Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala
 Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb
 Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...
 

Pentru ce abonament Optim ati optat?

- - - - -
  • Please log in to reply
330 replies to this topic

Poll: Pentru ce abonament Optim ati optat? (439 member(s) have cast votes)

Pentru ce abonament Optim ati optat?

  1. Optim 2 (157 votes [35.76%])

    Percentage of vote: 35.76%

  2. Optim 3 (48 votes [10.93%])

    Percentage of vote: 10.93%

  3. Optim 5 (33 votes [7.52%])

    Percentage of vote: 7.52%

  4. Optim 7 (16 votes [3.64%])

    Percentage of vote: 3.64%

  5. Optim 10 (10 votes [2.28%])

    Percentage of vote: 2.28%

  6. Am contractat mai multe, pt. intreaga familie (specificati) (34 votes [7.74%])

    Percentage of vote: 7.74%

  7. Digi Mobil Optim Nelimitat (141 votes [32.12%])

    Percentage of vote: 32.12%

Vote Guests cannot vote

#307
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Salut,
referitor la Optim nelimitat stiu ca traficul de net este 5 Gb dupa care scade viteza. In cazul  in care acoprerirea 3g  Digi nu face fata trecece automat pe RN insa aici se pare ca traficul nu este de 5 Gb , astazi am primit un sms de la "Gigi" care ma anunta ca am consumat 90% la din traficul alocat pt RN iar cand ajung la 100% se inchide robinetul pana la data 01 a lunii urmatoare!!!!
Eu nu am la mine contractul sa vad daca e precizat asa ceva insa nu imi amintesc sa fi citit nimic referitor la un alt nr de Gb sau Mb de net prin RN, decat cel precizat in grila si anume 5Gb.
Si daca traficul de net  prin RN nu este 5Gb atunci cat este si cum aflu cat consum prin RN ?

#308
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Ai 100 Mb pe luna prin RN.

#309
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 05.03.2009

View Postalexmanu, on 29 august 2014 - 16:02, said:

Salut,
referitor la Optim nelimitat stiu ca traficul de net este 5 Gb dupa care scade viteza. In cazul  in care acoprerirea 3g  Digi nu face fata trecece automat pe RN insa aici se pare ca traficul nu este de 5 Gb , astazi am primit un sms de la "Gigi" care ma anunta ca am consumat 90% la din traficul alocat pt RN iar cand ajung la 100% se inchide robinetul pana la data 01 a lunii urmatoare!!!!
Eu nu am la mine contractul sa vad daca e precizat asa ceva insa nu imi amintesc sa fi citit nimic referitor la un alt nr de Gb sau Mb de net prin RN, decat cel precizat in grila si anume 5Gb.
Si daca traficul de net  prin RN nu este 5Gb atunci cat este si cum aflu cat consum prin RN ?

In contract nu e specificat nimic de roaming. Adica nu te poti lua de ei pe tema asta. Daca vor pot sa-l taie de tot si nu poti face nimic.

#310
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 04.09.2006
Am și eu o nelămurire: la abonamentul Optim 2 sms-ul spre numărul 700 este taxabil?

#311
valliboy

valliboy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 467
  • Înscris: 21.08.2013
Nu, nu este taxabil. Mai poti incerca codul USSD apleland *111# apoi 1 apoi 5, sau daca ai cont din DigiCare...

#312
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,072
  • Înscris: 14.08.2013

View Postvalliboy, on 31 august 2014 - 19:23, said:

Nu, nu este taxabil. Mai poti incerca codul USSD apleland *111# apoi 1 apoi 5, sau daca ai cont din DigiCare...

Sau suni direct la *111*1*5#. Numarul asta poate fi pus la speed dial :)

#313
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,448
  • Înscris: 29.04.2010
Super scurtatura! Multumim, danzi

#314
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postkye77, on 29 august 2014 - 16:28, said:

In contract nu e specificat nimic de roaming. Adica nu te poti lua de ei pe tema asta. Daca vor pot sa-l taie de tot si nu poti face nimic.
Ba da, poţi cere să se rezilieze contractul şi poţi cere să-ţi fie acoperite toate cheltuielile pe care le vei face pentru a obţine un serviciu similar de la altă companie.

#315
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 05.03.2009

View Postlmk, on 31 august 2014 - 21:16, said:

Ba da, poţi cere să se rezilieze contractul şi poţi cere să-ţi fie acoperite toate cheltuielile pe care le vei face pentru a obţine un serviciu similar de la altă companie.

In baza carui paragraf din contract ??

#316
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Nu înţeleg întrebarea ta.

#317
ingerulol

ingerulol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 11.09.2006

View Postlmk, on 31 august 2014 - 21:59, said:

Nu înţeleg întrebarea ta.
Cum plm vrei despagubire din nimic ! Tu esti genul de client care cere despagubire chiar daca serviciul era gratuit (sa se scada din celelalte servicii sa fie nebunie)
Stai sa-ti desenez o harta  - deci tu vrei infinit de minim bani , dar daca nu poti primi totul ceri despagubiri incat sa stai lejer in alta parte - nu cred ca se poate asa amice - nu e fair play si devii un fel de sugativa a sistemului - nu crezi ca ar fi cazul sa pui mana sa muncesti si tu cu adevarat sa-ti permiti sa platesti servicii decente si sa nu te mai plangi . Sau platesti minimal si nu mai comenta !
1. Inca nu avem sistemul american de justitie
2. Esti destul de naiv si arogant in acelasi timp sa ceri asa ceva ! Roamingul national pare ceva adiacent , oferit bonus si intradevar nefiind mentionat in contracte nu te poti lua de ei oricat de mult ti-ai dori tu !

Edited by ingerulol, 31 August 2014 - 23:16.


#318
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Oricat de mic ar pretul pt abonamente Rds profita pe nedrept de naivitatea celor ce achizioneaza servicii neprecizand si limitile capacitatii ofertelor lor:
de ex.:
- cand au lansat ideea de trafic date in RN  nu au precizat nimic concret privind data exacta de incepere /incheiere de furnizare si nici ca traficul de date este limitat la 100Mb/luna.
- nu au precizat faptul ca semnalul lor 3g nu poate asigura o conv. decenta- in zona urbana- in interiorul unei cladiri si ca de fiecare data cand se face trecerea de la digi catre vodaf si invers convorbirea se intrerupe.
Acum am mai citit ceva interesant la ei pe site:
"Utilizarea datelor mobile in roaming national se poate face in limita a 100 MB in fiecare luna (pana la 30.09.14). "
Ce inseamna " pana la data.." atunci se incheie RN pt date? Sau e inlaturata limita de 100Mb?? �

#319
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postingerulol, on 31 august 2014 - 23:13, said:

Cum plm vrei despagubire din nimic ! Tu esti genul de client care cere despagubire chiar daca serviciul era gratuit (sa se scada din celelalte servicii sa fie nebunie)
Stai sa-ti desenez o harta  - deci tu vrei infinit de minim bani , dar daca nu poti primi totul ceri despagubiri incat sa stai lejer in alta parte - nu cred ca se poate asa amice - nu e fair play si devii un fel de sugativa a sistemului - nu crezi ca ar fi cazul sa pui mana sa muncesti si tu cu adevarat sa-ti permiti sa platesti servicii decente si sa nu te mai plangi . Sau platesti minimal si nu mai comenta !
1. Inca nu avem sistemul american de justitie
2. Esti destul de naiv si arogant in acelasi timp sa ceri asa ceva ! Roamingul national pare ceva adiacent , oferit bonus si intradevar nefiind mentionat in contracte nu te poti lua de ei oricat de mult ti-ai dori tu !
Prietene, eu zic să lași plt în pm când vorbești cu mine.

Eu sunt genul de persoană care cere despăgubiri pentru prejudiciile pe care mi le aduc prestatorii de servicii de fiecare dată când consider de cuviință.
Eu plătesc exact cât mi se cere pe serviciile pe care prestatorul se obligă să le ofere; nu-i cer 4G la 2 euro dar am pretenția ca în aria de acoperire a rețelei sale să am semnal în procentele stabilite prin contract; dacă nu-mi poate oferi ceea ce s-a obligat singur și-mi provoacă prejudicii, sunt îndreptățit să cer repararea acestora și rezilierea contractului.
Acest aspect este valabil indiferent că plătesc 1 leu sau plătesc 1 mld de euro.

Iar tu, stimate habarnist, dacă nu ai habar despre ce înseamnă un contract, te rugăm să te abții de la comentarii idioate.

#320
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 05.03.2009

View Postlmk, on 01 septembrie 2014 - 10:44, said:

Prietene, eu zic să laşi plt în pm când vorbeşti cu mine.

Eu sunt genul de persoană care cere despăgubiri pentru prejudiciile pe care mi le aduc prestatorii de servicii de fiecare dată când consider de cuviinţă.
Eu plătesc exact cât mi se cere pe serviciile pe care prestatorul se obligă să le ofere; nu-i cer 4G la 2 euro dar am pretenţia ca în aria de acoperire a reţelei sale să am semnal în procentele stabilite prin contract; dacă nu-mi poate oferi ceea ce s-a obligat singur şi-mi provoacă prejudicii, sunt îndreptăţit să cer repararea acestora şi rezilierea contractului.
Acest aspect este valabil indiferent că plătesc 1 leu sau plătesc 1 mld de euro.

Iar tu, stimate habarnist, dacă nu ai habar despre ce înseamnă un contract, te rugăm să te abţii de la comentarii idioate.

Te rugam frumos sa nu spui unde anume se specifica in conractul lor cu tine ca se obliga sa iti ofere servicii roaming ??

TE RUGAM SA NU BATI CIMPII SI SA NU DEVIEZI DE LA SUBIECT CU TEORERII APOTEOTICE SI ALTE IDIOTENII.

TE RUGAM !!!

#321
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Tu ai citit contractul pe care l-ai semnat?
Dacă da, insistă pe 5.3 din A 3, IV.

#322
Dorje

Dorje

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 03.08.2006

View Postalexmanu, on 01 septembrie 2014 - 08:25, said:

...
- nu au precizat faptul ca semnalul lor 3g nu poate asigura o conv. decenta- in zona urbana- in interiorul unei cladiri si ca de fiecare data cand se face trecerea de la digi catre vodaf si invers convorbirea se intrerupe.
...
aseara am ramas placut surprins cand, in urma unui apel inceput in RN, la terminarea lui, am observat ca eram in reteau DIGI, neafectand convorbirea in timpul switch-ului intre retele.

#323
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
Nu spun ca nu ar fi posibil sa se faca trecerea fara oprirea conv. insa e discutabila situatia,  iar cand spun discutabil ma refer la perioada de cand apesi dial pana suna poate deja sa treaca din RN in digi si invers; insa mie nu mi sa intamplat decat  sa vad ca raman fara liniute se inchide conv dupa care semnal full si am trecut pe RN sau invers. Initial am dat vina pe terminal-alview- dar  am testat si note 2 si in acelasi loc aceeasi poveste.
Eu sper totusi ca vor investi in tehnica si macar in mediul urban sa avem semnal 3g stabil, altfel la sf. contractului ne spunem la revedere si vedem ce gasim la concurenta.

#324
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 05.03.2009
@ lmk
Nu esti prost, ci esti antenist. Asa le zic eu celor care baga fitile si idiotenii .

Atasat contractul meu cu ei. Se vede clar ca ai scos din burta articolele alea, nu exista.
Din cauza fitilelor de genul asta se duce tara la vale....

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate