Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce Parere Aveti De Serviciile Adsl Romtelecom

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
11650 replies to this topic

#11215
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
descarc acum d epe un torrent romanesc cu fro' 600 kB/s adica fro 4800 kbps ... ab 6 mbps Bucuresti.

deci se poate... ce-i drept nu l-am testat mai devreme si nici nu l-am monitprizat ..

daca vreti, imi spuneti in ce intervale orare sa ma uit... sa vedem daca sunt diferente buc fata de alte orase.

#11216
mladin

mladin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 25.02.2007

 AcidMan, on Nov 23 2008, 22:22, said:

descarc acum d epe un torrent romanesc cu fro' 600 kB/s adica fro 4800 kbps ... ab 6 mbps Bucuresti.

deci se poate... ce-i drept nu l-am testat mai devreme si nici nu l-am monitprizat ..

daca vreti, imi spuneti in ce intervale orare sa ma uit... sa vedem daca sunt diferente buc fata de alte orase.
eu zic sa nu va luati dupa speedtest.net... eu totdeauna testez dupa torrenti... de pe warez_spam... degeaba am eu 2 mpbs in speed test cu un server din bucuresti din bucuresti sau din timisoara... daca prin 620 KB/s  in uttorent (am banda de 6 mbps) ii ok:D . Deci fiti atenti.. speedtest nu este concludent :P

#11217
ghibanbos

ghibanbos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.07.2007
Hai sa va spun eu , ce inseamna pentru mine sa fiu client RTC:
sunt abonat al serviciului Clicknet al Romtelecom. Am incheiat cu Romtelecom contractul pentru furnizarea de servicii cu nr. SO_xxxxxxx in data de 26.05.08. Acest contract consta in furnizarea serviciului de acces de banda larga la Internet, prin tehnologia ADSL,la viteza de 6Mbps.
Abonamentul este pe numele meu, pe linia cu numarul 0268 xxxxxxx pusa la dispozitie de xxxxxxxx, la adresa str.xxxxxxxx Brasov.
Pana la data de 11.11.2008 am beneficiat de serviciul contractat la o calitate inferioara celei contractate, sperand ca pana la urma serviciul se va inbunatatii de la sine.
In data de 11.11.2008 am reclamat telefonic la Romtelecom, serviciul de suport tehnic, faptul roterul se desincronizeaza foarte des. Am primit promisiunea ca defectiunea se va remedia si voi fi contactat.
Vazand ca nu se intampla nimic,dupa 2 zile, am revenit telefonic la serviciul tehnic al Romtelecom si mi s-a spus ca s-au facut verificari si linia nu suporta viteza contractata de 6Mbps ci numai de 2Mbps si ca urmeaza sa fiu contactat pentru confirmarea faptului ca sunt de acord cu scaderea de banda.
Vazand ca nu se intampla nimic, din nou, dupa cateva zile am revenit din nou cu un telefon la serviciul clienti in care mi s-a spus acelasi lucru si si-au cerut scuze spunand reclamatia mea a fost inregistrata si ca nu stiu de ce nu am fost contactat pana atuncea dar ca voi fi contactat.
Intre timp am trimis si doua reclamatii la [email protected] si [email protected].
Pana in ziua de astazi nu am fost contactat de nimeni din Romtelecom si serviciul este aproape inutilizabil. Intre timp am adunat 4 reclamatii telefonice (cu nr. de inregistrare).
Eu consider ca am dat dovada de bunavointa si am incercat pe toate caile posibile sa incerc sa obtin rezolvarea problemei, dar la fel consider ca faptul ca sunt plimbat si tinut in promisiuni si scuze de RTC pe de-o parte si faptul ca nu reactioneaza in nici un fel pe de alta parte, constituie un abuz si o incalcare a drepturilor mele de consumator.
De asemenea , faptul ca nu sunt abonat de servicii de voce al Romtelecom constituie un dezavantaj din cele ce urmeaza:
- nefiind abonat de voce trebuie sa sun de pe telefonul meu mobil la serviciul tehnic Romtelecom  serviciu care este gratuit pentru abonatii RTC dar care se taxeaza pentru apel din alta retea. Problema este ca esti plimbat si pus pe linia de asteptare intre 20-30 min. Si asta pentru a face o reclamatie la un serviciu furnizat de ei !!!?
-acelasi lucru s-a intamplat in momentul in care am sunat  de pe un telefon fix RTC,al parintilor mei, dar in acel caz desi durata de asteptare a fost exagerat de mare, macar apelul a fost gratuit.
Drept urmare am sesizat OPC - ul si show-ul continua.
Data fiind experienta mea clar nu recomand nimanui serviciile RTC.

#11218
stefan94

stefan94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 09.11.2006

 ghibanbos, on Nov 24 2008, 08:55, said:

Hai sa va spun eu , ce inseamna pentru mine sa fiu client RTC:
sunt abonat al serviciului Clicknet al Romtelecom. Am incheiat cu Romtelecom contractul pentru furnizarea de servicii cu nr. SO_xxxxxxx in data de 26.05.08. Acest contract consta in furnizarea serviciului de acces de banda larga la Internet, prin tehnologia ADSL,la viteza de 6Mbps.
Abonamentul este pe numele meu, pe linia cu numarul 0268 xxxxxxx pusa la dispozitie de xxxxxxxx, la adresa str.xxxxxxxx Brasov.
Pana la data de 11.11.2008 am beneficiat de serviciul contractat la o calitate inferioara celei contractate, sperand ca pana la urma serviciul se va inbunatatii de la sine.
In data de 11.11.2008 am reclamat telefonic la Romtelecom, serviciul de suport tehnic, faptul roterul se desincronizeaza foarte des. Am primit promisiunea ca defectiunea se va remedia si voi fi contactat.
Vazand ca nu se intampla nimic,dupa 2 zile, am revenit telefonic la serviciul tehnic al Romtelecom si mi s-a spus ca s-au facut verificari si linia nu suporta viteza contractata de 6Mbps ci numai de 2Mbps si ca urmeaza sa fiu contactat pentru confirmarea faptului ca sunt de acord cu scaderea de banda.
Vazand ca nu se intampla nimic, din nou, dupa cateva zile am revenit din nou cu un telefon la serviciul clienti in care mi s-a spus acelasi lucru si si-au cerut scuze spunand reclamatia mea a fost inregistrata si ca nu stiu de ce nu am fost contactat pana atuncea dar ca voi fi contactat.
Intre timp am trimis si doua reclamatii la [email protected] si [email protected].
Pana in ziua de astazi nu am fost contactat de nimeni din Romtelecom si serviciul este aproape inutilizabil. Intre timp am adunat 4 reclamatii telefonice (cu nr. de inregistrare).
Eu consider ca am dat dovada de bunavointa si am incercat pe toate caile posibile sa incerc sa obtin rezolvarea problemei, dar la fel consider ca faptul ca sunt plimbat si tinut in promisiuni si scuze de RTC pe de-o parte si faptul ca nu reactioneaza in nici un fel pe de alta parte, constituie un abuz si o incalcare a drepturilor mele de consumator.
De asemenea , faptul ca nu sunt abonat de servicii de voce al Romtelecom constituie un dezavantaj din cele ce urmeaza:
- nefiind abonat de voce trebuie sa sun de pe telefonul meu mobil la serviciul tehnic Romtelecom serviciu care este gratuit pentru abonatii RTC dar care se taxeaza pentru apel din alta retea. Problema este ca esti plimbat si pus pe linia de asteptare intre 20-30 min. Si asta pentru a face o reclamatie la un serviciu furnizat de ei !!!?
-acelasi lucru s-a intamplat in momentul in care am sunat de pe un telefon fix RTC,al parintilor mei, dar in acel caz desi durata de asteptare a fost exagerat de mare, macar apelul a fost gratuit.
Drept urmare am sesizat OPC - ul si show-ul continua.
Data fiind experienta mea clar nu recomand nimanui serviciile RTC.

Cum ai reusit sa ai internet fara fixul lor?
In rest e dreptul tau sa-ti obtii drepturile pe orice cai legale. Bafta!

Ce destept sunt! Scuzati greseala.

#11219
gloria123

gloria123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 06.11.2008

 ghibanbos, on Nov 24 2008, 09:55, said:

Hai sa va spun eu , ce inseamna pentru mine sa fiu client RTC:
sunt abonat al serviciului Clicknet al Romtelecom. Am incheiat cu Romtelecom contractul pentru furnizarea de servicii cu nr. SO_xxxxxxx in data de 26.05.08. Acest contract consta in furnizarea serviciului de acces de banda larga la Internet, prin tehnologia ADSL,la viteza de 6Mbps.
Abonamentul este pe numele meu, pe linia cu numarul 0268 xxxxxxx pusa la dispozitie de xxxxxxxx, la adresa str.xxxxxxxx Brasov.
Pana la data de 11.11.2008 am beneficiat de serviciul contractat la o calitate inferioara celei contractate, sperand ca pana la urma serviciul se va inbunatatii de la sine.
In data de 11.11.2008 am reclamat telefonic la Romtelecom, serviciul de suport tehnic, faptul roterul se desincronizeaza foarte des. Am primit promisiunea ca defectiunea se va remedia si voi fi contactat.
Vazand ca nu se intampla nimic,dupa 2 zile, am revenit telefonic la serviciul tehnic al Romtelecom si mi s-a spus ca s-au facut verificari si linia nu suporta viteza contractata de 6Mbps ci numai de 2Mbps si ca urmeaza sa fiu contactat pentru confirmarea faptului ca sunt de acord cu scaderea de banda.
Vazand ca nu se intampla nimic, din nou, dupa cateva zile am revenit din nou cu un telefon la serviciul clienti in care mi s-a spus acelasi lucru si si-au cerut scuze spunand reclamatia mea a fost inregistrata si ca nu stiu de ce nu am fost contactat pana atuncea dar ca voi fi contactat.
Intre timp am trimis si doua reclamatii la [email protected] si [email protected].
Pana in ziua de astazi nu am fost contactat de nimeni din Romtelecom si serviciul este aproape inutilizabil. Intre timp am adunat 4 reclamatii telefonice (cu nr. de inregistrare).
Eu consider ca am dat dovada de bunavointa si am incercat pe toate caile posibile sa incerc sa obtin rezolvarea problemei, dar la fel consider ca faptul ca sunt plimbat si tinut in promisiuni si scuze de RTC pe de-o parte si faptul ca nu reactioneaza in nici un fel pe de alta parte, constituie un abuz si o incalcare a drepturilor mele de consumator.
De asemenea , faptul ca nu sunt abonat de servicii de voce al Romtelecom constituie un dezavantaj din cele ce urmeaza:
- nefiind abonat de voce trebuie sa sun de pe telefonul meu mobil la serviciul tehnic Romtelecom  serviciu care este gratuit pentru abonatii RTC dar care se taxeaza pentru apel din alta retea. Problema este ca esti plimbat si pus pe linia de asteptare intre 20-30 min. Si asta pentru a face o reclamatie la un serviciu furnizat de ei !!!?
-acelasi lucru s-a intamplat in momentul in care am sunat  de pe un telefon fix RTC,al parintilor mei, dar in acel caz desi durata de asteptare a fost exagerat de mare, macar apelul a fost gratuit.
Drept urmare am sesizat OPC - ul si show-ul continua.
Data fiind experienta mea clar nu recomand nimanui serviciile RTC.
te cam inseli, numarul 0800825425 (suport tehnic) este gratuit si daca suni din retelele mobile. te intelegem ca esti suparat, dar ar trebui sa ramai obiectiv. si chiar asa daca nu esti client de voce nu poti sa-ti pui internet.

#11220
alxag2004

alxag2004

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 19.01.2007
au inceput atacurile concurentei, ce ma enerveaza astia  !!!!!!!!

#11221
d4rkr3v!v4l

d4rkr3v!v4l

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 20.10.2004
Merge de rupe. 4mbps, Bucuresti. Testele cu Bucurestiul sunt irelevante, deoarece speedtest.net tine locatii de test in Bucuresti la tot felul de ISP-uri tip retea de cartier.

Bucuresti
[ http://www.speedtest.net/result/361511483.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Kiev [Ukraina]
[ http://www.speedtest.net/result/361512267.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Krasnoyarsk [Rusia]
[ http://www.speedtest.net/result/361513126.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Nuremberg [Germania]
[ http://www.speedtest.net/result/361514309.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#11222
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 gloria123, on Nov 24 2008, 14:07, said:

te cam inseli, numarul 0800825425 (suport tehnic) este gratuit si daca suni din retelele mobile. te intelegem ca esti suparat, dar ar trebui sa ramai obiectiv. si chiar asa daca nu esti client de voce nu poti sa-ti pui internet.
afirmatie facuta in necunostinta de cauza si 1/2 adevarata /falsa ! daca parintii tai au tf.fix dar tu vrei sa ai factura separata de clicknet pe numele tau si daca locuiesti in aceeasi casa in care e tf fix ,poti fi client rtc DOAR pt internet. nu e o noutate si se practica inca de la inceputurile clicknet.... e necesar ACORD-ul scris al tit de linie tf pe un tipizat ce se poate obtine de la mag rtc. :D :rolleyes:

#11223
ghibanbos

ghibanbos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.07.2007
Linia telefonica mi-a fost pusa la dispozitie, pentru internet, de vecinul meu prin acord scris. Parintii mei locuiesc intr-o alta locatie, deci sa sun de la ei trebuie sa ma deplasez acolo. Intre timp a reactionat si RTC si m-a contactat ieri pe la pranz. Pacat ca numai cu scandal s-a putut. Oricum mi-au spus ca numai joi seara va merge internetul pentru ca numai joi se va opera in centrala downgrade-ul.
Nu incerc sa denigrez pe nimeni dar ce se intampla in relatia mea cu rtc e adevarat. Concluziile le poate trage fiecare.

#11224
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
Dupa o perioada in care serviciile prestate catre mine au fost acceptabile au inceput problemele in ultima luna mi-a picat netul de 4 ori cam 6-7 ore in timpul zilei. Linia telefonica functiona perfect. Ce ma enerveaza la culme e ca raspunsul operatorilor cand sun sa reclam deranjamentul este invariabil "se lucreaza la problema dvs, nu stim cand se va rezolva, reveniti peste doua ore". Am abonament de 8mb ce expira in ianuarie, as renunta cu bucurie dar nu am alternativa...Alt aspect ar fi ca niciodata nu am primit vreo reducere la factura pentru aceste intreruperi, dar daca cumva intarzii cu plata sunt penalizat. Cand am intrebat despre asta raspunsul a fost "conform contractului daca apare vreo problema situatia se remediaza in 48 de ore" ca sa nu mai spun ca mi-a zis-o cam la misto respectivul, deranjat ca am avut curajul sa-ntreb asa ceva.

#11225
sitto

sitto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 27.08.2007

 ghibanbos, on Nov 25 2008, 10:24, said:

Linia telefonica mi-a fost pusa la dispozitie, pentru internet, de vecinul meu prin acord scris. Parintii mei locuiesc intr-o alta locatie, deci sa sun de la ei trebuie sa ma deplasez acolo. Intre timp a reactionat si RTC si m-a contactat ieri pe la pranz. Pacat ca numai cu scandal s-a putut. Oricum mi-au spus ca numai joi seara va merge internetul pentru ca numai joi se va opera in centrala downgrade-ul.
Nu incerc sa denigrez pe nimeni dar ce se intampla in relatia mea cu rtc e adevarat. Concluziile le poate trage fiecare.
nu stiu ce concluzii sa trag, ca probleme au toti. important e sa-ti rezolve

#11226
SuperPowerGirl

SuperPowerGirl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 23.07.2008

 partyman, on Nov 25 2008, 10:52, said:

Dupa o perioada in care serviciile prestate catre mine au fost acceptabile au inceput problemele in ultima luna mi-a picat netul de 4 ori cam 6-7 ore in timpul zilei. Linia telefonica functiona perfect. Ce ma enerveaza la culme e ca raspunsul operatorilor cand sun sa reclam deranjamentul este invariabil "se lucreaza la problema dvs, nu stim cand se va rezolva, reveniti peste doua ore". Am abonament de 8mb ce expira in ianuarie, as renunta cu bucurie dar nu am alternativa...Alt aspect ar fi ca niciodata nu am primit vreo reducere la factura pentru aceste intreruperi, dar daca cumva intarzii cu plata sunt penalizat. Cand am intrebat despre asta raspunsul a fost "conform contractului daca apare vreo problema situatia se remediaza in 48 de ore" ca sa nu mai spun ca mi-a zis-o cam la misto respectivul, deranjat ca am avut curajul sa-ntreb asa ceva.
eh, stii cum e. atunci cand esti suparat, auzi numai cum vrei tu. ti se pare ca iti vb urat, te iau peste picior si de cele mai multe ori, nu e asa. in ceea ce priveste problema, inteleg ca e vorba de ultima luna, poate au vreo lucrare in zona si de-aia merge asa :((

#11227
Amedio_67

Amedio_67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 10.02.2002
Nu incerc sa iau apararea RTC-ului, dar va intreb pe toti: stie cineva un operator care sa nu aiba nici un fel de probleme??? stie cineva un operator care sa nu aiba nici o reclamatie de la utilizatori?? Totusi, majoritatea utilizatorilor clicknet sunt multumiti, este serviciul cel mai stabil, sau altfel spus, "scump, dar bun". Sigur va sari cineva sa spuna ca nu e bun, ca viteza de upload e mica, ca nu are tot timpul viteza contractata(cu toate ca in contract e specificat clar "best effort"), ca mai pica, ca e prea scump... Asta e, nemultumiti, suntem insasi prin firea noastra.

#11228
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 Amedio_67, on Nov 25 2008, 17:53, said:

Nu incerc sa iau apararea RTC-ului, dar va intreb pe toti: stie cineva un operator care sa nu aiba nici un fel de probleme??? stie cineva un operator care sa nu aiba nici o reclamatie de la utilizatori?? Totusi, majoritatea utilizatorilor clicknet sunt multumiti, este serviciul cel mai stabil, sau altfel spus, "scump, dar bun". Sigur va sari cineva sa spuna ca nu e bun, ca viteza de upload e mica, ca nu are tot timpul viteza contractata(cu toate ca in contract e specificat clar "best effort"), ca mai pica, ca e prea scump... Asta e, nemultumiti, suntem insasi prin firea noastra.
ei prietene cand ti-ar crapa maseaua la ora 10 dimineata ca ai firma si nu ai net eventual nici linia telefonica sau faxul nu merg, pe urma sa mai spui povesti despre zane, in rest...probabil daca as locui in oras nu as avea nici 5 % din probelmele astea, dar asa...trebuie sa-i multumesc lui rtc pentru bucuriile din ultima vreme?

Edited by partyman, 25 November 2008 - 18:57.


#11229
bilyirita

bilyirita

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 11.06.2007

 dsi, on Nov 21 2008, 13:22, said:

Eu am reusit sa trec la noua oferta chiar daca eram client existent, insa nu cu peripetii.
Contractul obligatoriu de 2 ani expirase in august.

1. Sambata: Am sunat la 1930, doamna mi-a zis ca se poate trece la noua oferta, si ma sfatuieste sa merg la un magazin Romtelecom.
2. Marti: Merg la magazin, intreb la Info cum sa procedez, ma trimite la un birou la o doamna. SURPRIZA! Doamna de la birou imi spune ca nu se poate, oferta e doar pt noi abonati. Eu ii spun atunci ca reziliem si facem un nou contract. Doamna: nu se poate sa reziliati si sa va reabonati pe perioada promotiei (bullshit). O intreb unde scrie asta, sa vad si eu? Moment in care incepe sa se ratoie si continua cu nu se poate. Renunt cu doamna ca am vazut ca nu am ce discuta.
3. Merg la alt magazin (noroc ca sunt mai multe), din nou la informatii, insa o noua persoana, o doamna mult mai cumsecade si linistita, ii explic ce vreau sa fac, imi spune ca se rezolva. Incearca sa faca schimbarea din program, dar bineinteles, ca nu reuseste, oferta fiind doar pt clientii noi, nu avea cum sa migreze ambele servicii (si telefonie si internet) la noua oferta (pt care e musai sa ai doar telefon sau nimic). Da doamna un telefon, cauta solutia, fara ca eu sa spun ceva, si imi spune ca daca vreau sa pot beneficia de oferta trebuie sa reziliem contactul de internet si sa facem altul. BUUUN, asta si asteptam sa zica. Fac cererea si pleca acasa.
4. Marti seara nu mai mergea internetul.
5. Miercuri diminata am fost sunat sa merg sa iau modemul si sa semnez noul contract.
6. Miercuri seara mergea din nou internetul.

Concluzie? Fiti perseverenti :) Eu acum platesc aproape jumate din cat plateam inainte pentru exact aceleasi servicii

Si in plus am ramas si cu un modem in plus, pe care ma gandesc sa il vand, ca doar ce sa mai fac cu el



Yep, si eu am patit ceva de genul asta:

Am asteptat pana pe 6 noiembrie :(. Pana la urma la mine s-a terminat asa: am schimbat nr de telefon si linia telefonica si acum am 6Mb cu 6 luni gratuite si 3 luni reducere (sau 6 - Who cares! ) la telefon. Altfel nu s-a putut. Ah, cantecul de lebada al romtelecom: Acum cand am verificat in my account pe numarul vechi am fost migrat la 7Mb! :)) Astia's trecuti rau! :))

Bafta romtelecom! Te pup :*

#11230
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 partyman, on Nov 25 2008, 18:56, said:

ei prietene cand ti-ar crapa maseaua la ora 10 dimineata ca ai firma si nu ai net eventual nici linia telefonica sau faxul nu merg, pe urma sa mai spui povesti despre zane, in rest...probabil daca as locui in oras nu as avea nici 5 % din probelmele astea, dar asa...trebuie sa-i multumesc lui rtc pentru bucuriile din ultima vreme?
colega arata-mi UN singur operator pe globul asta care sa-ti garanteze servicii up-time 100% oriunde.... astept . e drept rtc ofera si servici de genul acesta(aproximativ)dar asta costa (si nu putin!!) iar garantarea nu e la modul ,, oriunde ,oricand cu oricine 100% ". probabil ai o conexiune best effort,daca depinzi de net e nevoie de o conexiune de back-up (probabil tot best effort...... :P . )
mai esti suparat? hai mai ca viata e frumoasa si scurta si nu merita sa fim suparati  :) :rolleyes: ;)

#11231
TupaC

TupaC

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,220
  • Înscris: 05.02.2006
Eu am avut net de la urmatori provideri:
City-net botosani --> care i-au internet de la RDS;
UPC --->nu am cuvinte ( varza mai bine stau cu dial-up 56kb/s)
Click-net ----> care cred ca este cel mai bun din RO la ora actuala;

Parerea mea.

#11232
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006

 TupaC, on Nov 26 2008, 10:58, said:

Click-net ----> care cred ca este cel mai bun din RO la ora actuala;
Parerea mea.

Idem.
Iar referitor la capitolul "Relatii cu clientii"- eu unul n-am de ce sa ma plang. Bine- si tonul folosit e mine a fost unul adecvat. De fapt cam asa procedez de felul meu (educatie "proasta" :D ).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate