VW Passat B8 (2015) - 1.4 TSI ACT DSG sau 2.0 TDI DSG
Last Updated: Oct 08 2020 11:45, Started by
iln32
, Nov 27 2014 10:51
·
0
#1
Posted 27 November 2014 - 10:51
Salut,
Ma pregatesc sa achizitionez un VW Passat B8 (model lansat anul acesta) nou, de la reprezentanta (modelul aparut anul acesta). Initial, pentru a ma incadra in limitele de pret pe care mi le-am impus, am optat pentru urmatoarea configuratie: Noul Passat Comfortline 1.4 TSI ACT DSG 1.390cm3 Tractiune Fata Direct Shift Gearbox (DSG7) Putere: 110 kW / 150 CP Consum oficial: 6 l/100km Intre timp, am primit de la acelasi dealer o varianta mult mai avantajoasa ca pret, singura diferenta fiind motorizarea: Noul Passat Comfortline 2.0 TDI DSG 1.968cm3 Tractiune Fata Direct Shift Gearbox (DSG6) Putere: 110 kW / 150 CP Consum oficial: 4.4 l/100km Atentie. Diferenta intre ele este de cateva sute de euro la pretul de achizitie negociat (foarte putin mai scumpa diesel-ul). Ce parere aveti? Este intr-adevar o oferta buna cea pe care am primit-o? Care este optiunea mai buna? (stiu ca e o intrebare grea, dar poate aveti mai multe informatii decat mine referitoare la motoarele VW, in special cele noi). Cel mai probabil voi conduce in medie 20.000+ KM/an, impartiti aproape egal intre oras si afara. Mersi. |
#2
Posted 27 November 2014 - 11:06
Daca as fi in locul tau probabil as alege varianta 2.0tdi. Un 1.4 benzinar cu turbina pe o masina de clasa medie nu stiu de ce dar parca nu imi suna a bine. E doar o parere.
Edited by 667, 27 November 2014 - 11:09. |
#3
Posted 27 November 2014 - 11:22
iln32, on 27 noiembrie 2014 - 10:51, said:
Noul Passat Comfortline 1.4 TSI ACT DSG |
#4
Posted 27 November 2014 - 11:23
La benzinar aia 6 litri o sa fie cam 10 in oras. La fel si la viteza mare, gen 120-130 o sa pape un 8 litri la suta.
50,5% diesel - 49,5% benzina. Fa si tu un test drive. |
#5
Posted 27 November 2014 - 11:32
Da, intr-adevar, diesel-ul are data de livrare 09.02.2015, pe cand TSI-ul abia incepe productia in februarie 2015, deci cel mai probabil imi va fi livrat la sfarsitul lui martie. Dar nu e asta problema neaparat.
E buna ideea cu test drive-ul, doar ca nu prea am cum pe Passat B8, pentru ca inca nu sunt in Romania masini de test drive cu aceste motorizari pe modelul nou de Passat. Pot doar sa testez acelasi motor, dar pe un Golf sau alta masina, si nu stiu daca e la fel de relevanta comparatia. Mersi mult de opinii ! |
#6
Posted 27 November 2014 - 11:36
Evita DSG7, primele loturi au avut probleme.
DSg6 e cu baie de ulei si e super fiabil. Diesel-ul iar e un plus, cel putin la greutatea masinii. De altfel cutia automata e mult mai potrivita pentru diesel decat pentru benzina. |
#7
Posted 27 November 2014 - 11:58
DSG-ul nu e doar o automata. Eu, ca posesor actual de diesel, m-am saturat de el ca de mere acre, desi m-a servit impecabil. Faptul ca trebuie tratat cu mult mai multa atentie decat un benzinar atunci cand il folosesti preponderent in oras mergand pe distante scurte precum si modalitatea de regenerare a filtrului de particule m-a facut sa decid ca urmatoarea masina va fi pe benzina.
|
#9
Posted 27 November 2014 - 12:31
Am tot citit pareri pro si contra pe forum, referitoare la diesel vs. benzina, dar mai toate discutiile se refereau la masini SH, din 2005, 2006, etc.
Nu stiu daca se aplica inca toate problemele semnalate la motoarele noi, sau daca au mai aparut intre timp altele Am retinut ca e mai scumpa revizia la diesel (in urmatorii 5 ani, cat tine garantia, doar asta sper sa ma coste), dar ma intereseaza mult fiabilitatea ambelor variante de motorizare, pe termen relativ lung. |
#10
Posted 27 November 2014 - 12:35
MembruAnonim, on 27 noiembrie 2014 - 11:58, said:
DSG-ul nu e doar o automata. Eu, ca posesor actual de diesel, m-am saturat de el ca de mere acre, desi m-a servit impecabil. Faptul ca trebuie tratat cu mult mai multa atentie decat un benzinar atunci cand il folosesti preponderent in oras mergand pe distante scurte precum si modalitatea de regenerare a filtrului de particule m-a facut sa decid ca urmatoarea masina va fi pe benzina. Daca mergi preponderent prin oras, evident benzina. Ajutat de DSG e si mai bine. Altfel, strict dintre cele 2 masini, as alege dizalu. Taxe si asigurari un pic mai mari, precum si pretul de achizitie(cateva sute zice initiatorul) - astea vor fi rezolvate in maxim 5 ani prin consum, daca se pastreaza acei 20 000 km/an. Ramane service-area un pic mai scumpa si o atentie nitel marita pentru DPF. La final, cel putin teoretic, revanzare mult mai rapida (si niste euro in plus, dupa mine). |
|
#11
Posted 27 November 2014 - 12:40
In ultimii ani VW a avut mult mai multe probleme cu motoarele pe benzina decat cu cele diesel.
Eu am avut 2.0 TDI 140CP (masina tot la fel luata de noua) si pana la 75k km n-am avut nicio problema cu motorul sau cu filtrul de particule (desi au fost si unele perioade in care am mers mult in oras). |
#12
Posted 27 November 2014 - 12:46
Asa este, in ultimii ani au fost mai multe probleme la benzinare decat la diesel. Totusi, motorul 1.4 de pe Passat B8 este schimbat fata de cele cunoscute. Distributia este pe curea nu lant
iln32, on 27 noiembrie 2014 - 12:31, said:
Am retinut ca e mai scumpa revizia la diesel La diesel este nesemnificativ mai ieftina, nu mai scumpa. Ma refer la costul reviziei pana pe la 120.000 km |
#13
Posted 27 November 2014 - 12:54
Eu am un 1.4 TSI DSG 6 trepte pe un Golf V GT. Masina nu a avut nici o problema in cei 7 ani de utilizare. Eu as merge pe motorul diesel pentru ca mi se pare mai potrivit pentru o masina ca Passat-ul , dar strict din punct de vedere practic , benzina este o alegere mai buna. Consumul nu este mare, mai ales ca modelul ACT este cel cu dezactivare a cilindrilor si ar trebui sa fie si mai econom. Intradevar, DSGul in 7 trepte a fost foarte criticat de cind a fost lansat, nu stiu daca au schimbat ceva la aceasta cutie sau nu.
P.S. Reviziile sunt semnificativ mai scumpe la un motor diesel chiar si in comparatie cu un motor benzina de aceasi cilindree. Am avut si 1.9 TDI si cunosc foarte bine costurile de intretinere. Edited by mkdan2004, 27 November 2014 - 12:55. |
#14
Posted 27 November 2014 - 13:27
Pe benzina are 250Nm si diesel 340 Nm, aici se vede puterea masinii nu la caii putere care sunt mai mult fiscali - doar comparam aceeasi masina, e un 35% in plus la diesel
La 20.000 km/an diferenta doar din pretul combustibilului va fi de vreo 600 euro in favoarea dieselului (real 6% fata de 8%). In 5 ani pana la revizie se fac 3000 euro... acopera de departe distributia mai scumpa si pretul de achizitie si mai raman 1-2000 in plus. La masina asa grea si rulaj anual asa mare - obligatoriu diesel. In plus "tractoarele" sunt mai fiabile, tin mai multi km si au valoarea de revanzare mult mai mare, poate chiar cu 50% in plus la acelasi rulaj. Edited by Oxigen1234, 27 November 2014 - 13:37. |
#15
Posted 27 November 2014 - 13:33
Masina nu e (neaparat) grea, asta noua are cam 1.5 tone cu diesel. Benzina are 250Nm iar diselul 340Nm (conform specs).
|
|
#16
Posted 27 November 2014 - 14:23
tind sa cred ca a la long diesel-ul o sa fie mai fiabil, dar TSI-ul ala de 150 de cai e foarte tare!
|
#17
Posted 27 November 2014 - 14:38
Quote Diferenta intre ele este de cateva sute de euro la pretul de achizitie negociat |
#18
Posted 27 November 2014 - 14:48
Este un program Small Fleet in care sunt incluse doar o serie de motorizari, preponderent diesel, in aceasta gama de pret.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users