Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Semnal calitate imagine rcs & rds

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
Buna ziua,am o nelamurire in legatura cu semnalul calitate a imagini de la tv ,are voie sa fluctueze intre 60-85 % cel mult 85 %,iar putere semnal imi este de 100%....Ar trebui cele doua sa imi fie de 100%,cum este normal sa fie semnalul?
Precizez folosesc cartela CI+, sunt curioas de calitatea de semnal ce trebuie sa o primesc de la provaiderul meu de televiziune!
Sunt momente cand posturile HD imi apar blurate timp de 5-7 secunde ,astpt pareri multumesc!!!!

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 19:50.


#2
maramicuip

maramicuip

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,251
  • Înscris: 28.07.2010

View Postoliver44, on 27 aprilie 2014 - 19:47, said:

Precizez folosesc cartela CI+, sunt curioas de calitatea de semnal ce trebuie sa o primesc de la provaiderul meu de televiziune!
Sunt momente cand posturile HD imi apar blurate timp de 5-7 secunde ,astpt pareri multumesc!!!!
Calitatea semnalului din contract este de 3288%.
1.Avand in vedere ca nu primesti decat maxim 85%, te sfatuiesc sa platesti in fiecare luna, procentul corespunzator din factura.
Adica 15%, reprezinta discountu tau .
2. Nu este normal ca timpt de 5-7 secunde posturile HD sa apara blurate.
Un post Hd este normal sa mearga brici (atunci cand sunt intrunite conditiile tehnice) sau sa nu mearga neam (atunci cand a aparut o anumita defectiune)

Edited by maramicuip, 27 April 2014 - 20:26.


#3
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
nu trebuie sa fie ambele la 100%.
calitatea semnalului e influentata de multi factori. cu calitatea la 85% trebuie sa functioneze perfect. rar o sa ai 100%. depinde de receptorul Tv.
nu este normal sa iti apara macroblocuri pe tv. daca ai in locuinta cablurile ok, de generatie noua (ecranate) distributia si conectica ok atunci e problema de la retea.
faci sesizare la ei si o sa iti verifice reteaua si nivelul semnalului atat la intrarea in locuinta cat si la nivelul tv-ului.

Edited by gabriel_gavrila, 27 April 2014 - 20:33.


#4
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
multumesc pentru raspuns !!!! azi cei de la serviciu clienti au inceput sa ma lamureaca ca acest semnal este in confomitate cu ceea ce eu trebuie sa primesc.. inteleg din mesajul tau ca cei de la rds isi bat joc de mine si calitatea de semnal este de rahat .....astept si alte parei si vreau cateva argumente cu care pot sa le demnostrez ca ei imi vind gosgosisi ,ma aburesc in continuare ca ei imi ofera cel mai bun semnal la cablu....

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 20:58.


#5
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
calitatea semnalului raportat de televizorul tau nu este etalon. chiar irelevanta in mare masura pentru discutia cu rc.

aspectul cel mai important si care trebuie discutat sunt cele 5-7 secunde de imagine cu freeze/blur etc....

#6
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
televizorul este un LG 42LN5400 Full HD generatie 2013  ,cablurile in casa imi sunt de 5 ani schimbate ,am doar un spliter pe acest cablu care imi este intre cameri,televizorul este singurul televizor in casa ,mufele sunt toate prin sertizare....doar mufa de pe casa scari (stau la bloc) ce imi face legatura cu apartamentul imi este una mai primitiva ....in restu instalatia din casa imi este de 5 ani in stare buna din ce am verificat azi....nu este zi sa nu imi blureze imaginea!!!!

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 20:48.


#7
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
De ce nu reziliezi contractul?
Nu iti place, ura si la gara, altul, ca ai de unde sa alegi.

PS Cum dracu odata cu lansarea nelimitatul pe telefonie apar ca ciupercile dupa ploaie nemultumitii pentru toate serviciile ?

#8
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
da ma gandesc si sa rezilez contractul,sunt inca client pentru ca alti provaideri nu emit unele canale tv si de aceea am zis sa raman la rds ....dar daca ei nu ma vor ajuta in solutionarea acestei probleme , cred ca voi opta pentru alta firma de care am auzit ca sunt ceva mai seriosi pe partea de TV cablu (acea firma se regaseste in setarile televizorului cand alegi provaiderul...) nu sunt genul care sa fac rclama aiurea :D

#9
JohnnyZet

JohnnyZet

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 965
  • Înscris: 02.11.2008
Verifica inca o data cablul, poate exista un contact imperfect. Ceva asemanator am patit eu (macroblocuri si o frecventa ce nu putea fi receptionata) si am schimbat toate cablurile din casa. Acum nu mai am probleme, inclusiv cu frecventa buclucasa.

#10
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
acum 5 ani nu aveai transmisie digitala sa calitate HD. pt receptia HD e necesar un standard mai ridicat al retelei.
se prea poate sa fie din cauza conecticii. e suficient sa ai o mufa pusa prost si sa nu ai semnal ok pe hd.  cablurile ar trebui sa fie ok daca sunt doar de 5 ani si daca nu sunt strapate, rupte sau cu inadituri multiple..
tu fa sesizare la RC cum ca ti se blocheaza imaginea pe canalele HD. ai macroblocuri sau imaginea e blurata.
tehnicianul care va veni la remediere ar trebui sa-ti masoare semnalul la nivelul televizorului si la intrarea in apartament. daca e ceva pe reteaua interioara o sa-si dea seama dupa aceste masuratori, sau la o verificare vizuala a retelei.
daca iti zice ca semnalul e ok tu sa o tii sus si tare ca nu iti functioneaza corespunzator. chiar daca dupa masurarea semnalului iti zice ca acesta e ok. aparatele lor de masura verifica doar puterea, nu si calitatea. va fi necesar sa-ti schimbe mufele, splitterul si eventual cablul. asta daca nu e de la echipamentul lor din cutia de distributie din scara blocului, ceea ce e putin probabil avand in vedere ca doar la tine se manifesta aceasta problema.

Edited by gabriel_gavrila, 27 April 2014 - 21:02.


#11
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
De unde stii ca acel cablu din casa e perfect? Mai ales daca a fost cumparat din surse "dubioase", la fel si "spliterul", care nu se stie ce este de fapt, ca n-ai zis. Trebuie masurat semnalul la intrare si la mufa tv, vazut daca atenuarle sunt normale, apoi luate masuri. Daca si celor de la RC le-ai povestit de procente, in loc sa le zici de cum se manifesta problema, normal sa-ti zica ca-i ok.

#12
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
cablul din casa este de la provaiderul rds ,mufele mufate tot de ei,am specificat de cableu cum ca ar fi ok deoarece am aruncat o privire pe el si nu am constatat sa fie taiat sau sa arate vreo deteriorare fizica, mecanica....Posted Image

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 21:14.


#13
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
tu suna la RC si spune-le ca nu iti functioneaza canalele HD, ca se blocheaza. nu ii lua cu procente ca nu tine.
in 5 ani se poate ca o mufa incorect pusa sa iti creeze probleme sau un distribuitor sa crape. a mers si merge in continuare bine pe analog si digital, dar cand te-ai upgradat la HD a aparut aceasta problema.

iar cablurile si mufele de la rds nu sunt de cea mai buna calitate. cele mai bune cabluri si mufe le au cei de la upc. am avut contact cu ambele companii si stiu ce spun. mufele pe care rds-ul inca le pune in prezent upc-ul le-a schimbat in 2007-2008. si precis nu le-au strans cu clestele de compresie (sertizare) ci cu patentul

Edited by gabriel_gavrila, 27 April 2014 - 21:25.


#14
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
domnilor va multumesc pentru sfaturile date si sper ca mine sau cel tarziu marti sa revin aici pe forum cu problema rezolvata , sa va impartasesc pareri din experienta mea cu service-ul de la rds....o seara faina sa aveti Posted Image

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 21:34.


#15
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Televizorul e sfant,n-are cum sa aiba vreun defect...

#16
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004

View Postoliver44, on 27 aprilie 2014 - 20:57, said:

da ma gandesc si sa rezilez contractul,sunt inca client pentru ca alti provaideri nu emit unele canale tv si de aceea am zis sa raman la rds ....dar daca ei nu ma vor ajuta in solutionarea acestei probleme , cred ca voi opta pentru alta firma de care am auzit ca sunt ceva mai seriosi pe partea de TV cablu (acea firma se regaseste in setarile televizorului cand alegi provaiderul...) nu sunt genul care sa fac rclama aiurea Posted Image
Exact ce am zis, optiuni sunt garla: orange , romtelecom, upc, ines.

Acum pe bune, hai pa, fa alt user si o iei de la capat.


PS Daca iti da un tv sau o tableta te mai deranjeaza "patratelele"?
Pai tocmai care esti genul care face antireclama aiurea!

Edited by xymzar, 27 April 2014 - 21:42.


#17
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
xymzar da obtiuni sunt ...alt user nu o sa fac ,de ce? ..daca zici tu anti reclama este problema ta ....pentru restul care au incercat sa ma ajute am dat un tel chiar acum si am vb cu cei de la relatii mi-au spus ca nu este normal sa am putere semnal mai mare decat semnal imagine ,o sa vedem maine ce vor rezolva ..!!!!


Spre uimirea ta contractul cu rds mi-a expirat de 2 luni , sunt cred ca printre primi abonati de la ei din orasul meu si cand zic asta stiu ce vb, inca sunt multumit de serviciile lor net ,tel ,dar asta cu tv am remarcato de cand mi-am cumparat acest tv adica de 6 luni si am patit aceasta problema...nu are rost sa iti dau tie explicati ....

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 21:55.


#18
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014
aici se poate vedea problema de care va vorbeam https://mega.co.nz/#...-G2TF_yUwR9TQXw

Edited by oliver44, 27 April 2014 - 22:54.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate