Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum sa mori intr-un Ford Focus lovind o caruta...!?
Last Updated: Jun 30 2007 09:52, Started by
webber
, Jun 07 2007 04:08
·
0
#1
Posted 07 June 2007 - 04:08
IMPACT TERIFIANT
• unul dintre directorii Centrului Teritorial de Calcul Piatra Neamt si-a pierdut viata īntr-un cumplit accident rutier • evenimentul a avut loc pe strada 1 Decembrie 1918, la iesirea din Piatra Neamt spre Tīrgu Neamt • autoturismul condus de Constantin Scutaru a intrat īn coliziune cu o caruta īncarcata cu capriori • impactul a fost atīt de violent, īncīt lemnele au intrat prin parbriz si au iesit pe luneta • Scutaru a murit pe loc • accidentul a paralizat circulatia timp de mai bine de o ora • [ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070054.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070055.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.monitorulneamt.ro/pictures/2007/06/070056.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Citeste tot articolul aici: http://www.monitorul...p;articol=12240 Edited by MAK, 17 June 2007 - 20:03. |
#2
Posted 07 June 2007 - 04:27
Urat mod de a muri , seamana cu un film in care mureau pe capete , inexplicabil si mai si stiau!
|
#3
Posted 07 June 2007 - 04:32
#4
Posted 07 June 2007 - 06:28
Mama lui de carutas... ala-i un pericol public, merita inchisoare pe viata!
Si pe la noi a fost un caz indentic acum cativa ani, patronul unui en-gros a fost strapuns de parul unei carute! Ala a fost chiar mai ghinionist, era o caruta cu fan si avea un singur par iesit, l-am nimerit din plin! |
#5
Posted 07 June 2007 - 07:00
>>articolul din Monitorul de Neamt<< said: ...politistii afirmīnd ca la mijloc ar fi vina soferului care nu ar fi pastrat o distanta regulamentara fata de... Decat sa scriu un roman, mai bine pun un desen de unde reiese ce vreau sa spun: [ http://i149.photobucket.com/albums/s75/anamana_photo/th_CARUTA.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Venind din spate, nu prea exista sanse ca soferul sa aprecieze profunzimea bustenilor fata de cea a carutei... Edited by NightShift, 07 June 2007 - 07:03. |
#6
Posted 07 June 2007 - 07:20
Nightshift, ai expus foarte bine problema
.... eu inca tot nu reusesc sa inteleg ce cauta asemenea atelaje pe drumurile publice. - au frane verificate periodic? - au sistem de semnalizare optic si sonor? - au centuri de sigurata? - au RCA? - au rovigneta? NU! si cine mama dracului le da dreptu' de a circula pe drumurile publice? Edited by Berti, 07 June 2007 - 07:21. |
#7
Posted 07 June 2007 - 07:46
Un fost vecin ce statea la 2 case de mine a patit acum vreo 10 ani sau mai bine ceva asemanator... caruta cu fan pe D.N. cu o ruda metalica iesind din spatele carutei, seara... va imaginati voi restul.
La chestii dinastea nu conteaza masina, atata numai ca in cazul unui SUV o sa iti striveasca pieptul si nu capul eventual. P.S. Vecinul avea o 1300 alba. |
#8
Posted 07 June 2007 - 07:57
Pai aia care le (mai) dau voie sa circule se gandesc "vai bietu' taran, daca n-are caruta, nu poate trai".
Pai ... daca are caruta, inseamna ca are cu ce merge acasa seara de la carciuma, si are cu ce pune capcane in fata soferilor Am tot stat si m-am gandit, care-i principalul reper prin care stabilesc distanta dintre mine si vehicolul din fata: PUNCTUL DE CONTACT DINTRE ASFALT SI ROTILE CELUI DIN FATA. Sunt aproape sigur ca toata lumea face la fel. Cand are pe cineva in fata, se uita la roti. ... dar inainte de toate, ia niste busteni in dantura. Capriorii ce atarnau din caruta aia in consola de peste 3 metri, au fost CAPCANA. Si cand auzi ca POLITIA spune ca vinovatul este soferul... pai nu-ti vine sa le transmiti salutari rudelor ??? P.S. O alta dovada a lipsei unei cunostinte elementare de geometrie este expresia: "Un foc in plan vertical". Edited by NightShift, 07 June 2007 - 08:05. |
#9
Posted 07 June 2007 - 07:57
Totusi nu inteleg ceva. La halul in care a intrat, avea viteza mare in momentul impactului. Si totusi era zi, era lumina, chiar daca sa zicem avea ceva probleme cu a aproxima profunzimea lemnelor! ... ?
|
#10
Posted 07 June 2007 - 08:07
Zetics, on Jun 7 2007, 08:57, said: ... avea viteza mare in momentul impactului. Pai cam ce rezistenta poate sa opuna un parbriz la impactul cu 5mc de lemne (aprox 2-3 tone)? Dupa parera mea asta se poate intampla si la 40km/h daca nu exista urme de franare. NightShift, on Jun 7 2007, 08:57, said: P.S. O alta dovada a lipsei unei cunostinte elementare de geometrie este expresia: "Un foc in plan vertical". Garcea poate sa spuna ca o tras in plan vertical, da fix s-o nimerit ca infractoru sa fie in planu* lui! * - se poate interpreta ca si plan lunar de amenzi/arestari/gloante Edited by Berti, 07 June 2007 - 08:15. |
|
#11
Posted 07 June 2007 - 08:11
Da, dar uitati-va si in prima poza, cat de deformat este si botul, care a lovit osia din spate a carutei! In plus, caruta pare jumate urcata pe bordura...n-ar fi putut sa o evite, sau macar sa nu o lovesca atat de frontal?
|
#12
Posted 07 June 2007 - 08:16
Eu zic ca nu avea viteza foarte mare, uitandu-ma la poza aia din fatza, unde se vede ca doar bara e deformata cat de cat, dar aia e din plastic si cedeaza repede. Totusi nu se precizeaza daca avea voie caruta pe drumul acela, si daca are voie sa mearga cu astfel de gabarit atipic fara semnalizare (se foloseste o carpa rosie pusa in spate). Dar daca era zi totusi trebuia sa vada unde se termina caruta, chiar daca nu se vedeau rotile. Eu nu apreciez distanta dupa rotile celui din fata, ci dupa CEL DIN FATA. Si viteza dupa doua cadre consecutive
Ceasul rau... un exemplu de moarte stupida, gen Final Destination. |
#13
Posted 07 June 2007 - 08:21
Poate venea cineva din fata, si a vrut sa depaseasca "rectangular".
Dar dupa ce lemnele i-au intrat prin prbriz, bietul om n-a mai apucat sa traga de volan. *** Eu as insista putin pe idea aprecierii distantei... Care sunt principalele repere dupa care apreciati distanta pana la vehicolul din fata voastra? Daca nu va puteti imagina acum, amintiti-va de intrebarea mea in timp ce conduceti, si incercati sa dati un raspuns. |
#14
Posted 07 June 2007 - 08:21
si desteptul ala de carutas putea foarte bine sa puna in spatele carutei pe lemne o zdreanta alba, sa se vada, asa din spate mai ales daca ai viteza nu vezi cat sunt de lungi. Mama lor de oameni , niste viati pierdute dintr-o prostie
|
#15
Posted 07 June 2007 - 08:35
si totusi de vina e si soferu fordului, avea cu siguranta viteza prea mare fata de legile conducerii PREVENTIVE PE ORICE SOSEA! e drept ca e dificil de apreciat distanta fata de un butuc coaxial pe directia ta de mers dar oare nu vedem prea des masini fitzoase care se avanta la mers sportiv gonind uneori la cativa centimetri de masina din fata sau LUAND CURBE FARA VIZIBILITATE IN VITEZA fiindca sigur una din cele 2 chestii s-a intamplat aici si nu a 3-a!
asta ca sa fim lucizi fiindca acele carutze sau alte obiecte contondente tot vor continua sa circule indiferent ce lege s-ar da, vor circula ca si acum noaptea prin bezna cand e si mai riscant si atunci ce te faci? mai intereseaza a cui a fost vina cand tu esti pe lumea aialalta? eu am fost curand prin Elvetia si am fost nevoit sa evit o vreme circulatia pe autostrada blocata si am ajuns in niste curbe pe stradutze montane f.inguste unde claxonam la fiecare apropiere de curba scurt , ca sa atentionez preventiv pe cel care ar fi putut taia curba (deh , invatat cu "soferii" de pe la noi!) de prezenta mea surpriza acolo! asta inseamna conduita preventiva: sa iti iei masuri pana si pentru dementul care din vina lui exclusiva te poate face cand nici nu gandesti! pare un stress condusul in situatii din astea prea grijulii , dar cu timpul iti intra in sange si circuli ca occidentalii si tu, adica in general corect si atent peste tot , pe banda ta chiar si cand esti sigur ca ai ramas singur pe sosea! pierzi 10% timp in plus dar ajungi sigur la destinatie! |
|
#16
Posted 07 June 2007 - 08:49
lucicop, on Jun 7 2007, 09:16, said: Eu zic ca nu avea viteza foarte mare, uitandu-ma la poza aia din fatza, unde se vede ca doar bara e deformata cat de cat, dar aia e din plastic si cedeaza repede. Cred ca avea ceva viteza, uita-te la plafon:e rupt. Botul masinii nu avea cum sa se mai deformeze atat de tare in momentul impactului cu atelajul, deoarece masina era franata de acele lemne. Nu se vad urme de franare, cred ca nici nu a mai apucat sa vada...poate nu era atent (tigara, cd-ul cu muzica etc) Daca ar fi avut prezenta de spirit sa se intinda pe scaunul din dreapta poate scapa doar cu sperietura. Attached FilesEdited by black_shadow, 07 June 2007 - 08:55. |
#17
Posted 07 June 2007 - 08:50
neludok, on Jun 7 2007, 09:35, said: ... dar oare nu vedem prea des masini fitzoase care se avanta la mers sportiv gonind uneori la cativa centimetri de masina din fata sau LUAND CURBE FARA VIZIBILITATE IN VITEZA fiindca sigur una din cele 2 chestii s-a intamplat aici si nu a 3-a! Totusi sa nu uitam ca-i vorba de-un om matur cu nevasta si copii, nu-i vorba de un pusti teribilist cu BeMWeu 3.25 cu numere de Italia. Deci varinata cu mersu sportiv si distante de cativa cm nu se prea potriveste in schema asta! Oare de de s-a implementat acea bara de impact la toate camioanele noi? Tocmai pentru a evita coliziunea habitaclului cu bena camionului, nici mama aribag-ului nu sare in asemenea situatii! Daca camioanele n-au voie sa circule fara asa ceva, carutele de ce sunt o exceptie? Edited by Berti, 07 June 2007 - 08:51. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users