Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani
 

Cum sa mori intr-un Ford Focus lovind o caruta...!?

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#1
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005
IMPACT TERIFIANT
• unul dintre directorii Centrului Teritorial de Calcul Piatra Neamt si-a pierdut viata īntr-un cumplit accident rutier • evenimentul a avut loc pe strada 1 Decembrie 1918, la iesirea din Piatra Neamt spre Tīrgu Neamt • autoturismul condus de Constantin Scutaru a intrat īn coliziune cu o caruta īncarcata cu capriori • impactul a fost atīt de violent, īncīt lemnele au intrat prin parbriz si au iesit pe luneta • Scutaru a murit pe loc • accidentul a paralizat circulatia timp de mai bine de o ora •

[ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070054.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]   [ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070055.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  [ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070056.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  

Citeste tot articolul aici:
http://www.monitorul...p;articol=12240

Edited by MAK, 17 June 2007 - 20:03.


#2
whitewizard

whitewizard

    Softpedist pana la moarte!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,070
  • Înscris: 07.05.2006
Urat mod de a muri , seamana cu un film in care mureau pe capete , inexplicabil si mai si stiau!

#3
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postwhitewizard, on Jun 7 2007, 04:27, said:

Urat mod de a muri , seamana cu un film in care mureau pe capete , inexplicabil si mai si stiau!
Final Destination
Ai dreptate. Seamana mult...

#4
Berti

Berti

    233SP09

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,068
  • Înscris: 02.03.2006
Mama lui de carutas... ala-i un pericol public, merita inchisoare pe viata!

Si pe la noi a fost un caz indentic acum cativa ani, patronul unui en-gros a fost strapuns de parul unei carute!
Ala a fost chiar mai ghinionist, era o caruta cu fan si avea un singur par iesit, l-am nimerit din plin!

#5
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006

>>articolul din Monitorul de Neamt<< said:

...politistii afirmīnd ca la mijloc ar fi vina soferului care nu ar fi pastrat o distanta regulamentara fata de...
A nu stiu cata oara ajung la concluzia ca politistii de la circulatie n-au vedere in spatiu, si n-au nici macar cele mai elementare cunostinte in materie de GEOMETRIE.
Decat sa scriu un roman, mai bine pun un desen de unde reiese ce vreau sa spun:

[ http://i149.photobucket.com/albums/s75/anamana_photo/th_CARUTA.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Venind din spate, nu prea exista sanse ca soferul sa aprecieze profunzimea bustenilor fata de cea a carutei...  :confused:

Edited by NightShift, 07 June 2007 - 07:03.


#6
Berti

Berti

    233SP09

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,068
  • Înscris: 02.03.2006
Nightshift, ai expus foarte bine problema  :coolspeak:
.... eu inca tot nu reusesc sa inteleg ce cauta asemenea atelaje pe drumurile publice.

- au frane verificate periodic?
- au sistem de semnalizare optic si sonor?
- au centuri de sigurata?
- au RCA?
- au rovigneta?

NU! si cine mama dracului le da dreptu' de a circula pe drumurile publice?

Edited by Berti, 07 June 2007 - 07:21.


#7
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Un fost vecin ce statea la 2 case de mine a patit acum vreo 10 ani sau mai bine ceva asemanator... caruta cu fan pe D.N. cu o ruda metalica iesind din spatele carutei, seara... va imaginati voi restul. :death:

La chestii dinastea nu conteaza masina, atata numai ca in cazul unui SUV o sa iti striveasca pieptul si nu capul eventual.

P.S. Vecinul avea o 1300 alba.

#8
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006
Pai aia care le (mai) dau voie sa circule se gandesc "vai bietu' taran, daca n-are caruta, nu poate trai".
Pai ... daca are caruta, inseamna ca are cu ce merge acasa seara de la carciuma, si are cu ce pune capcane in fata soferilor :angry2:

Am tot stat si m-am gandit, care-i principalul reper prin care stabilesc distanta dintre mine si vehicolul din fata:
PUNCTUL DE CONTACT DINTRE ASFALT SI ROTILE CELUI DIN FATA. Sunt aproape sigur ca toata lumea face la fel.
Cand are pe cineva in fata, se uita la roti. ... dar inainte de toate, ia niste busteni in dantura. :madanimated:
Capriorii ce atarnau din caruta aia in consola de peste 3 metri, au fost CAPCANA.
Si cand auzi ca POLITIA spune ca vinovatul este soferul... pai nu-ti vine sa le transmiti salutari rudelor ???  :madanimated:

P.S. O alta dovada a lipsei unei cunostinte elementare de geometrie este expresia: "Un foc in plan vertical".  :ack:

Edited by NightShift, 07 June 2007 - 08:05.


#9
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Totusi nu inteleg ceva. La halul in care a intrat, avea viteza mare in momentul  impactului. Si totusi era zi, era lumina, chiar daca sa zicem avea ceva probleme cu a aproxima profunzimea lemnelor! ... ?

#10
Berti

Berti

    233SP09

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,068
  • Înscris: 02.03.2006

View PostZetics, on Jun 7 2007, 08:57, said:

... avea viteza mare in momentul  impactului.

Pai cam ce rezistenta poate sa opuna un parbriz la impactul cu 5mc de lemne (aprox 2-3 tone)?
Dupa parera mea asta se poate intampla si la 40km/h daca nu exista urme de franare.


View PostNightShift, on Jun 7 2007, 08:57, said:

P.S. O alta dovada a lipsei unei cunostinte elementare de geometrie este expresia: "Un foc in plan vertical".  :ack:
Eu cred ca asta-i o treaba foarte bine gandita! Ca si orice alta lege din RO interpretabila in n+1 moduri, unde n tinde catre infinit !
Garcea poate sa spuna ca o tras in plan vertical, da fix s-o nimerit ca infractoru sa fie in planu* lui!

* - se poate interpreta ca si plan lunar de amenzi/arestari/gloante

Edited by Berti, 07 June 2007 - 08:15.


#11
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Da, dar uitati-va si in prima poza, cat de deformat este si botul, care a lovit osia din spate a carutei! In plus, caruta pare jumate urcata pe bordura...n-ar fi putut sa o evite, sau macar sa nu o lovesca atat de frontal?

#12
lucicop

lucicop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.07.2006
Eu zic ca nu avea viteza foarte mare, uitandu-ma la poza aia din fatza, unde se vede ca doar bara e deformata cat de cat, dar aia e din plastic si cedeaza repede. Totusi nu se precizeaza daca avea voie caruta pe drumul acela, si daca are voie sa mearga cu astfel de gabarit atipic fara semnalizare (se foloseste o carpa rosie pusa in spate). Dar daca era zi totusi trebuia sa vada unde se termina caruta, chiar daca nu se vedeau rotile. Eu nu apreciez distanta dupa rotile celui din fata, ci dupa CEL DIN FATA. Si viteza dupa doua cadre consecutive :D

Ceasul rau... un exemplu de moarte stupida, gen Final Destination.

#13
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006
Poate venea cineva din fata, si a vrut sa depaseasca "rectangular".
Dar dupa ce lemnele i-au intrat prin prbriz, bietul om n-a mai apucat sa traga de volan.

***

Eu as insista putin pe idea aprecierii distantei...
Care sunt principalele repere dupa care apreciati distanta pana la vehicolul din fata voastra?
Daca nu va puteti imagina acum, amintiti-va de intrebarea mea in timp ce conduceti, si incercati sa dati un raspuns.

#14
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
si desteptul ala de carutas putea foarte bine sa puna in spatele carutei pe lemne  o zdreanta alba, sa se vada, asa din spate mai ales daca ai viteza nu vezi cat sunt de lungi. Mama lor de oameni :cursing: , niste viati pierdute dintr-o prostie

#15
neludok

neludok

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 12.03.2006
si totusi de vina e si soferu fordului, avea cu siguranta viteza prea mare fata de legile conducerii PREVENTIVE PE ORICE SOSEA!    e drept ca e dificil de apreciat distanta fata de un butuc coaxial pe directia ta de mers dar oare nu vedem prea des masini fitzoase care se avanta la mers sportiv gonind uneori la cativa centimetri de masina din fata sau LUAND CURBE FARA VIZIBILITATE IN VITEZA fiindca sigur una din cele 2 chestii s-a intamplat aici si nu a 3-a!

asta ca sa fim lucizi fiindca acele carutze sau alte obiecte contondente tot vor continua sa circule indiferent ce lege s-ar da, vor circula ca si acum noaptea prin bezna cand e si mai riscant si atunci ce te faci?   mai intereseaza a cui a fost vina cand tu esti pe lumea aialalta?  

eu am fost curand prin Elvetia si am fost nevoit sa evit o vreme circulatia pe autostrada blocata si am ajuns in niste curbe pe stradutze montane f.inguste unde claxonam la fiecare apropiere de curba scurt , ca sa atentionez preventiv pe cel care ar fi putut taia curba (deh , invatat cu "soferii" de pe la noi!) de prezenta mea surpriza acolo!   asta inseamna conduita preventiva: sa iti iei masuri pana si pentru dementul care din vina lui exclusiva te poate face cand nici nu gandesti!

pare un stress condusul in situatii din astea prea grijulii , dar cu timpul iti intra in sange si circuli ca occidentalii si tu, adica in general corect si atent peste tot , pe banda ta chiar si cand esti sigur ca ai ramas singur pe sosea!

pierzi 10% timp in plus dar ajungi sigur la destinatie!

#16
black_shadow

black_shadow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,145
  • Înscris: 30.07.2006

View Postlucicop, on Jun 7 2007, 09:16, said:

Eu zic ca nu avea viteza foarte mare, uitandu-ma la poza aia din fatza, unde se vede ca doar bara e deformata cat de cat, dar aia e din plastic si cedeaza repede.

Cred ca avea ceva viteza, uita-te la plafon:e rupt. Botul masinii nu avea cum sa se mai deformeze atat de tare in momentul impactului cu atelajul, deoarece masina era franata de acele lemne. Nu se vad urme de franare, cred ca nici nu a mai apucat sa vada...poate nu era atent (tigara, cd-ul cu muzica etc)

Daca ar fi avut prezenta de spirit sa se intinda pe scaunul din dreapta poate scapa doar cu sperietura.

Attached Files


Edited by black_shadow, 07 June 2007 - 08:55.


#17
Berti

Berti

    233SP09

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,068
  • Înscris: 02.03.2006

View Postneludok, on Jun 7 2007, 09:35, said:

... dar oare nu vedem prea des masini fitzoase care se avanta la mers sportiv gonind uneori la cativa centimetri de masina din fata sau LUAND CURBE FARA VIZIBILITATE IN VITEZA fiindca sigur una din cele 2 chestii s-a intamplat aici si nu a 3-a!

Totusi sa nu uitam ca-i vorba de-un om matur cu nevasta si copii, nu-i vorba de un pusti teribilist cu BeMWeu 3.25 cu numere de Italia. Deci varinata cu mersu sportiv si distante de cativa cm nu se prea potriveste in schema asta!

Oare de de s-a implementat acea bara de impact la toate camioanele noi?
Tocmai pentru a evita coliziunea habitaclului cu bena camionului, nici mama aribag-ului nu sare in asemenea situatii!

Daca camioanele n-au voie sa circule fara asa ceva, carutele de ce sunt o exceptie?

Edited by Berti, 07 June 2007 - 08:51.


#18
ecstrim

ecstrim

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,471
  • Înscris: 18.10.2002
Accidente de genul asta s-au mai vazut; eclar, ala care circula cu caruta trebuia sa aiba bustenii semnalizati, eu am intrat sa citesc dorind sa aflu cum o caruta poate "calca" un Ford Focus????

Edited by ecstrim, 07 June 2007 - 08:57.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate