Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aparat foto zoom mare

Daca aveți chef, descrieți locuin...

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!
 La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...
 Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...
 Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...
 

Recomandare bicicleta SH (alegerea uneia din 2 )

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007
Nu sunt un cunoscator foarte bun al bicicletelor "bune" de aceea cer un mic ajutor.

Am gasit 2 biciclete una la 550 lei ( poate o lasa omu la 500 lei ) si una la 650 lei,ambele sunt mountain bike.
As vrea sa o folosesc in oras,am cautat una cu suspensi si cat mai solida,mai sar cu ea borduri,frane bune.

cea la 650 pret final http://www.okazii.ro...r-26-a143214110 si cea la 500-550 lei  : http://www.publi24.r...7f7b6e615f.html

Care ar putea fi mai buna? Prima pare umpic mai interesanta ,cadru mai solid si chestiile alea intoarse m-ar putea ajuta desi pretul e umpic mai ridicat.
Ce parere aveti si voi? In afara faptului ca ar trebui sa le vad pe ambele si sa ma hotarasc care sa o iau .

#2
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Sunt nişte petarde amândouă. Cyco pare interesantă când vezi frâne Deore şi deraior LX, dar tot degeaba le are.

De ce te uiţi la acest gen de biciclete? La ce mod vrei s-o foloseşti prin oraş? Care e de fapt limita maximă de buget?

#3
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012
Gasesti informatii pe net despre ce fel de bicicleta (inaltime, tip)  sa-ti cumperi. Ce faci cu un mountain bike pe asfalt ? Pentru oras sunt biciclete cu cauciucuri subtiri, comode, etc. Cand vad biciclisti  "cocarjati" pe mountain bike-urile lor ce ruleaza pe un asfalt neted ma pufneste rasul !

Edited by spik1, 08 February 2014 - 19:45.


#4
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007

 spik1, on 08 februarie 2014 - 19:43, said:

Gasesti informatii pe net despre ce bicicleta sa-ti cumperi. Ce faci cu un mountain bike pe asfalt ? Pentru oras sunt biciclete cu cauciucuri subtiri, comode, etc. Cand vad biciclisti  "cocarjati" pe mountain bike-urile lor ce ruleaza pe un asfalt neted ma pufneste rasul !

O semicursa sigur nu mi s-ar potrivi,nu as putea sari borduri,as lua grobile direct in fund etc.
Am nevoie de ceva cu suspensi pentru ca imi place sa mai sar de pe o parte pe alta a strazii , nu neaparat doar pe asfalt o sa merg cu ea.

Edited by dfani511, 08 February 2014 - 19:49.


#5
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,893
  • Înscris: 06.01.2008
Daca ai de gand sa sari borduri cu o asemenea bicicleta trebuie sa-ti faci asigurare de viata, fiindca nu stii niciodata cand e momentul in care iti nenorocesti gleznele fiindca au cedat pedalele, ori cand iti rupi mufa fiindca ghidonul s-a rupt in doua.
Niste optiuni relativ decente ce se incadreaza in cerinte sunt:
1) http://www.dirtbike....con-pimp-160315
2) http://www.dirtbike....igger-26-161424
3) http://www.dirtbike....u-altrix-160373
4) http://www.dirtbike....x-manual-164258

Edited by Hider141, 08 February 2014 - 20:21.


#6
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007

 Hider141, on 08 februarie 2014 - 20:15, said:

Daca ai de gand sa sari borduri cu o asemenea bicicleta trebuie sa-ti faci asigurare de viata, fiindca nu stii niciodata cand e momentul in care iti nenorocesti gleznele fiindca au cedat pedalele, ori cand iti rupi mufa fiindca ghidonul s-a rupt in doua.
Niste optiuni relativ decente ce se incadreaza in cerinte sunt:
1) http://www.dirtbike....con-pimp-160315
2) http://www.dirtbike....igger-26-161424
3) http://www.dirtbike....u-altrix-160373
4) http://www.dirtbike....x-manual-164258
interesante ! daca as reusi sa negociez umpic parca arata umpic mai bine :-??

#7
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012

 dfani511, on 08 februarie 2014 - 21:14, said:

interesante ! daca as reusi sa negociez umpic parca arata umpic mai bine :-??

Daca iti place sa "sari" cu bicicleta... "umpic"...mai mult, nu te uita la bani ...macar la aia nu le mai duci grija !

#8
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007
nu te gandi ca "sar" in ultimu hal etc,am avut o bicicleta jumper,toata din aluminiu,pedale din metal tot,dadeam cu ea in "orice",avea 7 ani dar inca ducea bine ,si mi-au furat-o X( .
95% am uitat sa ii pun lacatul pentru 2-3 ore si ... era normal Posted Image dar acum parca nu mie tot una sa dau pe orice banii.
Desi nu stiu cum e sa merg cu o bicicleta care nu are suspensii pe spate,o sa incerc sa ii cer unui prieten .

Edited by dfani511, 08 February 2014 - 23:40.


#9
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007

 Hider141, on 08 februarie 2014 - 20:15, said:

Daca ai de gand sa sari borduri cu o asemenea bicicleta trebuie sa-ti faci asigurare de viata, fiindca nu stii niciodata cand e momentul in care iti nenorocesti gleznele fiindca au cedat pedalele, ori cand iti rupi mufa fiindca ghidonul s-a rupt in doua.
Niste optiuni relativ decente ce se incadreaza in cerinte sunt:
1) http://www.dirtbike....con-pimp-160315
2) http://www.dirtbike....igger-26-161424
3) http://www.dirtbike....u-altrix-160373
4) http://www.dirtbike....x-manual-164258
ma uitam acum peste bicicletele recomandate de tine,totusi as avea nevoie de ceva bicicleta pentru viteza cu niste cauciucuri mai subtiri,nu prea am ce face cu cauciucurile alea asa mari,sunt imens de groase. Asta http://www.dirtbike....germania-162923 parca ar arata umpic ceva in genu ce am eu nevoie desi nu cred ca e mare lucru bicicleta.

Am nevoie sa merg cu ea 1 maxim 2 km prin oras,iar dimineata cand merg la faculta o sa trebuiasca sa ma grabesc uneori.

#10
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,107
  • Înscris: 06.09.2008
As lasa prostiile bicicletele full suspension la ~500lei !!

Alege ori ceva gen bmx recomandat de Hider (pt sarituri), ori daca vrei viteza si roti subtiri - fara suspensii, roti de 28"
Bicicleta se ia si in functie de inaltime Posted Image

Edited by sirgoofy, 10 February 2014 - 13:58.


#11
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Pentru 2 km nu are nicio importanţă cu ce mergi.

Acestea fiind zise, ar trebui totuşi să te hotărăşti. Bicicletele cu suspensii sunt utile pe munte, la trecut peste stânci. Pe asfalt vor fi complet inutile. Suspensiile (fiind ieftine, o bicicletă semi-decentă cu suspensii începe de la 1000 de euro) se vor bloca şi atunci degeaba le mai ai. Adaugă multe kilograme bicicletei. Şi atunci când funcţionează vor funcţiona prost, sunt pur şi simplu nişte arcuri, să nu ai impresia că la astea ieftine şi-a pus cineva problema de sag sau rebound. Ca să nu mai zic că şi dacă ar fi suspensii bune tot au o problemă pe asfalt: absorb puterea de pedalare, o să te simţi ca şi cum ai alerga prin zăpadă sau nisip. Eu aş zice să uiţi de genul ăsta de biciclete.

Cred că cel mai bun compromis l-ai face cu un MTB complet rigid. În 500-600 de lei găseşti exemplare excepţionale, din oţel CrMo, trebuie doar să-ţi alegi mărimea. Te poţi mişcă cu spor şi viteză pe ele dar sunt şi foarte rezistente. Exemple: Giant Boulder, Giant Terrago, Topline Stampede, Corratec 2005, Merida Dakar, Scott Solution, Giant ATX 840, Scott Montana.

O altă sursă foarte bună de MTB SH este BykeService. Dacă ne spui ce înălţime ai îţi pot recomanda mai exact ce mărime să cauţi. Nu ştiu unde le găsesc dar în fiecare iarnă adună modele foarte interesante, la o privire rapidă am remarcat câteva exemplare din CrMo excelente. Vezi însă că în februarie-martie încep să se dea şi în aprilie deja nu mai găseşti aproape nimic la ei.

Toate astea se găsesc în jur de 350-400 de lei, cu restul de bani poţi face o revizie şi nişte ajustări sau cumpăra nişte consumabile noi (saboţi de frână, cabluri, cămăşi, anvelope, camere, eventual lanţ şi pinioane) şi-ţi mai rămân şi bani. Cei de la BykeService le trimit de obicei în stare foarte bună şi e posibil să nu trebuiască decât reglată. Dacă intenţionezi să schimbi ceva (şaua sau frânele) sau să nu foloseşti ceva (portbagajul, apărătorile) le poţi spune să le scoată şi să-ţi reducă preţul în consecinţă.

Edited by wirespot, 10 February 2014 - 13:48.


#12
dfani511

dfani511

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 10.02.2007

 wirespot, on 10 februarie 2014 - 13:40, said:

Pentru 2 km nu are nicio importanţă cu ce mergi.

Acestea fiind zise, ar trebui totuşi să te hotărăşti. Bicicletele cu suspensii sunt utile pe munte, la trecut peste stânci. Pe asfalt vor fi complet inutile. Suspensiile (fiind ieftine, o bicicletă semi-decentă cu suspensii începe de la 1000 de euro) se vor bloca şi atunci degeaba le mai ai. Adaugă multe kilograme bicicletei. Şi atunci când funcţionează vor funcţiona prost, sunt pur şi simplu nişte arcuri, să nu ai impresia că la astea ieftine şi-a pus cineva problema de sag sau rebound. Ca să nu mai zic că şi dacă ar fi suspensii bune tot au o problemă pe asfalt: absorb puterea de pedalare, o să te simţi ca şi cum ai alerga prin zăpadă sau nisip. Eu aş zice să uiţi de genul ăsta de biciclete.

Cred că cel mai bun compromis l-ai face cu un MTB complet rigid. În 500-600 de lei găseşti exemplare excepţionale, din oţel CrMo, trebuie doar să-ţi alegi mărimea. Te poţi mişcă cu spor şi viteză pe ele dar sunt şi foarte rezistente. Exemple: Giant Boulder, Giant Terrago, Topline Stampede, Corratec 2005, Merida Dakar, Scott Solution, Giant ATX 840, Scott Montana.

O altă sursă foarte bună de MTB SH este BykeService. Dacă ne spui ce înălţime ai îţi pot recomanda mai exact ce mărime să cauţi. Nu ştiu unde le găsesc dar în fiecare iarnă adună modele foarte interesante, la o privire rapidă am remarcat câteva exemplare din CrMo excelente. Vezi însă că în februarie-martie încep să se dea şi în aprilie deja nu mai găseşti aproape nimic la ei.

Toate astea se găsesc în jur de 350-400 de lei, cu restul de bani poţi face o revizie şi nişte ajustări sau cumpăra nişte consumabile noi (saboţi de frână, cabluri, cămăşi, anvelope, camere, eventual lanţ şi pinioane) şi-ţi mai rămân şi bani. Cei de la BykeService le trimit de obicei în stare foarte bună şi e posibil să nu trebuiască decât reglată. Dacă intenţionezi să schimbi ceva (şaua sau frânele) sau să nu foloseşti ceva (portbagajul, apărătorile) le poţi spune să le scoată şi să-ţi reducă preţul în consecinţă.
am inaltimea de 1.73 si 75 kg. BIcicleta nu o sa o folosesc zilnic si nu intentionez sa sar cu ea ca si un biker ,vreau doar sa merg la facultate,iar daca trebuie sa o iau pe o scurtatura,si apar borduri sau chestii care trebuie sa le urc cu ea sa nu trebuiasca neaparat sa ma dau jos de pe ea,gen o bordura de 15 cm.

#13
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Nu trebuie să te dai jos de pe bicicletă ca să urci sau cobori o bordură. Pentru urcare te apeşi cu picioarele în pedale şi sări în sus, trăgând bicicleta după tine şi punând roata faţă pe bordură, apoi îţi duci greutatea în faţă ca să urce şi roata spate. Pentru coborâre duci greutatea în spate, iar după ce coboară roata faţă o duci înspre faţă ca să coboare şi spatele. O bordură de 15cm nici nu merită menţionată, după ce înveţi mişcările şi-ţi intră în reflex o poţi urca sau coborî şi în somn pe orice fel de bicicletă, inclusiv bicicleta de oraş a lui bunicu'.

Bicicletele sunt mai rezistente decât se crede, cu biciclete aşa numite "de oraş" se poate merge liniştit şi pe drum accidentat, de ţară sau forestier. Dar contează şi ciclistul, dacă ştie să-şi folosească picioarele pentru amortizare şi pentru plasarea centrului de greutate ca să ajute bicicleta. Unii nu ştiu nici măcar să se ridice în pedale ca să amortizeze gropile, ce să mai vorbim de borduri. Dacă stai mereu nemişcat în şa şi intri ca tancul în obstacole evident că o să ai pretenţia să facă bicicleta tot, cu cât mai multe suspensii. Dar nu înseamnă că-s necesare.

La 1.73m ai nevoie de MTB de 18"... dar având în vedere că o vei folosi prin oraş e posibil să vrei 17", pentru o poziţie mai relaxată. Eu am cam tot pe acolo înălţimea şi 18" mi s-au părut întotdeauna un pic prea mari. Evident, n-avem de unde şti exact pentru că probabil avem picioare/trunchiuri/braţe de lungimi diferite. Ăsta e un motiv în plus să iei de 17", pentru că se găsesc oricând soluţii ca să te mai lungeşti un pic pe bicicletă, dar pentru scurtat nu prea (fără să compromiţi rău poziţia).

Dintre cele de mai sus ar fi probabil bune Giant Terrago şi Scott Montana, cu accent pe Scott. E posibil să fie bune şi dintre celelalte dar vânzătorii n-au considerat necesar să zică ce mărime au. :(

De la BykeService îţi recomand călduros această Gitane, are preţ bun, cadru excelent, şi transmisie mid-level. Alte două biciclete interesante potrivite ar putea fi Arrow şi Raleigh (dar nu te lăsa impresionat de transmisia Alivio, în anii '90 Alivio era low-end, cum e Tourney acum).

PS: Că veni vorba de mers la facultate, unde o s-o laşi când eşti acolo? Ia în considerare posibilitatea să fie furată. Dacă bugetul era de 600-650 de lei, cu banii rămaşi după o achiziţie de 350 îţi recomand la fel de călduros un u-lock Abus Granit X-Plus 54 de 23cm sau măcar un lanţ IVEN 8210 de 85cm. Pe ciclism.ro se fac periodic comenzi de grup pe bike-components. Leag-o cu un antifurt de calitate lângă una sau mai multe biciclete legate cu şufe de 3 lei care pot fi tăiate cu forfecuţa de unghii şi ai şanse foarte bune ca hoţul să le prefere pe celelalte.

#14
spik1

spik1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,634
  • Înscris: 12.08.2012

 wirespot, on 10 februarie 2014 - 19:03, said:

Nu trebuie să te dai jos de pe bicicletă ca să urci sau cobori o bordură. Pentru urcare te apeşi cu picioarele în pedale şi sări în sus, trăgând bicicleta după tine şi punând roata faţă pe bordură, apoi îţi duci greutatea în faţă ca să urce şi roata spate. Pentru coborâre duci greutatea în spate, iar după ce coboară roata faţă o duci înspre faţă ca să coboare şi spatele. O bordură de 15cm nici nu merită menţionată, după ce înveţi mişcările şi-ţi intră în reflex o poţi urca sau coborî şi în somn pe orice fel de bicicletă, inclusiv bicicleta de oraş a lui bunicu'.

Bicicletele sunt mai rezistente decât se crede, cu biciclete aşa numite "de oraş" se poate merge liniştit şi pe drum accidentat, de ţară sau forestier. Dar contează şi ciclistul, dacă ştie să-şi folosească picioarele pentru amortizare şi pentru plasarea centrului de greutate ca să ajute bicicleta. Unii nu ştiu nici măcar să se ridice în pedale ca să amortizeze gropile, ce să mai vorbim de borduri. Dacă stai mereu nemişcat în şa şi intri ca tancul în obstacole evident că o să ai pretenţia să facă bicicleta tot, cu cât mai multe suspensii. Dar nu înseamnă că-s necesare.

La 1.73m ai nevoie de MTB de 18"... dar având în vedere că o vei folosi prin oraş e posibil să vrei 17", pentru o poziţie mai relaxată. Eu am cam tot pe acolo înălţimea şi 18" mi s-au părut întotdeauna un pic prea mari. Evident, n-avem de unde şti exact pentru că probabil avem picioare/trunchiuri/braţe de lungimi diferite. Ăsta e un motiv în plus să iei de 17", pentru că se găsesc oricând soluţii ca să te mai lungeşti un pic pe bicicletă, dar pentru scurtat nu prea (fără să compromiţi rău poziţia).

Dintre cele de mai sus ar fi probabil bune Giant Terrago şi Scott Montana, cu accent pe Scott. E posibil să fie bune şi dintre celelalte dar vânzătorii n-au considerat necesar să zică ce mărime au. Posted Image

De la BykeService îţi recomand călduros această Gitane, are preţ bun, cadru excelent, şi transmisie mid-level. Alte două biciclete interesante potrivite ar putea fi Arrow şi Raleigh (dar nu te lăsa impresionat de transmisia Alivio, în anii '90 Alivio era low-end, cum e Tourney acum).

PS: Că veni vorba de mers la facultate, unde o s-o laşi când eşti acolo? Ia în considerare posibilitatea să fie furată. Dacă bugetul era de 600-650 de lei, cu banii rămaşi după o achiziţie de 350 îţi recomand la fel de călduros un u-lock Abus Granit X-Plus 54 de 23cm sau măcar un lanţ IVEN 8210 de 85cm. Pe ciclism.ro se fac periodic comenzi de grup pe bike-components. Leag-o cu un antifurt de calitate lângă una sau mai multe biciclete legate cu şufe de 3 lei care pot fi tăiate cu forfecuţa de unghii şi ai şanse foarte bune ca hoţul să le prefere pe celelalte.

Multumim pentru aceste explicatii !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate