Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sandero vs Logan vs EXPERTII
Last Updated: Jul 12 2010 11:55, Started by
carman
, Mar 06 2008 09:05
·
0
#109
Posted 09 March 2008 - 13:07
aleksutzu07, on Mar 9 2008, 10:45, said: Unde poti sa faci buy back? Ma intereseaza si pe mine. Nu poti peste tot? What the hell, Dacia inca n-a intrat in lumea civilizata? Am presupus ca se poate pentru ca, cel putin la dealerul din Craiova, au un lot de masini de ocazie, marcile vandute de ei, respectiv Dacia, Reno si Nissan. |
#110
Posted 09 March 2008 - 13:10
aleksutzu07, on Mar 9 2008, 10:45, said: Vezi ca gasesti Mertzan pana in 10.000 de euro de prin 2000. Iti iei unu d-ala, kilu de tabla la gat si asta e valoarea ta. aveti idee , daca imi iau Sandero sunt ghei? e cam masina de piranda aia .... pe sandero ii p... niste abtibilduri cu tedey si decei si gata am mertan clasa A mancati-as . primul din clasa ... |
#111
Posted 09 March 2008 - 20:26
Quote Dacia Sandero este conceputã în spiritul robusteþii ºi fiabilitãþii care au fãcut succesul mãrcii. Protecþia anti-coroziune a fãcut obiectul unei atenþii deosebite; în acest sens, au fost utilizate diverse dispozitive: • cearã injectatã în cavitãþile din partea inferioarã a caroseriei ºi în portiere • etanºeizare cu mastic la exterior • utilizarea de cearã suplimentarã pentru protecþia pieselor mecanice expuse • protecþie împotriva criblurii la nivelul pãrþii inferioare a vehiculului ºi al pasajelor roþilor. |
#113
Posted 09 March 2008 - 20:57
au la ceara, de pot sa vanda si lumanari...
oricum, ramane de vazut ce se intampla cand se topeste toata ceara la vara |
#114
Posted 09 March 2008 - 21:18
ei, ce sa se intample? se face rechemare in service pentru reinjectare cu ceara
|
#115
Posted 09 March 2008 - 21:25
este adevarat ca la dacia-rino, facelifturile se fac prin injectare cu botox?
|
#117
Posted 10 March 2008 - 01:12
turbo trabannt, on Mar 9 2008, 13:10, said: ai idee cat costa un parbriz la mertan ? enorm , de aia vreau Dacia. ieftina, buna si babaciunile mor dupa ea ( le aduce aminte de tinerete). aveti idee , daca imi iau Sandero sunt ghei? e cam masina de piranda aia .... pe sandero ii p... niste abtibilduri cu tedey si decei si gata am mertan clasa A mancati-as . primul din clasa ... |
#118
Posted 10 March 2008 - 01:15
xtremdriving, on Mar 8 2008, 18:02, said: o masina in care abia incap 2 persoane in spate. http://www.autospot....tru_tineri.html sunt si 3 clipuri cu teste de spatiu, pret si robustete. evident e doar reclama. cam slabut si previzibila... apropo, uko vezi ce zic unii care isi dau cu parerea despre Sandero din realitate, nu din poze cum faci tu, despre spatiul interior http://www.google.co...%...=en&ie=UTF8 , si care probabil is 0, ca deh.. nu au habar de tehnici evoluate de pilotaj ca inaintarea la viteza lumnii prin reprize 65-90 |
|
#119
Posted 10 March 2008 - 01:16
nu, nu negru ca ala trebuie spalat des. si la ce vopsea pune francezu'...
|
#120
Posted 10 March 2008 - 10:21
MoshuXXL, on Mar 7 2008, 12:42, said: Ce zici tu are legatura cu stilul tembel de condus al romanilor si cu faptul ca sunt prea saraci ca sa isi ia masini pe masura egoului lor. Stai linistit ca e mai bine asa, altfel nu cred ca mai ramaneam jumate(dintre soferi) in viata pe strasse asta in mai putin de 1 an . In week-end am facut Buc.-Predeal de 2 ori dus-intors si cred ca am vazut vreo 5-6 accidente serioase. |
#121
Posted 10 March 2008 - 11:06
maximuse, ai pus-o...din linkul tau zice ca bordul nu e unul frumos dar macar are ce ii trebuie...si mai zice ca Sf Dero e UN ATAC LA Ergonomie...
Another attack on ergonomics are the commands of ventilation and air-conditioned, prepared in part of the panel that clears the driver, and control of ogledali, which is exactly under the brake of hand. É muito difícil acioná-lo com o carro em movimento. It is very difficult to trigger it with the car moving. O comando dos vidros e das travas das portas fica no painel também -- melhor seria tê-los na porta, mais à mão do motorista. The command of the glass and the locks of the doors is also on the panel - better to have them at the door, plus the hand of the driver. Velocímetro e conta-giros são grandes e redondos. Speedometer and account-giros are large and round. Si mai zice despre spatiu: And it is very simple to explain: in the Sandero, stepping back a bit to the passenger seat in front can now stretch the legs totally, almost without touching the floor; ago, two people travelling with absolute comfort and a good distance from the front seats (and of one another, if not friends). Evidentemente que três passageiros não devem esperar essa moleza. Obviously that three passengers should not expect that dremavost. auzi tu, are o singura tetiera in spate... asta da economie! au luat un Nissan tiida si un Clio model vechi (lateral spate), le-au dat cu multa ceara si au facut o "masina"... Edited by xtremdriving, 10 March 2008 - 11:35. |
#122
Posted 10 March 2008 - 11:24
Hai bre, nu mai fiti rautaciosi! Eu abia astept sa vina! chptuning scrie pe tractoras! din prima saptamana!
|
#124
Posted 10 March 2008 - 11:55
#126
Posted 10 March 2008 - 11:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users