Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reclamatii si sesizari la Emag
Last Updated: Oct 16 2017 17:02, Started by
marakech
, Dec 01 2014 19:44
·
0
#1
Posted 01 December 2014 - 19:44
Buna,
Am cumparat online un produs de la Emag si cand l-am desfacut am observat ca are rama cativa mm desprinsa la un colt. Am facut sesizare pentru a cere inlocuirea produsului si am sunat de vreo 3 ori, dar imi tot spun ca ma vor contacta sau sa revin eu cu un telefon. Intarzie sa imi dea un raspuns..ce pot face in acest caz? Multumesc anticipat! |
#3
Posted 01 December 2014 - 20:00
Ca sa nu mai deschid un alt topic
Mi-am luat un telefon de la emag si nu am primit garantia. Unde ar fi trebuit sa fie ? In cutie, sau sa mi-o dea curierul separat ? |
#4
Posted 01 December 2014 - 20:01
Garantia este in format pdf pe contul tau de la emag . O descarci/printezi oricand >
|
#5
Posted 01 December 2014 - 20:04
#6
Posted 01 December 2014 - 20:11
@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant.
|
#7
Posted 01 December 2014 - 20:12
marakech, on 01 decembrie 2014 - 20:04, said:
Ai verificat si nu o ai in contul tau de pe site-ul lor (impreuna cu factura)? As vrea sa mi-l inlocuiasca, in rest produsul pare ok. Daca ar fi sa il returnez, este posibil ca ei sa refuze returul? Eu am returnat 2 produse, fara nici un motiv (nu cumpar sa le dau inapoi, dar pur si simplu nu mi-au placut o data ce le aveam in mana ). Nu m-au refuzat niciodata. Fiind din Bucuresti, am fost direct la ei si m-au rezolvat pe loc, Mereu cumpar de la ei, stiu ca sunt seriosi. |
#8
Posted 01 December 2014 - 20:21
rumegus, on 01 decembrie 2014 - 20:11, said:
@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant. |
#9
Posted 01 December 2014 - 20:27
rumegus, on 01 decembrie 2014 - 20:11, said:
@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant. Ma oftic ca am avut ghinionul sa imi trimita un produs cu probleme. Din ce am vazut eu, rama respectiva a fost montata aiurea de producator, nu pare sa fi fost lovita in timpul transportului, nu este indoita si nu are nicio urma de lovitura. Edited by marakech, 01 December 2014 - 20:28. |
#10
Posted 01 December 2014 - 20:28
marakech, on 01 decembrie 2014 - 20:27, said:
Imi dau seama ca au avut multe comenzi si probabil si multe sesizari pe care trebuie sa le solutioneze. Ma oftic ca am avut ghinionul sa imi trimita un produs cu probleme. Din ce am vazut eu, rama respectiva a fost montata aiurea de producator, nu pare sa fi fost lovit in timpul transportului, nu este indoita si nu are nicio urma de lovitura. |
|
#12
Posted 01 December 2014 - 21:06
urla nitel la ei, ia-i tare. daca doar ii suni sa-i intrebi "ce se mai aude cu sesizarea", iti cam iei jet.
eu am patit asa cu o masina de spalat, a venit lovita la transport si n-am vazut-o decat a doua zi. am sunat la ei odata, de doua ori, a treia oara am facut urat si am maturat cu ei pe jos, de nu mai stia ala pe unde sa scoata camasa. pana mea, 1250 de lei nu cresc in copac. a doua zi era Fan-ul la mine si o luau inapoi. a patra zi, tot Fan Curier imi aducea alta masina, identica, dar nepocnita. |
#13
Posted 02 December 2014 - 02:57
Vezi sa nu-ti faca figuri cum i-au facut la un prieten de al meu, sa-ti zica ca trebuia sa il verifici. El a cumparat un procesor nou de calculator iar cand a deschis pachetul acasa ca sa-l puna in calculator a observat ca fusese umblat deja in cutie - > sigiliu rupt si urme ca procesorul a fost folosit deja. A vorbit cu ei la telefon sa ii trimita alt procesor nou si de data asta sigilat, dar raspunsul lor a fost ca trebuia sa verifice coletul cand l-a adus curierul nu sa ii sune dupa o zi sau doua. Pana la urma a ramas cu acelasi produs, nu au vrut sa il schimbe.
|
#14
Posted 02 December 2014 - 07:11
DIVX2006, on 01 decembrie 2014 - 20:21, said:
Eu am luat de la Altex si am turbat de cat de mult a durat livrarea, insa imi dau seama ca au fost extrem de incarcati. |
#15
Posted 02 December 2014 - 19:35
Buna,
Astazi mi-au raspuns cei de la Emag. I-am sunat si mi-au spus ca cererea a fost aprobata si va veni un curier sa ridice produsul si acesta va fi inlocuit. Mi-au trimis si un email cu un numar RMA, dar semnat de echipa Depanero. I-am sunat inapoi si mi-au zis ca produsul va fi inlocuit doar daca nu poate fi reparat. Pentru mine nu ar fi o problema sa il repare, dar nu au putut sa imi spuna in cat timp il voi primi inapoi (reparat sau inlocuit). M-au sunat si cei de la firma de curierat si mi-au zis sa am grija cum il ambalez ca il trimit pe raspunderea mea. Acest lucru nu mi se pare corect. Daca ei il fac bucati, mi-l trimit inapoi bucati ..caa e raspunderea mea. Aveti idee in cat timp sunt oblicati sa restituie produsul reparat sau inlocuit? Multumesc anticipat. |
|
#16
Posted 16 October 2017 - 10:27
Bună ziua Emag, am facut o comanda si plata s_a făcut on-line. Au trecut două săptămâni comanda nu a sosit, bineînțeles am cerut restituirea banilor. Poimâine se face o lună, si ce credeți nimic, nimic. Este posibil asa ceva?
|
#17
Posted 16 October 2017 - 11:23
Nu-ți răspunde nimeni de la emag aici. Sună la numerele de suport de pe site.
|
#18
Posted 16 October 2017 - 11:30
Am sunat, dar au început să mă enerveze cu statu in telefon câte o jumătate de ora pana sa îți răspundă
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users