Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1371
Posted 14 September 2017 - 13:42
Ideea e că ei trebuie să mă plătescă, fiind cu minus
|
#1372
Posted 14 September 2017 - 14:05
Și unde este problema?
Nu lucrezi decât cu mulțimea ℕ? |
#1374
Posted 14 September 2017 - 15:14
Te duci la ei intr-un sediu si ar trebui sa iti dea banii cash inapoi.
Sau daca faci la ei solicitare poate iti transfera suma asta in contul bancar indicat de tine. |
#1375
Posted 15 September 2017 - 09:42
Am cerut de luna trecuta rezilierea contractului de internet fix, m-au inregistrat si au zis ca ma vor contacta
Ulterior am si fost la telekom la sediu sa reziliez contractul, m-au inregistrat si m-au trimis la plimbare la fel, ca ma vor contacta intre timp s-a mai emis o factura DAR, pe my account zice ca serviciile sunt sunt suspendate pentru neplata (desi factura emisa nu este inca scadenta). La fel scria si la inceputul lunii, INAINTE sa se emita factura, deci cu sold 0 Nu prea inteleg cum se face rezilierea asta.... |
#1376
Posted 15 September 2017 - 10:00
Din relatare, pare a fi subiect de film.
[ https://static.cinemagia.ro/img/resize/db/movie/48/69/30/a-long-way-down-131571l-175x0-w-49eb354c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1377
Posted 15 September 2017 - 10:52
Buna ziua,
As dori sa reziliez un contract Telekom aflat in perioada contractuala si as dori sa imi confirmati daca suma pe care legal mi-o pot cere este cea din deducerile acordate si evidentiate distinct pe facturi : Abonamente LEI Abonamente Pachete de Servicii 82,33 Abonamente Servicii de Voce Mobila 27,26 Abonamente Servicii de Internet si Date 4,58 Abonamente Servicii Televiziune 1,19 Consum/Alte servicii Convorbiri/Consum 5,04 Reduceri -15,92 Chirie echipamente 7,77 Tarif factura Verde 2,10 Total factură curentă fără TVA 114,35 Telefonic mi-au spus ca trebuie sa platesc jumatate din facturile pana la expirarea perioadei contractuale. Multumesc. |
#1378
Posted 15 September 2017 - 11:14
|
#1379
Posted 15 September 2017 - 12:29
…sau subdiviziuni/monede.
O fi vorba de celălalt Q? [ https://media.giphy.com/media/qraQMGIT2wESc/giphy.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1381
Posted 23 September 2017 - 14:20
Daca sunt abonat Telekom la servicii de tel fixa si tv satelit de 2 ani si 6 luni si vreau sa reziliez contractul se mai platesc taxe de reziliere sau alte penalitati ?
|
#1383
Posted 23 September 2017 - 15:28
Bine, bine dar a trecut perioada de 24 de luni, sunt deja pe prelungire automata.
|
|
#1385
Posted 03 November 2017 - 17:35
News !!!
In vederea returnarii echipamentelor aflate in custodie/chirie, la desfiintarea serviciilor fixe (voce/internet/tv), clientii pot opta pentru: 1. Expediere postala/prin curier, DOAR la urmatoarea adresa: Str.Raului nr.397, Craiova, Dolj . Pentru identificarea titularului de contract, expeditorul este rugat sa puna in colet o nota cu datele de client: nume, prenume, adresa, cod facturare (sau copia unei facturi recente Telekom). Nota poate fi scrisa de mana. 2. Predare intr-unul din magazinele TKR (proprii si LPS) In situatia in care clientul doreste sa predea echipamentul in magazin, se va verifica impreuna cu acesta cel mai apropiat magazin si programul de lucru, in functie de locatia clientului si de disponibilitatea acestuia. 3. Restituire prin echipa trimisa de catre Telekom Romania la locatia clientului, contra unei taxe de 6 Euro, TVA inclus, care va fi evidentiata in factura de inchidere. Edited by dic_star79, 03 November 2017 - 17:36. |
#1386
Posted 03 November 2017 - 18:36
Foarte utile informatiile si mi se pare ca incepe sa mearga mai bine treaba in general la Telekom. Sper sa intre la normal toate procedurile si chiar sa fie imbunatatite, astfel incat sa poti rezilia la fel de facil ca si atunci cand inchei un contract.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users