Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#1387
Posted 04 November 2017 - 04:48
URAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Este BAAAAAAAAAAAAAA!
Toate rudele sotiei (cele 3 surori) din Gornet Cricov PH,au reziliat contractul cu Telekom, "mirifica" tehnologeala bazata pe ADSL! Bine BAAAAAA! Stiu,ma bucur ca pe maidan! Le-au urmat exemplul si multe alte familii din comuna/sat. UPC-ul, a luat abonatii Telekom-ului pe banda rulanta,la "pachet" si la "snop"! Spunem un sincer "pa" sarmei comuniste,tehnologiei ancestrale a ADSL-ului. Rezilierile s-au facut usor,nesperat de usor. Oficiantele de la Relatii cu clientii,nici nu au mai incercat vreo contraoferta,vreo renegociere sau ceva.Pur si simplu, au aprobat INSTANT rezilierea.Deja se cunoaste situatia din Gornet, lagaturile Internet pe ADSL au devenit instabile.Nu mai mergeu decat cu deconectari si nervi.Acum am scapat. Miercuri,vine echipa UPC si la ultima dintre surori care a reziliat (cea la care mergem noi,eu si sotia si de unde va scriam mereu) si instaleaza Internet si TV. Am reusiiiiiit ,iu-huuuuuuu! Gornet-Cricov PH,campioana pe Prahova la rezileri Telekom!!! UPC,face de acum legea acolo! Asa DA! |
#1388
Posted 05 November 2017 - 01:40
Probabil vor inchide reteaua acolo, daca nu mai au niciun client.
Bine ca ati reusit rezilierea. Ati portat numerele de fix, sau pur si simplu le-ati inchis? |
#1389
Posted 05 November 2017 - 09:49
Salut Rao!
Da,in ritmul asta,clar isi vor pierde toti musterii! Numerele de telefon le-am anulat pe toate si avem numere noi de fix, in noua retea. Acum este altceva,netul este OK,viteza si stabilitate,TV-ul are programe bune si este ok si acesta. Cam astea sunt vestile. Sa ai o duminica placuta! |
#1390
Posted 05 November 2017 - 12:10
Managementul lui Beckers o sa aibă repercursiuni pe termen lung la Telekom. Chiar dacă slovacul a ieșit la rampa cu oferte soc, va mai dura 2-3 ani sa recapeți încrederea în clienți. În plus, nici de ai naiba nu vor sa tarifeze diferit netul prin ADSL.
|
#1391
Posted 05 November 2017 - 14:12
#1392
Posted 09 November 2017 - 09:54
Zilele trecute am facut o cerere de portare din telekom in rds. Toate bune si frumoase, au venit baietii de la rds au tras noua linie telefonica, urmand sa se realizeze si portarea. Azi primesc sms cum ca cererea a fost respinsa pe motiv "adresa de instalare necorepsunzatoare"... S-a mai lovit cineva de problema asta? Mi se pare o aberatie, ce poate fi gresit la un telefon fix...
|
#1393
Posted 20 November 2017 - 22:00
Am reziliat si eu de vreo luna.Nu exista termen de comparatie intre adsl si fibra optica.
|
#1394
Posted 27 November 2017 - 23:38
[ https://s17.postimg.org/avdqjir5b/IMG_20171127_233531.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cu ANPC se rezolva și taxa de reziliere emisa abuziv. |
#1395
Posted 30 November 2017 - 23:52
aris86, on 27 noiembrie 2017 - 23:38, said:
[ https://s17.postimg.org/avdqjir5b/IMG_20171127_233531.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu ANPC se rezolva și taxa de reziliere emisa abuziv. La noi in familie,au fost 3 rezilieri simultane... toate aprobate INSTANT,fara macar o contra-oferta! In Gornet-Cricov PH,s-a reziliat pe banda rulanta si cavalcada continua! ADSL instabil in toata comuna/satul, a venit alt operator,le-a "suflat" abonatii de sub nas! Asa merita! |
#1396
Posted 01 December 2017 - 03:25
Probabil a fost mai usor la mine sa reziliez inainte de termen in ambele cazuri, cu taxa de reziliere asumata, prea comod pentru ANPC sau Krukuri-Eos Ksi-uri sau pentru instante, am dat un ban dar am scapat, aia era tot ce doream, sa scap de sarme cu orice pret.
|
|
#1398
Posted 01 December 2017 - 14:22
Le-as fi dat 9 euro+tva pe reducerile primite, dar cum nu au vrut, n-au mai primit nimic =)))
|
#1399
Posted 02 December 2017 - 18:02
Pot rezilia contractul telekom internet + voce zero aflat in aproape ultimele 6 luni de contract in perioada minima, cu echimpent inchiriat, fara plata unor despagubiri?
|
#1400
Posted 02 December 2017 - 20:15
Dacă ai echipament în custodie de la contract trebuie sa achiți cv echipamentului.
Edited by aris86, 02 December 2017 - 20:16. |
#1401
Posted 02 December 2017 - 21:58
|
#1402
Posted 28 December 2017 - 00:16
Telekom facturează serviciile in avans, ca toți ceilalți, sau nu? In factura apare perioada precedenta emiterii, dar mi se pare ca inițial am plătit in avans. Nu mai am acces la facturi mai vechi de un an si vreau sa știu daca nu e o confuzie la mijloc...
Mai exact, la reziliere, ultima factura (cea pentru cele 30 de zile preaviz) nu ar trebui sa fie zero, pentru ca ai platit in avans la abonare1 luna? Edited by lucext, 28 December 2017 - 00:24. |
#1403
Posted 28 December 2017 - 19:58
Când faci cererea de reziliere nu mai plătești factura curentă, aștepți să treacă perioada și să îți genereze ultima factură în care se va face reglementarea și vei avea de plătit doar ce este peste abonament.
Sau plătești normal și ultima factură va fi cu minus și te duci la un sediu să-ți recuperezi banii. |
#1404
Posted 15 January 2018 - 22:53
Am făcut un abonament la TELEKOM pentru servicii de internet și televiziune pe data de 15 decembrie 2017. Luna asta pe data de 9 ianuarie am văzut oferta de portare a lor și anume telefon J5(2017) la 1 leu și abonament nelimitat pentru 11 euro/lună (aplicată o reducere de 2 euro pentru că aveam serviciile fixe deja instalate).
Când am sunat la dispecerat și am făcut portarea și noul abonament, ”duduia” mi-a explicat că trebuie să se updateze și vechiul contract semnat pe 15 decembrie 2017. Doar atât mi-a zis și că nu se poate adăuga serviciu de telefonie suplimentar contractului existent. Am zis ok, fie, dacă ziceți dumneavoastră. Acum mă trezesc cu o taxă de 450 lei de reziliere a primului contract. Menționez că nu m-a informat în momentul ”update-ului” că ar exista o taxă de reziliere și mi se pare abuziv deoarece eu am decis să continui cu telekom doar că pe lângă tv și net mai vroiam și abonament mobil. În fond îmi cer 450 lei rezilierea serviciilor de internet și tv(doar acestea erau pe contractul din 15 decembrie 2017). Am crezut că îmi prelungesc serviciile cu încă o lună dar se pare că au reziliat vechiul contract și au făcut altul nou cu fix aceleași beneficii la care s-a adăugat și abonamentul mobil. Este abuziv ceea ce au făcut? Momentan am sunat la telekom și m-au pus să aștept. Aștept o părere/sfat și ce îmi recomandați să fac. Mulțumesc! Edited by paul_nt, 15 January 2018 - 22:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users