Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Calibrare ISF level 1, 2 si 3 in Romania
Last Updated: Jan 29 2024 00:49, Started by
AndreiNR
, Sep 09 2014 21:55
·
35
#2251
Posted 13 December 2020 - 17:52
Se poate face o verificare rapidă de balans de alb (oricum i1Profiler nu prea știe mai mult), chiar dacă o calibrare foarte precisă e mai greu. Totuși, ar trebui să fie virate toate culorile mai puțin saturate, nu doar tonurile de piele.
Am dat o dată peste o plasmă care făcea puncticele verzi aiurea în imagine. Mi-am strâns sculele și am plecat, calibrarea nu ajută în cazul acesta, era un circuit dus pe undeva. |
#2252
Posted 13 December 2020 - 18:10
Mr. Incredible, on 13 decembrie 2020 - 17:26, said:
Face asta de putin timp sau asa a facut mereu? greu de spus. Dar cred ca mai mult ma deranjeaza in ultimul timp. Deci as zice ca nu. Ciudat e ca nu face pe toate canalele, si nu e la fel de deranjant tot timpul. In sensul ca la unele scene consecutive, pe acelasi canal, uneori e mai pregnant. Am pus pe seama semnaluli, dar mi-am dat seama ca pe alta plasma din alta camera nu e chiar asa de evident. Jean-Luc_Picard, on 13 decembrie 2020 - 17:52, said:
totuși, ar trebui să fie virate toate culorile mai puțin saturate, nu doar tonurile de piele. nu, cel putin nu am observat. Chiar acum m-am uitat si pe Netflix e OK. Dar pa AXN zici ca toti au icter. Si aici as fi zis ca e de la ei, dar azi mi-a sarit in ochi si pe alt canal. ca reglaje generale stau la min sau dezactivate cu toate balariile alea de corectie a imaginii. M-am jucat la saturatie in su si jos si n-am avut rezultate. |
#2253
Posted 13 December 2020 - 18:31
Dacă nu răspunde la reglajele de calibrare, e de presupus că e precum cel pe care l-am descris, s-a defectat ceva.
|
#2254
Posted 13 December 2020 - 19:08
@iladi te ajut eu cu plasma
Zi mi te rog exact ce setări folosești inclusiv panel luminance(parca asa ii zicea) Si ce diagonala este. |
#2255
Posted 13 December 2020 - 19:32
Jean-Luc_Picard, on 13 decembrie 2020 - 18:31, said:
Dacă nu răspunde la reglajele de calibrare, e de presupus că e precum cel pe care l-am descris, s-a defectat ceva. Sorry, nu am fost eu clar: raspunde, dar n-am scapat de artefacte. IMG_20201213_192423.jpg 249.58K 67 downloads IMG_20201213_192024.jpg 235.08K 75 downloads IMG_20201213_192050.jpg 229.61K 66 downloads IMG_20201213_192109.jpg 228.09K 59 downloads IMG_20201213_192126.jpg 232.29K 43 downloads IMG_20201213_192141.jpg 237.07K 39 downloads IMG_20201213_192159.jpg 256.73K 37 downloads IMG_20201213_192220.jpg 183.16K 37 downloads IMG_20201213_192232.jpg 194.28K 34 downloads IMG_20201213_192250.jpg 207.21K 36 downloads cu scuze pentru calitatea pozelor |
#2256
Posted 13 December 2020 - 19:47
Răspunde în sensul că măcar diminuează problema, dacă n-o elimină cu totul. Faptul că se schimbă alte chestii nu ne interesează în contextul ăsta.
|
#2257
Posted 16 December 2020 - 22:32
@Iladi.
Din câte mai stiu din memorie o sa incerc sa te ajut. In primul rand, ai cam facut acolo o ciorba cu setările:) Dacă alegi sa te uiți în modul peofessional cu gama 2.4 , ceea ce nu e rau deloc mai ales ca iese din negru perfect aceasta plasma, dar trebuie sa o faci doar cu lumina ambienatala redusa, setarea de luminozitate (parca) trebuie pusa la +6. Dar asta trebuie sa verifici cu pattern de brightness le care-l iei de pe net(AVCHD709 de exemplu) si-l pui pe un BR player si reglezi brightness. Atentie, denumirea setarii de brightness(luminozitate) e contraintuitiva si ea de fapt reglează nivelul de negru minim sau mai bine zis detaliile întunecate. Nu ai pattern, poți pune pe un film cu bare sus și ridici luminozitatea pana vezi ca se albește putin negrul din bara, apoi dai înapoi un click sau cat e nevoie pana ajunge la negrul maxim unde nu se mai modifica intensitatea acestuia, dar folosește o scena întunecată ca sa nu te păcălească la ochi contentul si sa nu vezi clar unde e pragul unde se modifica aceasta valoare. Funcționează de minune la aceste plasme acest fel de a regla negrul. Apoi, ai setat Natural la gama culori. Nu e sub nicio forma setarea corecta. Eu știu ca au putin red push aceste modele insa chiar si asa, natural are prea mult albastru. Acum, tu te ai obișnuit cu acest gen se imagine dar poate sa influențeze skin tones in sensul pe care l descrii tu. Deci warm(nu stiu daca era si warm2 in setările panasonic pe atunci) oricum setarea default. Setarea de sharpness(claritatea) poate fi subiectiva insa valoarea corecta la aceste tv e zero. Ambient senzor musai pe off. Vrei mai multa luminozitate de joci în gama adaptiva sau pui pe modul Normal. Culoarea pe 48-49. Contrastul la plasme si crt reglează si luminozitatea maxima. În modul prof de noapte cu gama 2.4 setarea corecta ca sa ai undeva la 120-130 cd/m2 e undeva la 60 daca nu ma insel. Poti face un mod mai luminos cu gama la 2.2 si contrast mai mare dar nu sari de 90. Vezi sa fie culorile pe rec709 setate si nu pe nativ/wide. Spor Ps: toate remaster alea si bullshiturile de image enhancer pune-le pe off. IfC poti folosi pe minim. |
#2258
Posted 04 November 2021 - 13:12
#2259
Posted 04 November 2021 - 13:29
E un context în care pe de o parte nu mai merită efortul și anumite riscuri, pe de alta am ocazia, cu muncă suplimentară pe o durată limitată, care mă împiedică să mai fac altceva, să îmi recuperez în timp scurt din alte surse și prin alt gen de activitate sumele mari investite în aparatură. Din calibrări calculele arată că e posibil și să nu nu mi le mai recuperez niciodată, mai mult, ar trebui să investesc în continuare.
Edited by Jean-Luc_Picard, 04 November 2021 - 13:30. |
#2260
Posted 04 November 2021 - 14:27
Partea plina a paharului este ca acele scule, cel putin Klein-ul, vor fi si peste 10 ani produse de top sau cel putin asta este impresia mea. Poate ma insel.
|
|
#2261
Posted 04 November 2021 - 16:21
Parca trebuie recertificat odata la cativa ani.
Ce mi se pare mie bizar: aparatele astea devin tot mai precise, dar televizoarele nu par sa tina pasul in precizia reglajele oferite |
#2262
Posted 04 November 2021 - 17:11
Da, trebuie periodic verificat metrologic.
Dacă televizoarele s-ar fi măsurat bucată cu bucată, ar fi ținut pasul. Dacă însă se măsoară doar un prototip, iar pe linia de fabricație apar abateri și nici procesul nu e foarte strict ținut în niște parametri (orice asemenea chestiune costă), e normal ca în cutie să se pună aparate cu deviații semnificative de la standard. Plus că nu ai certitudinea ce parametri au urmărit, modul Standard de la niciun producător clar nu e D65, poate D75 sau mai sus. |
#2263
Posted 04 November 2021 - 17:40
Ma refer la precizia redusa oferita de reglaje, in special pe partea de culori. Modifici un parametru cu o unitate si deja sari de la prea mult rosu la prea putin, de exemplu.
|
#2264
Posted 04 November 2021 - 18:23
Da, unele reglaje nu sunt bine implementate din punctul acesta de vedere, ori acționează prea brutal, ori prea lin. Din cauză că cei care le proiectează habar n-au despre un flux de calibrare și cerințele care trebuie împăcate. Ne povestea Joel Silver cum face lobby să se introducă sau se modifice modul de acțiune al anumitor reglaje, pentru a fi cu adevărat utile.
|
#2265
Posted 04 November 2021 - 20:06
Lasa ca sigla ISF apare pe destule televizoare de ceva timp chiar. Daca Joel Silver era asa purist nu-si punea sigla pe ele.
|
|
#2266
Posted 04 November 2021 - 20:31
Sigla nu certifică televizorul că e bun, ci că reglajele sunt suficiente pentru a controla toți parametrii necesari (nu neapărat că și lucrează bine).
Chestia e că unii (management) nu pricep în ruptul capului necesitatea câte unul reglaj, pentru că în mintea lor televizorul este fix unde trebuie și nu necesită ajustare. Edited by Jean-Luc_Picard, 04 November 2021 - 20:32. |
#2267
Posted 04 November 2021 - 20:43
Jean-Luc_Picard, pe 04 noiembrie 2021 - 20:31, a scris:
Sigla nu certifică televizorul că e bun, ci că reglajele sunt suficiente pentru a controla toți parametrii necesari (nu neapărat că și lucrează bine). Chestia e că unii (management) nu pricep în ruptul capului necesitatea câte unul reglaj, pentru că în mintea lor televizorul este fix unde trebuie și nu necesită ajustare. Edited by Calin_fdx, 04 November 2021 - 20:44. |
#2268
Posted 22 November 2021 - 22:24
Deoarece în mod repetat mi se pun aceleași și aceleași întrebări, un mic glosar de termeni.
Standardul de imagine pentru orice sistem de transport și/sau stocare a imaginilor altfel decât optic direct perceptibil vizual (film/peliculă) reprezintă descrierea tehnică a modalității și parametrilor de codificare a imaginii captate de camera de filmat (luat vederi) într-un semnal analogic sau digital, transmiterea fiind electro-magnetică, iar stocarea putând fi electrică, magnetică, optică (în audio - înregistrarea și redarea sunetelor - poate fi și mecanică, precum în cazul discului de picup). Rolul standardelor este ca semnalul transmis sau stocat (codificarea) să fie compatibil între diferite locații de înregistrare și redare a imaginilor, inclusiv internațional, permițând schimbul de programe fără a necesita modifcări la nivelul aparaturii de înregistrare sau de redare. În acest moment sunt în uz următoarele standarde: SDR (televiziune analogică, televiziune digitală SD sau HD, discuri DVD sau blu-ray - Video CD-ul nu mai este în uz, streaming), HDR10 (discuri blu-ray, streaming), Dolby Vision (discuri blu-ray, streaming), HDR10+ (discuri blu-ray, streaming), HLG (televiziune digitală). Modul unui televizor modern reprezintă o configurație particulară de decodificare a semnalului primit într-o imagine cu un anumit aspect. Un mod este caracterizat de un set de parametri de decodificare, unii reglabili de către utilizatorul aparatului, și poate fi schimbat manual (prin alegerea dintr-o listă) sau automat la detectarea recepției unui nou semnal codificat conform unui standard diferit față semnalul curent. Schimbarea modului este însoțită de schimbarea parametrilor de transformare a semnalului electric primit în imagine luminoasă generată de aparatul de redare, pentru parametrii ajustabili având loc o comutare a unor memorii în care sunt stocați. Calibrarea are rolul de a aduce aparatul de înregistrare sau de redare în acord cu standardul de imagine, astfel încât aceeași scenă filmată cu oricare aparate de captare diferite calibrate să conducă la producerea unui semnal codificat identic, iar orice aparte de redare diferite calibrate să transforme semnalul codificat primit în imagini vizual identice între ele și identice cu scena originală filmată. Standardele diferite având parametri diferiți ai codificării, iar aparatele de redare comutând automat pe memorii distincte de valori de reglaj, este necesară câte o calibrare separată pentru fiecare standard de imagine. La unele televizoare anumite standarde sunt cuplate, astfel că prin calibrarea unuia se obține automat acuratețea și celuilalt standard în modul cu același nume. Se calibrează câte un mod prezent în televizor pentru fiecare standard care se dorește a fi calibrat. O condiție esențială în alegerea modului care se va calibra este să permită ajustarea tuturor parametrilor necesari sau a cât mai mulți dintre ei. Diferențele între standarde sunt de așa natură încât procesul de calibrare trebuie luat de fiecare dată de la început și nu se pot copia valori de relgaj de la un standard la altul chiar dacă vorbim despre același aparat. Metodologia de calibrare descrie succesiunea pașilor de aplicat, respectiv ordinea în care se fac diferitele măsurători și reglaje, modalitatea de alegere a valorilor țintite (dorite) ale parametrilor și toleranțele acceptabile de reglaj. Uneori calitatea tehnică a aparatelor calibrate și neajunsuri de implementare a reglajelor de calibrare limitează precizia încadrării în standard și împiedică atingerea unei imagini identice cu cea originală, rămânând o abatere reziduală. Dispersia inerentă de pe linia de fabricație face ca aparte diferite să necesite valori diferite de reglaj de la un aparat la altul și procesul trebuie realizat individual. Edited by Jean-Luc_Picard, 22 November 2021 - 22:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users