza asta din spate ca sa se vada unde e butelia daca sunt cereri mai postez cateva poze Attached Files |
#243
Posted 03 December 2007 - 18:06
[quote name='teddy16' date='Nov 11 2007, 14:24' post='3636718']
salut ! eu am instalatie secventiala montata,19 mil am dat ,dar face ! cel putin sunt multumit exista o diferenta la un demaraj mai nervos (cat poate fi la niva),inrest .. consumul e foarte asemanator cu cel pe benzina +1 l max asta daca te mentii pana in 90 k/h ,am fost sfatuit sa nu trec de 100 k/h sau 3,5 mi de ture frecvent de un ucrainean cu inst montata de ursi ! daca vrei amanunte de montaj te pot ajuta (nu trebuiesc lasati sa monteze cum vor ei)...aa si cu becul galben s a rezolvat nu era de la instalatia de gpl [/despre ce detalii de montaj e vorba? se mai pot aplica 'chestiile' dupa montarea initiala? |
#244
Posted 04 December 2007 - 11:44
Am gasit o Niva din 2003 cu 139.000 KM. Arata bine, are aer conditionat si jante aliaj originale. Pretul este de 5200 EUR. Mi se pare mult.
Ce probleme pot aparea la un asemenea rulaj? Ambreiaj? cutie? ceva tipic? |
|
#245
Posted 04 December 2007 - 18:00
dorin12ro, on Dec 3 2007, 18:55, said: k.multumesc! am instalat deja GPL-ul ramane sa vedem consumul. aici e 18 mil cu montaj inclus. am instalat butelia de GPL sub masina ca sa nu imi ocupe loc in portbagaj care e si asa destul de mic. am 300 de km facuti de cand am GPL-ul. mi se pare ca merge mai bine, DAR cred ca consuma ceva mai mult.voi face un test si va tin la curent. apropo,un servo ar fi bun, dar nu prea inteleg ce e AC-ul Apropo, asa mare e zapada in Baia Mare, mai exact langa,in Groapele Chiuzbaii, pentru cunoscatori super. Sper sa se vada poza. am ales poza asta din spate ca sa se vada unde e butelia daca sunt cereri mai postez cateva poze |
#247
Posted 20 December 2007 - 09:24
#248
Posted 28 December 2007 - 18:30
buna !
Sunt pe pragul de a cumpara Niva. Vreau sa arate ca in poza. Descrieti-im daca se poate face asa, ce trebui facut, si daca e bine sa face asa. Ce marime au rotile? De unde se pot procura? Attached FilesEdited by inczeferencz, 28 December 2007 - 18:34. |
#249
Posted 12 January 2008 - 16:28
inczeferencz, on Dec 28 2007, 18:30, said: buna ! Sunt pe pragul de a cumpara Niva. Vreau sa arate ca in poza. Descrieti-im daca se poate face asa, ce trebui facut, si daca e bine sa face asa. Ce marime au rotile? De unde se pot procura? Va salut , domnilor stiti pe cineva care vinde o niva pana in 1500E in stare de functionare 4x4 ?? Imi trebuie o masina ca pt vanatoare indiferent de marca, dar de preferat niva , fara pretentii de confort, doar de functionalitate. Va rog !!! tel 0730050969 sau 0788387311 sau id mess stan_ctln Prefer carburatie si directia mecanica deoarece se pot remedia relativ mai repede in conditii departate de civilizatie. Scuze pt off- topic |
|
#250
Posted 15 January 2008 - 18:05
Salutare la toata lumea,
Am o Niva luata de noua in aprilie 2007 (deci motor 1.7i). Am facut vreo 11000 km acum fara necazuri majore. Am gasit insa pe acest forum niste postari care ma pun pe ganduri. 1. Consumul: in concediul trecut (asta vara) mi-am facut media (pe cca 2300 de km) si-am ajuns la 8.3l/100km. In esenta a fost vorba de drumul Bucuresti - Bucovina dar si cu vreo doua zile de alergatura prin Iasi si Suceava, vreo 200 km de forestier si nu stiu cati altii de drumuri in reparatie (semaforizat pe banda in lucru). In Bucuresti nu prea merg cu ea si nu mi-am socotit consumul insa, vorbind cinstit nici nu prea ma intereseaza, ca n-are nici un rost (cateodata merg mai repede pe jos). Cred ca, la drum intins si la 90 stabilizat ia sub 8. Oricum cifrele vehiculate aici, 11 sau 16 litrii nu prea le cred posibile (decat daca e vorba de modele vechi, pre-injectie). I-adevarat ca n-o frig...pe drumuri normale stau cam la 80-90 iar pe autostrada 100. 2. Turatia: chiar cu masina plina ochi la 100/h am mai putin de 3500 de turatii (sau nu-mi merge mie turometrul ca lumea). cifre de 4000 pentru 80 sau 90 la ora mi se par greu de crezut. Altfel destule mici belele (prea multe pentru o masina noua): blocat usa din spate (eternele cabluri care nu functioneaza bine), pana s-o iau de la dealer au trebuit reparate stergatoarele ca nu se opreau unde trebuie, acum la aceleasi stergatoare trebuie sa schimb lamele care nu prea mai curata cum trebuie, s-a stricat pompa care arunca apa pe geamul din spate (luneta), plasticurile de protectie de la balamaua scaunelor pica regulat. De curand a refuzat sa blocheze diferentialul (maneta asta e plina de personalitate) si in ultimul timp intra cam greu in viteza (n-am ajuns inca la service cu ea pe tema asta). Revenind la consum si turatie m-ar bucura alte comentarii pe aceasta tema. |
#251
Posted 16 January 2008 - 15:48
@ilacatus
Felicitari pentru jucarie. Si eu ma tot chinui sa imi iau o niva 4 fun, dar nu am reusit inca. Pina atunci, citest si string orice material postat pe net Referitor la diferential, din ce am citit, trebuie miscata un pic masina, scoasa din viteza si tras de maneta.. la fel si pentru deblocare. Foarte multi propietari au indicat nevoia de a umple peste nivel cutia de viteze cu ulei, pentru a asigura o ungere optima si pentru sincroanele treptei V. Deasemenea, se insista se se schimbe treapta V doar dupa 90Km/h, niciodata mai devreme. check http://www.turbo-nutter.com/ http://www12.asphost...ces/newbies.htm http://www.lada.co.uk/ http://forum.diffloc...a3e50fefa6b9921 Ai servo pe masina? AC? |
#252
Posted 17 January 2008 - 11:49
barzanv, on Jan 16 2008, 16:48, said: @ilacatus Felicitari pentru jucarie. Si eu ma tot chinui sa imi iau o niva 4 fun, dar nu am reusit inca. Pina atunci, citest si string orice material postat pe net Referitor la diferential, din ce am citit, trebuie miscata un pic masina, scoasa din viteza si tras de maneta.. la fel si pentru deblocare. Foarte multi propietari au indicat nevoia de a umple peste nivel cutia de viteze cu ulei, pentru a asigura o ungere optima si pentru sincroanele treptei V. Deasemenea, se insista se se schimbe treapta V doar dupa 90Km/h, niciodata mai devreme. Ai servo pe masina? AC? Am servo (astea noi, toate au) dar nu si AC. Cum merg mai mult la drum intins (sau la munte unde nu mai e chiar asa de cald) merge si cu fereastra deschisa... . Cat despre diferential...eram oprit si cu ea scoasa din viteza. Poate era bine sa se miste putin...nu stiu. Problema mea nu e intr-a cincia ci intr-a-ntaia..cred ca e chestie de ambreiaj. Si-o veste buna :) ... am scapat de problema cu stropitoarea din spate (s-a dezghetat)...acum tot stropesc sa se umple cu lichid d-asta nou de iarna :) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users