Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Passat B8 (2015) - 1.4 TSI ACT DSG sau 2.0 TDI DSG
Last Updated: Oct 08 2020 11:45, Started by
iln32
, Nov 27 2014 10:51
·
0
#38
Posted 22 March 2017 - 09:58
Posteaza tu la fiecare 15 minute si o sa-ti spuna un mod bye bye.
Pune mana si calculeaza-ti singur pe un calculator RCA. |
#39
Posted 30 March 2017 - 22:46
Am calculat dar nu ma lasa fara unele informatii pe care nu le detin
Am o intrebare, intre 1.6 si 2.0 tdi Passat b7 care este mai recomandat d.t.p.d.v. ? Va multumesc |
#40
Posted 31 March 2017 - 01:03
2.0 TDI.
1.6 TDI este prea mic si subnutrit pentru o astfel de caroserie. |
#42
Posted 29 July 2020 - 20:58
Eu categoric aleg benzinar 1.4 tsi. Motor ușor și mai simplu, mașina însăși mai puțin complicată, nu are masa dublă la volantă, Pe plan technics sunt multe chestii simple la benzinare .
Nu uitați că un EGR la diesel costă peste 3000 RON. Și este consumabilă. Un injector costă 2.100 RON și mai devreme sau mai târziu va necesita schimbare sau recondiționare. Nu mai zic de pretențiile pentru motorină ale Passatului. Motorul 1.4 TSI este un motor optimizat pt folosință urbană dar foarte vivace și pe autostrada, nu degeaba a fost dotat cu o cutie cu 6+1 trepte. Însași manoperă la service este mai ieftină la benzinare. Edited by jeany, 29 July 2020 - 20:59. |
#44
Posted 08 October 2020 - 11:45
Ce se aude de motoarele 2.0 TSI? Ce probleme au? sunt fiabile?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users