Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Titanfall
Ultima postare: apr 29 2016 00:12, Inițiat de
d4m4g3
, iun 20 2014 08:12
·
0
#22
Publicat: 02 iulie 2014 - 13:36
Am auzit de acest joc, stiu ca este facut de Respawn Entertaiment iar cei doi directori ai jocului sunt fostii creatori ai seriei Call of Duty. Jocul a fost creat dupa ce acestia doi au fost dati afara de la Activision si au fost angajati de Electronic Arts. Sincer lumea spune ca au revolutionat fps cu titanfall dar mie nu mi se pare ca exista diferenta fata de alte fps-uri.
|
#24
Publicat: 12 martie 2016 - 16:07
Dap, revolutionare pe naiba.....dupa cateva ore de joc.
Am putut juca dupa ce am descarcat versiunea "game-time" care iti permite sa joci 48 de ore. Bine, nu 48 de ore pentru ca trebuie ca in alea 48 de ore sa te incadrezi si sa-ti organizezi tu insuti orele de joc.Pentru ca odata ce ai pornit jocul dupa ce l-ai descarcat, poti sa nu mai joci deloc, ca alea 48 de ore tot se duc. Oricum, jocul e cam slab, de aia si nu ma mir ca l-au pus gratuit pe Origin, cu timp limitat. Macar e bine ca mi-au permis sa descarc gratuit season pass, cu alte harti bonus. Dar tot degeaba, jocul tot nu prea mi-a placut. Gameplay : jocul care e strict multiplayer, te duce cu gandul la filmul Pacific Rim, dar la o scara mult, mult, mult mai mica. Actiunea are loc prin viitorul indepartat, cand oamenii exploreaza si se lupta intre ei pe alte sisteme solare. Sunt doua factiuni: Corporatia de fabricatie interstelara (IMC) care vrea sa domine prin intermediul tehnologiei, si Militia, alcatuita din banditi spatiali, mercenari, pirati spatiali, renegati, care se revolta impotriva monopolului. Ambele au insa cam aceleasi lucruri: piloti sau soldati agili si exoschelete mecanizate denumite "Titani". Ai o mica campanie care e mai mult un tutorial si de care mai bine te feresti ca nu gasesti nimic interesant , cu ceva secvente cinematice , ceva indrumari de la superiori, debarcari aeriene ca pe Omaha Beach style si cam atat. Odata coborati, pilotii, impartiti in trei clase: rifleman, assassin si CQB. Asasinul e cel mai agil dintre toti, detiand un smart pistol si avand abilitati de furisare, Rifleman e mai axat pe forta bruta, avand arma de asalt, si CQB avand Shotgun. Insa toate cele trei clase sunt similare intre ele, avand cam aceleasi grenade, aceeasi abilitate de invizibilitate sau vedere cu raze X in Crysis style, aceleasi abilitati de salt si catarat pe cladiri, aceleasi arme anti-titan cu care pot dobora Titanii. Titanii sunt cam tot de trei tipuri: Atlas- standard si echilibrat, Ogre- mai lent, dar mai bine dotat, mai dur, cu o viata mai lunga, si Stryder-mai slab si mai mic , dar mai mobil. Varietatea armelor este scazuta-10 arme pentru piloti. Meciurile sunt scurte, haotice, rapide, pe Call of Duty style, si pot juca maxim 12 jucatori. Pilotii, intrati in joc, trebuie sa astepte vreo 2 minute pana titanul lor este functionabil si gata sa fie chemat. Cand ii cheama, titanii vin val-vartej din cer si fac o aterizare spectaculoasa ca in Transformers, protejati de un camp magnetic. Pilotii sunt agili, rapizi, se pot catara pe orice cladire, dotati fiind cu jet pack-uri. Titanii pot fi doborati cu arme anti-titan de catre piloti, sau pot fi sabotati de catre acestia odata ce pilotul se urca pe ei si distrug firele. Sau pot fi doborati de catre ceilalti titani de cele mai multe ori. Abilitatea de aparare a titanului e formarea unui scut magnetic prin care opreste gloantele si proiectilele trase spre el, ca dupa ce le aduna, sa le trimita val vartej direct spre cel care a tras, asta daca inamicul nu activeaza el un scut magnetic la randul sau. Titanul mai are abilitatea de a trage proiectile si de a evita gloantele prin miscari rapide dreapta-stanga. Titanii pot fi personalizati, cel putin doar cu insigne si voce. Daca titanul tau a fost doborat, poti sa activezi optiunea eject si sa te parasutezi din el, ca apoi sa astepte inca 2 minute pana se activeaza un nou titan. Scopul jocului e adunarea tokenurilor, punctelor bonus, ce iti poare ridica nivelul, debloca anumite abilitati si Burn Cards....sau daca aduni suficienti bani pe care sa-i cheltui pe piata neagra si sa cumperi abilitati, elemente de personalizare si burn cards de acolo. La terminarea meciului, care dureaza cam vreo 10 minute, tabara invinsa initiaza procedura de evacuare , iar castigatorii pot sa-i impiedice pe inamici sa se retraga, doborand navele de evacuare. Hartile sunt in numar de 15, fiind 5 moduri de joc: Attrition-Deatmatch, Hardpoint Domination , Capture the Flag, Last Titan Standing, primele trei avand cei mai multi jucatori, caci pe ultimele stai cu minutele sau cu orele in sir sa astepti pana ti se alatura un jucator. Scopul jocului e deci cam redus, motivatia e cam limitata de a juca mai mult de 5-6 ore, hai 10 ore daca te apuca mania sa joci doar ca sa avansezi in nivel si sa strangi puncte ca sa deblochezi arme, mai termini cateva challenge-uri , in rest, gameplayul e repetitiv, rapid, haotic, si dupa un anumit timp devine monoton si plictisitor. Nu are o durata de viata prea mare, avand in vedere ca tocmai ieri vedeam ca sunt anumite ore in care joaca doar 300 de jucatori la nivel global, rareori depasind 700. Se vede ca e dezvoltat de fosti angajati ai Activision care au lucrat la seria CoD. Ce a rezultat? Un Counter Strike cu roboti cu tematica preluata din Pacific Rim, elemente din Crysis, acelasi sistem defectuos si iritant de adunat puncte ca in Battlefield si secvente cinematice si actiune ca in CoD. Nota: 6 Prezentare: la ce motor grafic are (Source) ce isi arata varsta , pare decent vizual. Luptele aeriene/spatiale sunt spectaculoase, hartile sunt provocatoare, cladirile, peisajele si speciile animale care perinda pe alte planete chiar iti dau senzatia nepamanteana ca te lupti pe alte planete. In rest cam atat, avand in vedere ca 30-40 de GB din totalul de 50 este ocupat de fisierele audio: sunete, melodii, voice-acting. Sunetele, intr-adevar, sunt spectaculoase, insa coloana sonora nu prea a iesit in evidenta cu nicio melodie memorabila. Nota: 5 Verdictul: Poate daca dezvoltatorii nu se grabeau si mai lucrau la joc, ar fi iesit nitel mai bun. Conceptul si universul au potential, dar nu au fost exploatate suficient. Jocul nu e in niciun caz pentru jucatori care cauta sa joace prin modalitati tactice . Cativa dintre jucatorii CoD/CS il adora. Din pacate, e repetitiv, limitat, si are o durata de viata cam mica pentru ca dupa un anumit timp intri in sfera plictiselii. Campania putea foarte bine sa lipseasca. Putea sa fie un pic mai motivant. Versiunea Deluxe costa pe Origin cam 20 de euro, iar in magazinele romanesti, gasesti editia standard la 50 de lei. Merita cumparat la un pret mai redus, dar te poti lipsi de el foarte bine pentru ca se gasesc alternative de jocuri multiplayer mai bune pe piata. Intr-un cuvant, va puteti cam lipsi de el, dar merita testat vreo 5-6 ore just for fun. Nota: 5,5 - Mediocru Fișiere atașateEditat de BB-8, 12 martie 2016 - 16:08. |
#25
Publicat: 29 aprilie 2016 - 00:12
S-a anuntat Titanfall 2
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hJ1r2f1Jv0Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de GamerXx, 29 aprilie 2016 - 00:12. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi