Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Sfaturi achizitionare BMW 320d E90

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#37
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,115
  • Înscris: 04.09.2013
s-a cam clarificat treaba pe aici dar vreau sa imi spun si eu parerea. anume faptul ca tu iti doresti o masina premium, dar ai vrea, daca ar fi posibil, sa ai costuri de masina non-premium. si inca un lucru pe care eu il consider: in materie de auto, cred ca BMW este doar un moft, la fel de bine te poti simti si in alta marca/model cu costuri mai mici(achizitie+intretinere). desigur atat timp cat iti permiti, probabil ca n-ar mai avea rost discutia, de unde deduc ca nu iti permiti si incerci sa te convingi ca poti sa tii un bmw in banii in care ai tine un Opel de ex. nu prea se poate. trebuie sa fi constient ca daca faci uz de o masina premium, trebuie sa ai si un salariu "premium". iar cel mai bun compromis in cazul tau pe care l-ai putea face, ar fi un Passat cu istoric verificat si km pe care ti-i doresti. ar mai fi si Insignia care nu cred ca are costuri mari de intretinere, oricum mai mici decat la bmw.

#38
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
treaba asta cu costuri de masina premium si nonpremium e mai mult folclor. in special cand vorbim de seria3 de la BMW. costurile de intretinere nu sunt cu nimic mai mari ca la un Passat sau Opel Insignia. daca vorbim de clasa compacta, golf sau astra atunci intr-adevar alea sunt mai ieftine la intretinere dar nici nu au nicio treaba cu un seria3.

eu nu am dedus din discutia de fata ca nu si-ar permite intretinerea. intr-adevar este la limita cu banii dar nu e cu nu stiu cate mii de euro sub un pret normal pt ce cauta el, masina o ia prin cineva cunoscut de la licitatii in afara de km care vor fi peste 200-220.000 nu vad de ce ar da inapoi.
iar bmw-urile au atu-rile si calitatile lor, e drept fiecare apreciaza lucruri diferite dar e deplasat sa spui ca poti avea aceasi satisfactie si cu o masina mai ieftina.

#39
carscars8x8

carscars8x8

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 02.12.2012
Ce ai facut pana la urma, ai luat ceva? Am oarecum aceeasi dilema 320d 03.2011-2012 vs c220 2011-2012.

Inteleg ca dupa martie 2011 s-a rezolvat problema la N47?

Edited by carscars8x8, 06 April 2014 - 19:01.


#40
petzah

petzah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.04.2014
am un E90 de 177 cai fab 06.09 .... vreau sa specific ca nu am avut nici cea mai mica problema cu ea , o am de 6 luni si am facut in jur de 16.000 km... 40% din ei urban.... inainte am avut o Jetta care mi-a facut mai multe probleme si a fost mai scumpa intretinerea ei... deci ori e o chestie de noroc asta cu motorul N47 , ori s-a exagerat prea mult in legatura cu problema distributiei...chestia e sa fii atent si la cel mai mic zgomot suspect sa mergi sa remediezi problema... inafara de motorina , masina n-a consumat nimic ! :D sincer nu ma asteptam la asta si inainte sa o iau eram putin ingrozit de costurile de intretinere... care la mine pana in momentul de fata au fost 0 , tinand cont ca la jetta trebuia schimbata distributia periodic ,volanta la fel , mai cadea una-alta + alte mici probleme... concluziile le trageti voi.

#41
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
stai asa ca 14.000 km sunt mizilic, sa faci tu 100 000 fara sa schimbi distributia si mai vorbim de noroc, totusi nu ai spus nimic de masina, cati km de unde a fost cumparata samd.

#42
petzah

petzah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.04.2014
hai sa fim seriosi ... orice masina necesita schimbata distributia la un anumit numar de km ... Masina am cumparat-o din Cluj , a fost adusa din Germania. am luat-o la 157.000km. Am fost la reprezentanta sa verific km si au zis ca sunt ok , nu observa nimic ciudat ,cum ca ar fi fost dati inapoi sau ceva. Nu am venit aici sa ma laud sau ceva. Daca pot ajuta pe cineva , ajut . Asta este parerea mea despre masina . Sunt 100% multumit de ea. Daca aveti intrebari legate de orice , va stau la dispozitie. O zi buna.

PS : Consum de la Targu Neamt pana la Iasi , pe europeana : 4.1 l/100km ,viteza medie 88,8km/h. :D nu am mers subturat ! doar civilizat si cu statie !

#43
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
daca ai cartea vezi si tu la cat se schimba normal distributia la masina ta, conteaza si cat a costat, oricum cei din Cluj sunt doar samsari, daca pretul a fost mic clar masina este ok si cu km in regula :)). Daca ai carte service poti observa acolo ce s-a schimbat la masina, dar mai mult ca sigur nu ai, cel putin nu cartea reala a masinii. Si sincer nu stiu la ce masina un schimb de distributie costa cel putin 1000 euro, si in 50 000km cu noroc o schimbi iar.

#44
petzah

petzah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.04.2014
Nu inteleg cum tragi tu concluziile astea , dar observ ca esti unul din aia care le stiu pe toate...In fine , nu neg ca dreptate in legatura cu faptul ca multi din Cluj sunt bisnitari de masini , dar ti-am dat tu seama ca sigur nu am carte la masina... Uite ca am .. si cand am fost la reprezentanta , cartea e irelevanta , se verifica dupa cheie si uite ca toate reviziile , aproximativ din 15.000 in 15.000 corespund cu alea din cartea service... Nu m-am dus ca innecatul cu cateva mii de euro in mana sa imi iau masina , care e mai frumoasa! Nu! Care am crezut eu ca merita si nu a parut suspecta din niciun punct de vedere , am luat-o . Si pana acum sunt multumit de ea... Nu inteleg de unde ura asta in raspuns ... Nu sunt aici sa ma laud sau sa vorbesc strict de masina mea. Ca imi spui tu ca e super ok masina sau ca am luat teapa...nu ma intereseaza... Daca pot , va ajut , va stau la dispozitie sa-mi puneti anumite intrebari... Sa ma cert cu tine toata ziua...n-are rost...O zi frumoasa!

#45
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 petzah, on 15 aprilie 2014 - 10:10, said:

hai sa fim seriosi ... orice masina necesita schimbata distributia la un anumit numar de km
La aberatia asta ti-am sugerat sa vezi cam cand se schimba la n47 conform cartii de service distributia. In loc de raspunsuri exacte doar dai din papagal, spune cat a costat si ne putem da si noi seama daca ai carte service sau nu, daca 90% din e90-urile aduse nu au carte service(cel putin nu cea reala) imi imaginam ca nici tu nu ai. Oricum ai cel mai prost motor diesel facut de Bembe, ca nu vrei s-o accepti e problema ta(sunt atatea sute de alti utilizatori care au postat pe forumul monomarca si au avut probleme cu motorul asta) mai bine ai intra si ai citi cele 100 si ceva pagini de acolo sa stii exact cand sa actionezi si sa te coste cel mai putin, adica in  jur de 1000 euro.

#46
petzah

petzah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.04.2014
N-am cu cine... o zi buna!

#47
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
daca nu ai nici un zgomot e extrem de posibil sa se fi schimbat deja distributia de cel de dinaintea ta. oricum nu inteleg de ce se dramatizeaza atat problema de la motoarele n47. Pentru o masina ca seria3, sa dai o data la 4-5 ani ~25-30 de milioane (atat costa intr-un service ca lumea, nu reprezentanta) mi se pare un mizilic. iar problema in sine "anunta" proprietarul cu muult inainte sa se rupa lantul. Deci nu stai niciodata cu "frica" in san ca te poate lasa masina (cum se intampla cu injectoarele/pompa de la 2.0 tdi unde pe foarte multi i-a lasat brusc in drum masina cine stie la cati km de casa).

Edited by bossake, 15 April 2014 - 19:06.


#48
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
eheeheee daca asa ar fi sa stii dinainte ar fi fain, dar din pacate sunt si sanse sa nu-ti spuna nimic, multi o schimba preventiv dupa un anumit nr de km chiar daca in programul de service nu e trecut nimic(vbesc aici de masini sh cu [100 000,150 000] pe bord dar cine naiba stie cat or avea). Iar problema ca tot zice cel de mai sus ca se rezolva cu 25-30 mil este la masinile care au costat 20 000 euro noi, acolo nu e chiar normal sa dai 25-30 mil din 50 000km in 50 000km, prea scumpa intretinerea pentru un hatch

Edited by takemeintoyourskin, 15 April 2014 - 22:35.


#49
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 bossake, on 15 aprilie 2014 - 19:05, said:

daca nu ai nici un zgomot e extrem de posibil sa se fi schimbat deja distributia de cel de dinaintea ta. oricum nu inteleg de ce se dramatizeaza atat problema de la motoarele n47. Pentru o masina ca seria3, sa dai o data la 4-5 ani ~25-30 de milioane (atat costa intr-un service ca lumea, nu reprezentanta) mi se pare un mizilic. iar problema in sine "anunta" proprietarul cu muult inainte sa se rupa lantul. Deci nu stai niciodata cu "frica" in san ca te poate lasa masina (cum se intampla cu injectoarele/pompa de la 2.0 tdi unde pe foarte multi i-a lasat brusc in drum masina cine stie la cati km de casa).

Eu stiam ca pana in 4000ron costa distributia,dar nu te constrazic,oricum pt multi este inacceptabil sa schimbe si o bucsa la un BMW cu 200k km reali,pe care l-au luat de la samsar cu 9-10k euro.

#50
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
dar pentru un 118d cumparat de nou cu vreo 20 000 ti se pare acceptabil dupa 4 ani de garantie(extinsa) si 60 000km sa dai 1000euro sa-i schimbi distributia din cand in cand? Sa nu mai zic de valoarea de revanzare, toti fugind de masina(are in 60 000km deja 2 schimburi de distributie la reprezentanta pe garantie si care se vad imediat la o verificare in sistem).

#51
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
In primul rand nu am auzit de distributii schimbate de doua ori pe garantie la un rulaj atat de mic si nici nu mi se pare normal sa te atingi de lant in primii 3-400k km,Bmw ar trebui sa schimbe cu costuri zero astfel de defectiuni la toate masinile servisate doar la reprezentanta.Concurenta face distributii pe curea care se schimba la 180k km Posted Image .

Ideea era alta,romanii dornici de chilipiruri nu accepta sa schimbe nici o bucsa,dar sa cheltuiasca o gramada de bani pe o distributie.

#52
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
sa stii ca cei de la Apan au schimbat de 2 ori distributia fara nici un cost suplimentar pentru client, doar timp, dar totusi este rusinos cand vrei s-o vinzi...

#53
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Ar fi normal sa schimbe distributia cu costuri zero si dupa 5 ani si 150k km,repet doar daca masina are absolut toate interventiile facute la reprezentanta.

#54
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Aberant cu interventiile la reprezentanta, atat timp cand in Germania spre exemplu se specifica si alt service autorizat in conditii. Masina asta o vroiam eu dupa 3-4 ani(stiam ca o va vinde) dar nu se merita in cazul de fata.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate