Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
masina second hand din germania cu piese de romania
Last Updated: Jul 17 2014 14:37, Started by
Tavi_Octavian
, Jul 12 2014 14:11
·
0
#1
Posted 12 July 2014 - 14:11
Salut! Am si eu o nedumerire. Mi.am cumparat un golf 5 din germania. Ulterior, cand am fost sa cumpar vopsea pentru a repara o porțiune atacata de rugina am aflat ca masina mea a mai fost vopsita, dar aia care au vopsit.o au facut treaba buna..in fine..am trecut peste..mi.am pus geamuri fumurii, iar cand am desfăcut fetele de usi spate am observat ceva ciudat. Cablurile de la broasca de usa au etichete pe care scrie fabricat in România. Masina este din 2004 si am luat.o la 180k km. Oare astia sunt km reali? Oricum, masina merge foarte bine, n.am avut probleme cu ea. Si in legatura cu cablurile din România, cum de sunt acolo? Oare masina a fost 'plimbata'?? Vânzătorul din germania era neamt, nu turc sau arab sau mai știu eu ce natie..ps. sper ca am postat unde trebuie
|
#2
Posted 12 July 2014 - 14:18
deci tu iti faci probleme ca ai gasit nu stiu ce cabluri pe care scrie ca sunt fabricate in romania? in caz ca nu stiai o gramada de piese din masini cu "nume" sunt fabricate in romania. o gramada.
|
#3
Posted 12 July 2014 - 14:21
Inteleg asta. Dar eu ma gandeam ca masina poate a fost lovita si reparata in România, apoi adusa in germania iar..
|
#4
Posted 12 July 2014 - 14:22
Dräxlmaier Group, unul dintre cei mai importanţi producători de sisteme de cablaje pentru industria auto mondială, va deschide o nouă fabrică la Piteşti, unde va produce piese de schimb şi cabluri pentru unul dintre cei mai mari constructori de maşini din lume, urmând să angajeze 500 de persoane....Fondat în 1958, grupul are sediul în Germania şi furnizează celor mai importanţi producători de auto piese şi subansable, dar şi interioare luxoase ori componente electrice şi electronice. Dräxlmaier are peste 50.000 de angajati în mai mult de 60 de fabrici în peste 20 de ţări.
http://adevarul.ro/e...e811/index.html Deci poti sa te bucuri ca ai piese originale pe ea |
#5
Posted 12 July 2014 - 14:46
In legatura cu km originali, i-ati gandul. Masina are cel putin dublu!
|
#6
Posted 12 July 2014 - 14:48
Daca chiar esti curios desfa si fata ceaialalta de usa si daca cablurile au eticheta e clar ca subansamblul ala e produs in romania
|
#7
Posted 12 July 2014 - 15:05
La cum spui u ca se prezinta masina imi dau seama ca tu ai vrut neaparat un golf 5 nu neaparat sa se prezinte si tehnic bine, cum spunea si colegu, piese fabricate in Romania sunt foarte multe si chiar in aproape orice domeniu, chiar daca ar fi fost reparata in Romania tot nu trebuia sa scrie pe piesa de VW, made in Romania....
Legat de km, si eu am achizitionat o masina de curant tot ku 180 mii la bord si toata lumea spunea k nu's reali. Daca iti place masina si se prezinta bine ai face bine sa o iei, daca mergem pe premiza ca toata lumea a jonglat cu km unei masini, asta inseamna sa nu ne mai cumparam nimic niciodata |
#8
Posted 12 July 2014 - 15:19
#9
Posted 12 July 2014 - 17:21
Mylifesofar, on 12 iulie 2014 - 14:46, said: In legatura cu km originali, i-ati gandul. Masina are cel putin dublu! FiatPunto91, on 12 iulie 2014 - 15:05, said: cum spunea si colegu, piese fabricate in Romania sunt foarte multe si chiar in aproape orice domeniu, chiar daca ar fi fost reparata in Romania tot nu trebuia sa scrie pe piesa de VW, made in Romania.. petre69, on 12 iulie 2014 - 14:48, said: Daca chiar esti curios desfa si fata ceaialalta de usa si daca cablurile au eticheta e clar ca subansamblul ala e produs in romania |
#10
Posted 12 July 2014 - 18:06
Octavian_SK, on 12 iulie 2014 - 15:19, said:
ai si o dovada sau `doar faci postari? Lowrider, on 12 iulie 2014 - 17:21, said:
Esti adevarata fiica a mamei omida? Sau de unde stii ca masina aia are minim 360.000km? Ba da, trebuie sa scrie Made in Romania. Daca spatiul nu permite, se va scrie Romania sau RO. Specific pt VAG iti recomand sa lecturezi standardul VW10500, care te va indrepta spre VW10550-5 si acolo vei gasi toate informatiile necesare. Un sfat simplu si de bun simt Edited by Mylifesofar, 12 July 2014 - 18:04. |
|
#11
Posted 12 July 2014 - 19:12
Masina a fost lovita in spate si cred ca au fost afectate amandoua usile spate. Una dintre ele are si geamul schimbat. La ambele usi scrie pe etichete made in România, nu roSi in legatura cu nr de km, tind sa cred ca este real pt ca urmele de uzura din interior arata asta. Adica arata destul de bine..si e benzina, nu e diesel, deci nu cred ca s.a mers prea mult cu ea pe autostrada. .
Edited by Tavi_Octavian, 12 July 2014 - 19:13. |
#12
Posted 12 July 2014 - 23:41
pune mana la discurile de frana fata si vei vedea ca au o buza formata.ei bine acea buza pe margine se formeaza 1mm la 100 de mii.tinind cont ca neamtul a schimbat sigur o data discurile de frana,fa si tu o aproximare cam pe unde esti.din 2004 tre sa ai peste 300 mii.nu vezi ca masini de 2-3 ani vechime au peste 150 mii?
Edited by masni, 12 July 2014 - 23:42. |
#13
Posted 13 July 2014 - 00:26
Voi vorbiti in cunostinta de cauza sau doar asa ati auzit voi?
In cazul dieselelor de firma e posibil sa aiba km multi, chiar f multi. Dar cand vorbim de benzinare de la particular e exact invers. Asigurarea in cazul in care faci 30.000/an e cu mult mai mare decat in cazul in care faci 9000/an. Consumul si costul benzinei sunt factori deloc de neglijat in cazul unor oameni care se uita si la 20 de eurocenti cand lasa bacsis in bar. Mai punem si transportul public bine pus la punct, pe care multi il prefera masinii (sunt oameni care prefera sa vina de la 80km cu trenul, pt ca ajung cu siguranta la timp la munca; pe autostrada sunt mereu blocaje si intarzie, iar diferenta cost benzina vs cost abonament anual e infima) si vedem ca nu e chiar ca in povesti. Asa ca 180.000km pt un benzinar de 10 ani e un rulaj normal. Nu mai speriati omul aiurea cu bazaconii, mai ales daca nu stiti istoricul masinii. Iar pe ala de mai sus care se trezea vorbind cum vorbeste cu doamna ma-sa, il invit sa se intoarca la counter-strike-ul lui pana trece de pubertate. Daca esti incapabil sa-ti sustii afirmatiile cu argumente (lucru oarecum de inteles cand ai mintea unui copil pubert), stai in banca ta. @Tavi_Octavian: pe eticheta ar trebui sa ai un cod de bare, un cod de tipul xxx.xxx.xxx.A, si ar trebui sa ai si un nume de producator (gen Yazaki sau ZF Electronics). Daca mi le dai, cand ma intorc din concediu cred ca te pot ajuta sa-ti spun daca sunt originale sau sunt aftermarket. Edited by Lowrider, 13 July 2014 - 00:40. |
#14
Posted 13 July 2014 - 07:15
#15
Posted 13 July 2014 - 11:10
Azi o iei, maine Doamne fereste se intampla cv cu ea, te busteste vreun destept ( asta in cel mai bun caz). Iti place, merge bn, nu te ploua ca in Dacia mea:))) atunci ia-o si bucurate de ea. Atata timp cat nu iti ies picioarele prin podea orice problema se poate remedia. Bucurate-te de ea. Bafta
PS: Nu uitati ca Dacia ne-a facut mari Edited by FiatPunto91, 13 July 2014 - 11:10. |
|
#18
Posted 17 July 2014 - 08:34
Eu am o Bora din 2003 luata din Germania, 1.6 benzina si are aproape 160 mii km reali.
Nemtii care stiu ca fac multi km isi cumpara diesel, iar cei pasionati de benzina, isi iau turbo benzina sau motoare de minim 2.0 Masinile din acea generatie cu 1.2, 1.4 si 1.6 benzina, au fost rar cumparate/pastrate de cei care merg frecvent peste 15-20 mii km pe an. De regula, o benzinara aspirata cu motor mic, arata ceva mai uzata la interior decat un diesel folosit in medie 150 km/zi pe autostrada, pt. simplul fapt ca a fost folosita pe distante scurte cu opriri/porniri dese, viraje multe, franari frecvente. Aici intra si servodirectia, servofrana, coloana de directie, electromotorul, compresorul A/C, etc. Toate astea au viata mult mai multa daca sunt folosite in regim de autostrada, decat in regim urban. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users