Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
autoturism electric home made
#55
Posted 21 July 2014 - 20:18
#56
Posted 21 July 2014 - 20:20
#57
Posted 21 July 2014 - 20:30
#58
Posted 21 July 2014 - 20:35
Daca nu crapa motorul va tine
Nu o menajez deloc ca deaia am luat jaful Dar .....de ce sa stricam topicul asta cu panarama mea de masina ? E doar am sugestionat ca si un ka ar mere electrizat si cam atat Edited by petre69, 21 July 2014 - 20:35. |
#59
Posted 21 July 2014 - 20:36
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 18:11, said:
nu sunt mare specialist in motoare dar mi se pare imposibil ca dintr-un motor trifazat de 4kW (piesa foarte grea oricum min 30-40kg), doar prin modificarea rotorului respectiv adaugarea cumva de magneti, poate fi transformat intr-un motor de curent continu de 24/48V cu puterea de 4kw ca sa nu mai pomenesc de faptul ca motorul... chiar si asa trifazic si de 4kw... trebuie si ala procurat... ca nu creste in pom deci un motor de 30-40kg... + 2 baterii de min 60kg (amandoua) + conducatorul min 80kg... raman vreo 200kg adica maxim un atv la vehicule cel mai greu e de invins inertia... odata plecat de pe loc... ca sa-l mentii in miscare se consuma mai putina energie... dar la un veehicul foarte usor motorizat foarte meschin, cea mai mica rampa contraza foarte, foarte mult la 4kw cat vrei tu... la 12V ar fi 330A, la 24V ar fi 150 A... e destul de mult si asa... adica se indoaie bateria efectiv... fizic din cauza fortelor electromagnetice care se creaza in baterie, placile se curbeaza iar un circuit pe care circula 150A nu-i chiar floare la ureche, fierb bateriile, se topesc si bornele bateriilor dupa 10-15minute (de aia se folosesc baterii cat mai multe, multiplu de 4, legate in serie si in paralel) oricum eu sunt de parere ca-si merita banii kitul de 1650$ comparand si confortul, mi se pare imposibil de amortizat... realizabil doar ca o excentricitate... gen sa calatoresti scump, putin si prost O baterie de 17Ah, de exemplu are vreo 6,5kg. 30 ar veni maxim 200kg. http://www.electway..../1391764304.pdf Cu motor cu tot, vreo 230Kg. Acum n-am stat sa calculez pretul bateriilor si in cat timp s-ar amortiza aceste costuri. PS Acumulatorii la care m-am referit, descarcati cu un curent egal cu capacitatea, adica 17A, se descarca in vreo 40 minute, deci autonomia la putere maxima, ar fi vreo 40Km. Daca se trage insa un curent mai mic, deci putere/viteza mai mica, timpul de descarcare creste, deci si autonomia. Edited by pisicamatache, 21 July 2014 - 20:57. |
#60
Posted 21 July 2014 - 21:19
Cu acumulatori LiFePO4, greutatea acumulatorilor ar scadea la jumatate, dar pretul ar ajunge la 3000 dolari. http://www.ev-power....4-12V-20Ah.html
Edited by pisicamatache, 21 July 2014 - 21:21. |
#61
Posted 21 July 2014 - 21:20
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 20:02, said:
plimbi pe strada 2 tone de baterii doar ca sa poti căra un om... un numar foarte limitat de kilometrii... apoi e envoie de o pauza 17 kg,1,3V x 350 Ah = 455 Wh x 18 buc = 8190 Wh ... 200 km ! ... 17x18=306 kg ... da ! se pot descarca total (indicat chiar) si se pot incarca rapid ! ... sunt bateriile de Nicd ! odata ajuns acasa, iti poti conecta "casa" la ele ! ... si eoliana ptr incarcare ! ... pe deasupra "dureaza" 15-20 ani ! [ http://b9.eu.icdn.ru/9/9victor/9/38445549MVB.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by 9victor, 21 July 2014 - 21:35. |
#62
Posted 21 July 2014 - 21:34
daca-i incarci rapid ii termini repede... n-apuca 100 de cicluri dar in vreo ora sunt fresh... mai si explodeaza... ce te faci daca nu sunt total descarcati??? ii descarci intai? scoate din ecuatie eoliana si alte surse de energie ca nu sunt din topicul asta... doar nu conditionezi automobilul de eoliana... acum... calcule lucru mecanic cata energie e necesara pentru a deplasa o anumita greutate (masa) pe o anumita distanta intr-o anumita perioada de timp? lunad in considerare frecareadar fara a lua in considerare planuri inclinate sau invers... cu o anumita putere, ce viteza poti atinge cunoscand masa? dureaza 15 ani? cate cicluri mai exact? Edited by Nero-d, 21 July 2014 - 21:36. |
#63
Posted 21 July 2014 - 21:47
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 21:34, said: daca-i incarci rapid ii termini repede... n-apuca 100 de cicluri dar in vreo ora sunt fresh... mai si explodeaza... ce te faci daca nu sunt total descarcati??? ii descarci intai? scoate din ecuatie eoliana si alte surse de energie ca nu sunt din topicul asta... doar nu conditionezi automobilul de eoliana... acum... calcule lucru mecanic cata energie e necesara pentru a deplasa o anumita greutate (masa) pe o anumita distanta intr-o anumita perioada de timp? lunad in considerare frecareadar fara a lua in considerare planuri inclinate sau invers... cu o anumita putere, ce viteza poti atinge cunoscand masa? dureaza 15 ani? cate cicluri mai exact? idem, daca cobori dintr-un BMW M5, si te "dai" cu o troaca d-asta electrica "facuta in graba" care abia ajunge la 50 km/h ! ... nu trebuie sa ma (ne) convingi de nimic ! ... am fost educati sa stim "strictul necesar" in viata ! ... dealtfel este o chestiune de pasiune ! ... asa cum nevasta-mea are pasiunea cumparaturilor, mie imi place sa-mi cheltui banii si timpul in tot felul de "idiotenii verzi" printre care si asta ! Edited by 9victor, 21 July 2014 - 21:48. |
#64
Posted 21 July 2014 - 21:59
petre69, on 21 iulie 2014 - 20:35, said:
Daca nu crapa motorul va tine Nu o menajez deloc ca deaia am luat jaful Dar .....de ce sa stricam topicul asta cu panarama mea de masina ? E doar am sugestionat ca si un ka ar mere electrizat si cam atat De mers ar merge,ca e usoara si poti sa o faci si mai usoara,intrebarea e daca merita.Insa cred ca ajungi la niste costuri foarte mari,confort zero si autonomie extrem de mica. Si atunci o sa plangi dupa Ka-ul tau benzinar.... |
|
#65
Posted 21 July 2014 - 22:52
iti trebuie ceva fara servodirectie si daca se poate fara servo frana... gen primele dacii sau trabant
ka e usoara. dar dupa modificari respectiv cu baterii, nu va mai fi asa usoara... trebuie sa-si pastreze dinamica, aderenta, eficienta la franare, etc pentru ca schimbarea centrului de greutate schimba caracteristicile pai verde, verde... dar pana la urma, fara eoliana parca nu e chiar asa verde... sa n-ai AC vara e una... dar sa n-ai incalzire iarna e cu totul altceva... bateriile isi reduc drastic capacitatea la frig, parbrizul se abureste si ingheata... bine... la valencia mai putin ca nu-i chiar asa frig un fiat 850? ceva cu motor in spate? astept calculele Edited by Nero-d, 21 July 2014 - 22:54. |
#66
Posted 21 July 2014 - 23:03
Atâta timp cât acumulatorii sunt veriga slabă al unui automobil electric pe lângă prețul cel puțin dublu față de un diesel economic,nu văd un mare interes al oamenilor pentru automobilul electric.Producătorii nu garantează acumulatorii mai mult de 100 mii km,după care ori pui alții mai „forțoși” care te vor costa cât jumătate din prețul unei mașini electrice noi,ori te orientezi spre o altă mașină electrică,dar asta numai în cazul în care banii nu sunt o problemă.Un Nissan Leaf apărut în 2010 costă vreo 30 mii €,peste vreo 2-3 ani îl vei cumpăra cu 4-5000€,deja în Germania se vinde acum la second hand cu 13-15 mii €,dar în acest timp a parcurs deja cei 100 mii de km garanția acumulatorilor dată de producător,deci acumulatorii probabil vor mai ține vreo 20-30% din capacitatea inițială de 24 kwh încă vreo câțiva ani,să zicem că-i convenabil să-i pui de vreo 5000 de € acumulatori noi și astfel din calculul meu vei ajunge să te bucuri de ceva economie la buzunar dacă energia electrică încărcării acestui automobil o poți obține din surse regenerabile la tine acasă,dacă nu atunci nu văd un mare avantaj,doar optimismul este cel care mai ține flacăra vie a speranței.
|
#67
Posted 21 July 2014 - 23:18
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 22:52, said:
iti trebuie ceva fara servodirectie si daca se poate fara servo frana... gen primele dacii sau trabant ka e usoara. dar dupa modificari respectiv cu baterii, nu va mai fi asa usoara... trebuie sa-si pastreze dinamica, aderenta, eficienta la franare, etc pentru ca schimbarea centrului de greutate schimba caracteristicile pai verde, verde... dar pana la urma, fara eoliana parca nu e chiar asa verde... sa n-ai AC vara e una... dar sa n-ai incalzire iarna e cu totul altceva... bateriile isi reduc drastic capacitatea la frig, parbrizul se abureste si ingheata... bine... la valencia mai putin ca nu-i chiar asa frig un fiat 850? ceva cu motor in spate? astept calculele |
#68
Posted 21 July 2014 - 23:29
http://0-100.hotnews...ie-nissan-leaf/
cu o asemenea autonomie, greu atingi suta de mii Quote nu astepti calcule ! sau cam la cat ar trebui sa se ridice minim puterea motorului? vrei jucarie verde? pai fa-ti din asta http://www.promotor....n-2014-12640764 asta se numeste autonomie nici energia regenerabila nu e gratis... ba uneori e mai scumpa decat cea de la retea te ambalezi degeaba... tico + kitul ala pe care l-am gasti sau alt kit similar, motorul montat direct cu flanşa pe cutia existenta iar baterii de care vrei tu functie de ce autonomie vizezi e o solutie rezonabila ca pret pentru rezultatul obtinut... si usurinta implementarii... daca vrei ceva mai DIY... e doar pasiunea pentru mesterit dar rezultatele nu vor fi nici pe departe atat de bune eventual poti implementa un sistem frai si o metoda de a frana electric, cu recuperare Edited by Nero-d, 21 July 2014 - 23:38. |
#69
Posted 21 July 2014 - 23:40
pisicamatache, on 21 iulie 2014 - 21:19, said:
Cu acumulatori LiFePO4, greutatea acumulatorilor ar scadea la jumatate, dar pretul ar ajunge la 3000 dolari. http://www.ev-power....4-12V-20Ah.html greutate? ... exceptionala ! .. 307 g x 125 = vreo 45 kg , conexiunile incluse ! ... acu trebuie "gandite" 2 motoare de 2000 W fiecare, montate "direct drive" la rotile din spate ! ... cu suspensie McPherson ! (fara punte) PS: daca acu' vreo 100 de ani stiau sa fac auto usoare, de ce nu s-ar putea azi ? Nero-d, on 21 iulie 2014 - 23:29, said:
http://0-100.hotnews...ie-nissan-leaf/ cu o asemenea autonomie, greu atingi suta de mii tu nu esti curios sa vezi ca ce poti obtine cu un motor de 4Kw? ce viteaza maxima in plan orizontal pentru o anumita greutate? sau cam la cat ar trebui sa se ridice minim puterea motorului? vrei jucarie verde? pai fa-ti din asta http://www.promotor....n-2014-12640764 asta se numeste autonomie nici energia regenerabila nu e gratis... ba uneori e mai scumpa decat cea de la retea te ambalezi degeaba... tico + kitul ala pe care l-am gasti sau alt kit similar, motorul montat direct cu flanşa pe cutia existenta iar baterii de care vrei tu functie de ce autonomie vizezi eventual poti implementa un sistem frai si o metoda de a frana electric, cu recuperare (iti imaginezi al 5-lea legat in spatele carului cu fan ? ... eu, da! ) Edited by 9victor, 21 July 2014 - 23:56. |
|
#70
Posted 21 July 2014 - 23:55
cand ma gandesc la 4 HP imi inchipui o mobra...
iti poti inchipui o mobra care cu chiu cu vai ajunge la 60km/h? altfel... sa zicem ca e echivalentul unui motor de 75cm3... iti poti imagina cam cum ar merge un vehicul cu motor de 75cm3? acum inchipuie-ti acel vehicul deplasandu-se cu vantul in fata sau pe o rampa de... 1-2% nu stiu cat de greu e un aixam din ala... ca alea au 5HP si la greutatea lor ating aprox 45km/h dar multe au servo directie am gasit... are 350kg daca bagi biodiesel sau ulei de rapita sau floarea soarelui... se pune ca e surse regenerabile? roti cu spite... da, corect... s-a renuntat la ele si la biciclete... roti de bicicleta si fara suspensii e un fel de carut de butelie... cam cati metri crezi ca-ti trebuie sa te rastorni cu el? Edited by Nero-d, 22 July 2014 - 00:08. |
#71
Posted 22 July 2014 - 00:03
Nero-d, on 21 iulie 2014 - 23:55, said:
cand ma gandesc la 4 HP imi inchipui o mobra... iti poti inchipui o mobra care cu chiu cu vai ajunge la 60km/h? altfel... sa zicem ca e echivalentul unui motor de 75cm3... iti poti imagina cam cum ar merge un vehicul cu motor de 75cm3? acum inchipuie-ti acel vehicul deplasandu-se cu vantul in fata sau pe o rampa de... 1-2% nu stiu cat de greu e un aixam din ala... ca alea au 5HP si la greutatea lor ating aprox 45km/h dar multe au servo directie aici: ... ca sa nu zici ca nu ai invatat ceva astazi ! Edited by 9victor, 22 July 2014 - 00:05. |
#72
Posted 22 July 2014 - 00:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users