Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
De exemplu Toyota pentru motorul 1NZ-FXE specifica in documentatia tehnica o inspectie la 300.000 km la lantul de distributie si componentele asociate acestuia si inlocuirea in functie de caz. Motorul in sine este renumit sa devina galagios dupa 150.000 km, mai ales cand este rece sau cand este pus in sarcina la turatii inalte. Asta cu lantul si life time sunt doar marketing, ca si aia cu uleiul din cutiile automate la anumite masini, tot ce se misca sau curge intr-o masina are durata de viata limitata si se schimba cand este nevoie/solicitat in documentatia tehnica.

Motorasul in sine nu suna rau ca si specificatii, dar socul psihologic de a pune motor de 1L pe Passat sau Mondeo e precum motor de 500 cm3 pe Polo e cam mare pentru noi, chiar daca era mamutilor de peste 2L apune usor pe continetul nostru.

Un exemplu de motor pacatos, 2.3 MZR DiSi Turbo folosit pe Mazda 3MPS, 6MPS si CX-7, care manifesta diverse probleme la injectie si turbina si la 2300 cm3 nu e o ascutitoare anemica + consumul urias.

Vechiul 1.2 TSI a fost o chestie, ca sa nu zic un esec, ca si comportament pe masini maricele, gen Octavia, era admirabil, consum decent (sub 1.6-le ce l-a inlocuit) si putere suficienta pentru doi pasageri si ceva bagaje, cu fiabilitatea nu au nimerit-o si asta se vede pe net, ca l-au reproiectat, asta e bine si probabil noua varianta are doar cilindreea in comun modelul vechi. Spun asta ca am mers cu el si motorul era interesant, cand am luat Octavia, era sa il aleg pe el, dar am ales 1.4-le pentru plusul de putere, mai ales cand era utilizata clima.

Ce sa zic, le uram bafta nemtilor in cursa "ascutitorilor" si noi cei cu masini asiatice cu motoare normale stam pe tusa si ne uitam la hartile privind eficienta si fiabilitatea creatiilor germane Posted Image

Edited by connectorxp, 02 September 2014 - 21:08.


#56
hunab

hunab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 23.12.2011
Daca vor fi fiabile motoroale, vor fi "imprumutate" de rusi, le vor monta pe tancuri si cu un plin de benzina, se opresc la Oceanul Atlantic.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate