Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi achizitionare BMW 320d E90
Last Updated: Apr 18 2018 21:13, Started by
TudorMondialul
, Feb 03 2014 18:47
·
0
#19
Posted 03 February 2014 - 22:14
N62B44, on 03 februarie 2014 - 21:05, said:
Nu are nici o treaba una cu alta. Majoritatea posesorilor aia de diesel care fac sub 20k/an si-au cumparat diesel-ul ala din cauza consumului mic de motorina (ca doar in Romania nu e salariul minim 1200 euro ca in Elvetia ). Era un sondaj pe aici unde se spunea ca pe 80% din romani ii intereseaza strict consumul la o masina, restul vine dupa aia. Sa fie marca "smechera" (BMW, VW) si sa consume 3-4 l /100 km. Ca si initiatorul topicului ( n-am nimic personal, dar n-as cumpara un N47 din anii cu probleme, fara garantie nici daca as fi milionar ) : Vrea BMW sa fie marca smechera Vrea E90 LCI, 320d - pentru ca sunt mai ieftine, datorita problemelor motorul N47 si cand merg consuma 4 l/ 100 km. Eventual Efficient Dynamics sa consume cu 300 grame mai putin. Nu conteaza ca e detunat ca doar nu-ti iei bmw pentru putere. Se gandeste si la comfortul lui . Ar vrea automata, dar nu stie ca e 500 euro un schimb de ulei la cutie si 2000 euro o revizie daca face cutia buba. Nu stie ca la BMW-uri pe la 170-200 k se schimba filtrul de particule si e 2000 euro. Dar a auzit de flex. Crede ca isi permite sa intretina un E90 dar are o problema sa plateasca diferenta de impozit intre 2000-2200 cm2 (vezi afirmatia lui cu Mercedesul de 2.2 ). Daca 100-200 roni sunt o problema, 4 run-flat-uri de 17/225 la 200-300 euro bucata sunt o bagatela. Nu conteaza ca probabil masina are km "potriviti". Cam asta e profilul romanului cumparator de diesel. Imi intretin pana si Fordul cu cele mai bune consumabile asa ca voi face la fel si cu BMW-ul. Sunt constient ca premium inseamna automat si niste costuri de rulare mai mari. Nu m-am zgarcit in viata mea la un ulei bun, pneuri de calitate sau motorina de cea mai buna calitate. Nu o voi face nici acum. Am intrebat de 320D Efficient Dynamics fiindca am vazut pe wikipedia ca are cuplul la fel (380 NM) ca si 320D varianta cu motorul de 184 de cai (care e si pe F30). Nu merg subturat cu masina si o intretin corespunzator. Dar daca se poate sa consume cat mai putin de ce nu. Fac in fiecare zi naveta, aproximativ 90 de km extraurban si 10 urban, fac naveta la facultate. Nu voi avea probleme cu filtrele, turbina si depunerile de calamina fiindca merg constant la drum lung. Dar, sa fiu sincer, m-ai speriat cu automata. Stiam ca trebuie sa completez ulei dar ma gandeam ca o reparatie la cutie ar fi mai ieftina. In cazul asta cred ca voi alege manuala. Stiu de RFL ca sunt scumpe, dar asta e, sunt bune si merita. Dar vreau sa cumpar masina asta fiindca sunt 100% convins ca o voi lua intretinuta corect si cu km reali. Toate masinile pe care le-am cumparat de la cunostinta mea au avut km reali, distributia schimbata, carte cu istoric complet. Singura chestie de care mi-e putin frica e N47-le si cazul in care prind o automata sa nu am ghinion de una nefiabila, |
#21
Posted 04 February 2014 - 08:10
320D Efficient Dynamics cu 163 de cai ca sa nu ai problemele legate de lant!
|
#22
Posted 04 February 2014 - 11:12
@Quantum, inca nici nu am "comandat-o" sa zic asa. Voi deschide un jurnal de bord dupa ce vine.
|
#24
Posted 04 February 2014 - 13:45
@TudorMondialul E posibil sa fiu subiectiv dar de ce nu alegi 320i 150CP ? Eu am avut cu ceva timp in urma acest model. Cutie manuala , in Bucuresti consuma vreo 9.5/10 cred si nu am mers niciodata la consum! E posibil sa scoti un consum bun la tine in zona.
Tinuta de drum la masina asta mi-a placut foarte mult, la fel si exteriorul. Tine cont ca dupa E90 am trecut la un A5 si il urasc, inca nu am gasit ceva ce sa-mi placa., urmeaza fratele cu 2 mai mare, sper sa fie mai ok. Daca nu era un moft, eu as fi ales din nou E90 facelift fara sa stau pe ganduri. La exterior tot E90 mi-a placut mai mult. Singurul dezavantaj a fost iarna . De cate ori am plecat cu taxiul noaptea din oras... Pur si simplu parcam masina si nu mai reuseam sa o scot din parcare! Daca tot faci asa putini KM, eu zic sa alegi Benzina. Aici nu am argumente prea mari, doar ca nu am avut niciodata Diesel si nici nu cred ca voi avea! TudorMondialul, on 03 februarie 2014 - 21:00, said:
Si in orice caz prefer sa cumpar ceva mai putin dotat sau cu un an mai vechi dar sa stiu ca a fost intretinuta corespunzator si ca are km reali. Ma astept la un 150-200 k, vreau sa o iau din 2009 incoace La benzina ai toate sansele sa gasesti KM mai putini in Germania. Care este pretul maxim la care te-ai gandit? TudorMondialul, on 03 februarie 2014 - 21:00, said:
PS: Cum sunt locurile din spate, se poate face ceva acolo? ) Luati-o ca pe o gluma, dar am auzit cateva persoane care s-au plans de spatiul la picioare/cap. Oricum pentru mine e ok, 99% din timp vom fi maxim 2 in masina. La mine nu prea intra nimeni in spate dar sa stii ca te destrabalezi 20-30minute fara probleme in spate, mai ales daca dai scaunele din fata, in fata maxim. Ce trece peste, vezi ca aveti pensiuni frumoase si ieftine in Cluj. Eu am 1.87 si nu cred ca in spatele soferului sta cineva prea comod in E90 in cazul in care as conduce eu. Dar pare o prostie sa te gandesti la confortul celor din spate! Poate gasesti si albastru, ti-am pus si o poza cu fosta ) Attached Files |
#26
Posted 04 February 2014 - 14:39
BV87FFF, on 04 februarie 2014 - 14:36, said:
320i - 10% in Bucuresti? Povesti de adormit copii. Stai sa vad daca am vreo poza din bord. Tu ai impresia ca eu fluier? Pai A5 2tfsi 211CP cutie multitronic imi consuma 13,5 mers in D, in Bucuresti. Nu vorbesc de la prieteni, vorbesc de masinile mele. LE: Nu am, cu BMW mai am doar cateva profesionale la exterior. |
#27
Posted 04 February 2014 - 14:51
Tocmai, motor supra-alimentat, mai puternic -> plaja de cuplu mai buna, consum mai mic. Ca ai avut 10% mediu cu mers preponderent in Bucuresti, poate, dar consum urban 10% cu 320i din 2006 in Bucuresti nu cred.
|
#28
Posted 04 February 2014 - 14:57
BV87FFF, on 04 februarie 2014 - 14:51, said:
Tocmai, motor supra-alimentat, mai puternic -> plaja de cuplu mai buna, consum mai mic. Ca ai avut 10% mediu cu mers preponderent in Bucuresti, poate, dar consum urban 10% cu 320i din 2006 in Bucuresti nu cred. 07.2007 era modelul ( sper sa nu gresesc luna). Uite: A3 Cabrio 1.8tfsi cuttie auto.160CP Pe Brasov , pe S , 7.9 Buc-Bv iar pana in Poiana m-am tot jucat cu ea, ba pe S ba cu padelele. In Bucuresti 11, maxim 12 , condus de o femeie, Ba accelerat ba pus frana. Nu inteleg de ce crezi ca bat eu campii pe aici sau ca il fac pe om sa cumpere 320i in loc de 320d. Nici sa spui cum zic eu nu trebuie dar sa stii ca si noi avem si conducem masini ,nu umblam cu caruta ca sa nu stim despre ce este vorba. Macar treburi elementare cum ar fi consumul la o masina care o ai sau ai avut`o. Inteleg ca-ti plac masinile si stii cate ceva dar ia-ne usor cu povestea! Majoritatea celor care si-au spus parerea pe acest topic, ba au condus acest E90, ba il au/l-au avut, ba au in garaj cateva jucarii si ne putem da cu parerea. Zic rau ? Succes oricum. |
|
#29
Posted 04 February 2014 - 19:23
E90 320d E5 consuma mediu in Buc cam 9,cele E4 consuma un pic mai mult.Restul sunt basme,nu conteaza cat iti consuma in weekend sau nopatea.
Ce buget ai ? |
#30
Posted 05 February 2014 - 10:51
daca ferrellroo a avut acealsi motor ca al meu N46B20 de 150cp cam asa sta consumul cu jante pe 16, 10-11 fara ac, iar iarna consuma 13-14 in conditii mai grele de trafic, iar modul in care o conduc mi se pare foarte economic, nu depasesc des 4000rpm urban.
|
#31
Posted 05 February 2014 - 11:20
takemeintoyourskin - Acum si colegul mai sus a zis un sambure de adevar! Depinde si cand mergi cu masina. Eu am vorbit de cat imi consuma mie la drumurile care le faceam eu zilnic.
Probabil daca ai de mers zilnic la munca dimineata cand totul e blocat sau te intorci acasa la fel, e posibil sa ajunga cu mult peste 10%. La el am luat in calcul ca merge mai mult extraurban si ma gandeam ca scoate un consum bun. Nu este vina nimanui cand unul cu acelasi motor e nevoit sa faca zilnic drumul pana la munca si masina lui consuma cu 3l mai mult , decat unul care nu are treaba! Nu vad 2 masini identice sa consume la fel. Conteaza stilul de condus, orele la care mergi prin oras... In fine, deja nu mai vorbim despre ce vrea omul... Orice masina cumpara, sa o stapaneasca sanatos si sa fie fericit! |
#32
Posted 05 February 2014 - 14:14
Urban am scos 8.5 doar asa de test noaptea si condusa in aproape cel mai extrem mod economic posibil, in exterior am scos 6 fix, mers cu 50-60 localitati, 90-100 afara.
|
#33
Posted 05 February 2014 - 16:13
Bugetul meu e de 10.000 de euro si am pusi 1.000 pentru acte, inmatriculare, numere, etc. Eu fac 30.000 km pe an asa ca nu mi se merita sa iau benzinarul de 2 litri. La noi in Cluj traficul e destul de aerisit, niciodata nu am scos mai mult de 8-9 cu Focusul. Ma astept ca de la BMW sa obtin rezultate similare. La mers linistit, in exterior, mereu scot sub 5 cu Fordul.
@Ferrellroo e superba culoarea aceea, albastrul ala o prinde foarte bine. P.S. Stiu ca sunt cam putini 10 mii pentru un 320 LCI dar am noroc cu aceasta cunostiinta a mea, altfel trebuia sa dau 12-13. |
|
#34
Posted 05 February 2014 - 17:51
La 10k euro te lipesti de un 318d LCI,chelios,cu 200k km,recent adus si cu tva pierdut pe drum.Nu este o masina rea pt 10k euro,chiar daca ne gandim la celebrul N47.Totul este sa iti permiti intretinerea.
Rar-ul te costa 430ron,taxa va fi sub 100e. |
#35
Posted 05 February 2014 - 18:54
Stiu ca pare greu de crezut dar cunostiinta asta a mea traieste din asta, aduce masini la preturi foarte bune si eu sunt sigur ca imi va gasi un 320D LCI, cu niste dotari (navi, xenon, poate automata) pana in 10 mii. Sunt convins ca va avea in cel mai bun caz 150.000 de km dar ii voi gasi reali. Ma bucur mult de vestea cu Rar-ul si cu taxa, care sunt destul de mici. El aduce masina din Germania, face asta de aproape 25 de ani si nu plateste tva.
|
#36
Posted 05 February 2014 - 23:08
El de fapt cumpara de pe site-urile de licitatii si pierde tva-ul pe drum,chiar si in cond. ac 320d-uri LCI cu <150k km si de Germnaia sunt cam rare.Indiferent cat de prieten/ruda iti este,un samsar tot va scoate profit frumusel (ca doar nu fura tva-ul pt 2-300e).Pe langa pretul de achizitie mai are de platit platforma 350-400e (in functie de cum prinde) si comisionul celor de la licitatii aproape 200e.
Edited by ionutMembruAnonimut, 05 February 2014 - 23:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users