Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bacalaureat (BAC) 2015.
Last Updated: Sep 01 2015 14:29, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 18:43
·
0
#37
Posted 27 September 2014 - 08:34
normal, nu e o stiinta fixa. parerea mea ca modul in care se studiaza literatura la liceu si, mai ales, modul in care se da bacul la romana e total aberant. cum am mai spus, nici nu trebuie sa fi citit opera, e de ajuns sa tocesti ce a debitat vreun "critic literar" si aia e, o sa iei nota maxima sau aproape maxima la subiectul 3.
subiectul 2 mi se pare usor. singur, unele teme-s tampite, dar nu mi s-a intamplat pana acum sa dau peste una care sa fie chiar inabordabila. mna, la unele trebuie sa mai mananci rahat, dar asta e, nu poti avea prea mari asteptari de la scoala. |
#38
Posted 27 September 2014 - 09:19
candreifx, on 26 septembrie 2014 - 23:20, said:
Subiectul 2 e cel mai spurcat. Nu poți controla nimic. Trebuie sa ai cultura generala, cinci tone de opere citite ca sa poți oferi un exemplu cultural și 10 tone de noroc. Mai bine te pui la adăpost cu subiectul 3. Subiectul 3 e ala pt. care trebuie sa citesti pana te plictisesti si pe care poti sa-l eviti daca nu vrei nota prea mare. dannyel2008, on 27 septembrie 2014 - 06:04, said:
Sa fim seriosi. Bacul e facut ca sa scrie toti prostii, in special la romana, nu numai viitori critici literari sau cei pasionati. |
#39
Posted 27 September 2014 - 09:45
@MrReason Nu, nu la asta m-am referit. Prin toti prostii vroiam sa subliniez faptul ca subiectele sunt facute astfel incat aproape orice elev ce a dat pe la ore la romana si a avut un profesor decent poate scoate o nota de trecere cu atentie, exercitiu si un efort minim.
@newbie13 Ai dreptate, este de ajuns sa tocesti comentariile ca sa iei punctaj maxim sau aproape maxim la ultimul subiect, dar sunt unii, printre care ma numar si eu, care nu pot toci un comentariu la o opera cu care nu sunt familiarizati. De invatat, tot e ceva de invatat, nu numai abureala: perspectiva narativa, tehnici narative, lucruri introductive despre opera/autor, trasaturi ale unui curent literar s.a.m.d. Asta nu e problema, inainte sa imi insusesc niste cunostinte despre o opera, trebuie sa inteleg ce a vrut autorul ala sa transmita prin ceea ce a scris. |
#40
Posted 27 September 2014 - 22:14
MrReason, on 27 septembrie 2014 - 09:19, said:
De vreo 2 sau 3 ani s-a schimbat, nu mai conteaza prea mult sa stii detalii vizavi de textul dat (care text poate fi si in legatura cu ceva neliterar). Conteaza sa stii sa-ti exprimi o parere proprie, argumentat. Subiectul 3 e ala pt. care trebuie sa citesti pana te plictisesti si pe care poti sa-l eviti daca nu vrei nota prea mare. Adica cei care nu vor sa devina critici literari sau nu sunt macar pasionati de literatura, sunt prosti? Zic ca asta e singurul unde poți scrie ceva ce ai învățat în liceu și poți deține controlul asupra textului. |
#41
Posted 03 October 2014 - 21:11
Tot cu româna am şi eu nelămuriri, dar la subiectul I.
Profa mea m-a depunctat în fiecare test+teze pentru că la subiectul cu sinonime/antonime scriam "schematizat", cum spune ea, adică: cuvânt1=cuvânt2 pur şi simplu şi treceam la următorul punct. Ei, ea zice că singura metodă corectă e să scriu răspunsul sub formă de enunţ: "Sinonimul cuvântului blabla este..." Mi se pare o prostie şi se pierde timp aiurea+e obositor. Şi nu numai cu exerciţiul acela are pretenţia asta ci cu toate, de exemplu în loc să scrii două motive din text sub forma "motivul iernii, motivul iubirii" Trebuie să fie "Două motive din text sunt motivul iernii şi motivul iubirii." Aş vrea să iau 10 la română dacă se poate, şi mă întreb cât de mult contează asta pentru puntajul maxim. Eu sunt pentru eficienţă, om practic, mă enervează ca trebuie să scriu tot în felul ăsta. Vouă ce v-au zis profesorii? A, şi încă o întrebare: Se lasă alineat? Cam cât? Eu am scris tot timpul ca bulă exact din margine şi la simulare într-a 11-a şi pe la olimpiade. Probabil am pierdut nişte puncte pentru asta. Edited by Cantecel, 03 October 2014 - 21:16. |
#42
Posted 03 October 2014 - 21:51
la aia cu sinonimele e o prostie. sunt destul de sigur ca si pe barem sunt date tot cu "=", si e si normal asa. sinonimia asta reprezinta, o relatie de echivalenta simbolizata prin "=".
cand e vorba de motive eu formulez ~ asa: "In text/opera/poezie/whatever intalnim motivul x si motivul y" alineat mi se pare normal sa lasi la incepu de paragraf. |
#44
Posted 04 October 2014 - 15:21
#45
Posted 04 October 2014 - 18:36
Cum fac integrala din radical ( 10 ^2 + 10 )?
Am incercat pe un sitesi imi da ca rezolvare [ http://i.snag.gy/DpBoU.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Adica wtf, nu e alta cale? |
#46
Posted 04 October 2014 - 19:07
da, aia e metoda "standard". dar de ce vrei sa integrezi asa ceva? ati facut macar tehnici de integrare la scoala?
|
|
#47
Posted 04 October 2014 - 19:17
#48
Posted 04 October 2014 - 23:07
La romana contează de cheful profesorului. Dacă e unu retard, nu îți ia în considerare dacă nu faci enunț.
Baremul de la romana e cel mai idiot act de reglementare. II da libertate maxima profesorului și nu spune clar ce ar fi corect și ce nu. |
#49
Posted 05 October 2014 - 09:58
paulicaFX, on 04 octombrie 2014 - 19:17, said: e in tema.. da, pana acuma am ajuns la integrarea prin parti .. nu stiu daca profu s-a uitat peste exercitii inainte sa ni le dea.. candreifx, on 04 octombrie 2014 - 23:07, said:
La romana contează de cheful profesorului. Dacă e unu retard, nu îți ia în considerare dacă nu faci enunț. Baremul de la romana e cel mai idiot act de reglementare. II da libertate maxima profesorului și nu spune clar ce ar fi corect și ce nu. d-aia nu-i inteleg pe aia care se simt speciali ca au luat 10 la romana. |
#50
Posted 05 October 2014 - 12:18
candreifx, on 04 octombrie 2014 - 23:07, said:
La romana contează de cheful profesorului. Dacă e unu retard, nu îți ia în considerare dacă nu faci enunț. Baremul de la romana e cel mai idiot act de reglementare. II da libertate maxima profesorului și nu spune clar ce ar fi corect și ce nu. Mie la testul iniţial mi-au fost date 25p la eseu pentru că am dat de înţeles, subtil, despre cât de idiot malformat îl consider pe Gheorghidiu. Am exemplificat cu citate din text fiecare defect pentru care l-am acuzat, ca să nu spună că sunt paranoică. Nu a fost ok. "Ştefan este un om superior şi spiritual şi nu te duci tu la bac ca să dovedeşti altceva." Şi mai spune să nu tocim comentariile şi să fim originali... bullshit. Subiectul II este şi el alunecos, nu din cauză că e nevoie de ceva cultură generală, ci pentru că există posibilitatea de a nimeri un profesor ciufut căruia nu-i convine părerea ta, mai ales dacă se nimereşte o temă mai sensibilă, cum ar fi religia- deşi nu cred că au voie să dea asta. Edited by Cantecel, 05 October 2014 - 12:24. |
#51
Posted 05 October 2014 - 16:04
Profului meu de română, un tip foarte bazat de altfel, ii convine orice ii zic în eseu de vreme ce argumentez cele spuse. Pot afirma și ca era gay Gheorghidiu dacă pot demonstra.
|
|
#52
Posted 05 October 2014 - 19:48
ConDemneD, on 16 septembrie 2014 - 21:21, said:
Ca de fiecare data, profesorul internetului isi face aparitia. Eu am servici si probleme ma acneicule, nu stau ca tine sa fiu atent la fiecare virgula pe internet. Ce te faci sa crezi ca eu nu am serviciu si nu am probleme? Acnee, nu-mi aduc aminte sa fi avut in adolsecenta. Ar trebui sa fi atent la virgule....si la multe altele... Edited by hunab, 05 October 2014 - 19:51. |
#53
Posted 06 October 2014 - 14:00
#54
Posted 06 October 2014 - 14:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users