Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

VW Passat B8 (2015) - 1.4 TSI ACT DSG sau 2.0 TDI DSG

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
iln32

iln32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.01.2009
Salut,

Ma pregatesc sa achizitionez un VW Passat B8 (model lansat anul acesta) nou, de la reprezentanta (modelul aparut anul acesta).
Initial, pentru a ma incadra in limitele de pret pe care mi le-am impus, am optat pentru urmatoarea configuratie:

Noul Passat Comfortline 1.4 TSI ACT DSG
1.390cm3 Tractiune Fata Direct Shift Gearbox (DSG7)
Putere: 110 kW / 150 CP
Consum oficial: 6 l/100km

Intre timp, am primit de la acelasi dealer o varianta mult mai avantajoasa ca pret, singura diferenta fiind motorizarea:
Noul Passat Comfortline 2.0 TDI DSG
1.968cm3 Tractiune Fata Direct Shift Gearbox (DSG6)
Putere: 110 kW / 150 CP
Consum oficial: 4.4 l/100km

Atentie. Diferenta intre ele este de cateva sute de euro la pretul de achizitie negociat (foarte putin mai scumpa diesel-ul).

Ce parere aveti? Este intr-adevar o oferta buna cea pe care am primit-o? Care este optiunea mai buna? (stiu ca e o intrebare grea, dar poate aveti mai multe informatii decat mine referitoare la motoarele VW, in special cele noi).

Cel mai probabil voi conduce in medie 20.000+ KM/an, impartiti aproape egal intre oras si afara.

Mersi.

#2
667

667

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 04.02.2012
Daca as fi in locul tau probabil as alege varianta 2.0tdi. Un 1.4 benzinar cu turbina pe o masina de clasa medie nu stiu de ce dar parca nu imi suna a bine. E doar o parere.

Edited by 667, 27 November 2014 - 11:09.


#3
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006

 iln32, on 27 noiembrie 2014 - 10:51, said:

Noul Passat Comfortline 1.4 TSI ACT DSG
Aici zic de febr. 2015 pt. 1.4 DSG 7 - http://www.volkswage...ale_informative

#4
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
La benzinar aia 6 litri o sa fie cam 10 in oras. La fel si la viteza mare, gen 120-130 o sa pape un 8 litri la suta.

50,5% diesel - 49,5% benzina.


Fa si tu un test drive.

#5
iln32

iln32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.01.2009
Da, intr-adevar, diesel-ul are data de livrare 09.02.2015, pe cand TSI-ul abia incepe productia in februarie 2015, deci cel mai probabil imi va fi livrat la sfarsitul lui martie. Dar nu e asta problema neaparat.

E buna ideea cu test drive-ul, doar ca nu prea am cum pe Passat B8, pentru ca inca nu sunt in Romania masini de test drive cu aceste motorizari pe modelul nou de Passat. Pot doar sa testez acelasi motor, dar pe un Golf sau alta masina, si nu stiu daca e la fel de relevanta comparatia.

Mersi mult de opinii !

#6
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Evita DSG7, primele loturi au avut probleme.
DSg6 e cu baie de ulei si e super fiabil. Diesel-ul iar e un plus, cel putin la greutatea masinii. De altfel cutia automata e mult mai potrivita pentru diesel decat pentru benzina.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
DSG-ul nu e doar o automata. Eu, ca posesor actual de diesel, m-am saturat de el ca de mere acre, desi m-a servit impecabil. Faptul ca trebuie tratat cu mult mai multa atentie decat un benzinar atunci cand il folosesti preponderent in oras mergand pe distante scurte precum si modalitatea de regenerare a filtrului de particule m-a facut sa decid ca urmatoarea masina va fi pe benzina.

#8
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
Mit.

#9
iln32

iln32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.01.2009
Am tot citit pareri pro si contra pe forum, referitoare la diesel vs. benzina, dar mai toate discutiile se refereau la masini SH, din 2005, 2006, etc.
Nu stiu daca se aplica inca toate problemele semnalate la motoarele noi, sau daca au mai aparut intre timp altele :)

Am retinut ca e mai scumpa revizia la diesel (in urmatorii 5 ani, cat tine garantia, doar asta sper sa ma coste), dar ma intereseaza mult fiabilitatea ambelor variante de motorizare, pe termen relativ lung.

#10
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,901
  • Înscris: 31.03.2003

 MembruAnonim, on 27 noiembrie 2014 - 11:58, said:

DSG-ul nu e doar o automata. Eu, ca posesor actual de diesel, m-am saturat de el ca de mere acre, desi m-a servit impecabil. Faptul ca trebuie tratat cu mult mai multa atentie decat un benzinar atunci cand il folosesti preponderent in oras mergand pe distante scurte precum si modalitatea de regenerare a filtrului de particule m-a facut sa decid ca urmatoarea masina va fi pe benzina.

Daca mergi preponderent prin oras, evident benzina. Ajutat de DSG e si mai bine.
Altfel, strict dintre cele 2 masini, as alege dizalu.
Taxe si asigurari un pic mai mari, precum si pretul de achizitie(cateva sute zice initiatorul) - astea vor fi rezolvate in maxim 5 ani prin consum, daca se pastreaza acei 20 000 km/an.
Ramane service-area un pic mai scumpa si o atentie nitel marita pentru DPF.
La final, cel putin teoretic, revanzare mult mai rapida (si niste euro in plus, dupa mine).

#11
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
In ultimii ani VW a avut mult mai multe probleme cu motoarele pe benzina decat cu cele diesel.
Eu am avut 2.0 TDI 140CP (masina tot la fel luata de noua) si pana la 75k km n-am avut nicio problema cu motorul sau cu filtrul de particule (desi au fost si unele perioade in care am mers mult in oras).

#12
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Asa este, in ultimii ani au fost mai multe probleme la benzinare decat la diesel. Totusi, motorul 1.4 de pe Passat B8 este schimbat fata de cele cunoscute. Distributia este pe curea nu lant

 iln32, on 27 noiembrie 2014 - 12:31, said:

Am retinut ca e mai scumpa revizia la diesel

La diesel este nesemnificativ mai ieftina, nu mai scumpa. Ma refer la costul reviziei pana pe la 120.000 km

#13
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,030
  • Înscris: 16.07.2008
Eu am un 1.4 TSI DSG 6 trepte pe un Golf V GT. Masina nu a avut nici o problema in cei 7 ani de utilizare. Eu as merge pe motorul diesel pentru ca mi se pare mai potrivit pentru o masina ca Passat-ul , dar strict din punct de vedere practic , benzina este o alegere mai buna. Consumul nu este mare, mai ales ca modelul ACT este cel cu dezactivare a cilindrilor si ar trebui sa fie si mai econom. Intradevar, DSGul in 7 trepte a fost foarte criticat de cind a fost lansat, nu stiu daca au schimbat ceva la aceasta cutie sau nu.

P.S. Reviziile sunt semnificativ mai scumpe la un motor diesel chiar si in comparatie cu un motor benzina de aceasi cilindree. Am avut si 1.9 TDI si cunosc foarte bine costurile de intretinere.

Edited by mkdan2004, 27 November 2014 - 12:55.


#14
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Pe benzina are 250Nm si diesel 340 Nm, aici se vede puterea masinii nu la caii putere care sunt mai mult fiscali - doar comparam aceeasi masina, e un 35% in plus la diesel

La 20.000 km/an diferenta doar din pretul combustibilului va fi de vreo 600 euro in favoarea dieselului (real 6% fata de 8%). In 5 ani pana la revizie se fac 3000 euro... acopera de departe distributia mai scumpa si pretul de achizitie si mai raman 1-2000 in plus.

La masina asa grea si rulaj anual asa mare - obligatoriu diesel. In plus "tractoarele" sunt mai fiabile, tin mai multi km si au valoarea de revanzare mult mai mare, poate chiar cu 50% in plus la acelasi rulaj.

Edited by Oxigen1234, 27 November 2014 - 13:37.


#15
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006
Masina nu e (neaparat) grea, asta noua are cam 1.5 tone cu diesel. Benzina are 250Nm iar diselul 340Nm (conform specs).

#16
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
tind sa cred ca a la long diesel-ul o sa fie mai fiabil, dar TSI-ul ala de 150 de cai e foarte tare!

#17
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006

Quote

Diferenta intre ele este de cateva sute de euro la pretul de achizitie negociat
Daca la diesel ai obtinut oferta buna, la benzina nu poti obtine una si mai buna? Sau fac reducere doar la dieseluri?

#18
iln32

iln32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 29.01.2009
Este un program Small Fleet in care sunt incluse doar o serie de motorizari, preponderent diesel, in aceasta gama de pret.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate