Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Gigantul Orange - declin sau resuscitare?

- - - - -
  • Please log in to reply
1090 replies to this topic

#37
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,809
  • Înscris: 03.02.2007

 slv0990, on 25 aprilie 2014 - 19:40, said:

Da , se pot porta orcand , dar nu cred ca  mai are rost sa platesti , mai multe abonamente.
Corect, dar ultima mea intenție ar fi să trec unul pe cartelă, cel principal, iar pe celălalt(mai puțin cunoscut de clienții mei) să-l portez.

Edited by Digix, 25 April 2014 - 19:46.


#38
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
am si eu 2 abonamente la digi. la inceput am avut ceva retineri, am auzit (citit) tot feluri de review-uri negative despre digi si serviciile lor.
am inceput cu un abonament Optim 3 pe care intentionam sa-l folosesc intr-o tableta, doar pt net. asta a fost la inceputul lunii martie.
multumit de ce primeam in schimbul a ce plateam am ajuns sa-mi portez numarul din Cosmote tot pe un optim, mi-am facut contract la tv+net+tel tot la digi spunandu-le pa pa celor de la romtelecom.
In viitorul apropiat (2 sapt) voi mai porta inca 2 numere (ale parintilor) din orange spre digi. eu personal la orange mai am 10 luni de contract. dupa care mai vedem...
de mentionat ca minutele din abonamentele digi se pot folosi si catre international mobil:

Retelele fixe si mobile nationale, principalele retele fixe din UE, principalele retele fixe si mobile din SUA, Canada si China, precum si principalele retele mobile din: Austria, Belgia, Bulgaria, Republica Ceha, Cipru, Danemarca, Estonia, Franta, Germania, Grecia, Italia, Irlanda, Islanda, Luxemburg, Lituania, Marea Britanie, Malta, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia, Ungaria

Edited by gabriel_gavrila, 25 April 2014 - 19:48.


#39
pastel3005

pastel3005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,379
  • Înscris: 11.08.2006

 Digix, on 25 aprilie 2014 - 19:43, said:

Eu am destul de multe și importante relații de afaceri pentru mine pe numărul de Orange, dar mie personal nu îmi plăcea când sunam pe numere portate și eram taxat la minutele naționale,
așa că aș păstra vechiul număr pe cartelă, pentru a putea fi sunat, fără să induc în eroare(prin portatrea numărului) pe cei care mă sună și se așteapă să fiu în rețeaua în care este de fapt numărul.

daca sunt relatii de afaceri importante, nu cred sa fie o problema daca te suna si e taxat apelul in alta retea.
daca in ziua de azi si asta e o problema... vai de afaceristii de la noi... :)

#40
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

 XFR, on 25 aprilie 2014 - 19:45, said:


Ai citit articolul din ZF?

In ultimul timp am citit multe, dar nu stiu daca si cel din ZF. Pune un link ceva

#41
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012

 daniel:), on 25 aprilie 2014 - 19:17, said:

rcs&rds nu are oferte la prepay
rcs&rds imi cere buletinul când imi iau o cartela prepay sau fac o reincarcare
rcs&rds nu are telefoane la oferta
dar
nu inteleg de ce orange mai cere in continuare 4 luni avans la un abonament?!
RDS nu are oferte la prepay, dar asta e strategia lor comerciala. Acest abonament de 5 euro e gandit pentru fidelizarea abonamentilor actuali pe partea de catv si net fix. Si e normal ca un abonament sa fie "legat" de un abonament, nu de un prepay. Dar e posibil ca in viitor sa dezvolte si prepayul,
RDS cere buletinul cand achzitionezi o cartela prepay. La reincarcare nu (mai) e valabila aceasta cerinta. In curand toti operatorii vor fi obligati sa vanda prepay-urile doar dupa prezentarea unui act de identitate, Asa e in toata lumea civilizata.
RDS nu ofera telefoane la oferta decat in trei judete, dar un telefon se poate achizitiona (in rate fara dobanda, de exemplu) din diferenta dintre valoarea unui abonament Digi si cea a unui operator de la Orange (ca despre ei se vorbeste).

Orange cere patru luni de avans deoarece si-aluat multe tepe. Mai ales cu abonamente mari la care s-au dat telefoane scumpe la preturi mult subventionate.

#42
XFR

XFR

    Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 10.03.2014
.

Quote

Toţi operatorii au redus tarifele sau au mărit numărul de minute şi SMS-uri sau volumul de trafic de date la abonamente după reducerea tarifelor de interconectare din aprilie. Ofertele pentru cartelele preplătite sunt încă aproape neschimbate faţă de luna martie.

Operatorii locali de telefonie mobilă au dublat sau chiar au decis să ofere nelimitat minute şi SMS-uri naţionale păstrând neschimbate tarifele după reducerea tarifelor de interconectare de la 1 aprilie - în concordanţă cu aşteptările autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM) şi ale analiştilor, arată o comparaţie realizată de ZF între ofertele actuale ale companiilor şi cele lansate anterior reducerii tarifelor de interconectare.
Spre exemplu, Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, care are cel mai mare număr de abonaţi şi utilizatori de cartele de pe piaţă, a mărit la abonamentul Panteră 23 de la 200 la 500 numărul de minute naţionale incluse şi a decis să ofere SMS-uri naţionale nelimitat, faţă de 200 anterior.

Şi Vodafone, care la fel ca Orange a lansat oferte noi după data de 1 aprilie, a mărit numărul de minute naţionale de la abonamentul Smart 15, spre exemplu, de la 180 la 400. Ambele companii au mărit numărul de minute şi SMS-uri la majoritatea abonamentelor, arată comparaţiile realizate de ZF.
Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, nu şi-a repoziţionat oferta de abonamente - în contextul în care făcuse acest lucru recent, în septembrie 2013 -, dar a relansat într-o variantă îmbu­nătăţită (2 GB de date în loc de 1 GB de date) promoţia prin care oferă cu o reducere de 16 euro abonamentul Free L, care include apeluri şi SMS-uri nelimitate către orice reţea naţională.
Tarifele de interconectare au scăzut la 1 aprilie cu aproape 70%, printr-o decizie a autorităţii de reglementare în telecom (ANCOM), de la 3,07 eurocenţi pe minut la 0,96 eurocenţi / minut. Tariful de interconectare este cel aplicat pentru convorbirile dintr-o reţea în alta, care practic face ca telefoanele date în altă reţea să fie mai scumpe decât cele către numere de telefon din propria reţea.
Odată cu această reducere, costul operatorilor pentru a le oferi clienţilor, de exemplu, 200 de minute de apeluri în orice reţea este cu aproximativ 86% mai mic decât în anul 2006: doar 1,9 euro, faţă de 14 euro. Faţă de septembrie 2012, costul operatorilor va fi cu aproape 70% mai mic.
Cele mai agresive oferte sunt, şi după reducerea tarifelor de interconectare, cele ale companiei care are cei mai puţini clienţi şi cele mai mici venituri din telefonia mobilă: compania de cablu RCS & RDS, controlată de antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea. Operatorul şi-a relansat în această lună portofoliul de abonamente Digi Mobil Optim, care oferă apeluri nelimitate atât în reţeaua proprie, cât şi toate celelalte reţele naţionale la tarife care variază între 5 şi 10 euro. Niciun abonament nu include însă şi SMS-uri nelimitate spre reţele naţionale, ci doar în reţeaua proprie. RCS & RDS a avut anul trecut venituri de aproximativ 36 mil. euro din servicii de telefonie şi internet mobil.
Prin noua grilă extrem de agresivă de abonamente, RCS & RDS vizează în principal baza sa de clienţi de servicii TV sau internet fix: 2,4 milioane de clienţi cu cablu TV, 1,6 milioane de clienţi de net fix şi circa 860.000 de utilizatori ai serviciilor prin satelit. Astfel, un client care are deja abonament la cablu sau satelit TV şi net fix poate achi­ziţiona un abonament Digi Mobil Optim la preţul de 5 euro pe lună. Eligibili pentru această ofertă sunt probabil în jur de 1,6 milioane de clienţi, luând în calcul datele privind structura bazei de clienţi a RCS & RDS.


#43
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,809
  • Înscris: 03.02.2007
La portare ar fi mai simplu, pentru că nu aș mai trece deloc pe la Orange.

 pastel3005, on 25 aprilie 2014 - 19:47, said:

daca sunt relatii de afaceri importante, nu cred sa fie o problema daca te suna si e taxat apelul in alta retea.
daca in ziua de azi si asta e o problema... vai de afaceristii de la noi... Posted Image
Telefonul este unul publicat pe site, pe care mă sună orice posibil client. Nu toți sunt afaceriști cu bani, ci și clienți simpli, care se uită unde sună.
Mai primesc pe el apeluri de la clienți mai vechi care cunosc numărul mai demult și care mă recomandă mai departe.

#44
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013

 XFR, on 25 aprilie 2014 - 19:49, said:

.
Cred ca l-am citit, imi amintesc ceva, acum pe ce vrei sa discutam? Ce a facut Orange acolo seamana vreun pic cu regandirea totala a ofertelor pe care o asteapta toata lumea? Pantera 23? Si restul?

#45
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
intr-o luna rds a modificat abonamentele optim de 3 ori si de fiecare data infavoarea clientilor:
- a marit traficul la Optim 2-3 la 3Gb
- a scazut tariful la sms la 1 cent
- a introdus retele internationale mobile in lista destinatiilor ce pot fi apelate din cadrul minutelor incluse.

la Orange am cerut o modificare de abonament, vrand sa trec la un abonament din noul portofoliu la un tarif mai mare bineinteles. Am primit raspunsul ca nu se poate fara prelungire contractuala si doar la un abonament mai mare decat cel pe care il voiam fiindca am cost suplimentar.
am abonament de 12 euro lunar, voiam Cangur 14 dar ei fortau nota la Cangur 16. le-am cerut sa-mi specifice articolul din contract care prefede costul suplimentar ca fiind criteriu la modificarea abonamentului. in contract scrie doar ca nu se poate modifica la un plan tarifar mai mic. am primit raspunsul: acesta este regulamentul nostru intern. sa vedem ce zice anpc-ul despre regulamentul lor intern. poate asa ma voi scapa si de cele 10 luni de contract.

Edited by gabriel_gavrila, 25 April 2014 - 20:08.


#46
hightech-sys

hightech-sys

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,955
  • Înscris: 23.06.2009

Quote

Gigantul Orange - declin sau resuscitare?

s-a dus dracu demult :D

acum mai misca asa putin ......... de rusinea lumii

#47
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012

 Digix, on 25 aprilie 2014 - 19:46, said:

Corect, dar ultima mea intenție ar fi să trec unul pe cartelă, cel principal, iar pe celălalt(mai puțin cunoscut de clienții mei) să-l portez.
Eu as porta ambele numere peste noile abonamente Digi. Pentru mine nu a contat niciodata ca am sunat la un numar portat, sau un numar din alta retea, atat timp cat abonamentele avute aveau resursele necesare, Si in plus, chiar si un eventual cost suplimentar, il suporti si cand esti un om simplu, daramite cand esti "businessman".

 Digix, on 25 aprilie 2014 - 19:55, said:

Nu toți sunt afaceriști cu bani, ci și clienți simpli, care se uită unde sună.
Mai primesc pe el apeluri de la clienți mai vechi care cunosc numărul mai demult și care mă recomandă mai departe.
Cred ca cel mai bine e sa portezi.
Mai toata lumea are acum cateva minute nationale, nu cred ca au mai ramas multi care sa se sperie la numerele portate. Cand ai nevoie sa suni, suni, indiferent in ce retea e numarul.
Exceptia o fac cei care dau bip la pompieri cand le ia foc casa! Posted Image

 gabriel_gavrila, on 25 aprilie 2014 - 19:56, said:

la Orange am cerut o modificare de abonament, vrand sa trec la un abonament din noul portofoliu la un tarif mai mare bineinteles. Am primit raspunsul ca nu se poate fara prelungire contractuala si la un abonament mai mare decat cel pe care il voiam fiindca am cost suplimentar.
Am patit si eu "minunea" asta!

#48
pastel3005

pastel3005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,379
  • Înscris: 11.08.2006
off topic. [
parca vad discutia:
-a. salut. tu esti cel cu fabrica de suruburi?
-da, eu sunt.
-am nevoie de 2 tir-uri cu suruburi. poti?
-da, bineinteles.
-ok, sa ne schimbam nr de tel.
-ok.
-o, vad ca si tu esti in orange. asta e bine.
-din pacate e portat nr.
-aaaa... imi pare rau, dar atunci nu putem lua legatura, afacerea pica. e scuuump. eventual, nu folosesti cumva porumbei calatori?  textul de mai sus e doar o gluma. imi cer scuze anticipat, dar asa mi-a venit. :)

lasand gluma la o parte, si sa fiu on-topic, cred ca orange-ul nu va misca inca nimic demn de luat in seama. pana nu o sa ii arda cu adevarat, si ma refer la pierderea a macar 1 milion de clienti in timp scurt, fie ei low-midle level. din cei high, ar ajunge si putini, ca de acolo vine grosul.

Edited by pastel3005, 25 April 2014 - 20:04.


#49
XFR

XFR

    Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 10.03.2014

 gabriel_gavrila, on 25 aprilie 2014 - 19:56, said:

intr-o luna rds a modificat abonamentele optim de 3 ori si de fiecare data infavoarea clientilor:
- a marit traficul la Optim 2-3 la 3Gb
- a scazut tariful la sms la 1 cent
- a introdus retele internationale mobile in lista destinatiilor ce pot fi apelate din cadrul minutelor incluse.



Degeaba ofera toate astea daca procedurile sunt greoaie, magazine fizice nu au decat unul 2 pe oras, logistic sunt varza, partea de business inexistenta,...

Per total, o firma pentru saraci ca targhet.

#50
bethlen

bethlen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,147
  • Înscris: 13.01.2013
Un forumist a postat o dorinta pe topicul de retentie, la care am achiesat : abonament de 10 euro, totul nelimitat si Orange va ramane optiunea mea. Sunteti de acord? :) Sau tot ar fi scump? :)) Ar fi de ajuns asa ceva sa va reconsiderati optiunea de a migra la digi?

Edited by bethlen, 25 April 2014 - 20:10.


#51
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

 XFR, on 25 aprilie 2014 - 20:04, said:

Degeaba ofera toate astea daca procedurile sunt greoaie, magazine fizice nu au decat unul 2 pe oras, logistic sunt varza, partea de business inexistenta,...

Per total, o firma pentru saraci ca targhet.

asa o fi. iti confirma un sarac de pe un ipad mini folosind 3G din reteaua Digi. 3G incorporat nu folosind un stick cu net moka asa ca milionarii. mai bine zis ca tine.

Edited by gabriel_gavrila, 25 April 2014 - 20:13.


#52
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,809
  • Înscris: 03.02.2007

 bethlen, on 25 aprilie 2014 - 20:08, said:

Un forumist a postat o dorinta pe topicul de retentie, la care am achiesat : abonament de 10 euro, totul nelimitat si Orange va ramane optiunea mea. Sunteti de acord? Posted Image Sau tot ar fi scump? Posted Image) Ar fi de ajuns asa ceva sa va reconsiderati optiunea de a migra la digi?

Păi la Digi am două sim-uri în prețul ăla!

Edited by Digix, 25 April 2014 - 20:16.


#53
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013

Quote

abonament de 10 euro, totul nelimitat si Orange

Pate daca totul se intelege prin minute si sms-uri in retele nationale si internationale + 5GB trafic de net, nu ar pleca asa multa lume

Edited by danzi23, 25 April 2014 - 20:16.


#54
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,809
  • Înscris: 03.02.2007

 XFR, on 25 aprilie 2014 - 20:04, said:

Per total, o firma pentru saraci ca targhet.
Te interesează mai mult complexul de inferioritate, sau câți bani scoți din buzunar pentru aceleași servicii?

Edited by Digix, 25 April 2014 - 20:20.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate