Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Asus ROG - Probleme mari wi-fi

Recomandare Apartament

reparatie zgarietura bara spate

Lipire XPS de hidroizolație ...
 Detectare dispozitiv de ascultare...

Detectare posibile dispozitive de...

suport/cutie fixare SSD in locul ...

Popcorn stradal
 De ce ard asa de violent masinile...

Sfat achizitie bicicleta MTB

Imi tot apare ipconfig

Degresant auto eficient
 Pistol care sa pulverizeze vopsea...

Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...

Sa desparțim cuvintele in cuvinte
 

Semnal calitate imagine rcs & rds

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
uite aici xymzar niste conversatii de pe alt forum ,nu sunt singurul cu aceasta problema referitoare la calitatea semnalului  ce il transmite rds ......


Anonim
9 februarie 2014, 07:53

Am tv LG 42LD750 si CAM de cateva luni. De o saptamana au aparut dungi colorate , de grosimi diferite, pe ecran, numai la canalele HD. Dungile, de grosimi diferite apar intermitent, la intervale diferite. Cei de la RDS au spus ca e o problema din amplificatorul lor. Au modificat semnalul, au schimbat spliterul, au inlocuit cablul exterior de fibra si ... nimic. Metodele lor de diagnostic mi se par empirice (lipsa profesionalism). Acum dau din umeri si sunt in pana de idei. Repet, situatia dureaza de o saptamana. Are cineva vreo idee asupra modului de rezolvare? Ma ajutati pe mine si ii scapati pe ei de consum de neuroni. Cu multumiri!




Anonim
9 februarie 2014, 08:47

Scoate CAM-ul RCS-RDS si comută pe Pro TV HD sau alt canale necriptate HD ( Digi Sport 1 HD, Acasa HD etc ). Daca apar in continuare dungile, probabil s-a defectat televizor ( de exemplu etajul care are functie de placa video ),




Anonim
9 februarie 2014, 11:35

Apar numai pe Eurosporturi, Digi (Life, Word, Animal Word), Viasat Nature/History, History, - toate in format HD, cu sau fara CAM. Puterea semnalului pe cablu: 98-100%, calitatea semnalului variaza PERMANENT intre 25-50%.




Anonim
9 februarie 2014, 11:47

Deci sigur nu e de la CAM.
Dar esti sigur ca e asa calitatea semnalului ? Trebuie sa fie invers, adică nivelul calitatii să fie mai mare decat nivelul semnalului. Am impresia ca ai semnal prea puternic, dar distorsonat ( zgomotos, foarte eronat ), iar calitatea devine scazuta. Calitate trebuie sa ai recomandat peste 60-70%




Anonim
9 februarie 2014, 12:06

E sigur, asa-mi arata in meniul tv-lui. Cei de la RDS au marit puterea la cele doua amplificatoare de pe traseu, sperand ca vor rezolva problema, dar...S-au si laudat ca au "marit" semnalul la maxim, mai mult de atat nu pot. Am verificat parametrii si la alt tv din casa care nu e HD. Are receptor SD; putere 98%, calitate constanta 75-80%. In rest, tot montajul din casa e bine facut si cu piese de calitate. Semnalul e in "stea": toate cablurile tv-rilor sunt conectate la un singur spliter...mufe sertizate etc...:(




Anonim
9 februarie 2014, 12:15

Pai tocmai ca amplificatoarele acelea distorsioneaza calitatea. In digital nu prea sunt recomandate amplificatoare. Cauza e calitatea scazuta. Prin amplificarea semnalului au facut mai mult rau decat bine, distrugand calitatea. Televizorul si orice receptor digital foloseste calitatea, nu semnalul. Calitatea este informatia utila, fiind extrasa din semnal si corectata prin metode matematice, cu ajutorul factorilor de corectie. Spune-le celor de la RDS sa iti rezolve problema asta: sa ai calitate peste 60-70%. Spune-le ca nu te intereseaza nivelul semnalului, ci doar calitatea, care sa fie mai mare ca semnalul. Televizoarele si receptoarele digitale nu functioneaza pe principiul mult si prost, ci prefera semnal mai slab ( bineinteles, peste 45%), dar de calitate ridicata ( recomandabil la calitate peste 60-70%, chiar de preferat peste 90%)..




Cristi
9 februarie 2014, 14:08

Salut, numele meu este Cristi si sunt din Craiova. Sunt abonat la rds-rcs la internet tel fix si tv analogic si digital cablu.Problema mea este (s-o numim asa) este legata de tv.Am in casa 3 tv, 2 analogice si 1 digital(ful hd,32 es5500 Samsung).Ele sunt legate de la cablu rds prin 2 splintere de legatura. Problema este la tv digital la programele hd ULTIMILE ADAUGATE DE RDS( EUROSPORT HD, EURO2HD,HISTORI HD ,ETC) adica se vad cu macoblocuri si am nivelul eroare de biti la 1500-2000.Ciudat este ca numai pe aceste canale nu se vad.Am sunat la rds, a venit un tehnician de la ei ,a verificat semnalul si era ok, si m-ia propus sa schimb cablu de la splintr pana la tv digital ca acolo este problema.Intrebarea mea este cre este cel mai bun cablu coaxil ,exist cabluri speciale hd ,ce fel de splinter sa foloses..Oare sa fie cablul meu invechit, este un cablu luat din targ si are cel putin 10 ani.As dori sa faceti articol cu ele mai bune cabluri si metode de conectare la reteaua de cablu.Multumesc




Administrator
9 februarie 2014, 14:11

Ai aici tot ce te intereseaza legat de cablurile coaxiale:
http://en.wikipedia....i/Coaxial_cable




Anonim
19 februarie 2014, 10:38

Cuna ziua! Imi permit sa pun aici o intrebare, putin pe langa subiectele dezbatute, dar "vinovat" e administratorul, e profesionist. A confirmat (vezi mai sus subiectul semnal rds lg 42ld750). Deci, am o casa mai mare cu 7 tv cuplate "in stea" la doua splitere, unul digi, unul upc. Doresc sa renunt la upc si am fost sfatuit sa montez un amplificator pe cablul de la digi (de ex wba 860 al) si apoi un spliter. Am 1 tv cu semnal hd cu card, unul cu semnal digital cu sd , in rest analogice. Intrebare: merita investitia pentru obtinerea de semnal de calitate la toate tv, fara a deranja hd si sd?




Anonim
19 februarie 2014, 10:59

Intai incearca fara amplificator, nu prea sunt recomandate la semnale digitale. Daca ai probleme cu lipsa semnal ( nu daca e semnalul mai mic, adica nu e maxim, ci daca ti se intrerupe imaginea), atunci poti incerca si cu un amplificator. Dar daca nu ai probleme si toate televizoarele au semnal suficient pentru imagine stabila, nu e recomandabil amplificatorul.
Acum, legat de televizoarele analogice, intradevar, poti pune amplificatorul, e posibil sa creasca pentru analogic calitatea. Insa ar fi recomandabil sa imparti cumva semnalul si amplificatorul sa fie activ doar pe ramura care duce semnalul la televizoarele analogice, iar pe ramura care duce la televizoarele digitale sa ramana neamplificat. Deci cumva sa imparti semnalul inainte de a ajunge la amplificator.
Bineinteles, poti incerca si cum ai spus tu, iar daca nu ai probleme la digital ( adica daca nu distorsioneaza semnalul digital), sa il lasi asa.
Doar prin experimentare la tine acasa poti vedea care e cea mai buna solutie.




Anonim
19 februarie 2014, 14:03

Pentru canalele analogice ma gandeam la amplificator: cablu digi ->spliter cu 3 iesiri: hd, sd si un cablu scurt ce il bag in amplificator (pt analogice) ->spliter cu 3-4 iesiri. Pt astea cred ca ar merge si "renumitul" amplificator chinezesc DISCERN CATV signal amplifier. Pare mai corect asa, da?




Anonim
19 februarie 2014, 14:07

Da, exact asta vroiam sa zic. E bine.




Anonim
21 februarie 2014, 11:15

salut, am un samsung 32 f 4510, care se vede f.f. prost, sunt pe digi satelit cu decodor vechi fara hdmi, am sunat la digi au zis sa astept sa apara cu hdmi si poate o sa se vada mai bine, am pus cablu rca e la fel de rau, nu stiu ce sa/i mai fac




Anonim
21 februarie 2014, 11:25

Nu ai ce face, asa transmit ei... Nu transmit inca HD.




Anonim
21 februarie 2014, 20:11

deci vand tv ul (1200 lei)sau renunt la digi




Anonim
21 februarie 2014, 20:56

Sau il folosesti pentru altceva. De exemplu te abonezi la Sky UK sau DE si vei fi multumit.




Anonim
22 februarie 2014, 17:03

Salut. Sunt Stefan din Bucuresti, am un tv smart 24pfl3507h/12, sunt abon rcs-rds de mult timp si am trecut la digital pentru a folosi digi smart cam pt anumite canale. Am introdus cam-ul in tv, mi-a pornit autentificarea si a aparut "eroare 25" ceea ce inseamna smartcard neimperecheat niciodata sau ceva de genul, asta doar pe canalele criptate. Am sunat la rds si mi-au spus sa-l trec pe canal tv1000 si sa-l las o ora pornit pe acest program, ca sa activeze complet cardul, dupa care a mers fara probleme. Sfatul meu este sa sunati la rds si va ajuta ei.




Lucian Tanase
23 februarie 2014, 22:02

Samsung ue32d6500 .
Bun . Mers ridicat cardul , instalat ca la carte . Si de aici incep probleme cu minunatul serviciu smartcard de la rcsrds !
Dupa ce am primit eroarea 17 de 20 ori la rand intr0un final a reusit o initializare.
Toate bune .
Dupa 2 saptamani am constatat ca programul digifilm nu mai merge . SEMNAL DEMODULAT .
Timp de aproape 3 saptamani la interval de cateva zile cand am avut timp am bombardat relatiile cu clientii .
AM primit toate sfaturile din lume : Scoate cardul , baga cardul , sterge cardul , scoate tv-ul din priza , baga-l la loc , reseteaza tv-ul ....TOT ! 1000 de telefoane si ce credeti ??!!! " TV-ul este de vina ! " asta este rezultatl la care au ajuns " roboteii rds " !
O sa ma duc sa predau mizeria asta si o sa inchid abonamnentul si ma trec pe orice altceva eventual o lita !
NU SCHIMBATI DECODORUL CU MIZERIA ASTA DE CAD !



Anonim
23 februarie 2014, 22:07

Daca doar Digifilm nu iti merge si celelalte canale codate merg, atunci 100% nu e de vina nici televizorul, nici CAM-ul si nici smartacardul. Dai o rescanare la toate canalele si daca nici asa nu merge, e de la RCS-RDS problema, din baza lor de date. Poti merge cu smartcarrdul si CAM-ul la un amic care are RDS digital tot ca tine sa vezi daca tot asa face, adica daca tot doar DIgifilm nu merge. Atunci sigur e de la RCS-RDS, o eroare in baza de date.




Lucian Tanase
23 februarie 2014, 22:37

Am facut pritene ce zici tu de 2 ori deja , nu mai imi merge nici bbc , nimic , dc nu mergea doar digifilm dap ok era de la ei , dar asa este belit cardul. Prefer sa il duc si sa renunt , dc ajung la service se ajunge la treburi nepoliticoase.




Anonim
3 martie 2014, 19:53

Salut,am un tv lg47la790v-za. Amluat cam ci+ de la rcs-rds l-am introdus in slot,am readus tv la setarile din fabrica si nimic,apare pe tv 'fara modul ci'. Am resetat de 5 ori tv-ul,am schimbat tara,am stins si reaprins tv-ul si nimic. Voi ce imi sugerati? Multumesc




marian
3 martie 2014, 21:24

pai in primul rand trebuie sa iti arate ca e compatibil, s-au nu, s-au in cel mai dur caz poate ai stricat modulul ,ai fortat si poate ai rupt vreun pin, n-are cum sa-ti arate pe tv fara modul CI, intelegi? incearca modulul la un vecin, un prieten ceva, care detin deja acest cam.




Anonim
3 martie 2014, 22:27

Televizorul tău e compatibil 100%. Esti sigur ca ai introdus corect in slot CAM-ul, inclusiv cu împingere dublu click ?
Imagini reale si detalii clare aici:
http://hdsatelit.blogspot.ro/2013/10/imagini-meniu-cam-ci-rcs-rds.html




Anonim
4 martie 2014, 13:31

Multumesc baieti,am tot scos si bagat CAM-ul pana mi-a aparut autentificarea. Fiindu- mi frica sa nu stric CAM-ul cred ca nu l-am impins mai tare. Acum merge perfect.




Anonim
27 aprilie 2014, 20:33


Buna ziua,am o nelamurire in legatura cu semnalul calitate a imagini de la tv ,are voie sa fluctueze intre 60-85 % cel mult 85 %,iar putere semnal imi este de 100%....Ar trebui cele doua sa imi fie de 100%,cum este normal sa fie semnalul?
Precizez folosesc cartela CI+, sunt curioas de calitatea de semnal ce trebuie sa o primesc de la provaiderul meu de televiziune!




Anonim
27 aprilie 2014, 20:35

Sunt momente cand posturile HD imi apar blurate timp de 5-7 secunde ....




beny
27 aprilie 2014, 21:11

In televiziunea digitala, nivelul calitatii semnalului trebuie sa fie intotdeauna mai mare decat nivelul puterii semnalului. Daca e mai mic nivelul calitatii decat nivelul puterii, ceva nu e in regula la semnal.




Anonim
27 aprilie 2014, 21:18

mersi beny de raspuns ,astept si alte pareri dupa care trebuie sa iau legatura cu cei de la rds...




Anonim
27 aprilie 2014, 21:25

beny daca te rog poti sa imi aduci cateva argumente cu care pot sa vb cu cei de la rds,ei o sa incerce sa ma lamureasca ca asa este normal...vreau va rog cateva argumente daca sunteti in masura si stiti ca este ceva anormal cu aceasta problema...multumesc




Anonim
27 aprilie 2014, 21:26

Tu probabil ai semnal amplificat prea mult, ca era semnalul prost. Dar amplificarea amplifică si erorile, de aici calitatea proasta. Un semnal digital nu prea e recomandat sa il amplifici, ca il faci mai mult, dar si mai prost. Teoria mea se potriveste cu cea a lui beny. deci e cam acelasi lucru, nu il contrazic.




Anonim
27 aprilie 2014, 21:33

Sa ma bag si eu: amplificarea semnalului digital de fapt nu e o amplificare a bitilor, ca nu se mareste numarul de biti. Se amplifica doar semnalul care transportă bitii. Insa orice amplificare introduce zgomot si creeaza erori, in sensul ca in loc sa faca bine si sa pastreze bitii, deterioreaza fluxul de date si deci se pierd si mai multi biti, Deci erorile pe care le vezi pe imagine apar de la o amplificare forțata. La tine exista undeva o amplificare, intre fibra optica si televizor, care deterioreaza semnalul, iar forward error correction ( FEC ) nu mai face față.




Alinush
27 aprilie 2014, 21:47

Anonim cu problema, e mult de studiat ce inseamna calitate digitala si nivel semnal digital. Sfatul meu e sa nu te complici cu explicatii tehnice la RDS. Tu spui atat: sunt client, are inreruperi, imaginea se blureaza cateodata. Care e cauza ?? Nu stiu, eu sunt client, voi il faceti sa mearga bine, ca de aia platesc. Credeti ca e televizorul de vina? Dovediti-mi! Aduceti voi alt televizor care merge bine la mine si atunci cauza e televizorul meu Nu te complica cu explicatii tehnice, daca nu te pricepi mai bine ca ei. Si nici asa nu ai sanse. Eu am avut o data o discutie cu cei de la RDS, ca imi marisera abonamentul, si cand am facut sesizare, mi-au spus ca dn cauza ca am trecut de la televiziune analogica la televiziune digitala. Le-am motivat ca sunt abonat la HBO HD si la alte canale HD si le receptionez de ani buni de la ei si asta dovedeste ca am avut televiziune digitala, ca nu exista la ei televiziune analogica HD si cred ca niciunde in lume in ultimii 10 ani - 20 ani. Nu m-au inteles si mi-au lasat abonamentul marit. Abia cand le-am aratat contractul, ca scria inca de cand il facusem ca am televiziune digitala, mi-au redus iar abonamentul. Asa ca nu te mai chinui cu explicatii tehnice. Spune-le sa ti-l faca sa mearga bine si gata.




Anonim
27 aprilie 2014, 22:06

k meris mult de sfat domnilor !!!
maine la prima ora o sa incerc sa le comunic problema mea ,sper sa dau peste un om binevoitor de la rds sa ma ajute in solutionarea acestei probleme...mersi inca odata si o seara faina .

#20
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Buna ziua ,revin cu rezultate zero omul de la cablu de la rds a venit a masurat puterea semnalului,a refacut toate mufele,ma pus singur pe acel aparat ce emite tv cablu (a lasat tot blocul fara cablu),a refacut si in doza mufele,dar mi-a spus ca nu poate lua din puterea de emitere si sa imi dea calitate mai mare la imagine.Am vazut si acel amplificator din doza ,a incercat toate posibilitatile din ce mi-a zis el ce sa va mai zic sunt confuz ,el mi-a zis ca este normal sa fie puterea semnal mai mare...nu stiu ce sa mai cred ce sa mai zic.
dar mi-a zis ceva interesant ca ei sunt verificati de nu stiu cine cum sa emita si ca au un standard de nu poate umbla la nu stiu ce ...am uitat...sunt in ceataPosted Image

Edited by oliver44, 28 April 2014 - 18:51.


#21
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 12.01.2004
Controalele le face ANCOM-ul. Parametrii pe care ti-i indica TV-ul sunt raportati la niste valori de referinta, proprii modelului sau chiar producatorului TV-ului. Nu constituie referinta sau indicatori de calitate pentru provider. Daca nu ai intreruperi de imagine si sunet, este ok.

Edited by mhanor, 28 April 2014 - 21:19.


#22
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
asa ar trebui sa imi functioneze!!!  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1qBrGdYNHck?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  nu constiutuie referinta nici acest videoclip ? ma mira faptulu ca cei de la servici clienti cand ii sun si le spun problema mea ei spun ca nu este normal sa am puterea semnalului mai mare decat calitatea semnal sa inteleg ca imi dau dreptate ,sau nici asta nu contituie referinta :D? Posted Image

Edited by oliver44, 29 April 2014 - 06:09.


#23
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Ma gandesc sa fac si o sesizare catre ANCOM in scris poate rezolva ei mai repede aceasta problema..

Edited by oliver44, 29 April 2014 - 10:33.


#24
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 12.01.2004
Ce ar trebui sa observam in videoclipul tau? Ca nu-mi dau seama.
Sesizarile neintemeiate nu primesc solutionare.

#25
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,201
  • Înscris: 18.04.2008
Eu la UPC le am 75% la calitate și putere și merg toate posturile brici. Posted Image

Pe un LG 32LK430-ZG cu STB HD am aceste valori.

Pe un NEI vechi cu STB SD și are puterea 75% și calitatea 100%, unde iar merg posturile brici.

#26
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Acest videoclip demonstreaza ca se poate un semnal mai bun la calitate imagine ,videoclipul este postat de altcineva .Vroiam doar sa lamuresc treaba cu semnalul calitate la mine este invers,putere 100,iar semnal calitate 64-70.....

#27
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 12.01.2004
Calitatea imaginii nu se imbunatateste, daca cresc valorile respective.
Daca ai monta un decodor sau un TV, altul decat LG, ai citi alte valori, avand acelasi semnal. Toate aceste diferente exista pentru ca difera modul de interpretare.
Daca nu ai intreruperi de imagine si sunet, nu ai motiv pentru sesizare la RCS. Cu atat mai putin la ANCOM.

Edited by mhanor, 29 April 2014 - 18:25.


#28
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Azi a revenit un alt domn de la rds aceeasi treaba ,el ma comutat singur pe un spliter ,conexiunea mea de cablu nu mai este pusa cu restul conexiunilor de cablu pe amplificatorul din doza,ce sa zic parca se vede o schimbare la imagine,valorile schimbate putin dar inca difera de la post la post.Treaba cu puterea semnalului nu sa schimbat ramne constanta pe toate posturile la valoare de 100%,dar am regasit cateva schimbari la semnal calitate pe unele posturi unde era mai scazut.
La fel si acel domn spune teoria ta mhanor , daca as avea un reciver ar arata alte valori...eu folosesc cartela digi cam+ ,el spune in felul urmator cum ca acest Lg ar arata inversate valorile (nu prea cred Posted Image) o sa renunt la sesizare catre ANCOM .
Daca cineva are acest model de TV LG 42LN5400 si foloseste acest cam+ de la rds va rog  lasati niste pareri referitoare la semnalul primit respectiv putere si calitate

Edited by oliver44, 29 April 2014 - 20:19.


#29
blackhumor

blackhumor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 15.01.2014
a masurat vreun tehnician iesirea tv de pe ont si puterea de intrare pe fibra de pe acel ont? degeaba ti-a marit putearea amplifului pt ca ti-a amplificat si zgomotul, mizeriile ce intrau in acel amplif. putrea paoate sa fie mai mica dar calitatea intotdeauna nu tre sa scada sub 100% ...poate incerca si cu cablu de test de la cutia lor direct in tv sa vada ce valori are in acel caz....asta daca pana acum nu ti-au rezolvat problema.

#30
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
nu stiu daca a masurat putera de intrare pe fibra si ont,dar cel mai suspect mi se pare ca pe 3 posturi HD sa am semnal calitate imagine 82% ,iar pe restul canalelor semnalul calitate imagine  sa fie  intre 60-70%......

#31
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Nu mi-au rezolvat inca problema ,sunt satul de ei vin cu niste aberatii marca rds cum ca totul este in regula si ca televizorul arata inversate valorile...:)) Pana la urma tot o sa le fac o reclamatie :D !!!

#32
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Azi din nou cei de la rds au venit la mine cu un receiver sa imi demonstreze cum calitatea imaginii este de 100% pe receiver!!!!! asa si este !!!dar nu se compara calitatea decodorului din receiverul lor cu cea a tv-ul imaginea este de 100 de ori mai buna pe direct cu cam+....ei au zis ca este problema de la transmisia lor ,digi 24 hd are un semnal calitate imagine de 82-90 % pe cand restul canalelor au 60- 70% asta pe direct fara receiver!!!! pe receiver totul arata roz din punctul lor de vedere....adica de cacao Posted Image

Ma distrat unul dintre ei a intrat cu receiverul sa imi demonstreze si posibilitatea ca tv-ul sa fie defect Posted Image) ,nu ca ar putea fi exclusa aceasta ipoteza ,dar nu este cazul...problema este de la ei sunt curios cand se va rezolva totul ,eu unul nu o sa le dau pace pana se rezolva totul.....

Edited by oliver44, 05 May 2014 - 13:26.


#33
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,020
  • Înscris: 12.01.2004
Nu au ce sa-ti rezolve, esti tu absurd. Nici macar cunostinte de baza nu ai, dar asta nu te opreste sa interpretezi gresit lucrurile si sa astepti o "solutie".
Eu dadeam verdict din prima, sesizare neintemeiata, fara probe cu decodoare.

Edited by mhanor, 05 May 2014 - 14:58.


#34
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
mhanor cum iti explici ca un post tv HD are un semnal calitate imagine mai mare cu 20% decat restul programelor HD ,digitale,iti mai trebuie si scoala sa observi ca unele canele au distorsionata imaginea?
O firma care se respecta pe ea si consumatorul,mai ia si in considerare parerea consumatorului !

Edited by oliver44, 05 May 2014 - 17:58.


#35
wolvorine

wolvorine

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.05.2014

 oliver44, on 27 aprilie 2014 - 19:47, said:

Buna ziua,am o nelamurire in legatura cu semnalul calitate a imagini de la tv ,are voie sa fluctueze intre 60-85 % cel mult 85 %,iar putere semnal imi este de 100%....Ar trebui cele doua sa imi fie de 100%,cum este normal sa fie semnalul?
Precizez folosesc cartela CI+, sunt curioas de calitatea de semnal ce trebuie sa o primesc de la provaiderul meu de televiziune!
Sunt momente cand posturile HD imi apar blurate timp de 5-7 secunde ,astpt pareri multumesc!!!!

sunt slabi

 oliver44, on 28 aprilie 2014 - 18:46, said:

Buna ziua ,revin cu rezultate zero omul de la cablu de la rds a venit a masurat puterea semnalului,a refacut toate mufele,ma pus singur pe acel aparat ce emite tv cablu (a lasat tot blocul fara cablu),a refacut si in doza mufele,dar mi-a spus ca nu poate lua din puterea de emitere si sa imi dea calitate mai mare la imagine.Am vazut si acel amplificator din doza ,a incercat toate posibilitatile din ce mi-a zis el ce sa va mai zic sunt confuz ,el mi-a zis ca este normal sa fie puterea semnal mai mare...nu stiu ce sa mai cred ce sa mai zic.
dar mi-a zis ceva interesant ca ei sunt verificati de nu stiu cine cum sa emita si ca au un standard de nu poate umbla la nu stiu ce ...am uitat...sunt in ceataPosted Image

Hey schimbati abonamentul, cei de la upc au un abonament super ok acum

 oliver44, on 27 aprilie 2014 - 20:57, said:

da ma gandesc si sa rezilez contractul,sunt inca client pentru ca alti provaideri nu emit unele canale tv si de aceea am zis sa raman la rds ....dar daca ei nu ma vor ajuta in solutionarea acestei probleme , cred ca voi opta pentru alta firma de care am auzit ca sunt ceva mai seriosi pe partea de TV cablu (acea firma se regaseste in setarile televizorului cand alegi provaiderul...) nu sunt genul care sa fac rclama aiurea Posted Image

te astept la upc, abonament mai ieftin si o calitate mult peste cei de la rds.

 oliver44, on 27 aprilie 2014 - 20:57, said:

da ma gandesc si sa rezilez contractul,sunt inca client pentru ca alti provaideri nu emit unele canale tv si de aceea am zis sa raman la rds ....dar daca ei nu ma vor ajuta in solutionarea acestei probleme , cred ca voi opta pentru alta firma de care am auzit ca sunt ceva mai seriosi pe partea de TV cablu (acea firma se regaseste in setarile televizorului cand alegi provaiderul...) nu sunt genul care sa fac rclama aiurea Posted Image

te astept la upc, abonament mai ieftin si o calitate mult peste cei de la rds.

#36
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Problema rezolvata ,mi-am schimbat televizorul si se pare ca totul este in regula din ce am remarcat 42LN5400 arata valorile inversate cel mai probail o problema de software ,pe noul tv tot de la lg se pare ca valorile semnal si calitate imagine sunt in regula.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate