Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Lada Niva

- - - - -
  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#271
Morosanul

Morosanul

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,058
  • Înscris: 12.12.2006
Unde e topiculcu Lada Niva ?
Ma intereseaza si pe mine, am auzit lucruri interesante despre asta !

#272
Csereyt

Csereyt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 02.02.2008

 pekka, on Apr 5 2008, 16:07, said:

Multumesc pentru sfat.
Am fost la un magazin care vinde piese de Lada, un alternator nou costa 550 lei.
Am vorbit cu un moldovean care vinde in piata, imi aduce un alternator nou de Niva din Moldova saptamana viitoare cu 450 lei.


buna ziua

imi cer scuze ca intervin,dar ce se va intampla in cazul in care se strica alternatorul? aiti facut o economie de 100 ron sau ati aruncat pe fereastra 450ron,nu cred ca domnul moldovean se va inplica in schimbarea reparare produsului, o firma ofera factura si garantie pe produs,si daca este si serios schimba piesa respectiva sau o repara pe cheltuiala lui.
spun din experienta pentru ca avem magazin de piese lada in cluj si am avut multi clienti care au platit dublu pentru o piesa pentru ca prima varianta a fost 'domnul moldovean'.
incercarea moarte nare :D

#273
pekka

pekka

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 02.03.2008
Nu as fi chiar sigur ca asa este. Magazinul isi pune un adaos chiar si de 100 % pt. ca stie ca ai nevoie de piesa si nu gasesti pe toate drumurile, iar piesa e tot de acolo adusa. In alta ordine de idei "fratele" e om serios,  aduce orice piesa, e om cu state vechi la "piata de rusi" si in ultimul rand nu sunt singurul pe care-l aprovizioneaza cu piese de Lada, am aflat ca aprovizioneaza o gramada de nivisti din oras.
Iar pana la urma, cine nu risca nu castiga :rolleyes:

#274
Csereyt

Csereyt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 02.02.2008

 pekka, on Apr 8 2008, 19:10, said:



sunt trei modele de alternator cel standard este  450 ron ,cele cu releu de incarcare incorporat 530 ron si cele pe injectie au un model derivat din bosch care
ajunge la 850 ron

Edited by MAK, 30 May 2008 - 22:05.


#275
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
poate sa-mi spuna cineva cit de incredere sint motoarele de de 1,7 de pe modelul fabricat in '95? sint pe cale sa-mi schimb niva din 79 la care nu am sa-i reprosez decit ceva rugina pe dedesupt, si as vrea sa stiu daca ma pot baza pe modelul din 95 pentru drumuri lungi (cam de 5000km dintr-o bucata) sau sa-i iau numai caroseria si sa pun restul de la cea veche.

#276
Stef2008

Stef2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 02.05.2008
Salutare tuturor,

Acu 3 saptamani mi-am cumparat o Niva alba pe care am mai pus un bull bar, praguri, oglinzi... Merge bine pana, acuma, deja am 2900km facuti (o folosesc pt munca pe teren), cei mai multi pe asfalt, insa si prin rauri si dealuri. I-am facut prima revizie, e relativ ok... are un zgomot la motor cand o accelerez peste 2000-2400 rpm. Cei de la service lada nu i-au dat de cap (nu am avut timp mai mult de 5 ore sa stau acolo....) si sunt curios daca a mai avut cineva probleme de tipul acesta. O sa cer o parere incrucisata de la diferiti mecanici pt ca sa fiu sigur avand in vedere ca am experiente foarte neplacute cu mecanicii de prin romania.

Altfel, mi se potriveste pt ce am eu nevoie, consumul e cca 8% in afara si maxim 12% (mers cu 1a) in oras. Se catara bine, imi place ca nu mai trebuie sa ocolesc gropile si e haioasa.

Daca are cineva vreo parere despre acel zgomot de care scriam mai sus, astept pareri.

Multa bafta

#277
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006

 Stef2008, on May 2 2008, 18:02, said:

a mea a implinit 2 anisori !,nu cred ca zgomotul e de la motor,poate de pe langa motor!eu am lasat un 13 langa galerie cand am montat GPL ul,o zi l am ascultat :cursing: pana am gasit cheia   ,dupa 2 ani am asa: in ordinea care au aparut:rezervorul de la stropitoare s a spart ,zgomot la roata dreapta fata care se amplifica si ma face sa cred ca e o planetara,etrierul reapta spate se blocheaza periodic si intra mai tarziu la treaba ,unghiuri fata trebuiesc facute (toceste inegal si cu pauze),usa spate dupa ce ti o tranteste un necunoscator ori nu se zavoraste ori nu o mai deschizi,asta daca esti norocos sa nu ti rupa parghia de deschidere ,stropitorile de stergatoare se stramba de la soare si bat aiurea ,stergatoarele, jentile ,capacele nichelate ,mastile de la faruri,scutul fata(si arata urat rau ruginit),ghidul de plastic alsurubului superior de la manerul usise rupe si trebuie un surub lung de 6 cu o saiba  cam inestetic,in interior plasticile incep sa se deformeze cam de la 1,5 ani si daca nu ai o carpa imbibata bine n vas siliconica scartzaie de te scot din mintzi,ulei mult pe reductoare si cutie (o si alerg la 120-130),si .........zgomotul da impresia ca incepe sa creasca o data cu vechimea
Dar in concluzie mie mi place totusi masina la cat am dat pe ea!

Edited by MAK, 30 May 2008 - 22:05.


#278
iuriee

iuriee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 21.04.2007
Buna ziua baietilor cu NIVA.
Am o rugaminte sa ma ajutati. Nasul meu si-a liat o NIVA CHEVROLT (de asta noua) si cineva i-a spart geamuletul ela mic lateral din spate.
Aveti idee de unde as putea sa-l procure? Un link, un telefon, o adresa la vre-o reprezentanta care are asemenea piese de cumparat.
Multumesc anticipat.

#279
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006

 iuriee, on May 24 2008, 10:19, said:

Buna ziua baietilor cu NIVA.
la rusi in piatza obor ,dar pana l aduc rusi ,scoate l pe cel intreg ca model si fa l din plexig gasesti prin targ sau la firmele de reclame! bafta si spor la treaba!!

Edited by MAK, 30 May 2008 - 22:04.


#280
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006

 iuriee, on May 24 2008, 11:19, said:

Buna ziua baietilor cu NIVA.
Am o rugaminte sa ma ajutati. Nasul meu si-a liat o NIVA CHEVROLT (de asta noua) si cineva i-a spart geamuletul ela mic lateral din spate.
Aveti idee de unde as putea sa-l procure? Un link, un telefon, o adresa la vre-o reprezentanta care are asemenea piese de cumparat.
Multumesc anticipat.

Din Ucraina, ca vad la profil ca esti din Suceava. Sau, daca nu ai drum incolo, ia legatura cu un bazarist dintre cei care "fac" Cernautiul si cred ca iti poate aduce.

#281
gusteru

gusteru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.11.2005
am luat o niva din 95 , cred ca e din primele modele cu injectie.citeodata in stinga lampii de baterie  clipeste un led patrat, dar numai la peste 1000 de ture dupa un timp se stinge fara sa vad vreo deosebire in mersul motorului.am pus un voltmetru si tensiunea ramine constanta. poate cineva sa-mi spuna la ce serveste ledul respectiv?

#282
dincaemanoil

dincaemanoil

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 186
  • Înscris: 16.05.2008

 spe, on May 25 2008, 14:11, said:

Din Ucraina, ca vad la profil ca esti din Suceava. Sau, daca nu ai drum incolo, ia legatura cu un bazarist dintre cei care "fac" Cernautiul si cred ca iti poate aduce.
Am o chevrolet niva din 2005, cu instalatie gpl secventiala, fara a.c.
Cel mai tare in piese din Bucuresti este Fiodor, din Obor 0723061495.Aduce orice la preturile cele mai ieftine posibil(un tip extrem de serios, o specie pe cale de disparitie). Am luat masina asta deoarece am construit o casa in nordul sect.1, linga padurea Jandarmeriei si am drumuri deloc.Deci masina este doar pt. cei care sint in situatia de mai sus, eventual pescari sau vinatori (eu sint si vinator). Masina nu este rea. Am 40000 km. Instalatia gpl este secventiala, cea mai scumpa de pe piata, montata dedesubt (schimbata toba finala cu una artizanala deoarece nu exista niciuna asa de mica la depozitul de tobe).Recomand pt. gpl in bucuresti un om f. serios, care se ocupa cu acest lucru de 28 de ani.Eu am pus la el pina acum instalatii gpl la 4 masini si nu am nu avut nici-o problema, rulind in total cu toate 4, 150.000 km. EUGEN SI FIUL 0745066059, 0788505118, 0788505119.UN SFAT: ALEGETI INSTALATIA SECVENTIALA CEA MAI SCUMPA (NU FACI ASTA IN FIECARE ZI). Merge mai rotund pe gpl. Mor de oftica de faptul ca la un an de la cumparare au inceput sa importe si Chevrolet Niva cu aer cond. ATENTIE PT. MONTAREA GPL PE Chevrolet Niva, ca softul din calculatorul masini are ciudatenie: cind faci frina de motor (iei piciorul de acceleratie cu masina in viteza), calculatorul taie alimentarea electrica a bujiilor. In concluzie daca iei semnalul pt. comanda calculatorul gpl de pe aprinderea motorului, atunci cind faci frina de motor, instalatia gpl sare pe benzina pt. ca nu mai primeste semnalul de comanda si ulterior la accelerare trece din nou pe gpl s.a.m.d.
Eugen a sunat pe campionul national de raliu montan si acesta ne-a spus sa luam semnal de pe un anumit pin al calculatorului masini, semnal generat de un senzor Hall, aflat linga axa cu came.Stie Eugen care anume ca nu mi-am notat nr. lui.Nu am facut rabat la bani pt. anvelope:vara Goodyear, iarna Nokian (1100 euro fiecare set).
CONCLUZII DESPRE MASINA DUPA 3 ANI SI 40.000 KM. :
AVANTAJE:
-masina face fata cu brio la drumuri oricit de proaste, pe cimp, in mocirla, zapada, trece riuri cu adincime de 1m fara probleme,
-piesele sint la preturi mai ieftine decit Dacia 1300.
-siguranta la volan,
-viteza max. fara sa geama masina este 110 km/ora, deci probabilitatea unui accident cauzat de exces de viteza, este f. mica
-este o masina pe care o poate intretine si un pensionar
DEZAVANTAJE:
-consum exagerat de combustibil:15-16 in Bucuresti si afara la 110, 10 l/suta. Pe gpl consuma echivalentul in bani cca. 8-8,5 l/suta in oras. Pt. un 4x4 este minimul posibil.
-vara este infernal de cald inauntrul. vine de sub o caldura de sari in sus.
-portbagaj f. mic, afara cind merg demontez subwooferul;
-nu este masina de oras, desi fata de lada niva, sporul de confort este mare. Masina merge in oras doar cu tractiune spate, doar cind am nevoie am in interior un levier suplimentar pt. 4x4;
NU O RECOMAND DECIT PT. CEI CE MERG PE DRUMURI MIZERABILE. ESTE SINGURUL OFFROAD PE CARE SI-L PERMITE LA INTRETINERE ORICE AMARIT.
CE S-A STRICAT LA EA PINA ACUM!;
-RULMENT FATA (AM LUAT UN CANAL DESCHIS SI AM MAI MERS DUPAACEEA INCA 1 AN (in cazul in care aveti zgomot pe fata nu stati ca mine 1 an, deoarece daca se sparge rulmentul si aveti viteza mare, miroase a mort);
-alternatorul deoarece am pus 2 statii (1100 wati); 4.5 milioane lei.
-electromotorul 2.5 milioane lei.
ASTEPT INTREBARI. VOR SA MA SCUZATI DACA AM GRESELI DAR NU MAI SCRIS PE FORUM NICIODATA SI IN VIATA MEA AM SCRIS 5 SCRISORI CU TOTUL.

#283
teddy16

teddy16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 14.11.2006

 dincaemanoil, on May 29 2008, 10:33, said:

salut ,decuplarea de la 4x4 la 4x2 e montata de tine ? sau a venit din fabricatie?,si pe mine ma omoara vara fara AC u ,exista o varianta mai ieftina si mai comoda ,(se poate monta pe masina  pe plafon) o instalatie de frig si se duce tubulatura la interior ,problema e ca una noua e cel putin 1800 iepuroi daca nu i din dezmembrari!,gasim una la dezmembrari eu m as baga sa o montez ,sa nu mai ma chinui pe malul dunari :lol:

Edited by MAK, 30 May 2008 - 22:04.


#284
dincaemanoil

dincaemanoil

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 186
  • Înscris: 16.05.2008

 teddy16, on May 29 2008, 22:15, said:

Asa a venit din fabrica, cu levier decuplare din 4x2, in 4x4. Regret ca nu am cumparat o varianta (noua), din Italia, 15000 euro cu 1,9 td de Peugeot. Dai romanului mintea de pe urma. MASINA ESTE SUBMOTORIZATA RAU, IDEAL ERA 105 CP.AM VAZUT NISTE CANADIENI CARE MONTAU PE ALE LOR MOTOARE Fiat SECOND-HAND CARE SE POTRIVEAU DIRECT PE CUTIE FARA FLANSA. EI SPUNEAU ASA:'Well brother, you should buy a Lada Niva. It`s a great car, and even better as off road vehicle. I own a Niva 1.6, but I`ve changed the engine (Fiat Punto 1.9 TD). It`s noisy, but it`s very economic (only 6 l diesel at 100 km), and it`s very fast. Enjoy with Lada.;..........alti sustineau ca motoarele de pe fiat spider merg la fel pe cutie fara.....
Motorul de pe Niva, este exact cel de pe Spider care a debutat in 1961, deci proiectare a demarat prin 1956.Practic cred ca este matusalemul motoarelor ce exista azi pe masinile noi.Mai bine saltau pretul cu 3000 euro si puneau un 1.9 jtd, si chiar era o masina interesanta. Nu cred ca o sa pot vinde vreodata, are tuning total de vreo 13000 euro. Cine dracu sa dea atitia bani pe Chevy Niva:
-jenti 900
-anvelope vara 1100
-anvelope iarna 1100
-bulbar, scari,proiectoare, etc. ausburg 3000
-cas. deck rockfordfosgate 1200
-radar viper full senzori 1100
-radar in bare 1000
-2 statii, boxe 1400, s.am.d...........jaf de bani. Va ramine in familie pt. vinatoare+iarna, pe veci...

Edited by MAK, 30 May 2008 - 22:04.


#285
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Am vazut ca astazi "bagau marfa" in Afumati.
Se descarcau dintr-un trailer Niva noi noute!

#286
mariandobrescu65

mariandobrescu65

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.06.2008
Salut băieți! M-ar interesa să cumpăr o mașină nouă Lada Niva cu 5 uși cu motor Euro4. Dealerul de la Afumați mi-a spus că nu se montează motoare Euro4 pe modelul cu 5 uși iar dealerul de la Mogoșoaia mi-a spus că poate să aducă mașina în 2 săptămâni. Ați auzit ceva că sunt probleme pentru Lada Niva cu 5 uși pentru a fi înscrisă în România la RAR?

Mașinile Lada consumă cam mult pentru că au tracțiune integrală permanentă. Vă rog, spuneți-mi și mie dacă există posibilitatea de a demonta pe timpul verii cardanul care duce transmisia la roțile din spate și astfel mașina să fie acționată numai cu roțile din față și evident consumul scade foarte mult

#287
Csereyt

Csereyt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 02.02.2008
-
Pt vanzari exista bursa, aici pe Auto este interzis, sau suspend definitiv. @MAK

Edited by MAK, 13 June 2008 - 14:34.


#288
bogdan000

bogdan000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 21.06.2007
Salut!
Sunt pe cale sa cumpar o Niva din 2003, 40.000km, arata bine, pare fun... dar, din pacate nu stiu exact cum e cu tractiune/diferentiale/manete/etc. Daca ati putea sa-mi explicati cum functioneaza si daca apar probleme in aceasta privinta. Va multumesc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate