Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Student Medicina-Practica de vara in strainatate

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
claudiutel2008

claudiutel2008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 26.01.2008
Salutari!

Sunt student in cadrul unei facultati de medicina si am sansa de a face practica de vara anul acesta intr-un spital universitar dintr-o alta tara care face parte din UE; m-am gandit la cateva tari si am cautat informatii pe internet referitoare la acestea, am trimis mail-uri universitatilor respective dar as vrea sa aflu parerea unor medici/studenti la medicina stabiliti in tarile respective.

Concret, tarile vizate de mine sunt: Anglia,Danemarca,Suedia,Finlanda,Norvegia,Olanda.

Informatiile care m-ar interesa sunt:
-Studentii la medicina pot face propriu-zis practica pe pacient (diferite proceduri medicale, asistarea medicului curant) sau exista reglementari foarte stricte in tara respectiva (mai ales referitor la straini, astfel incat sa nu pot face nimic) ?
-Ma pot descurca doar cu limba engleza in spital ? (Evident, pentru tarile exceptand Anglia)
-O suma lunara undeva in jur de 650-700 Euro ar fi de ajuns?

In cazul in care lucreaza cineva in domeniul medical din tarile mai sus mentionate si are cateva minute libere pentru a imi raspunde la intrebari, as fi foarte recunoscator.

Va multumesc!

#2
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782