Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
UPC forum suport
Last Updated: Oct 19 2014 10:53, Started by
grinci
, Oct 18 2014 19:43
·
0
#1
Posted 18 October 2014 - 19:43
Foarte simplu, ar fi bine sa existe un UPC helper. Ar avea de castigat toata lumea. Ceilalti, in afara de Telekom au toti.
|
#3
Posted 18 October 2014 - 19:58
nu cred ca toata lumea, acel UPC helper ce ar avea de castigat? il platesti tu?
|
#4
Posted 18 October 2014 - 20:01
Au da degeaba, raspund din an in paste si la cine vor ei...
|
#5
Posted 18 October 2014 - 20:01
#6
Posted 18 October 2014 - 20:03
Clientii castiga ajutor fără apeluri telefonice uneori multiple, compania castiga imagine, helperul castiga un salariu.
Dupa atitudea arata însă inteleg ca va place sa asteptati la telefon. |
#7
Posted 18 October 2014 - 20:20
nu e vb de asta, insa ce treaba are orange cu UPC? orange si-a facut echipa, restul de ce ar fi obligati sa faca la fel?
daca ei nu vor ca sa plateasca pe cineva in plus pt a sta pe forum aiurea si sa astepte un eventual post de la cineva, atunci nu-ti va raspunde nimeni de la ei. daca este si raspunde foarte rar, atunci este unul care intra din cand in cand doar ca si sarcina suplimentara, dar nu ca si activitate principala. si ma repet, fiecare isi aranjeaza in curte cum vrea, ca doar de asta sunt patroni |
#9
Posted 18 October 2014 - 20:25
Pai si noi putem avea doleante, nu? Nu trebuie o armata de oameni. Unul daca intra de doua - trei ori pe zi poate ajuta niste abonati.
|
#10
Posted 18 October 2014 - 20:28
esti liber sa crezi ce vrei
@grinci - da, nu zic nu, si sunt de acord cu asta, ca este binevenit un helper, insa ideea de a-si aranja fiecare dupa cum ii place in curtea sa, nu tine de noi, ci de fiecare in parte sau daca cineva de la UPC se gandeste sa faca o fapta buna si sa ajute doar pt ca vrea el, nu ca si sarcina de serviciu Edited by Dany_Darke, 18 October 2014 - 20:31. |
|
#11
Posted 18 October 2014 - 20:37
Cei de la UPC am vazut ca sunt/erau activi pe pagina lor de facebook.S-au gandit ca este de ajuns sa raspunda pe facebook.
Edited by Shock-G, 18 October 2014 - 20:38. |
#13
Posted 19 October 2014 - 05:53
grinci, on 18 octombrie 2014 - 19:43, said:
Foarte simplu, ar fi bine sa existe un UPC helper. Ar avea de castigat toata lumea. Ceilalti, in afara de Telekom au toti. |
#14
Posted 19 October 2014 - 09:53
daaaa, e activ doar cu profilul, dar nici un post, sa nu-l deoache lumea probabil
|
#15
Posted 19 October 2014 - 10:45
Sunt situatii in care suni, soliciti ceva si ti se spune ca vei fi apelat inapoi in 15 zile lucratoare. Un helper dintr-asta s-ar putea sa fie mai eficient. Vad ca este dar e mai discret asa. Poate ii contacteaza pe privat pe cei care au diferite situatii.
|
|
#16
Posted 19 October 2014 - 10:53
daca in urma discutiei telefonice spui ca vrei sa renunti la serviciile lor, dar sa fii liber de contract, te vor cauta in 2-3 zile lucratoare, altfel nici nu se deranjeaza prea tare. vremea trece, ursul merge, iar contractul isi urmeaza cursul
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users