Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Reclamatii si sesizari la Emag

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
marakech

marakech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 17.08.2008
Buna,

Am cumparat online un produs de la Emag si cand l-am desfacut am observat ca are rama cativa mm desprinsa la un colt.
Am facut sesizare pentru a cere inlocuirea produsului  si am sunat de vreo 3 ori, dar imi tot spun ca ma vor contacta sau sa revin eu cu un telefon.
Intarzie sa imi dea un raspuns..ce pot face in acest caz?

Multumesc anticipat!

#2
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Il returnezi

#3
w3room

w3room

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,085
  • Înscris: 22.09.2010
Ca sa nu mai deschid un alt topic

Mi-am luat un telefon de la emag si nu am primit garantia. Unde ar fi trebuit sa fie ? In cutie, sau sa mi-o dea curierul separat ?

#4
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,032
  • Înscris: 20.12.2007
Garantia este in format pdf pe contul tau de la emag . O descarci/printezi oricand >

#5
marakech

marakech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 17.08.2008
Ai verificat si nu o ai in contul tau de pe site-ul lor (impreuna cu factura)?

 nicu131, on 01 decembrie 2014 - 19:55, said:

Il returnezi

As vrea sa mi-l inlocuiasca, in rest produsul pare ok.
Daca ar fi sa il returnez, este posibil ca ei sa refuze returul?

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant.

#7
Amon

Amon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 28.09.2005

 marakech, on 01 decembrie 2014 - 20:04, said:

Ai verificat si nu o ai in contul tau de pe site-ul lor (impreuna cu factura)?



As vrea sa mi-l inlocuiasca, in rest produsul pare ok.
Daca ar fi sa il returnez, este posibil ca ei sa refuze returul?

Eu am returnat 2 produse, fara nici un motiv (nu cumpar sa le dau inapoi, dar pur si simplu nu mi-au placut o data ce le aveam in mana :) ). Nu m-au refuzat niciodata.
Fiind din Bucuresti, am fost direct la ei si m-au rezolvat pe loc, Mereu cumpar de la ei, stiu ca sunt seriosi.

#8
DIVX2006

DIVX2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,598
  • Înscris: 15.07.2007

 rumegus, on 01 decembrie 2014 - 20:11, said:

@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant.
Eu am luat de la Altex si am turbat de cat de mult a durat livrarea, insa imi dau seama ca au fost extrem de incarcati.

#9
marakech

marakech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 17.08.2008

 rumegus, on 01 decembrie 2014 - 20:11, said:

@marakech, tu crezi ca esti singurul lor client in ultima luna? A fost black friday, ai idee cam cate comenzi au de livrat? La ei, si nu numai, in perioada asta-i casa de nebuni, personalul nu-si vede capul, si tu te oftici ca nu se ocupa de tine instant.
Imi dau seama ca au avut multe comenzi si probabil si multe sesizari pe care trebuie sa le solutioneze.
Ma oftic ca am avut ghinionul sa imi trimita un produs cu probleme. Din ce am vazut eu, rama respectiva a fost montata aiurea de producator, nu pare sa fi fost lovita in timpul transportului, nu este indoita si nu are nicio urma de lovitura.

Edited by marakech, 01 December 2014 - 20:28.


#10
DIVX2006

DIVX2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,598
  • Înscris: 15.07.2007

 marakech, on 01 decembrie 2014 - 20:27, said:

Imi dau seama ca au avut multe comenzi si probabil si multe sesizari pe care trebuie sa le solutioneze.
Ma oftic ca am avut ghinionul sa imi trimita un produs cu probleme. Din ce am vazut eu, rama respectiva a fost montata aiurea de producator, nu pare sa fi fost lovit in timpul transportului, nu este indoita si nu are nicio urma de lovitura.
Ce produs este?

#11
marakech

marakech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 17.08.2008
Un televizor

#12
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
urla nitel la ei, ia-i tare. daca doar ii suni sa-i intrebi "ce se mai aude cu sesizarea", iti cam iei jet.

eu am patit asa cu o masina de spalat, a venit lovita la transport si n-am vazut-o decat a doua zi.
am sunat la ei odata, de doua ori, a treia oara am facut urat si am maturat cu ei pe jos, de nu mai
stia ala pe unde sa scoata camasa. pana mea, 1250 de lei nu cresc in copac. a doua zi era Fan-ul
la mine si o luau inapoi. a patra zi, tot Fan Curier imi aducea alta masina, identica, dar nepocnita.

#13
Costi87

Costi87

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 165
  • Înscris: 16.10.2013
Vezi sa nu-ti faca figuri cum i-au facut la un prieten de al meu, sa-ti zica ca trebuia sa il verifici. El a cumparat un procesor nou de calculator iar cand a deschis pachetul acasa ca sa-l puna in calculator a observat ca fusese umblat deja in cutie - > sigiliu rupt si urme ca procesorul a fost folosit deja. A vorbit cu ei la telefon sa ii trimita alt procesor nou si de data asta sigilat, dar raspunsul lor a fost ca trebuia sa verifice coletul cand l-a adus curierul nu sa ii sune dupa o zi sau doua. Pana la urma a ramas cu acelasi produs, nu au vrut sa il schimbe.

#14
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 DIVX2006, on 01 decembrie 2014 - 20:21, said:

Eu am luat de la Altex si am turbat de cat de mult a durat livrarea, insa imi dau seama ca au fost extrem de incarcati.
Eu am comandat un router la emag, mai sunt 2 zile si se fac 2 saptamani si inca n-a venit ( e prima oara cand iau ceva de Black Friday, nu mai iau altadata). Emag e la 4 km de mine, dar se putea comanda numai cu livrare prin curier...

#15
marakech

marakech

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 17.08.2008
Buna,

Astazi mi-au raspuns cei de la Emag. I-am sunat si mi-au spus ca cererea a fost aprobata si va veni un curier sa ridice produsul si acesta va fi inlocuit. Mi-au trimis si un email cu un numar RMA, dar semnat de echipa Depanero. I-am sunat inapoi si mi-au zis ca produsul va fi inlocuit doar daca nu poate fi reparat. Pentru mine nu ar fi o problema sa il repare, dar nu au putut sa imi spuna in cat timp il voi primi inapoi (reparat sau inlocuit). M-au sunat si cei de la firma de curierat si mi-au zis sa am grija cum il ambalez ca il trimit pe raspunderea mea. Acest lucru nu mi se pare corect. Daca ei il fac bucati, mi-l trimit inapoi bucati ..caa e raspunderea mea.
Aveti idee in cat timp sunt oblicati sa restituie produsul reparat sau inlocuit?

Multumesc anticipat.

#16
godoroj

godoroj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 766
  • Înscris: 25.09.2013
Bună ziua Emag, am facut o comanda si plata s_a făcut on-line. Au trecut două săptămâni comanda nu a sosit, bineînțeles am cerut restituirea banilor. Poimâine se face o lună, si ce credeți nimic, nimic. Este posibil asa ceva?

#17
georgica

georgica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,484
  • Înscris: 30.01.2003
Nu-ți răspunde nimeni de la emag aici. Sună la numerele de suport de pe site.

#18
godoroj

godoroj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 766
  • Înscris: 25.09.2013
Am sunat, dar au început să mă enerveze cu statu in telefon câte o jumătate de ora pana sa îți răspundă

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate