Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce nota merită C.C.-ul UPC ?
Last Updated: Oct 23 2015 20:48, Started by
gigsnet
, Feb 01 2015 19:11
·
0
#1
Posted 01 February 2015 - 19:11
Acordati si voi o nota de la 1 la 5 call-centerului upc la urmatoarele:
- Cat de repede raspunde un operator ? Nota mea: 2 - Cat de repede se fac verificarile ? Nota mea: 4 - In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? Nota mea: 3 - Cat de informati sunt operatorii ? Nota mea: 3 Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1. Notele mele sunt orientative si difera de la apel la apel, la ultimul apel as putea sa dau si eu 1. Edited by gigsnet, 01 February 2015 - 19:37. |
#2
Posted 01 February 2015 - 19:18
In cazul meu, e cam asa:
- Cat de repede raspunde un operator ? Nota mea: 5 - Cat de repede se fac verificarile ? Nota mea: 5 - In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? Nota mea: 4 - Cat de informati sunt operatorii ? Nota mea: 4 P.S: Cum se considera nota 1 vs 5? 1 = cea mai buna si 5 cea mai slaba sau invers? Editam, atunci. Edited by MembruAnonim, 01 February 2015 - 19:39. |
#3
Posted 01 February 2015 - 19:21
- Cat de repede raspunde un operator ? Nota mea: 1
- Cat de repede se fac verificarile ? Nota mea: 1 - In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? Nota mea: 1 - Cat de informati sunt operatorii ? Nota mea: 1 Total general = 1 |
#5
Posted 01 February 2015 - 19:43
- Cat de repede raspunde un operator ? Nota 5. Au raspuns instant de fiecare data.
- Cat de repede se fac verificarile ? Nota 5. Maxim 30 de secunde a durat. - In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? Nota 5. De fiecare data. - Cat de informati sunt operatorii ? Nota 4. O singura data s-a intamplat sa imi spuna ca e o problema in zona dar nu stie ce e si trimite o echipa. |
#6
Posted 01 February 2015 - 21:13
E unul din cele mai profi si mai eficiente servicii de cc. Si e cu siguranta cel in care gasesti cel mai inalt grad de politete la consultanti.
|
#7
Posted 01 February 2015 - 22:12
Daca aici se da nota 1 atunci la Telekom cat o sa fie? Exista note sub 0?
|
#8
Posted 01 February 2015 - 22:16
Era o neclaritate la inceput, daca nota 1 e considerata mare sau e invers, de aia.
|
#9
Posted 01 February 2015 - 22:36
Da uitasem eu sa specific minima si maxima. Am zis sa pun de la 1 la 5 fiindca pana la 10 mi se parea prea mult si asa e mai strans sondajul.
Rezultatele conteaza foarte mult de la operator la operator dar se poate face o medie intre apeluri. La mine au fost apeluri care au fost foarte ok si altele care mai bine cautam ajutor la chioscul de la colt. |
#10
Posted 01 February 2015 - 22:38
Pana la urma oricum ar incepe numerotarea, tot foarte buna e parerea mea despre CC UPC
|
|
#11
Posted 01 February 2015 - 22:56
Acesta este un chestionar pentru subiectul lui gigsnet. Deoarece ultima intrebare nu am putut sa o includ (maxim 3 intrebari), rog sa raspundeti cu un mesaj pe acest topic.
Intrebare Cat de informati sunt operatorii ? Nota : Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1. Pentru a elimina pe cat posibil inducerea in eroare a celorlalti useri, gigsnet va propune sa votati in circumstante generale. Va multumesc. Edited by _Claudiu_, 01 February 2015 - 22:59. |
#14
Posted 02 February 2015 - 09:01
Probabil cu ajutorul unui moderator .
Cat de repede raspunde un operator ? 4 - am votat 4 deoarece in mare parte depinde de fluxul de apeluri din acel moment + cati angajati sunt la munca in momentul respectiv. Cat de repede se fac verificarile? 4-5. - am votat 5 dar asta poate depinde si de experienta angajatului UPC cu care se discuta + alte situatii care mai pot aparea. In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? 5 - trebuie sa fie rezolvata |
#15
Posted 02 February 2015 - 09:15
Fix cand aveam nevoie si am sunat, adica extrem de rar, nu au raspuns.
Drept urmare ar trebui sa votez 0, dar nu exista. Asadar 1 pe linie. |
|
#16
Posted 02 February 2015 - 10:01
Cat de repede raspunde un operator ? nota 5
Cat de repede se fac verificarile ? nota 5 In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ? nota 4 |
#17
Posted 02 February 2015 - 11:16
Cat de repede raspunde un operator ? Depinde: mi s-a intamplat sa sun iar robotul sa-mi spuna "apelul dvs va fi preluat dupa 1 minut" iar dupa 15 minute de asteptare pe muzica stresanta care se tot repeta, sa inchid. In schimb cand am sunat foarte recent pentru a solicita niste clarificari la noua oferta, au raspuns rapid. In ceea ce priveste gradul de informare & competenta: si la acest aspect am intalnit de-a lungul timpului situatii si situatii. Banuiesc ca angajatii din callcenter sunt cu preponderenta tineri, fara prea multa experienta anterioara, iar rulajul personalului de asemnea rapid (chiar, callcenterul este al UPC? iar angajatii sunt ai companiei? nu de alta dar instalarile le fac firme terte).
Prin urmare nu ma mira ca diversi colegi au experiente si deci opinii foarte diferite. - Cat de repede raspunde un operator: 3 (note intre 0 si 5, facem medie si rotunjim ca la scoala) - Cat de repede se fac verificarile: 4 - In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata: 4* - Cat de informati sunt operatorii: 3 * In ceea ce priveste rezolvarea anumitor probleme, eu sunt constient ca operatorul din callcenter nu are posibilitatea sa ma ajute ci poate doar sa le transmita mai departe, asta neinsemnand rezolvarea lor. |
#18
Posted 02 February 2015 - 15:58
Am votat 4 pe toata linia. 5 ar fi nepotrivit, perfect nu exista.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users