Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Ce nota merită C.C.-ul UPC ?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

Poll: Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1. (54 member(s) have cast votes)

Cat de repede raspunde un operator ?

  1. Nota 1 (11 votes [20.37%] - View)

    Percentage of vote: 20.37%

  2. Nota 2 (4 votes [7.41%] - View)

    Percentage of vote: 7.41%

  3. Nota 3 (8 votes [14.81%] - View)

    Percentage of vote: 14.81%

  4. Nota 4 (14 votes [25.93%] - View)

    Percentage of vote: 25.93%

  5. Nota 5 (17 votes [31.48%] - View)

    Percentage of vote: 31.48%

Cat de repede se fac verificarile ?

  1. Nota 1 (7 votes [12.96%] - View)

    Percentage of vote: 12.96%

  2. Nota 2 (2 votes [3.70%] - View)

    Percentage of vote: 3.70%

  3. Nota 3 (4 votes [7.41%] - View)

    Percentage of vote: 7.41%

  4. Nota 4 (16 votes [29.63%] - View)

    Percentage of vote: 29.63%

  5. Nota 5 (25 votes [46.30%] - View)

    Percentage of vote: 46.30%

In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?

  1. Nota 1 (9 votes [16.67%] - View)

    Percentage of vote: 16.67%

  2. Nota 2 (2 votes [3.70%] - View)

    Percentage of vote: 3.70%

  3. Nota 3 (8 votes [14.81%] - View)

    Percentage of vote: 14.81%

  4. Nota 4 (14 votes [25.93%] - View)

    Percentage of vote: 25.93%

  5. Nota 5 (21 votes [38.89%] - View)

    Percentage of vote: 38.89%

Vote Guests cannot vote

#1
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Acordati si voi o nota de la 1 la 5 call-centerului upc la urmatoarele:

- Cat de repede raspunde un operator ?  Nota mea: 2
- Cat de repede se fac verificarile ?  Nota mea: 4
- In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?  Nota mea: 3
- Cat de informati sunt operatorii ?  Nota mea: 3

Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1.
Notele mele sunt orientative si difera de la apel la apel, la ultimul apel as putea sa dau si eu 1.

Edited by gigsnet, 01 February 2015 - 19:37.


#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In cazul meu, e cam asa:

- Cat de repede raspunde un operator ?  Nota mea: 5
- Cat de repede se fac verificarile ?  Nota mea: 5
- In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?  Nota mea: 4
- Cat de informati sunt operatorii ?  Nota mea: 4

P.S: Cum se considera nota 1 vs 5? 1 = cea mai buna si 5 cea mai slaba sau invers?

Editam, atunci.

Edited by MembruAnonim, 01 February 2015 - 19:39.


#3
tiopedi

tiopedi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,287
  • Înscris: 21.11.2014
- Cat de repede raspunde un operator ?  Nota mea: 1
- Cat de repede se fac verificarile ?  Nota mea: 1
- In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?  Nota mea: 1
- Cat de informati sunt operatorii ?  Nota mea: 1
Total general = 1

#4
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,128
  • Înscris: 10.07.2013
NOTA: 1.
NOTA: 1.
NOTA: 1.
NOTA: 1.
Posted Image

#5
khazar

khazar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 878
  • Înscris: 30.03.2006
- Cat de repede raspunde un operator ?  Nota 5. Au raspuns instant de fiecare data.
- Cat de repede se fac verificarile ?  Nota 5. Maxim 30 de secunde a durat.
- In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?  Nota 5. De fiecare data.
- Cat de informati sunt operatorii ?  Nota 4. O singura data s-a intamplat sa imi spuna ca e o problema in zona dar nu stie ce e si trimite o echipa.

#6
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
E unul din cele mai profi si mai eficiente servicii de cc. Si e cu siguranta cel in care gasesti cel mai inalt grad de politete la consultanti.

#7
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Daca aici se da nota 1 atunci la Telekom cat o sa fie? Exista note sub 0?

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Era o neclaritate la inceput, daca nota 1 e considerata mare sau e invers, de aia.

#9
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Da uitasem eu sa specific minima si maxima. Am zis sa pun de la 1 la 5 fiindca pana la 10 mi se parea prea mult si asa e mai strans sondajul.
Rezultatele conteaza foarte mult de la operator la operator dar se poate face o medie intre apeluri. La mine au fost apeluri care au fost foarte ok si altele care mai bine cautam ajutor la chioscul de la colt.

#10
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Pana la urma oricum ar incepe numerotarea, tot foarte buna e parerea mea despre CC UPC :)

#11
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
Acesta este un chestionar pentru subiectul lui gigsnet. Deoarece ultima intrebare nu am putut sa o includ (maxim 3 intrebari), rog sa raspundeti cu un mesaj pe acest topic.

Intrebare

Cat de informati sunt operatorii ?


Nota : Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1. Pentru a elimina pe cat posibil inducerea in eroare a celorlalti useri, gigsnet va propune sa votati in circumstante generale. Va multumesc.

Edited by _Claudiu_, 01 February 2015 - 22:59.


#12
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 05.09.2013
Imi cer scuze daca te-am suparat, dar am facut un chestionar pe baza intrebarilor tale, userii (precum si tu) sunt invitati sa voteze aici.

Edited by _Claudiu_, 01 February 2015 - 23:00.


#13
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Cum naiba ai facut chestionarul in topicul meu Posted Image

#14
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Probabil cu ajutorul unui moderator Posted Image .
Cat de repede raspunde un operator ? 4 - am votat 4 deoarece in mare parte depinde de fluxul de apeluri din acel moment + cati angajati sunt la munca in momentul respectiv.
Cat de repede se fac verificarile? 4-5. - am votat 5 dar asta poate depinde si de experienta angajatului UPC cu care se discuta + alte situatii care mai pot aparea.
In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? 5 - trebuie sa fie rezolvata Posted Image

#15
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Fix cand aveam nevoie si am sunat, adica extrem de rar, nu au raspuns.
Drept urmare ar trebui sa votez 0, dar nu exista. Asadar 1 pe linie.

#16
alexandru_83

alexandru_83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 20.11.2010
Cat de repede raspunde un operator ? nota 5
Cat de repede se fac verificarile ? nota 5
In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? nota 4

#17
quant

quant

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,915
  • Înscris: 21.02.2004
Cat de repede raspunde un operator ? Depinde: mi s-a intamplat sa sun iar robotul sa-mi spuna "apelul dvs va fi preluat dupa 1 minut" iar dupa 15 minute de asteptare pe muzica stresanta care se tot repeta, sa inchid.  In schimb cand am sunat foarte recent pentru a solicita niste clarificari la noua oferta, au raspuns rapid. In ceea ce priveste gradul de informare & competenta: si la acest aspect am intalnit de-a lungul timpului situatii si situatii. Banuiesc ca angajatii din callcenter sunt cu preponderenta tineri, fara prea multa experienta anterioara, iar rulajul personalului de asemnea rapid (chiar, callcenterul este al UPC? iar angajatii sunt ai companiei? nu de alta dar instalarile le fac firme terte).

  Prin urmare nu ma mira ca diversi colegi au experiente si deci opinii foarte diferite.

- Cat de repede raspunde un operator: 3 (note intre 0 si 5, facem medie si rotunjim ca la scoala)
- Cat de repede se fac verificarile: 4
- In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata: 4*
- Cat de informati sunt operatorii: 3

* In ceea ce priveste rezolvarea anumitor probleme, eu sunt constient ca operatorul din callcenter nu are posibilitatea sa ma ajute ci poate doar sa le transmita mai departe, asta neinsemnand rezolvarea lor.

#18
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,845
  • Înscris: 07.07.2009
Am votat 4 pe toata linia. 5 ar fi nepotrivit, perfect nu exista.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate