Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Teapa nesimtita! www.depozit-online.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
O mica povestioara, in cazul ca cineva se documenteaza inainte de a lucra cu firmele se deservesc site-ul www.depozit-online.ro SC.Romscot SA si SC Romsolutions Standard Srl.

Nume : Matei Petre, Comanda nr :639395, Factura RSL 12582/28.07.2014, Chitanta:2048/28.07.2014


Dupa cum arata si data facturarii, de mai sus, am mers fizic (nu online), la acest depozit de materiale de constructii din Chiajna si dat comanda, de 200bare de fier beton de 10mm, lungi de 12m,precum si alte materiale de constructii, dar am precizat doar barele de fier. Agentul Marian Manole, care mi-a preluat comanda, chiar a telefonat si aflat disponibilitatea materialelor, cu promisiunea de a face livrarea ziua imediat urmatoare, daca nu maxim a doua zi pana in ora 12. Mi s-a solicitat plata in avans. Am achitat, convins atat de o comanda anterioara, cat si de promisiunea agentului de vanzari.

Ziua urmatoare, nici un semn. A doua zi,pana in 12 nici un semn. Pe seara ma suna un alt agent de vanzari sa-mi spuna ca nu au platforma pt transport, sau ca soferul e in concediu, si ca va intarzia livrarea, dar face efortul de a rezolva. Ziua urmatoare, nici un semn. Sun eu, iar sunt dus cu vorba si amanat. Deja a4-a zi, am sunat, si le-am zis ca merg la depozit sa iau banii inapoi, doar nu o sa astept sa vina soferul din concediu. La depozit, surpriza....materialele erau incarcate in camion si gata sa plece spre livrare. Doar ca, acele bare de fier erau indoite pe din doua, sa intre in camion. Nu erau puse pe platforma speciala...sa le primesc eu, drepte, si sa le pot folosi ca atare. Refuz livrarea, cer returnarea banilor. Zic ca nu se poate, sa-mi faca oferta pt altceva, vrajeli. Intr-un final daca vad ca sunt hotarat, zic sa le dau un cont de banca, ca numai asa se poate face returnarea banilor. Era vineri, aproape de ora inchiderii...caut disperat,fac un cont la o banca, si sun la ei. Deja vorbeam cu domnul director Gabriel Goretchi...care foarte calm mi-a zis sa-i trimit contul pe e-mail, agentului care a luat comanda si luni,marti am banii in cont.

Zis si facut, luni sun sa-mi confirme ca au primit nr de cont.Marti nu bani, nici un semn de la ei. Sun iar, discut cu acest director, si intr-un final ca sa nu o lungesc prea mult cu el, i-am zis ca fier beton am laut din alta parte, am nevoie in continuare de caramida. Zilele urmatoare a fost ceva de genul eu pisica, ei soarecele, pe telefoane. Sunam de 5 ori pe zi, doar sa rezolv odata si sa nu intarzii prea mult lucrarea. Abia vineri, stabilesc despre ce model de caramida vreau..etc. Luni, nici un semn de la depozit, sun eu, vorbesc iar cu Goretchi, zice ca revine cu oferta. De atunci am mai sunat de vreo 3 ori, pana seara, cand primesc un e-mail prin care mi se cere, sa platesc diferenta de bani, in avans, ca livrarea o face direct furnizorul,
Adica, eu platesc in avans, ei isi opresc adaosul si dau comanda mai departe, asa pur si simplu. Iar eu stau si astept ca un fraier, sa-mi aduca caramida, cand au ei chef. Am refuzat sa mai platesc din nou in avans. Ziua urmatoare, deja la 2 saptamani de la plata initiala, am mers si discutat iar cu domnul Goretchi, care m-a primit foarte ostil, tipand la mine, ca l-am pus sa discute cu furnizorii, sa-mi caute caramida, cand eu vreau banii inapoi. Tot acest director si reprezentant al firmei, tipa la mine, cand eu facusem plata in avans pt o marfa ce nu fusese livrata niciodata, dar plata era deja in urma cu 2 saptamani.

Urmatorul raspuns, au fost ca nu au bani, ca au cumparat materiale, si sa astept 2 saptamani, sa-mi vireze banii in cont. Adica, inca 2 saptamani, doar pt a-mi lua banii inapoi. Cu greu am obtinut o "hartiuta" pe care scrie ca firma se obliga sa-mi returneze banii in maxim 2 saptamani. Si cred ca mai aveam sa primesc si un sut in fund la plecare, asa ca i-am deranjat cerandu-mi banii inapoi.

Sincer, nu credeam ca se poate asa ceva...si totusi e adevarat. Ce e curios, ca pe aceiasi adresa si site, merg 2 firme. PRima comanda prin aprilie e o firma, a venit a doua zi, totul ok, iar acum...tot circul, pe cealalta firma. Sau a fost o manevra ca sa ma prinda....?

Ce e de facut...?doar sa stau si sa astept? Din ce am mai citit pe net, ar mai fi cazuri cu comenzi neonorate, sau intarzieri de livrari..etc. Si inca un aspect....ca am ajuns si la Anpc, sa fac plangere. La telefon, cine mi-a raspuns, stia clar despre acest depozit, chiar am fost mirat ca l-a localizat perfect. Ceea ce inseamna ca au mai fost probleme si in trecut.

Situatia actuala : am oprit lucrarile, pt ca eram cu banii la limita, si avand blocati banii la ei, nu pot avansa. Zidarii, au renuntat ei singuri, daca nu au ce munci. Iar eu, dau telefoane si fac nu stiu cate drumuri, catre acest depozit...pt a se tipa la mine, si fi tratat cu maxima nesimtire, in incercarea mea, indreptatita consider eu, de a-mi recupera banii.
Concluziile vin de la sine, nu cred ca mai e nevoie sa le evidentiez eu.

Rog sa nu fie sters sau moderat postul meu! Daca este nevoie, voi atasa factura,chitanta...tot ce am, pt a dovedi cele relatate.

#2
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Prima intrebare care imi vine in cap: cum sa tratam cazul? Ca o vanzare fizica sau o vanzare online?

#3
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Vanzare fizica, comanda a fost facuta fizic (nu online), iar factura a fost emisa pe numele meu, persoana fizica.

#4
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Bun, deci ar trebui sa dispara din titlul topicului numele siteului. Poate sunt doua companii diferite(impartial discutand), deoarece tu ai apelat la partea "fizica" si nu la partea online.

Cand ai discutat cu ANPC cum ai pus problema? Din punctul de vedere al siteului sau din punctul de vedere al depozitului la care te-ai dus?

#5
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
La Anpc am discutat, din punctul de vedere al societatii care a emis factura.
De pe site-ul acesta, functioneaza 2 societati, pt ca eu am 2 facturi( una din data de 04.2014), una pe SC. Romscot Sa si cealalta pe Romsolutions Standard Srl. Voi atasa comanda facuta, factura si chitanta din data de 28.07.2014, iar mai tarziu, voi face poze inclusiv primei facturi emise, precum si a acelei "promisiuni" scrise de a-mi returna banii.

Daca ar fi 2 companii diferite, si ar trebui sa scot numele site-ului....cum de, pe gardul depozitului respectiv e un mare banner tocmai cu acest site?

Attached Files


Edited by juice_2407, 15 August 2014 - 03:36.


#6
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Nu trebuie sa atasezi poze pentru ca povestea este cat se poate de credibila si probabila, doar ca are doua componente complet diferite si se supun unor legi diferite:
-siteul online, comenzile online, facturarea/livrarea produselor comandate online
-depozitul fizic, comanda fizica + plata avans + restul

Din ce am citit eu in descrierea ta, apar anumite practici (sau obligatii) care tin strict de mediul online (cum ar fi, de exemplu, returnarea banilor intr-un cont).

View Postjuice_2407, on 15 august 2014 - 03:34, said:

Daca ar fi 2 companii diferite, si ar trebui sa scot numele site-ului....cum de, pe gardul depozitului respectiv e un mare banner tocmai cu acest site?
Conform legii din Romania (mda, nu cea mai "desteapta") la aceeasi adresa pot functiona doua companii diferite. De unde stim careia ii apartine bannerul? Posted Image

L.E. Cand spun aceeasi adresa: in camera 1 are sediul firma 1, in camera 2 are sediul firma 2 etc...

Edited by dexterash, 15 August 2014 - 03:44.


#7
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Din ce am mai cautat legislatie in domeniu, da, am inteles ca se trateaza diferit partea de comert online. Dar nu este cazul de comert online.
Am mai facut returnari de produse, sau schimbarea acestora, iar banii sau diferenta sa fie platita cash, si sa se faca factura de stornare. Eu banuiesc ca e vorba doar de rea vointa si tergiversarea problemei.

View Postdexterash, on 15 august 2014 - 03:38, said:

Nu trebuie sa atasezi poze pentru ca povestea este cat se poate de credibila si probabila, doar ca are doua componente complet diferite si se supun unor legi diferite:
-siteul online, comenzile online, facturarea/livrarea produselor comandate online
-depozitul fizic, comanda fizica + plata avans + restul

Din ce am citit eu in descrierea ta, apar anumite practici (sau obligatii) care tin strict de mediul online (cum ar fi, de exemplu, returnarea banilor intr-un cont).


Conform legii din Romania (mda, nu cea mai "desteapta") la aceeasi adresa pot functiona doua companii diferite. De unde stim careia ii apartine bannerul? Posted Image

L.E. Cand spun aceeasi adresa: in camera 1 are sediul firma 1, in camera 2 are sediul firma 2 etc...

Ambele societati, isi pun pe factura acest logo al site-ului, implicit banner-ul.

#8
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Personal, am vrut sa facem distinctie intre tipurile de comert, pentru ca multi le cam incurca (si nu ma refer la tine) si ies tot felul de struto-camile.
In alta ordine de idei, m-am scarpinat in cap si nu am gasit cum (mai) sta treaba cu livrarile la magazinele fizice (ceea ce spune ANPCul) si, mai ales, la plati in avans. Se pare ca ii doare de anumite domenii si uita de altele.

P.S. Normal ca "miroase" urat toata treaba. Din pacate, cred ca tot din cauza partii "online" se trage: pe la noi, clientul comanda la ora 22:00 noaptea si se asteapta la ora 10:00 dimineata (sau mai devreme) sa aiba produsele la usa. Desigur, asta nu scuza comportamentul lor!

View Postjuice_2407, on 15 august 2014 - 03:46, said:

Ambele societati, isi pun pe factura acest logo al site-ului, implicit banner-ul.
Nu le opreste nimeni(desi ar cam trebui delimitate). Daca ar fi sa pun problema si altfel, am putea face "rau" unui site punand adresa lui pe o factura si noi batandu-ne joc de clienti? :)

Edited by dexterash, 15 August 2014 - 03:50.


#9
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Eu cred ca e vorba de legea nr 449/2003 daca retin corect. Daca se va cauta pe internet, se mai gasesc cazuri de nemultumiri sau plangeri catre aceste site si cele 2 firme, voi atasa niste link-uri.

Off-topic: am dat si de cazuri asa cum ai zis, livrarea sa se faca in cel mai scurt timp, sau ramas surprins cum un produs pe curier traverseaza tara, intr-o noapte...si servicii de calitate exista si la romani, doar ca rar gasesti seriozitate.

#10
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postjuice_2407, on 15 august 2014 - 03:57, said:

Eu cred ca e vorba de legea nr 449/2003 daca retin corect.
Mda, si actualizare conform normelor UE? Macar o OG care sa o modifice?

View Postjuice_2407, on 15 august 2014 - 03:57, said:

Off-topic: am dat si de cazuri asa cum ai zis, livrarea sa se faca in cel mai scurt timp, sau ramas surprins cum un produs pe curier traverseaza tara, intr-o noapte...si servicii de calitate exista si la romani, doar ca rar gasesti seriozitate.
Cred ca s-ar gasi mai multe daca si clientii ar fi dispusi sa caute/sa se intereseze/sa plateasca pentru servicii de calitate. Mie mi se pare un balamuc total din care nu castiga niciunii.
Si apropos de facturi si adrese: stiu cazuri concrete in care X cumpara de la societatea Y produse cu factura si le revindea pe oCazii(sau alte siteuri de acest tip) dupa ce le folosea ca si cum ar fi fost noi. Cumparatorul de ocazie suna la emitentul facturii(Y) pentru ca a primit un produs neconform, dar nu era capabil sa vada ca factura era emisa pe alt nume sau ca pe factura apareau mai multe produse.

Edited by dexterash, 15 August 2014 - 04:04.


#11
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Din celebra, clientul are intotdeauna dreptate, in romanica a devenit, clientul e intotdeauna vinovat.
Am sunat direct la fabrica dinn Iasi pt caramida, raspunsul nu lucreaza cu persoane fizice, desi comanda nu era de neglijat. Asa ca....

#12
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
O mai iau si clientii pe aratura... si de obicei o iau cu drepturile si niciodata cu obligatiile :).

Cumva la Ceramica ai sunat?

Hai sa iti spun si reversul: asa cum suni tu, poate suna si N1, N2...N200 care vor marfa. Asta inseamna logistica si, implicit, costuri mai mari. In plus, contractele si obligatiile JURIDIC-JURIDIC difera cu mult de JURIDIC-FIZIC(unde poate interveni oricand ANPC). Deci iar logistica si moduri de a rezolva cererile persoanelor fizice, cu tot ceea ce implica legea. Ca unele persoane juridice care ar trebui sa fie specializate in vanzari catre persoane fizice habar nu au pe ce lume sunt si ce implica vanzarea catre persoanele fizice este alta discutie(adica cea de fata :) )...

#13
hori21

hori21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 18.05.2009
daca vrei raspunsuri mai aprope de adevar ,incearca pe avocatnet

#14
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Saga continua....pe e-mail, azi ajungand la faza "vi s-a efectuat plata", dar cand am mers la banca sa verific, contul tot gol. Asa ca la 3 saptamani de la plata initiala, inca mai dau felefoane si mail-uri, sa-mi recuperez banii. In continuare, astept o dovada de plata...desi sunt sigur ca azi a fost o vrajeala, sa mai scape de mine si de insistenta mea.
Si alta problema, pe care se parca ca acest director Goretchi o ignora, este acel comision de retragere, de vreo 30lei...pe care nu vreau si nu am de gand sa-l suport eu, pt incompetenta lor, si ca s-au folosit de banii mei deja de 3 saptamani.....

#15
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Azi la aproape o luna de zile de cand am platit initial, am mers la banca,sa-mi recuperez banii....- comisionul bancii...pe care tot fraierul il suporta, pt incompetenta unor angajati, lipsa de seriozitate a unei societati, sau ce sa mai vorbim tot felul de vorbe...pe romaneste teapa.
Uite ca totusi in tara asta uitata de civilizatie, Anps si-a facut treaba chiar onorabil, mai intai m-au sunat si apoi am primit si pe e-mail raspunsul oficial, ca au rezolvat plangerile mele fata de acel depozit. Stiti reclama aia "eu sunt cetatean european, eu am drepturi" cam asa e, iar atunci cand nu merge cu vorba buna si intelegere, trebuie luate frumos toate masurile legale, Anpc, Antifrauda, avocat..etc....pt ca altfel se obisnuiesc, ca merge.
Ce nu inteleg, oare cum dracu de totul functioneaza pe dos la ei, si cum de o firma, ce pur si simplu ia comenzile clientilor si le da mai departe catre producator/furnizor nu e in stare nici macar atat sa faca. Sa nu mai zicem ca lucreaza pe banii clientilor de multa ori...doar mutand marfa dintr-un loc in altul, oprindu-si adaos. Incompetenta si prostie maxima!!!!
Omeneste...nu vorbim de marketing,management....treburi din astea sfinte, eu imi fac casa. Daca eu am comandat de la ei, fier beton pt fundatie, apoi caramida...e clar ca sunt om de buna credinta si serios. Logic nu era, sa aiba grija sa-mi livree marfa, sa existe comunicare, sa fiu multumit??? Pt ca mai departe, pana la acoperis, tabla sistem pluvial,etc....sa iau tot de la ei??? Si asa aveau si mai mult de castigat
Mai departe voi atasa, cateva link-uri, cu alte cazuri asemanatoare sau si mai grave, tot din partea acestui www.depozit-online.ro si a celor 2 firme sub care functioneaza, astfel daca cineva vreodata da o cautare pe google inainte, macar sa dea de niste pareri, sau sa se gandeasca de doua ori. Eu m-am convins definitiv si irevocabil, in privinta Romscot si Romsolutions Standard....De evitat!!!
http://training-vanz...t-fugiti-de-ei/
http://www.bursa.ro/...col=234159.html .......cititi comentariile....
http://www.avocatnet...?topicID=440845 .....am scris tu, dar prin comentarii, au mai aparut alte cazuri
http://www.compari.r...070/pareri.html

Edited by Stefan_CM, 12 September 2014 - 15:31.
atentie la limbaj


#16
Depozit-Online

Depozit-Online

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.09.2014
Domnule Petre, ce elegant va exprimati in scris. Nu atat de elegante au fost mesajele dvs. catre colegii mei. Va rog sa va abtineti de la astfel de practici. O factura/chitanta nu fac dovada onestitatii dvs. si nici nu probeaza bunele sau relele intentii ale noastre. Stiu in detaliu situatia cu privire la comanda dvs. Acesta este un caz punctual (mai degraba al dvs. personal) si nu o practica a societatii noastre. Dvs. in persoana sunteti cel care a anulat comanda care era planificata a va fi livrata si faptul ca ati discutat cu domnul director este o dovada ca noi am dorit sa va onoram comanda. Va rugam sa incetati cu astfel de practici de joasa speta. Trivialitatile de pe telefonul colegului Manole pot oricand sa fie aduse in sprijinul celor enuntate de mine anterior. Cu stima, echipa depozit-online.ro.

#17
juice_2407

juice_2407

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 23.11.2009
Nu imi dau seama ce nu e clar in povestea asta, si ce nu e simplu de inteles. Eu doar mi-am exprimat punctul de vedere si relatat patania mea, sa ii spun asa, in urma careia am fost intarziat nu doar cu livrarea materialelor ci si cu lucrarea, iar recuperarea banilor ce a durat aprox. o luna de zile, a avut ca rezultat pierderea a 30lei pe comisioane...etc...

Cred ca am fost de buna credinta si am dorit o rezolvare, oricum a situatiei...dar imi este foarte clar ca aveti doua societati pe care functionati, jonglati comenzile....si dupa ce ca in cazul meu, lucrati cu banii mei, nici macar atat nu a-ti fost capabili sa faceti. Sa dati un telefon si comanda mai departe, sa  incarcati fierul pe o sa, si sa-l trimite-ti la mine. Transportul era platit deja. Sa nu zic...ca din start "domnul manole" m-a informat ca plasa sudata de 4mm, nu e decat de 3,5mm si ca la pretul asta ori imi convine, ori nu, desi se facturaza o plasa sudata de 4mm.
Mai departe cu caramida.....doar nu o sa stau sa astept cu muncitori, sa va ocupati voi de comanda mea...tot eu sa dau 10 tel pe zi, sa explic ca muncitorii stau degeaba, ca au mai plecat din ei. Ca am nevoie de materiele...de o saptamana in urma, de la prima discutie...etc...

Oare ce vroiati voi sa faceti cu mine?....caz izolat?....am pus cate linkuri cu exemple de inca alte 5,6 cazuri izolate....Doar ca eu nu inghit vrajeala asa usor, si nu permit sa fiu bataie de joc pe banii si timpul meu. Romanica asta amarata, cum e ea, uite ca mai  are si legi, si oameni jos palaria de la ANPC care se ocupa sa fie aplicate.
Va  tot laudati, cu cifre de afaceri si investitii, aveti nu stiu ce planuri de extindere....vorbe,vrajeli...etc... Dar mie, "domnul director" mi-a zis foarte linistit si pasibil, ca nu are bani, sa astept vreo doua saptamani sa mai vanda din materiale, si imi va baga banii in cont. Iar la plecare mi-a urat si o zi buna.... Iar eu ca un cretin ce sunt, si un nerecunoscator....l-am injurat pe "bietul domn manole"(care mai avea doar sa planga , ca sa iau fierul indoit, sa o rezolvam cumva....asa pe banii mei)...ca tot imi trimite-ti ofertele voastrea si pe tel si pe e-mail...cand eu sunt satul deja de voi, si de vrajeala asta tiganeasca pe care o faceti!!!!!
Astfel ca la aprox. o luna de zile, dupa interventia celor de la ANPC, mi-am recuperat banii, cu vreo 30lei in minus.

Voi atasa raspunsul primit de la ANPC, astfel incat cine are ochi sa citeasca si minte sa inteleaga, intelege singur....
Mai departe fiecare e stapan pe banii lui.....Comandati de la depozit-online.ro !!!! si apoi va astept comentariile Posted Image))

Attached Files


Edited by Stefan_CM, 12 September 2014 - 15:32.
atentie la limbaj


#18
ccristyan

ccristyan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 17.03.2014
Vad aici nemultumiti si un reprezentant depozit-online care face pe domnisoara agresata asa ca m-am decis sa imi povestesc si eu intamplarea cu acest depozit de pe la inceputul anului ...
Fac comanda la ei pe site , sun si stabilesc cu ei sa platesc si ridic comanda , discut cu unul dintre manageri (cam multi acolo , au o incapere cu 6-8 calculatoare si fiecare sta si se uita in el :)) ) , ajung acolo imi spune ca se face comanda pe loc primesc materialele bla bla , achit banii (erau undeva la 4000lei+ ) , stau 10 minute asteptand masina sa incarca , nimic , mai stau inca 10 apoi 20 apoi 30 si intreb pe cel cu care discutasem la care imi raspune dar nu v-am spus ca nu am masina si sofer si astept acum soferul sa vina , si uite asa am stat de pe la 12 pana la 5 la ei asteptand ( cred ca daca au vazut ca nu plec s-au gandit sa onoreze comanda care apare pe la ora 5 , cand am cerut sa imi cantareasca ... a pai nu vedeti ca vine de la fabrica ca bla bla , am lasat asa ca eram deja ... ) .
Apoi pentru ca nu am dat importanta primei belele am decis sa fac alta comanda , chiar daca era oferta la ei pe site cand am discutat oferta nu mai era , apoi ca nu au masina si sofer si este cantitatea prea mare si transportul nu mai este gratis , deoarece eram pe ultima suta de metrii am lasat de la mine , am achitat si am asteptat sa vina comanda , undeva seara au ajuns acasa dar culmea nu au adus toata comanda :)) , cuie care le-am platit nu mai erau pe stoc , din cei 11 paleti platiti au ajuns doar 10 ( aici pentru descarcarea a 10 paleti de BCA , mecanizat , a durat undeva la 4 ore iar din cei 10 paleti  2 i-au lovit la descarcare ) , acum a ramas 1 palet , sun la ei , da domnul cristi vine imediat si urmatorul palet , dupa 1-2 ore sun iar si imi spune ca este tarziu si vine urmatoarea zi care era sarbatoare , intreb daca lucreaza , el spune ca da , nu vine nici urmatorea zi , sun dar telefoanele inchise , se face luni sun iar , iar ma abureste la telefon , dupa cateva zile de telefoane  apare si urmatorul palet dar culmea dimensiunile nu erau cele comandate , l-am luat asa si am spus ca in veci nu o sa mai fac prostia asta , urmatoarea comanda am facut-o direct la producator , preturile sunt la fel (chiar mai mici ) doar ca platesti transportul .
Deci din punctul meu de vedere o firma de rahat ( cand am dat prima comanda mai era o persoana nervoasa ce a venit cu 2 domni la costum cu legitimatii , au discutat si au convenit ca vor inapoia banii dar nu am facut atunci legatura ) .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate