Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Transportul feroviar in Romania
Last Updated: Sep 18 2023 14:02, Started by
RpgBoy
, Jun 25 2014 14:12
·
6
#361
Posted 22 December 2014 - 17:31
Pai tocmai ca Connect-R canta despre trenul lui de noapte, dar merge in clip cu rulotele, Dorian-Mare Albastra iarasi, spune intr-un vers ca se urca in primul tren dar imaginile sunt doar cu el la volan pe A 2 si prin Constanta.
|
#362
Posted 22 December 2014 - 17:39
In clip merge cu rulotele pentru ca era un cost mult prea mare sa fi aparut un tren real.
|
#363
Posted 30 May 2015 - 10:07
Din localitatea mea pleca trenul īncć din secolul 19: acum nu mai circula! O crima!
|
#364
Posted 30 May 2015 - 10:09
#365
Posted 30 May 2015 - 10:24
Pai eu stiam ca trenul si automobilul sunt complementare. Chiar sunt motorizat si pe patru si pe doua roti. Trenul trebuie sa circule indiferent de conditii; pace, rćzboi, abundenta, criza. Ca e privat sau de stat e mai putin important oricum trebuie subventionatbsi cu 99% din cheltuieli daca este necesar! Ar trebui sa existe saca nu cumva exista deja o obligatie a statului de a asigura transportul feroviar.
|
#367
Posted 18 July 2017 - 17:38
Pe mine m-a mirat faptul că Miercurea trecută a fost activitate fevoriară intensă în Gara de Nord (din Bucureşti). Da, se terminase festivalul "Neversea", dar şi Joi au fost destul de mulţi călători. Oare cum de? Turişti? Au fost destui şi pe trenurile care nu mergeau spre Cluj (adică să zici că se duceau la festivalul "Electric Castle").
Dar la partea de vagoane de dormit s-au nesimţit cei de la C.F.R. Pe parcurs intern nu mai există clasa a 2-a la vagonul de dormit, adică nu poţi lua 3 locuri în compartiment. Dacă eşti în grup de 3, ori rezervi 2 cabine, ori te duci la cuşetă. Ce-i drept, doar la vagoanele de dormit aduse s.h. pe vremea lui Bombonel Adrian Năstase n case mai sunt 3 paturi în cabină, că astea noi au doar, 2 iar la alea vechile patul de sus e foarte aproape de tavan. La vagoanele aduse pe vremea comunismului (unele dintre erau ele mai noi decât cele s.h.) paturile erau dispuse mai bine (bine, nu ştiu dacă toate aveau 3 paturi în compartiment), astfel încât la ultimul nu dădeai aşa de uşor cu capul de tavan. Dar le-au retras din circulaţie şi în afară de alea de la trenurile de lucru şi câteva depozitate (dacă o mai exista) nu ştiu dacă mai există vreunul întreg. În loc să le păstreze câteva pentru rezervă şi să le trimită când e nevoie.. Ah, rău nu arătau pe dinăuntru, că m-am suit eu cumva în unul anul trecut. Fiind născut în 1982, am prins perioada în care majoritatea magistralelor erau dublate şi electrficate. De asta nu am prea avut experienţe cu aglomeraţia. Cu vreo 3 excepţii, toate pe M300: 1) În 1990 sau1991 am plecat de la Siania cu mama şi sora. Am dat să ne suim în tren la Halta Sinaia (staţia Sinaia Sud). Suie-te dacă poţi. Aşa că am luat autobuzul * spre gară (staţia Siania Nord), unde ne-am putut urca debea în al 2-lea sau al 3-ea tren. Vagoane şi locomotive aveau, linie dublată era, dar nu erau în stare să bage 2 trenuri în plus ca să preia din numărul mare de călători; 2) În Decembrie 2000 sau Ianuarie 2001 am fost la Predeal cu ceva profesori şi colegi de liceu. Şi la ducere, şi la întoarcere am nimrit cu un grup de elevi de clasă primare... trenul s-a aglomerat, iar condiţiile au fost... (copii fuseseră la Buşteni) 3) Prin 2003 sau 2004 mă întorceam de la ţară din Prahova şi am nimerit într-un personal aglomerat, de nu am putut lua loc decât la Ploieşti sau undeva după (mă urcasem în Gara Câmpina). * mai circulau frumoasele autobuze "Ikarus" Zemun ("Ikarbus") IK4. Edited by djl, 18 July 2017 - 17:39. |
#368
Posted 19 July 2017 - 01:15
Sincer, îmi pare rău că oamenii nu încearcă mai mult trenul "Transcarpatic" a celor de la "Astra Arad". Deşi nu mă prea omor cu chestiile noi, vagoanele de dormit sunt Prima companie feroviară privată din România care oferă călătorie la vagoanele cuşetă şi de dormit.
Pe lângă furt şi incompetenţă, CFR-ului i-a dăunat şi inflexibilitatea serviciilor oferite. |
#369
Posted 19 July 2017 - 02:57
CFR-ul e o gluma proasta. E inadmisibil ca intre Sibiu si Cluj sa n-ai decat un tren pe zi, sau de la Bucuresti la Slatina sa faci intre 7 si 9:20 h (cred ca si cu bicicleta ajung mai repede).
|
#370
Posted 19 July 2017 - 08:33
Ştiu că nu ai renunţa la maşină, dar dacă serviciile CFR-ului ar fi mai bune. cum ai comenta despre companie? Sunt doar curios.
|
|
#371
Posted 19 July 2017 - 09:05
Barboso, on 19 iulie 2017 - 02:57, said:
CFR-ul e o gluma proasta. E inadmisibil ca intre Sibiu si Cluj sa n-ai decat un tren pe zi, sau de la Bucuresti la Slatina sa faci intre 7 si 9:20 h (cred ca si cu bicicleta ajung mai repede). |
#372
Posted 19 July 2017 - 09:41
djl, on 19 iulie 2017 - 08:33, said:
Ştiu că nu ai renunţa la maşină, dar dacă serviciile CFR-ului ar fi mai bune. cum ai comenta despre companie? Sunt doar curios. Nu cred ca prindem noi vremurile alea. Neaceasca85, on 19 iulie 2017 - 09:05, said:
Aproape 3 ore facea mereu Bucuresti-Slatina sau invers. In 3 ore cu masina ajung mult mai departe. Nici n-as fi luat in calcul (ma rog, nici nu-l mai iau) trenul, daca n-ar fi trebuit sa conduc altceva de-acolo mai departe. |
#373
Posted 19 July 2017 - 10:00
Eu nu am mers cu trenul pana in 2004 dar apoi toata facultatea+master am cam facut naveta, examenele incepeau la 10:00 si plecam de la Slatina la 05:45.
Tren direct (sageata albastra de cele mai multe ori), via Pitesti unde statea oprit 20 de minute si "schimba locomotiva", sensul de mers. |
#375
Posted 19 July 2017 - 12:18
Da.
A trecut prin toate gradele acea sageata, in 2004 era Inter City domle, Bucuresti-Craiova via Pitesti, apoi Rapid, apoi Accelerat din 2008 parca. Viteze ceva mai mari prindea pana la Golesti de Arges, la Topoloveni era o portiune cu mers de melc si se inclina serios, iar de la Pitesti la Slatina nici prea mare nici foarte mica viteza. Oprire la Titu-Gaesti-Golesti-Pitesti-Costesti. O luasera ca la metrou cu "Urmeaza statia...cu peronul pe partea...". |
|
#376
Posted 19 July 2017 - 20:39
De ce dreq statea 20 de minute sageata albastra sa schimbe sensul de mers? Nu trebuia nea' mecanicul decat sa plece dintr-o parte a trenului si sa mearga in cealalta. N-avea de mutat locomotiva sau altceva, in 3 minute era gata treaba.
|
#378
Posted 19 July 2017 - 20:45
Sagetile astea albastre au fost o idee buna aplicata prost. Astea trebuiau bagate ca trenuri de navetisti, nu de lunga distanta. Tin minte ca la inceputurile lor a trebuit sa opreasca un tren in camp pentru ca se infundasera toate toaletele (nu stiu cate are, dar nu cred ca sunt mai mult de 2) si aveau calatorii "necesitati fiziologice"...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users