Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#1855
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

View PostOrange_helper, on 22 aprilie 2015 - 13:21, said:

Salut,
Asa cum am raspuns si in mesajul privat, este vorba despre o eroare punctuala de neafisare a creditului, nu despre o nefunctionare a intregului program Phone Credit sau despre un furt. Ne pare rau pentru aceste neplaceri, colegii nostri lucreaza la remedierea situatiei.
Orange helper
Asa cum am banuit e vorba de furt, erai ieri ferm convins ca totul e in ordine, azi mi-ai trimis mesaj la ora 10 ca totul e in regula, iar acum cateva ore mi-ai zis ca situatia e rezolvata, situatia NU e rezolvata, din cei 26,5 euro au aparut doar 13, cu toate ca azi am facut o incarcare de 12 euro care conform bonusurilor afisate ar fi trebuit sa duca suma undeva pe la 28 de euro in niciun caz la 13...si nu e singurul numar cu care am probleme, mai am unul in aceeasi situatie tot cu zero...

Edited by partyman, 22 April 2015 - 18:12.


#1856
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 22.07.2005
Hello,
Orange helper!
Suntem clienti de business de 12 ani in Orange -  18 sim-uri voce, doua abonamente date, doua office pack-uri, un Orange TV, alte optiuni, etc.

prima intrebare:
Cum se poate ca reprezentantul Orange delegat contului nostru sa dispara "ca magarul in ceata" si sa ne lase sa asteptam ca prostii telefonul lui?

Uite asa,
avem intr-o zi un om de legatura, cu care negociam o prelungire de contract sau o eventuala reziliere amiabila si deodata el decide cu de la sine putere (sau poate ca nu), ca nu mai este cazul sa discute cu noi... deloc. Vazand ca nu mai suna si nu-mi mai trimite datele solicitate, am sunat in centrala sa vad care-i treaba, de unde am aflata ca nu mai am persoana de legatura, de ce - nimeni nu stie!!

Pentru ce ati mai facut aceste modificari, cu alocare de portofolii si toate astea?!

Asa fac agentii vostri, cand aud ca un client vrea sa plece, il scuipa afara din portofoliu in loc sa incerce sa-l tina in retea?

Edited by floraur, 22 April 2015 - 19:37.


#1857
serpe66

serpe66

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 28.03.2006
am si eu o intrebare...forumul e legat doar de telefonia mobila? pt ca eu am o problema cu o tableta Vonino luata de la orange...care a fost la reparata de 2 ori si tot nu merge...cum fac sa mi-o schimbe? sau sa-mi returneze banii?

#1858
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

View Postserpe66, on 23 aprilie 2015 - 08:19, said:

am si eu o intrebare...forumul e legat doar de telefonia mobila? pt ca eu am o problema cu o tableta Vonino luata de la orange...care a fost la reparata de 2 ori si tot nu merge...cum fac sa mi-o schimbe? sau sa-mi returneze banii?
Legal, dacă o trimiți defectă a treia dată în service trebuie să o schimbe.

#1859
serpe66

serpe66

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 28.03.2006
mi-au trimis-o inapoi de 2 ori cu "schimbat cablu otg + soft" ceea ce nu rezolva problema fizica pe care o are de fapt portul usb...adica nu mai recunoaste memoriile stick...nu mai face mount....si stiu ca asta nu e un defect reparabil...

#1860
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postfloraur, on 22 aprilie 2015 - 19:36, said:

Hello, Orange helper! Suntem clienti de business de 12 ani in Orange - 18 sim-uri voce, doua abonamente date, doua office pack-uri, un Orange TV, alte optiuni, etc. prima intrebare: Cum se poate ca reprezentantul Orange delegat contului nostru sa dispara "ca magarul in ceata" si sa ne lase sa asteptam ca prostii telefonul lui? Uite asa, avem intr-o zi un om de legatura, cu care negociam o prelungire de contract sau o eventuala reziliere amiabila si deodata el decide cu de la sine putere (sau poate ca nu), ca nu mai este cazul sa discute cu noi... deloc. Vazand ca nu mai suna si nu-mi mai trimite datele solicitate, am sunat in centrala sa vad care-i treaba, de unde am aflata ca nu mai am persoana de legatura, de ce - nimeni nu stie!! Pentru ce ati mai facut aceste modificari, cu alocare de portofolii si toate astea?! Asa fac agentii vostri, cand aud ca un client vrea sa plece, il scuipa afara din portofoliu in loc sa incerce sa-l tina in retea?


View Postserpe66, on 23 aprilie 2015 - 08:19, said:

am si eu o intrebare...forumul e legat doar de telefonia mobila? pt ca eu am o problema cu o tableta Vonino luata de la orange...care a fost la reparata de 2 ori si tot nu merge...cum fac sa mi-o schimbe? sau sa-mi returneze banii?

Salut,

Va vom contacta prin mesaje private, pentru verificarea situatiilor.

O zi buna,
Orange Helper

#1861
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 22.07.2005
Sunt suparat tare pe Orange...

Un an de zile am avut abonamentul supradimensionat... am hotarat sa modific abonamentul si sa trec de la 175e la 125e, dupa care am observat ca nici asa nu reusesc sa ma apropii de bugetul de voce, asa ca tocmai am solicitat reducerea la 75e/luna. Am inteles ca nu se poate face fara o taxa de 100euro... ca doar nah, asa scrie in contract.

Dupa 12 ani de zile,
Orange nu face decat sa isi bata joc, in conditiile in care DIGI imi face oferte de 54e+TVA pentru 18 numere, voi va permiteti sa cereti 100euro pentru o modificare de abonament, este strigator la cer, imi vine sa mor de ciuda ca sunt victima.

In urma cu mai multi ani am semnat un contract, care a avut inclus un Office Pack. Acest produs sta nefolosit de ani de zile, problema mea este ca la ultima negociere, nu l-am putut elimina pentru ca "vedeti dvs., trebuie sa arate abonamentul in nustiu ce fel..." te doare capul..!
Aflu acum, dupa doi ani, ca eu nu am semnat pentru acel Office Pack, ci doar am fost lasat sa inteleg asta si drept urmare, as fi putut rezilia de doi ani... Mi-ar fi placut ca cineva de la Orange, sa se mai uite macar o data la sase luni peste contul meu si sa vada ce se poate optimiza, sa-mi spuna: "alo bai tolomacule, daca tot nu folosesti telefonul asta cu 800 minute nationale, nu le mai plati aiurea (85lei/luna)... pune si inchide-l"

Dupa ce ca nu folosesc timp de doi ani Office Pack, am facut cerere de reziliere acum doua zile... Se rezolva, dar nu de acum ci doar de luna viitoare. Adica trebuie sa mai platesc inca 85lei, caci atat de dificila este operatiunea, incat nu se poate face in cinci zile Posted Image De altfel, cand am solicitat schimbari de optiuni pe numere diferite, alte permutari si rezilieri, s-au facut in cateva minute...

Faza este ca Orange nu da doi bani pe client, ci doar pe facturile achitate de acesta...

Edited by floraur, 23 April 2015 - 10:40.


#1862
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postfloraur, on 23 aprilie 2015 - 10:38, said:

Sunt suparat tare pe Orange...

Un an de zile am avut abonamentul supradimensionat... am hotarat sa modific abonamentul si sa trec de la 175e la 125e, dupa care am observat ca nici asa nu reusesc sa ma apropii de bugetul de voce, asa ca tocmai am solicitat reducerea la 75e/luna. Am inteles ca nu se poate face fara o taxa de 100euro... ca doar nah, asa scrie in contract.

Dupa 12 ani de zile,
Orange nu face decat sa isi bata joc, in conditiile in care DIGI imi face oferte de 54e+TVA pentru 18 numere, voi va permiteti sa cereti 100euro pentru o modificare de abonament, este strigator la cer, imi vine sa mor de ciuda ca sunt victima.

In urma cu mai multi ani am semnat un contract, care a avut inclus un Office Pack. Acest produs sta nefolosit de ani de zile, problema mea este ca la ultima negociere, nu l-am putut elimina pentru ca "vedeti dvs., trebuie sa arate abonamentul in nustiu ce fel..." te doare capul..!
Aflu acum, dupa doi ani, ca eu nu am semnat pentru acel Office Pack, ci doar am fost lasat sa inteleg asta si drept urmare, as fi putut rezilia de doi ani... Mi-ar fi placut ca cineva de la Orange, sa se mai uite macar o data la sase luni peste contul meu si sa vada ce se poate optimiza, sa-mi spuna: "alo bai tolomacule, daca tot nu folosesti telefonul asta cu 800 minute nationale, nu le mai plati aiurea (85lei/luna)... pune si inchide-l"

Dupa ce ca nu folosesc timp de doi ani Office Pack, am facut cerere de reziliere acum doua zile... Se rezolva, dar nu de acum ci doar de luna viitoare. Adica trebuie sa mai platesc inca 85lei, caci atat de dificila este operatiunea, incat nu se poate face in cinci zile Posted Image De altfel, cand am solicitat schimbari de optiuni pe numere diferite, alte permutari si rezilieri, s-au facut in cateva minute...

Faza este ca Orange nu da doi bani pe client, ci doar pe facturile achitate de acesta...

Salut,

Am transmis mesajele tale colegilor mei de la Oferte, care mi-au confirmat ca te-au apelat si ati clarificat aceasta situatie.

O zi buna,
Orange Helper

#1863
floraur

floraur

    pitic insignifiant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 22.07.2005
Ok,
asteptam sa vedem cum ramane cu taxa de 100euro... inca nu s-a clarificat treaba aceasta.
pentru micsorarea abonamentului, pana la urma Office Pack-ul se va fi dezactivat imediat...

Oricum,
multumesc pentru implicare,

#1864
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 16.03.2007
Am optiunea bonus 1000 minute valabila 3 luni, activata cu aprox. o luna in urma, dupa ce am activat optiunea de 6 euro si care a expirat. Cand apelez orice numar, intra pe fir robotul Orange care ma atentioneza ca inainte de a apela sa aflu detalii despre creditul sau minutele disponibile si valabilitatea lor.

Care este explicatia pentru care nu pot suna nici un numar, indiferent de retea? Multumesc.

#1865
abit

abit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,126
  • Înscris: 27.07.2006
alea 1000 min le poti folosi doar daca ai o optiune activa de cel putin 5 euro,
se consuma ultimile dupa cele din optiune,
din ce in ce mai atractive "bonusurile" inutilizabile OrangePosted Image

#1866
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 16.03.2007
Acele minute bonus le-am primit doar dupa ce am activat optiunea de 6 euro, asa erau promovate  si tehnic doar asa se puteau activa. Zis si facut: am activat optiunea de 6 euro si apoi am luat si acest bonus de minute care se puteau consuma doar dupa expirarea minutelor din optiunea de 6 euro. Optiunea 6 a expirat dar, totusi, nu pot folosi minutele bonus.

Ar fi absurd sa fie nevoie de o alta optiune activa, de minim 5 euro, doar pt a putea folosi minutele bonus, s-ar suprapune unele cu altele.

Am mai avut o data minutele bonus, cand au aparut anul trecut (si cand nu era conditionata activarea lor de activarea unei optiuni de minim 6 euro), dar cand mi-a expirat optiunea de 5 euro de la acea data, aceste minute le-am putut folosi 3 luni  fara a avea o optiune de 5 euro sau mai mult. O perioada nu am avut nici o optiune, apoi am incarcat cu 3 euro si am activat optiunea sms in retea cu 1.5 euro. Am consumat in continuare minute bonus, chiar si dupa expirarea optiunii sms.

Oare conteaza creditul in euro existent, fara credit (situatia mea) sa nu functioneze minutele bonus?

Edited by cris2d2, 23 April 2015 - 21:10.


#1867
Nexus11

Nexus11

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,795
  • Înscris: 19.06.2005
Prietena mea are o problema cu informațiile oferite de 333. Acolo îi arata ca mai are multe minute naționale, dar când dorește sa sune național apare robotul care îi recomanda sa isi verifice creditul. A sunat la 444,dar nu a putut intra în legătură cu un operator. Se poate rezolva cumva?

#1868
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postcris2d2, on 23 aprilie 2015 - 19:36, said:

Am optiunea bonus 1000 minute valabila 3 luni, activata cu aprox. o luna in urma, dupa ce am activat optiunea de 6 euro si care a expirat. Cand apelez orice numar, intra pe fir robotul Orange care ma atentioneza ca inainte de a apela sa aflu detalii despre creditul sau minutele disponibile si valabilitatea lor.

Care este explicatia pentru care nu pot suna nici un numar, indiferent de retea? Multumesc.

Salut,

In oferta comerciala a sarbatorilor de iarna, acest bonus a fost oferit impreuna cu o optiune, urmatoarele luni el putand fi consumat fara a fi necesar sa existe o optiune activa.

Aceasta oferta a fost modificata in luna februarie 2015, cu noi conditii de activare si utilizare. Astfel, conform noii oferte, utilizarea minutelor din bonus este posibila acum, doar daca activezi o optiune Orange PrePay de cel putin 5 euro credit din oferta curenta. Bonusul nu mai poate fi folosit fara existenta unei optiuni active si valabile pe cont.

O zi buna,
Orange Helper

#1869
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 16.03.2007
Da, multumim Orange pentru modificarea conditiilor de utilizare si activare IN FAVOAREA VOASTRA, NU A CLIENTULUI!!! Puteti sa postati pagina, linkul, textul publicat undeva vizibil tuturor, in care apar aceste conditii de activare si utilizare?

#1870
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostNexus11, on 24 aprilie 2015 - 07:43, said:

Prietena mea are o problema cu informațiile oferite de 333. Acolo îi arata ca mai are multe minute naționale, dar când dorește sa sune național apare robotul care îi recomanda sa isi verifice creditul. A sunat la 444,dar nu a putut intra în legătură cu un operator. Se poate rezolva cumva?

Salut,

Roag-o pe prietena ta sa ne descrie aceasta situatie, prin intermediul formularului de contact din contul online Orange de aici.

O zi buna,
Orange Helper

#1871
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postcris2d2, on 24 aprilie 2015 - 08:59, said:

Da, multumim Orange pentru modificarea conditiilor de utilizare si activare IN FAVOAREA VOASTRA, NU A CLIENTULUI!!! Puteti sa postati pagina, linkul, textul publicat undeva vizibil tuturor, in care apar aceste conditii de activare si utilizare?

Salut,

Intr-adevar, mecanismul bonusului s-a schimbat in data de 16 februarie, de atunci fiind necesar sa ai si o optiune activa, pentru a utiliza bonusul.

Aceasta informatie a fost transmisa pe site-ul nostru, prin SelfCare (*100#), dar si la momentul activarii bonusului prin urmatorul mesaj informativ: «Ai primit 1000 min nat, din care 300 min sunt si int.fix/mobil UE, SUA, Canada. Bonusul este valabil 90 de zile si se poate consuma daca ai activa o optiune din oferta curenta PrePay.  Destinatii internationale incluse pe www.orange.ro/prefixe.».

Intrucat a fost vorba despre o oferta valabila pana la data de 6 aprilie 2015, pe site-ul nostru se regasesc acum informatiile ofertei in vigoare in acest moment.

O zi buna,
Orange Helper

#1872
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,959
  • Înscris: 14.08.2006
Salut Orange_Helper. Am nevoie de o informatie de compatibilitate modemuri internet USB. Am cateva locatii unde doresc sa-mi montez niste echipamente ptr. un proiect. Echipamentele respective suporta doar modemurile din atasament iar in zona am doar semnal Orange. Ma intereseaza daca aveti vreun model din tabelul atasat; vreau sa achizitionez impreuna cu IP FIX iar routerele alea ale voastre nu ma ajuta ptr. ca nu stiu daca suporta DNAT si alte setari ce am eu nevoie. Am vrut sa intreb la tehnic dar pana ajung acolo imi creste barba ca la call center nu prea ne intelegem.
Merci

Attached Files

  • Attached File  USB.PNG   36.96K   28 downloads


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate