Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Crossover cu motorizare sub 1600 cmc
Last Updated: Nov 23 2020 18:19, Started by
adris1919
, Jan 11 2015 15:09
·
0
#127
Posted 14 March 2015 - 01:52
poate te ajuta cu numarul cuiva care a cumparat... (desi nu cred ca au voie sa il divulge, si nu cred ca si-a luat cineva benzina 4x2 in patria lui Rudolf Diesel...)
|
#128
Posted 22 March 2015 - 22:38
A dat bunul Dumnezeu si mi-am gasit si eu viitoarea masina: http://automobiles.h...m/hr-v/#styling
E drept ca tre's-o mai astept o vreme, dar macar stiu pt ce muncesc. Vineri am fost la 5 minute de a plati avansul pt S-Cross, dar ceva m-a tinut pe loc. Nu mi-ar fi parut rau, insa Hondita asta pare a corespunde si mai bine tuturor nevoilor mele. Asta daca se hotarasc s-o aduca si in Europa... |
#129
Posted 22 March 2015 - 23:13
#130
Posted 23 March 2015 - 08:56
#131
Posted 23 March 2015 - 09:09
#132
Posted 23 March 2015 - 09:48
#133
Posted 23 March 2015 - 09:50
Nu vad cum sa fie sub 20000,dar cine stie...
Nu m-am uitat pe noua HRV; mie imi place tare CRV-ul. |
#134
Posted 23 March 2015 - 14:12
underb, on 23 martie 2015 - 09:48, said:
De ce nu Vitara? Si mie-mi place CR-V-ul, dar e mult prea mare pentru mine. |
#135
Posted 23 March 2015 - 16:30
hmm. imi place Honda ca marca, intotdeauna mi-am dorit o honda dar nu a fost sa fie.
referitor la acest HR-V, model nou, cred ca in vara va aparea si in europa, ca doar pt piata din Europa au fabricat-o, in SUA nu ai ce sa cauti cu cross-overe / mini-suv-uri. doua aspecte ma fac sa fiu retinut: - politica de preturi a honda, care e o marca scumpa. Cu riscul sa supar pe careva, hondele au preturile maricele, iar la discounturi sunt cam rigizi. Iar daca te gandesti ca civicul cel mai chel e 18500 cu tot cu TVA, cred ca HR-V va incepe tot pe acolo, posibil cu ceva discounturi de lansare. Momentan sunt niste oferte bune (daca mai sunt stocuri) la CR-V modelul "vechi", ca tocmai a aparut cel nou... - dimensiunile. Ok, stiu ca o sa fie cu magic seats, stiu ca va fi facuta pe platforma lui Jazz (sau cel putin asa am citit) care e un mini mare, chiar mai mare in interior decat multe compacte, dar nu stiu de ce am impresia ca in interior va fi mai inghesuit ca S-Cross, probabil cam cu aia 10-15 cm cu care e si Vitara mai mica desi in poze nu pare. Evident ca tu stii cel mai bine, si daca nu arde asa de tare (si fusionul inca iti satisface poftele) merita sa astepti sa o vezi si testezi. |
#136
Posted 24 March 2015 - 09:36
Andrei, parca ai fi "my brother from another mother"
Exact ca tine percep si eu marca asta. De altfel, am deja o "piesa" in batatura, da-i pe doua roti. Politica reprezentantelor Honda din Romania la capitolul reduceri si promotii ma cam lasa rece, atata timp cat in Germania se poate trata ca intre barbati care vor sa faca un gheșeft. La km si starea in care este Fusionul meu, unii o considera masina noua, chiar la prima tinerete, asa ca nici prin gand nu-mi trece sa ma pripesc si sa dau cioara din mana pentru pitigoiul de pe gard. Autocar.co.uk afirma ca HR-V imparte platforma cu Civic hatchback si Jazz supermini. Cu siguranta am sa astept sa apara si la noi, ca sa-L testez, sa vedem ce mai scoate intre timp concurenta si-abia apoi sa umblu la chimir. |
|
#137
Posted 12 June 2015 - 21:39
In curand (sper 2 saptamani) voi deveni fericitul posesor al unei Honda CR-V 1.6 4WD Lifestyle M/T. Batranul meu Santa Fe de aproape 9 ani e gelos de moare...:-) A fost (si este inca ...) o masina de nadejde care nu m-a lasat la greu, dar e timpul de schimbare... Am testat Mazda cx5, Hyundai ix 35, Opel Antara, Kia Sportage, Subaru Forester... Honda a fost singura care m-a convins din postura de familist oleaca aventuros, dar care tine maxim la confort si siguranta... Cand pun mana pe ea, revin cu impresii mai detaliate.
P.S: mi-as fi dorit tot un Santa Fe, dar pretul a devenit nesimtit de mare... Nu se mai importa decat modelul de top si cu toate discounturile nu am obtinut sub 41.500 euro... E totusi Hyundai... |
#138
Posted 25 June 2015 - 20:37
Poti sa dai mai multe amanunte despre celelalte masini, pe care spui ca le-ai testat?Ce te-a nemultumit la ele, de te-ai oprit la urma la Honda?
|
#139
Posted 31 July 2015 - 10:21
Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta... Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea! Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze, echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda. In acest moment am demarat discutiile de returnare a lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule! Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati. In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiimd dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule. O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule! Nimeni de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte... In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le... Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine... In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva... Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor. Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si vza promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua... Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!! Bafta tuturor! |
#140
Posted 31 July 2015 - 10:32
Nasol momentul!Te compatimesc!
Dar ce motorina folosesti la ele? Traiasca totusi benzina! |
#141
Posted 31 July 2015 - 14:59
ovidiun, on 31 iulie 2015 - 10:21, said:
Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea! Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze, echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda. In acest moment am demarat discutiile de returnare a lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule! Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati. In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiimd dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule. |
|
#142
Posted 31 July 2015 - 17:21
takemeintoyourskin, on 31 iulie 2015 - 14:59, said:
Celebra fiabilitate Japoneza isi spune cuvantul. Masinile fiind noi (1500-2000), fiind 3, cel mai probabil vor fi schimbate cu o clauza de confidentialitate de semnat pentru client. Cam ca in cazul tepelor date de fostul dealer Honda din moldova care a a luat banii dar nu a livrat masinile. 2. Honda se ia pe benzina. Trebuia sa stii asta... |
#143
Posted 31 July 2015 - 20:33
aandrei_24, on 31 iulie 2015 - 17:21, said:
1. Adevarul este ca nici o masina germana nu a avut si nu va avea niciodata probleme cu filtrul de particule... hai sa nu exageram. Unde dracu' vrei sa isi faca regenerarea o masina in traficul din bucuresti? |
#144
Posted 01 August 2015 - 07:46
Și răspunsul tot sarcasm s-a dorit a fi. Toată lumea vrea sa faca bani, mașini adevărate s-au făcut pana prin anul 2000. După sunt doar niște computere cu roti programate sa fie înlocuite cu altul după 3-4-5 ani. E ca la laptopuri îl iei pe cel mai performant și după un an și browserul de abia se mai.taraie pe el.
Este trist când oricine pățește asa ceva. Mare tâmpenie DPF, sunt probleme și în tarile cu infrastructura rutiera care permite rulaj la turație constanta pt regenerare... Ce e ciudat e ca la civic nu am auzit de probleme cu aceeași motorizare. Sunt curios cum se va rezolva problema. În alta ordine de idei și eu ma gândesc la un CR-V, dar second și cu motorul 2 ivtec benzina. Am luat o casa și cu Mondeo ajung cam greu acolo. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users