Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Passat B8 (2015) - 1.4 TSI ACT DSG sau 2.0 TDI DSG
Last Updated: Oct 08 2020 11:45, Started by
iln32
, Nov 27 2014 10:51
·
0
#19
Posted 27 November 2014 - 17:45
mkdan2004, on 27 noiembrie 2014 - 12:54, said:
P.S. Reviziile sunt semnificativ mai scumpe la un motor diesel chiar si in comparatie cu un motor benzina de aceasi cilindree. Am avut si 1.9 TDI si cunosc foarte bine costurile de intretinere. Diferenta in ceea ce priveste reviziile este urmatoarea (2.0 TDI vs 1,4 TSI) 1. daca se opteaza pentru interval extins, de maxim 30.000 km preturi aproape identice la - ulei (de fapt trebuie +0,5l la TDI, adica 50-60 lei in plus per revizie), folosesc exact acelasi tip de ulei, aceleasi filtre de aer, ulei, praf si polen, exact aceleasi lucrari de intretinere (frane, ungere usi, inspectie, etc) diferente: - la fiecare 90.000 km se schimba la diesel filtrul de motorina (cam 180 lei in plus), daca masina este de tip BLUE TDI (si fiind E6 cred ca e), trebuie completat cu AdBlue, dar e ieftin (cam 7 lei /litru, consuma foarte putin) - la fiecare 60.000 km se schimba la benzinare bujiile (aproximativ 1000 lei in plus) 2. daca se opteaza pentru interval fix, la 15.000 km sau 1 an, atunci pretul uleiului la benzinare este o idee mai mic cu vreo 100 lei per revizie, in rest totul este identic cu ceea ce am scris mai sus. Distributia se schimba la diesel la fiecare 210.000 km. La 1,4 TSI nu cred ca va avea interval fix de schimbare, dar reprezentantele recomanda pe la 180.000 km. Cum ti-a iesit tie "semnificativ mai scump" la diesel? Poate o revizie de diesel la reprezentanta vs una la coltul strazii, la benzinar Edited by valitudor, 27 November 2014 - 17:52. |
#20
Posted 28 November 2014 - 10:35
MembruAnonim, on 27 noiembrie 2014 - 11:58, said:
DSG-ul nu e doar o automata. Eu, ca posesor actual de diesel, m-am saturat de el ca de mere acre, desi m-a servit impecabil. Faptul ca trebuie tratat cu mult mai multa atentie decat un benzinar atunci cand il folosesti preponderent in oras mergand pe distante scurte precum si modalitatea de regenerare a filtrului de particule m-a facut sa decid ca urmatoarea masina va fi pe benzina. Astea sunt probleme de diesel, nu au legatura cu DSG. Re. mentenanta, la DSG6 se face schimb de ulei la cutie la fiecare 60k, in jur de 800 ron la reprezentanta. Edited by overseas, 28 November 2014 - 10:38. |
#21
Posted 28 November 2014 - 12:53
overseas, daca mai citesti o data, poate observi ca afirmatia cu dsg-ul este un raspuns la un post de mai sus, unde cineva spunea ca e doar o amarata de automata. Restul postarii nu face nici o trimitere la cutie ci doar la motorizarea diesel de care nu-mi mai doresc, targhetul fiind un benzinar de 2 litri cu turbina.
|
#22
Posted 28 November 2014 - 14:53
Aham, ok. DSG e probabil cea mai buna automata la bugetul unui om normal, include 2 ambreiaje.
|
#23
Posted 28 November 2014 - 17:46
Deci concluzia generala este ca ar fi mai bine pentru mine sa merg cu varianta diesel, 2.0 TDI, in conditiile date si cu pretul pe care l-am obtinut de la ei.
Mersi mult pentru opinii si daca mai e cineva interesat de Passat B8 si vrea sa schimbam impresii, sunt deschis. Oricum, va tin la curent cand vine si cum se prezinta la primele ture. |
#24
Posted 30 March 2015 - 08:31
Ceva noutati? Ai dat comanda?Recomand benzina, poate chiar iti fac oferta pentru motorul de 1.8 T, eu pe acel motor am dat comanda la inceputul lui Decembrie
Bujiile standard care vin pe Passat sunt longlife, deci din punctul asta de vedere nu iti face griji cel putin 100.000km Valoare pret bujii la PBN/Midocar 650 lei cu manopera inclusa Edited by Serban001, 30 March 2015 - 08:48. |
#25
Posted 30 March 2015 - 08:54
La o mașină de 1,7 tone un benzinar gâfâie la greu. Și la diesel nu scoți consumul declarat nici de ai tot drumul liber.
|
#27
Posted 30 March 2015 - 09:46
cu acceleratie e circa 8.4 secunde...daca si asta gafaie atunci nu stiu ce sa mai spun. Eu chiar consider ca este foarte ok consum/performante acest motor
|
#28
Posted 22 March 2017 - 07:17
|
#29
Posted 22 March 2017 - 07:43
Ar trebui să fie identică, nu vad de ce ar fi diferită.
|
#30
Posted 22 March 2017 - 07:45
Ar fi bn dar fiind un model nou cu tehnologie mai noua cred ca este ceva diferenta
|
#31
Posted 22 March 2017 - 08:12
Digerenta e atunci cand faci accident,pentru un ulei,niate placute de frana si 2-3 filtre nu are de ce sa fie diferenta.
|
#34
Posted 22 March 2017 - 08:23
Ma gandesc la ambele modele un SH
Un B8 nou e f mult Si ce motor ar fi recomandat dintre 1.6 si 2.0? Ma refer la impozite etc |
#35
Posted 22 March 2017 - 09:18
Adica ai bani de b8 si nu ai 80 lei/an diferenta la impozit ?Si mai vreo 200 la asigurare ...
|
#36
Posted 22 March 2017 - 09:29
Inca nu am. Imi fac temele inainte sa actionez. De aceea intreb
La un motor de 2.0 tdi cu varsta peste 30 cat ar fi RCA-ul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users